User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 18:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > osto-opas tallennusmedioille (cd/dvd)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Squirrel2
Suspended due to non-functional email address
_
10. marraskuuta 2005 @ 04:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites muuten reklamaatio? Nierle peri näköjään noista paperitaskuista 3,49 mutta hinnastossa on 2,99.
eejapar
Member
_
10. marraskuuta 2005 @ 05:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1 x 3,49e
alkaen 5 x 100 pakkaus jokainen EUR 3,19
alkaen 20 x 100 pakkaus jokainen EUR 2,99

eli monta ostit? ;)

ROTFLMFAO
PjotrT
_
10. marraskuuta 2005 @ 05:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin juuri, eli alkaen. Jos ostaa isomman määrän niin sitten saa hieman halvemmalla..

- Copy kills music -
Squirrel2
_
10. marraskuuta 2005 @ 05:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos kukaan kokeillut kyseistä tulostinta?
http://www.nierle1.com/s01.php?sid=PG0039132758317822158317822158...

Itsellä on ajatus ostaa tuo joskus.
JaspaJami
Senior Member
_
10. marraskuuta 2005 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
No kun siellä kerran oli 3 vihreää palloa jo etukäteen niin oliko ne tuotteen oikeasti lähetetty jo silloin eli tuliko vahvistus myöhässä vai menikö se niin että todellisuudessa vaikka oli kolme palloa niin tuotteet eivät olleet lähteneet? Minulla näkyi viime perjantaina 3palloa mutta vasta maanantaina tuli vahvistus, kumpaahan uskoisi?
Varmuutta mulla ei ole mutta mitä nyt itse olen nettikauppoja postimyyntiyrityksille 10 vuotta rakentanut ja postimyynnissä itse ollut töissä niin olen aika varma että: kun sivuilla on kolme palloa tarkoittaa se sitä että rahat ovat saapuneet ja tilaus on otettu pakattavaksi (näin toimii esim Ellos joka tosin lähettää mailin että paketti on lähtenyt ja antaa seurantakoodin, tosin pakettia ei näyt vielä muutamaan päivään postin sivuilla). Sitten kun lähettävät tuon vahvistusmailin niin silloin paketti on oikeasti lähtenyt (näillä eroa yleensä se noin 3 päivää. Vahvistusmailin perään voikin sit heti kysyä sitä seurantakoodia (postin sivuillahan sitten lukee päivä ja kellonaika koska ne on oikeasti pistetty paikallisen postin kuljettavaksi).
PjotrT
_
10. marraskuuta 2005 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin olen tuota tulostinta ostamassa joskus, vaikuttaa kivalle.

- Copy kills music -
JaspaJami
Senior Member
_
10. marraskuuta 2005 @ 08:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Squirrel2, kyllä tuollainen firmalta löytyy. Jälki on vähän niin ja näin, välillä hyvää välillä vähän huonompaa. Mutta aina parempi kun meikäläisen käsiala =) Huonoa on se että tuo tulostusalueet on todella kapeat ja jos haluaa tulostaa niihin molempii kohtiin mihi tuolla voi tulostaa pitää levy kääntää välissä. Softa ei myöskään ole kummoinen. Ja se on miinus että vain yhdellä värillä tulostus.

Parempi kuin käsiala, mutta ei loppujenlopuksi kovin kummoinen tulostin, kun joutuu käyttään noita huonompilaatuisia printable levyjä.
JaspaJami
Senior Member
_
10. marraskuuta 2005 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei se paketti sitten tullutkaan tänään vaikka piti seurannan mukaan (ja postin asiakastuen mukaan), epäilivät että kun tullivirkailijat on aamulla käynyt katsomassa paketteja on minun paketti tarttunut heidän mukaansa. Onpahan sit eka kerta kun mun Nierlen paketti jäisi tulliin. Seurataan mielenkiinnolla.
Squirrel2
_
10. marraskuuta 2005 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JaspaJami: Sivuilta sain käsityksen, että toi on väritulostin, mutta mukana seuraa vain musta patruuna ja väripatruunoita ostamalla saa väritkin.
PjotrT
_
10. marraskuuta 2005 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi voi, kävipäs huonosti sun paketillesi. Toivottavasti ei minun paketille käy yhtä kivasti. Mutta mulla ei tosin näy vielä edes seurannassa joten odotella vielä saan monta päivää...

