Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)
|
|
juhpyl
Member
|
20. marraskuuta 2005 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
En viitsi kiistellä tällaisesta asiasta sen enempää, enkä ala ketään nimittelemäänkään joko ammatin puolesta tai yksityishenkilönä. Minulla on parempaakin tekemistä.
|
PjotrT
Suspended due to non-functional email address
|
20. marraskuuta 2005 @ 14:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ostan sen takia koska siellä on paljon laajempi valikoima kuin esim. wesellcd (juuri vertailen, eikä kukaan voi kiistää) ja kyllä esim. dvd-kotelot on nierlessä halvempia, ja kun niitä itse tilaan paljon niin aika luonnollista. Nierlessä on todella hyvä valikoima, vaikka osa onkin täyttä kuraa. Esim. Verbaatimin ja Philipsin levyt eivät ole juurikaan halvempia (ne mitä itse tilaan) tuolla wesellcd:ssä....
Tuntuu vaan että tuolla wesellcd:ssä on todella suppea valikoima... :/
Mutta täytyy myöntää että taidan sieltä tilata ihan vaan kokeilu mielessä... kuin pitkät toimitus ajat siellä on? Ja sieltä tais saada vielä muuten postiennakollakin....hmm..
- Copy kills music -
|
Squirrel2
Suspended due to non-functional email address
|
20. marraskuuta 2005 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Yleensä se on viikon päästä kotiovella ja seurantakoodi tulee automaattisesti mukana. Ja
ongelmatapauksissa voi kysellä myynti@wesellcd.com ihan suomenkiellellä mikä on
vikana.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2005 @ 14:49
|
PjotrT
Suspended due to non-functional email address
|
20. marraskuuta 2005 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo-o.. voishan sitä tietty ehkä kokeillakin. Kauhistuttaa vaan nuo postikulut... tuolta Nierlestä mun tosin täytyy tilata muutenkin lähiaikoina halpoja CD-R levyjä (halvatkin on ihan hyviä, kokemusta) ja noita DVD-koteloita mutta sitten seuraava tilaus voisi lähteä tonne wesellcd kauppaan... täytyy katsella..
- Copy kills music -
|
Squirrel2
Suspended due to non-functional email address
|
20. marraskuuta 2005 @ 14:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ne oo multa koskaan veloittanut 11? isonpaa summaa postimaksuina,vaikka painavia (yli 200 dvd levyä) pakettejakin olen tilannut
|
PjotrT
Suspended due to non-functional email address
|
20. marraskuuta 2005 @ 15:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Aijaa... no onhan se hyvä jos eivät veloita.. Itse jos tilaan niin tulee varmaan 300-500 levyä ja 200dvd-koteloa, tosin en varmaankaan tilaa noita koteloita sieltä... en tiedä vielä. Tossa olis se hyvä puoli että säästyis siirtelemästä Saksaan rahoja, ei tarviis täyttää sitä lomaketta pankissa ja semmoset raha siirrot maksoi ainakin mulle 4? extraa, joten säästäähän siinä jo nuo koteloiden hintaerot... :D
- Copy kills music -
|
Squirrel2
Suspended due to non-functional email address
|
20. marraskuuta 2005 @ 15:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Kotelot on huonoja, jos ei siis pidä slimmeistä kuten minä.
|
Pappa_
Newbie
|
21. marraskuuta 2005 @ 05:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Squirrel2 Quote: Vihaisella palautteella ei voita mitään. Asiallisella voi jopa saada jotain korvausta (siis ekstraa oikeiden tuotteiden lisäksi).
Niin, no jos edes saisi vastausta palautteelle, se olisi jo jotakin. Kuukauden välein olen lähettänyt mailia (asiallisia), mutta elokuussa maksamani 100 CD-levyä on vieläkin Nierlen varastossa.
Kuten joku jo sanoi tässä threadissa, ensivaikutelma tekee paljon.
Työkaverit jotka tilasi minun kanssa kimpassa haluaisi jatkaa tilauksia tuolta, mutta olen sanonut niille että saavat tilata "sössöfirmasta" omin päin. Minä en enää tuota firmaa suosi.
|
Squirrel2
Suspended due to non-functional email address
|
21. marraskuuta 2005 @ 05:52 |
Linkki tähän viestiin
|
pappa_ itselle ehkä enemmän ensivaikutelmaa vaikuttaa kokonaisuus; sen vuoksi Nierleä välttelenkin, Nierlestä tilaan vain kotelot.
