Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)
|
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. tammikuuta 2006 @ 08:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, siten minäkin olen tulkinnut tuon.
|
JaspaJami
Senior Member
|
9. tammikuuta 2006 @ 09:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkoitin ihan postin paketinseuranta sivua, eli mitä se sanoo kun syötät koodin.
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. tammikuuta 2006 @ 09:23 |
Linkki tähän viestiin
|
No voi nyt suutari soikoon, miksi mulle ei tullut tuo mieleen.
Mutta miksei ne postissa nähneet allaolevaa tietoa.
Eli kyllä sen pitäisi allaolevan mukaan olla tulossa...
Huh huh...
Kiitos JaspaJami, voi suutari soikoon, kun olin tyhmä etten
hoksinut tuota.
LÄHETYKSEN REKISTERÖINNIT
09.01.2006, klo 14:13
Lähetys on lajittelussa
01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS
09.01.2006, klo 14:06
Lähetys saapunut Suomeen
01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS
03.01.2006, klo 15:23
Postitettu lähtömaassa
01000 Ulkomaa/Foreign country
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. tammikuuta 2006 @ 09:26
|
JaspaJami
Senior Member
|
9. tammikuuta 2006 @ 09:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Paketti on saapunut vasta tänään suomeen, koska olet postiin ollut yhteydessä?
|
Squirrel2
Suspended due to non-functional email address
|
9. tammikuuta 2006 @ 09:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos asut Helsingissä, saat postipaketin konttorista jo tänään seurantakoodilla, muualla maassa huomenna.
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. tammikuuta 2006 @ 09:28 |
Linkki tähän viestiin
|
No tänään....
|
Member
2 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2006 @ 17:41 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla kestää tosta viel kaks arkipäivää ku asun raahessa eka päivänä eli nyt siel lajittelussa, toisena päivänä saapuu ouluun lajitteluun uusiksi, ja vasta kolmantena päivänä tänne raaheen, AINA.
Eli siis ei pidä toi paikkaansa että seuraavana päivänä muuhun suomeen...
|
Takajammu
Member
1 tuotearvio
|
9. tammikuuta 2006 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
tukkalamy
Newbie
|
12. tammikuuta 2006 @ 04:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Tiestäskö joku mitä dvd-r printableita kannattas nierlestä ostaa? verbatimit ovat varmasti hyviä, mutta onko muita jotka kestäisi vuodesta toiseen ilman suurempia ongelmia? Ei tiiä uskaltasko noita halvempia mennä ostaa. Jollain kokemusta siis nierlen printableista?
|
EsaMa
Member
|
12. tammikuuta 2006 @ 05:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen polttanut Prodyen full printable DVD-levyille ja ainakin vielä kaikki levyt toimii. Vanhimmat poltot ovat kohta vuoden vanhoja. Tulostusjälki levyn pintaan on myös erinomaista.
|
tukkalamy
Newbie
|
12. tammikuuta 2006 @ 07:19 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Squirrel2
|
12. tammikuuta 2006 @ 07:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Ylemmässä käsittääkseni tunnetumpi mediakoodi.
|
JaspaJami
Senior Member
|
12. tammikuuta 2006 @ 07:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse tilaisin noita RiDiscejä.
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
12. tammikuuta 2006 @ 07:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Ridisc-levyistä ei mitään negatiivista kommentoitavaa, itse valitsisin myös Ridisc-levyt.
|
JaspaJami
Senior Member
|
12. tammikuuta 2006 @ 07:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Näkyy muuten tällä hetkellä olevan kaikki Verbatimin tuotteet tarjouksessa uutiskirjeen tilaajille. DVD:t, CD:t ja valokuvapaperit.
|
strobo
Junior Member
|
12. tammikuuta 2006 @ 08:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse en lähtisi noita printattavia tilailemaan. Aika monet ovat olleet sitä mieltä, että juuri niissä on todella heikkolaatuisia kappaleita merkkiin katsomatta. Mutta jos noista kahdesta eli Prodye vai Ridisc niin ehdottomasti Ridisc.