EDIT: eikös se ole sillein että vain yhdellä värillä kerrallaan voi tulostaa? Niin minä ymmärsin. Ja onko nuo printablet huonoja yleensä? P*rkele menin ostamaan niitä..

- Copy kills music -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. marraskuuta 2005 @ 10:16

Member

2 tuotearviota
_
10. marraskuuta 2005 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sillä tulostimella voi tulostaa vain ihan pikkuisen lituskan alueen
dvd/cd levylle ja siihen ei mahdu kuin korkeintaan elokuvan nimi.

niin ainakin nierlestä kerrottiin...
Squirrel2
_
10. marraskuuta 2005 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
EDIT: eikös se ole sillein että vain yhdellä värillä kerrallaan voi tulostaa? Niin minä ymmärsin. Ja onko nuo printablet huonoja yleensä? P*rkele menin ostamaan niitä..
Ehkä se on sit niin. Printablet on siitä huonoja, että ne pitää ostaa jeweleissä. Tosin tolla tulostimellahan voi tulostaa joka cd:n päälle.
PjotrT
_
10. marraskuuta 2005 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mutta jotkut sanovat että ne on huonompilaatuisempiakin... perse sentään jos ne on jotain sekunda kamaa mitä itse tilasin.

EDIT: Tänään on pakettinu tullu postin logistiikkakeskukseen lajitteluun kello 14.15, joten jos olen käsittänyt oikein niin se voisi jopa huomiseksi saapua. Kyllä tulisivat tarpeeseen kiekot..

- Copy kills music -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. marraskuuta 2005 @ 10:55

Squirrel2
_
10. marraskuuta 2005 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asutko kaukana Helsingistä? Jos et, niin voit käydä postissasi juuri ennen sulkemisaikaa seurantakoodin kanssa hakemssa paketin
PjotrT
_
10. marraskuuta 2005 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Öö, asun. ~300km, tässä jyväskylän ja mikkelin välissä. Mutta jos se tänään siellä on niin kyllähän sen huomenna pitäis täällä olla, koska jos ennen klo: 16 laittaa paketin postiin, niin se on seuraavana päivänä noudettavissa postista lähetyskoodin kanssa. Eli tuohan on jo suomen postin puolella ollut ennen klo: 16...

- Copy kills music -
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. marraskuuta 2005 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kertokaas mitä mun pitäisi tehdä.

Eli uskoin teidän vakuutteluja Verbatimin hyvyydestä ja tilasin Verkkokaupasta 50 kpl DVD-R levyjä. No sitten tilasin lisää niitä sen kummemmin testaamatta ja nyt huomaan, että ei noi toimi oikein mun asemassa. Olen about 10 polttanut, 2 sutta, ja jokainen levy temppuilee
Ja kaiken lisäksi mulla on tulossa Wesellcd:stä 100 kpl lisää noita dvd-r levyjä. Postiennakohan se on, joten mulla on oikeus olla lunastamatta se, mutta Nierle ei enään myy TDK:n dvd-r levyjä, joten voi olla ettei wesellcd:kään lähetä mulle tilauksia, jos en lunasta?
Ensinnäkin verbatim on vain merkki. Ja verbatimin levyjä on paljon erilaisia. Niitä löytyy monilla eri mediakoodeilla ja se mediakoodihan ratkaisee kokonaan sen laadun. Verbatim käyttää ainakin MCC,TYG ja CMC alkuisia koodeja.
Ja minulle tulleet wesellcd:stä tulleet verbatimit (8x nopeus) oli mediakoodiltaan TYG02 ja paketissa lukee made in japan.
Eli kyseessä on suunnilleen parhaimpina pidettyjä levyjä joiden luulisi kyllä toimivan moitteetta.
Tuossa tarkemmat tiedot
----------------------------------------------------------------------------
Unique Disc Identifier : [DVD-R:TYG02]
----------------------------------------------------------------------------
Disc & Book Type : [DVD-R] - [DVD-R]
Manufacturer Name : [Taiyo Yuden Co. Ltd.]
Manufacturer ID : [TYG02]
Blank Disc Capacity : [2,298,496 Sectors = 4.71 GB (4.38 GiB)]
kalou90
Member
_
10. marraskuuta 2005 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onks kellää kokemust noist prodyen 900mb lätyist?
PjotrT
_
11. marraskuuta 2005 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänään tuli paketti mutta tyytyväinen en voi olla. listaan oli merkattu että 100kpl Philipsin CD-R levyjäkin olisi paketissa mutta eipä näkynyt. ja nierle ei vastaa s-postiin. Nyt tuntuu siltä että eivät korvaa tuota, sanovat että "kyllä ne siinä paketissa oli".... p*rkele sentään, harmittaa vaikka ei ole kyseessä kuin 19,99? arvoinen asia..

