Quote:Vieläkin siellä on ne piilolinssit päässä, otappa ne hetkeksi pois niin saatat nähdä valon. Antipiracy.fi = täysin sisällöntuottajien "fake no more" -kamppajan (amerikkalainen kamppanja hehe) ympärille koottu sivusto. Nimikin: Tekijänoikeuden tiedotus- ja valvontakeskukus, on täysin tarkoituksella harhaanjohtava, koska sisällöntuottajajärjestöt (rahoittajat!) haluavat, että lukija saa sen kuvan, että sivusto olisi puolueeton!. Sivuston luotettavuus perustuu, että asiat on esitetty puolueettomaasti ja siihen, paljonko faktojen takana on puolueetonta tutkimusta. On se ihme kun jotku ei pysty suodattamaan tuota disinformaatiota. Se on sitä medianlukutaitoa. Tottakai voin kertoa sinulle, että pään hakkaaminen puuhun on cool, ei sitä silti tarvitse heti ruveta lyömään omaa päätänsä mäntyyn.
Turha sun on mitään sanoa mun "sinisilmäisyydestä" kun et itse pysty konkreettisesti todistamaan väitteitäsi. Eli edelleenkin odottelen sitä faktaa että millä tavalla tuo sivu on pelkkää propagandaa. Lue nyt siis se sivu läpi ja laita mulle linkkiä asiasta mikä siellä ei pidä paikkaansa tai on jollain tapaa täysin harhaan johtavaa.
Sen jälkeen jos tälläistä tietoa löydät ni voin myöntää olleeni väärässä mutta siihen asti pysyn kannassani. Eli en kaipaa enää sun mielipiteitä vaan sitä konkreettista faktaa asiasta!
Eräs älykkö on asian ilmaissut näin: - Never argue with an idiot. He just drags you down to his level and beats you with experience... Toisinsanoen jos haluat kaikesta tuolla sivustolla näkemästäsi "faktoista" huolimatta elää siinä uskossa, että tuo sivu on pelkästään kovaa puolueetonta faktaa ilman mediantuottajien omaa lehmää ojassa, niin olkoon näin. En jaksa sun kanssas enää tästä väitellä. Tämä oli viimeinen postaukseni tämän ketjun kommentteihisi. Luovutan. voitit.
ps. Lue http://www.effi.org/ kokonaisuudessaan läpi ja sano sitten ettei ole ristiriitaista indormaatiota.