|
tukkalamy
Newbie
|
12. tammikuuta 2006 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Ridiscejä tilasin. Ite oon kans kuullu/lukenu, että noiden printattavien kanssa ollu monella ongelmia. Mutta lähinnä näistä ajoista on jo kulunut jonkin verran aikaa. Ja sen verran jästipää olen, että aina tarvii itse kokea :) Virheistä oppii sanotaan.. Kun kiekot saapuvat ilmottelen tälle foorumille jos ovat hintansa väärtejä.
|
M00ses
Member
|
12. tammikuuta 2006 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Älä helvetissä noita Ridiscejä tilaa! Ostin tuon saman paketin ja 5 levyä 10:stä on ollu paskoja. 3,5G on maksimi mitä niille voi polttaa muuten menee levy vituiksi.
Aiemmin ostin jotain eri ridiscejä ja niistäkin 20% oli paskoja.
|
Takajammu
Member
1 tuotearvio
|
12. tammikuuta 2006 @ 12:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Voin kertoa, että kaikkien aikojen parhaat levyt ovat olleet RiDiscin 4x DVD-R levyjä. Mediakoodi tais olla G04 sellaisia violetin ja metallin värisiä. Oh vielä kun noita sais...
|
PjotrT
|
12. tammikuuta 2006 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse uskallan kokemuksesta varoitella noista printattavista.... järkyttävää tavaraa ainakin Datawriten printattavat, oikeasti!! Niistä levyistä mitä itse olen kokeillu niin parhaita on mielestäni Verbatimin MCC mediakoodilla olevat... ei yhtää lasinalusta ja paljon on tullut jo niitä poltettua tässä...
- Copy kills music -
|
tukkalamy
Newbie
|
12. tammikuuta 2006 @ 15:17 |
Linkki tähän viestiin
|
No hitto.. Jos oot kerra noita samoja tilannu, nii täytyy kyllä perua tuo tilaus. Taidan ostaa sitten noita verbatimin printattavia.. Mistäköhä muuten johtuu, että noissa printattavissa on ollu niin paljon suutareita? merkkiin kattomatta.. Luulis, että noitaki koiteltas kehitellä.
|
softis
|
12. tammikuuta 2006 @ 16:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Printattavissa on yleensä kai se ongelma että levyt "hinkkaa" toisiaan vastaan tuotantoprosessin aikana tai itse pakkauksessa, eli siis se että karhea printattava "märkä" puoli on vastaaan "herkkä" poltettava dye. Levyjen tarroittaminen on taas toinen ongelma: levy "venyy" tai epätasapainottuu. Kallistun RiDiscin puolelle. Olen käyttänyt Ricoh RiDisciä RICOHJPNR01 koodilla ja se oli kyllä ihan ok.
|
softis
|
12. tammikuuta 2006 @ 16:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Takajammu kyseli muistaakseni noista Sonyn levyistä. Ostin itse 2x100 kpl DVD-R ja 2x100 kpl DVD+R. Toisessa oli sama mediakoodi(SONY08D1) kuin noissa levyissä. Testasinkin ne heti ja käppyrät (PIE/PIF) olivat ihan ok tämän hintaluokan levyille. Ovathan ne muutenkin vähän kalliimpia verrattuna kaikkein halvimpiin.
|
Takajammu
Member
1 tuotearvio
|
12. tammikuuta 2006 @ 18:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Huh. kiitos softis, nimittäin tuli noita muutama tilattua. Hinta keskivertoa, mutta erittäin halpoja verrattuna Verbuihin ja vaikka TDK:hon.
|
Mainos
|
|
|
jpft
Junior Member
|
12. tammikuuta 2006 @ 20:54 |
Linkki tähän viestiin
|
DVD+R Fujifilm 8X DVD+R (RITEK R03/YUDEN000T02
kellään kokemusta kyseisestä levymerkistä? kannattaako tilata?
|