Saksalaiset on tarkkoja maineestaan. Kannattaakin mainita, että aiot sitten kertoa kuinka paljon ne huijaa erilaisilla suomenkielisillä keskustelufoorumeilla jne.
|
Pappa_
Newbie
|
21. marraskuuta 2005 @ 07:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämän kuun palautemailissa mainitsinkin asiasta :)
|
JaspaJami
Senior Member
|
21. marraskuuta 2005 @ 08:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Softis: nykyään niiltä tulee tosiaan tuo arvostelu pyyntö. En tosin ole vielä tarkistanut ilmestyykö ne arvostelun oikeasti sinne sivuille, mutta kannattaa kaikkien vastata niihin rehellisesti niin ehkä myöhemmin näemme niistä jotain.
Aikasemmin kun niitä arvosteli niin eivät koskaan sivuille tulleet, mutta nyt uskoisin että tulee kun oikein pyytävät niitä arvostelemaan.
|
PjotrT
Suspended due to non-functional email address
|
21. marraskuuta 2005 @ 10:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä arvostelin mutta eipä tullut... :(
Ja enää ei ole kuulunut Nierlestä mitään, koskien puuttuvaa 100kpl CD-R erää.... Näinpä tässä kävikin..
- Copy kills music -
|
Pappa_
Newbie
|
22. marraskuuta 2005 @ 04:51 |
Linkki tähän viestiin
|
No nyt alkoi tapahtumaan!
Kuten jo aiemmin kerroin, pistin mailia (vaihteeksi) Nierlelle.
Nyt pistin jo suoraan, että vitut*aa tämmöinen homma jne. jne.
Tänään oli mailiin tullut:
"hi
i have just check it and i see that we have insert you a credit about 7,49 euro for your next order"
Hyvä hommahan tuo on, mutta ottaa päähän se että asian kanssa joutui tappelemaan ~3kk.
|
PjotrT
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2005 @ 05:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Mullekin oli tullut mailiin että cd:t ovat lähteneen postiin ja antoi samalla seurantakoodin. :)
- Copy kills music -
|
RoyalGuru
Junior Member
|
22. marraskuuta 2005 @ 06:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo arvostelupyyntö on kyllä hyvä homma, jos tilaus on menny ihan reisille, niin kannattaa antaa palautetta myös sen mukaan. vähän opettaa niitäkin nöyrtymään. ei niidenkään kannata jatkaa samalla tavalla, jos haluavat asiakkaansa pitää.
|
auster2
Newbie
|
22. marraskuuta 2005 @ 07:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Kerroin toisessa ketjussa kuinka olin pettynyt Nierle'n asiakaspalveluun tapauksessa jossa sain 100kpl viallisia (halpis) DVDR'ä.
Päätin, etten halua olla enää tekemisissä ko. kaupan kanssa. Yritin tänään poistaa asiakastiliäni, mutta ilmeisesti se ei onnistu. Onnistuin kuitenkin poistamaan tilitä kaikki tiedot (nimi,osoite,jne...).
Yllätyin kuitenkin kun huomasin, että tilaus jossa olin noita em. huonoja levyjä saanut oli siirtynyt tilaan "odottaa maksua". Olen maksanut paria ekaa kertaa lukuunottamatta ostokseni aina paypal:lla. Myös tämän "odottaa maksua" tilauksen maksoin paypal:lla. Lieneeköhän odotettavissa "karhukirje" maksamattomasta laskusta vai ovatko Nierlen järjestelmät vain sekaisin? No, onneksi paypal maksusta löytyy tosite.
Ei kuitenkaan anna kovin vakuuttavaa kuvaa Nierlen toiminnasta. Tämäkään.
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
23. marraskuuta 2005 @ 04:54 |
Linkki tähän viestiin
|
On minulle hyvin outoja nämä Nierlestä saamat huonot kokemukset, kun tilaan Nierlestä ainakin 10 kertaa vuodessa tavaraa, kaikenlisäksi laidasta laitaan, merkistä toiseen, enkä ole törmännyt vielä mihinkään ongelmaan. Onko siis mulla yksinkertaisesti käynyt vaan uskomaton munkki, mutta kaikki on pelannut, ja kaiken hyvän lisäksi vielä toimitukset todella nopeita.
En väitä ettäkö Nierlen kilpailijat olisivat huonompia, mutta ainakin minä olen pysynyt Nierlen asiakkaana Nierlen isohkon valikoiman ja ongelmattomuuden vuoksi.
|
JaspaJami
Senior Member
|
23. marraskuuta 2005 @ 04:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Pappa_: mainitsin jo muutamaan kertaan tällä foorumilla että kun olette tehneet valituksen Nierleen niin tarkistakaa sen jälkeen, onko siellä hyvitys seuraavaan tilaukseen. Jostain syystä eivät ilmoita mailitse tästä asiasta että hyvitys on seuraavaan tilaukseen.
Eli veikkaan että sinunkin tapauksessa se hyvitys on sinne sivuille kirjattu jo 3kk sitten, ainoa että et ole asiasta saanut informaatiota.
|
PjotrT
Suspended due to non-functional email address
|
23. marraskuuta 2005 @ 05:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo kyllä on totta että iso on valikoima. Todella hyvä. Ehkä sulla sitten on ollut tuuriakin että kaikki on mennyt niin kuin piti.
Itse olen ajatellut vielä sieltä tilaavani ainakin kerran, en anna yhden kerran lannistaa. Ja kaikki minunkin osaltani meni loppujen lopuksi hyvin. Tosin ei vielä pitäisi sanoa kun ei ole vielä puuttuvat levyt tulleet mutta kyllä ne sieltä ensi viikolla..
- Copy kills music -
|
RoyalGuru
Junior Member
|
23. marraskuuta 2005 @ 06:50 |
Linkki tähän viestiin
|
onhan se faktaa et virheitä sattuu, jopa saksalaiset on vaan ihmisiä. Mulla on kans pari kertaa tullut tuo hyvitys ja ei se mun tilauksia ole vähentänyt.
|
Pappa_
Newbie
|
23. marraskuuta 2005 @ 06:57 |
Linkki tähän viestiin
|
JaspaJami: Olen tarkistanut asian useampaan kertaan ja sitä hyvitystä ei ole näkynyt siellä ennen eilistä.
|
eejapar
Member
|
24. marraskuuta 2005 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
"Tilaus, vahvistus takaisin ja maksoin 9.11.
vastaanottivat maksun 15.11. ja ilmeisesti kans lähettivät :)
tänään 16.11. kysyin tilauskoodin"
update: paketti tuli eilen 23.11., mutta tänään ehdin vasta hakeen postista. ;)
elikkä taaskaan ei mitään valitettavaa nierlestä (jossei lueta mukaan sitä etteivät seurantakoodia pistäneet vaikka pyysin, njoo ehkä ajattelivat että mitä sillä teen kun paketti on jo melkein perillä :P) näyttäs siis 13pv menneen tällä kertaa siitä kun tilauksen tein ja 7pv siitä kun saivat rahat niin paketti jo ovella :) mitään ei puuttunut, mutta mitään extrojakaan ei ollut tällä kertaa :/
ROTFLMFAO
|
PjotrT
Suspended due to non-functional email address
|
27. marraskuuta 2005 @ 07:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo mullakin tulee maanantaina puuttuvat CD-R levyt, ainakin ne perjantaina olivat olleet jo naapurikaupungissa lajittelussa ja se on aina merkki että ovat kotona seuraavana päivänä, eli tässä tapauksessa maanantaina. Nyt vaan katsotaan että sieltä tulee oikeat tuotteet, niin uskallan lähteä taas tilaamaan Nierlestä lisää :)
Tulipa vaan mieleeni että ne Datawriten levyt joita tilasin, niin kahden viikon kuluttua poltosta niistä ei enää toimi kuin yksi kunnolla (ja reilu 30 poltin).. noh, onneksi myin ne pois tänään :D
- Copy kills music -
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
27. marraskuuta 2005 @ 08:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Tulipa vaan mieleeni että ne Datawriten levyt joita tilasin, niin kahden viikon kuluttua poltosta niistä ei enää toimi kuin yksi kunnolla
Pystytkö linkittämään, mistä levytyypistä on kyse?
|
Mainos
|
|
|
PjotrT
Suspended due to non-functional email address
|
27. marraskuuta 2005 @ 09:35 |
Linkki tähän viestiin
|
- Copy kills music -
|