- Copy kills music -
Squirrel2
_
11. marraskuuta 2005 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillut livetukea?

Huomasin itse, että nopeimmin tavoittaa jos ikkuna on englanninkielisenä. Ilmeisesti virkailijoilla on teidossa kielet, jota puhuu (tosin kukaan ei puhu Suomea, mut kai joku on senkin laittanut) ja se ohjelma katsoo yhdistettäessä onko kyseisen kielen taitavaa myyjää paikalla.

---Tai sitten mulla kävi vaan tuuri. (monta kertaa yritin ja sit kuvaihdoin englanniksi tärppäsi heti).
PjotrT
_
11. marraskuuta 2005 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole kokeillut. Laitoin s-postiakin sinne uudelleen ja nyt sitten tuli vastaus. Pyysivät lähettämään laskun heille, en kyllä tajunnut että postissa vai s-postilla.. laitoin s-postilla. No toivotaan että saan levyni. kannattaa laittaa "vihaisella" äänensävyllä viestiä jos ei jotain ole saanut. Laitoin itse aika vihaista tekstiä ja heti tuli takaisin s-postilla viestiä... seurataan miten tilanne kehittyy.

- Copy kills music -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. marraskuuta 2005 @ 12:41

Squirrel2
_
12. marraskuuta 2005 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos kukaan kokeillut tuota pakettitarjousta? Itse tilasin näitä:
http://www.nierle4.com/s01.php?sid=PG0042838110848499711084849971...

btw, onpas muuten hidas tialus Nierleltä. :(
J_P
Newbie
_
13. marraskuuta 2005 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka nopesti tilausvahvistuksen pitäisi saapua sähköpostiin?
Entä voinko maksaa vaikkei sitä vielä olisi tullutkaan?
Jarzi
Newbie
_
13. marraskuuta 2005 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei huonoja kokemuksia Nierlestä.
Paypall kautta kun maksaa, tavara tulee jopa viikossa.
Squirrel2
_
13. marraskuuta 2005 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs mieltä muuten olette entisestä huippumerkistä; Imation.

Ainakin levykkeilä kun vielä pelattiin ja cd-levyistä ei ollut tietoa, Silloinen 3M tunnettiin parhaimpina levyinä. 3M myi sitten mediansa ja siitä tuli Imation. Mutta mikä sen laatu on nykyisin?
Mainos
_
__

_
T/D/F
Member

1 tuotearvio
_
13. marraskuuta 2005 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mitäs mieltä muuten olette entisestä huippumerkistä; Imation.
Muutamia olen saanut käsiini, enkä voi pitää sitä kovinkaan huippuna.. levyt eivät ole kauhean pitkäikäisiä. Dataa kyllä menee ihan kivasti, mutta musiikki tuottaa ongelmia, tosin en ole koskenut Imationin levyihin aikoihin, ja silloinen Philipsin polttava CD-asema pilasi vähän kaikkia levymerkkejä, ainoat hieman laadukaammat olivat TDK ja Sony, toimivia levyjä oli ehkä yksi viidestä, Maxellin levyjä ei uskaltanut edes polttaa. Nykyiset asemat toimivatkin paljon paremmin. Lisäys: En siis tiedä nykytilannetta, mutta tuo oli tilanne minun kohdalla lähes viisi vuotta sitten, tekniikka kehittyy..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2005 @ 15:39

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > osto-opas tallennusmedioille (cd/dvd)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy