Samurize Opas (20.3.2006 Opasta jatkettu ja linkit korjattu!)
|
|
Mupsteri
Member
|
12. lokakuuta 2005 @ 13:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Lisää mittari valikosta löytynee kohta "Kokonaislähetys/-lataus nopeus".
Mutta eikös tuo mittari tee sillai että näkee kuinka monta kilotavua tai megatavua on ladannut tai uppinut? Haluaisin siis vaan että näkee kuinka monta kilotavua sekunnissa joku tiedosto latautuu, kun lataa jotai tiedostoa netistä
Asus A8V-E Deluxe l AMD Athlon 64 3000+ (Winchester)+Zalman CNPS7000B-AlCu (ei ole kellotettu) l Twinmos 2x512MB Dualchannel Kit l Seagate 80GB IDE+Samsung 160GB SATA l Palit GF 6600 GT PCI-E 128MB+Zalman VF700-CU LED (ei ole kellotettu) l Creative Sound Blaster Audigy SE l Antec SLK3000B+Antec NeoHE (High Efficiency) 380W l LG DVD+-RW Dual Layer 16X
|
Ripper13
Member
|
13. lokakuuta 2005 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
heiksi
Senior Member
|
16. lokakuuta 2005 @ 14:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Mutta eikös tuo mittari tee sillai että näkee kuinka monta kilotavua tai megatavua on ladannut tai uppinut? Haluaisin siis vaan että näkee kuinka monta kilotavua sekunnissa joku tiedosto latautuu, kun lataa jotai tiedostoa netistä
mutta jos internetistä jotain lataat ja käytät firefoxia/exploreria niin kyyllähän niis näkyy sen ladattavan tiedoston latasunopeus?
:)
|
joshi
Member
1 tuotearvio
|
19. lokakuuta 2005 @ 21:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei helekatti... Miten tuon progress bar -toiminnon saa pelittään tuossa FinTV-hommelissa? Saan kyllä ohjelmatiedot näkymään oikein, mut tuo palkki ei vaan suostu toimimaan... Readmessa sanotaan et tuossa listassa pitäs valita "progres bar" mut samalla kuitenki "RunMeInBackgroundinki" pitäs olla valittuna... niinku wattafak? Auttakkie.
Edittiä:
Äh, homma tais selvitä jo. :iamdumbo:
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. lokakuuta 2005 @ 21:34
|
joshi
Member
1 tuotearvio
|
20. lokakuuta 2005 @ 09:21 |
Linkki tähän viestiin
|
No nythän se TV-plugini vasta alkoki bugittaan...
Jostain kumman syystä tuo plugini näyttää aina kaikki ohjelmatiedot, vaikka sen asetuksia muokkais niin et laittais näytettävien ohjelmien kohdalle 1 per kanava, ja formaattiin pelkän [subtv]:n, eli jolloin pluginin pitäis näyttää pelkästään yks ohjelma ja seki vain subTV:ltä. Mutta kas kummaa sehän näyttääki kaikki...
Ku mulla on niinku tällä hetkellä kaks finTV-pluginia mun configissa: se ensimmäinen näyttää niinku 6 kanavan ohjelma tiedot (3 ohjelmaa per kanava) ja tämän ohjelmiston fonttiväri on musta, koska se toimii tavallaan varjona sille "oikealle" ohjelmistolle. Sitten mulla on vielä se toinen ohjelmisto jonka olis tarkotuksena näyttää vaan subTV:n ensimmäinen jakso (fonttiväri on valkea jotta se erottuis), mut tietenkään tää ei onnistu koska tuo paxa plugini menee ja näyttää ne kaikki ohjelmat vaikka mitä tekis... :/ Joten mikä neuvoksi?
Eli siis sama vielä suomeks: mulla on kaks finTV-pluginia käytössä yhtäaikaa: toisella haluan näyttää kaikki ohjelmat yhtäaikaa, toisella pelkästään subTV:n ensimmäisen ohjelman. Plugi joka näyttää nuo kaikki ohjelmat on tummalla värillä (toimii tavallaan varjona) ja se jonka tarkotuksena olis vaan näyttää se subin eka ohjelma on valkealla fontilla, jotta se erottuisi paremmin. Vaikka muokkaisin tuon jälkimmäisen subTV-ohjelmisto-plugin asetuksia miten, se siltikin näyttää kaikki sama ohjelmat kuten tuo "varjo-ohjelmistokin" - mutta minkä helevetin takia?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. lokakuuta 2005 @ 09:24
|
heiskanen
Suspended due to non-functional email address
|
22. lokakuuta 2005 @ 13:55 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on semmonen ongelma tän ohjelman kanssa et mul on koffit valmiina ja tehtäväpalkissa siis tuolla oikeesalakumlas samurais joka lataa ne konffit mutta, sit tapahtuu näin: se lataa ne eikä tapahdu mitään joten onko tähän jotain neuvoa?
|
joshi
Member
1 tuotearvio
|
23. lokakuuta 2005 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei osaisko joku neuvoo et miten ton fetch_imagella sais tehtyä niin et se hakee esim. joka tunti jonku tietyn kuvan? Siis niin että sen kuvan voi ite määritellä jokaiselle tunnille, eli ei tyyliin sääkartta.
|
hennri
Junior Member
|
24. lokakuuta 2005 @ 17:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi ilmailulaitoksen sivut päivittyvät noin 10 minuutin välein joten siis Helsinki-Vantaanki sää päivittyy silloin, mutta miksi samurizeni sää päivittyy tunnin välein? Miltä serveriltä se ottaa sen lämpötilan ja saako serverii muutettuu??
Eli haluaisin nämä tiedot:
HELSINKI/VANTAA 20:50 -2°C 1.5 m/s 300° 10 km
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. lokakuuta 2005 @ 17:19
|
numpska
Junior Member
|
25. lokakuuta 2005 @ 16:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. lokakuuta 2005 @ 16:21
|
hennri
Junior Member
|
25. lokakuuta 2005 @ 16:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
|
25. lokakuuta 2005 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Eli miksi mulla ei päivity toi tekstisää se pitää manuaalisesti päivittää??
Koska olet valinnut väärän weather.tmp tiedoston... Se oikea on siinä samurizen pää kansiossa... Olet ilmeisesti valinnut sen sieltä Scripts kansiosta....
Quote: Ja miten saa tuollaiset kuvakkeet kun siinä alla tehtyä??
Tarkotatkos tota viiden päivän sää-ennustetta...? Se on tehty tolla fetch image scriptillä... Ohjeet aikaisemmin tässä ketjussa...
E6400 @ 3ghz - Asus P5B Deluxe - Corsair 2x1gb Dual Channel 800mhz - Asus 7900GT - Seagate 400 GB sata II - P180B - NeoHe 430w - Windows XP Home & Ubuntu 6.10
|
Member
3 tuotearviota
|
26. lokakuuta 2005 @ 05:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs säähän liittyen, ei löytynyt suoraan keravan säätä tuolt ketjun alussa ku oli tosta sääjutust,,, mutta keravalla on http://www.hlp.fi/lampo_kva.php <--- sivusto joka päivittää säätä, eli miten saisin ton pelkän sään vedettyy työpöydälle?
Hä, en mä mitää tiedä!!! joten älä kysy....
|
hennri
Junior Member
|
26. lokakuuta 2005 @ 10:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
z3nz3
Member
2 tuotearviota
|
26. lokakuuta 2005 @ 11:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Epox 4PDA3I Socket478
Celeron D 2,4Ghz @ 2,7Ghz
1798mb DDRram
HDDs: 320gb, 250gb
Sapphire x800gt 256mb @ 550/1080
420W Power
2x Asus MyCinema P7131Dual DVB-T
Nokia N80 + Kingston MiniSD 1gb
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2005 @ 11:06
|
z3nz3
Member
2 tuotearviota
|
26. lokakuuta 2005 @ 11:26 |
Linkki tähän viestiin
|
milläs saan kuvakkeet tollein tonne ylös kuin aaatulla on ???
edit: ratkasin jo :D
Epox 4PDA3I Socket478
Celeron D 2,4Ghz @ 2,7Ghz
1798mb DDRram
HDDs: 320gb, 250gb
Sapphire x800gt 256mb @ 550/1080
420W Power
2x Asus MyCinema P7131Dual DVB-T
Nokia N80 + Kingston MiniSD 1gb
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2005 @ 15:10
|
colazo
Member
1 tuotearvio
|
26. lokakuuta 2005 @ 12:11 |
Linkki tähän viestiin
|
voi olla pikkasen tyhmä kysymys mut kun teette noita työpöytiänne niin kun siellä on noi winukan pikakuvakkeet vasemmassa laidassa kaikista ohjelmistasi niin pitäisikö niiden toimia??? koska kun mä olen tehny noit tol samurizella niin ei ne kuvakkeet toimi. :( joten mitäs tehdä ???
MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
|
numpska
Junior Member
|
26. lokakuuta 2005 @ 12:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Colazo kirjoitti:
voi olla pikkasen tyhmä kysymys mut kun teette noita työpöytiänne niin kun siellä on noi winukan pikakuvakkeet vasemmassa laidassa kaikista ohjelmistasi niin pitäisikö niiden toimia??? koska kun mä olen tehny noit tol samurizella niin ei ne kuvakkeet toimi. :( joten mitäs tehdä ???
Varmaankin tuossa sulla vikana on se että sä et oo antanu sille kuvakkeelle tehtäväks et se tekis nii. Mun työpöydällä kun painaa noit tv-kanavien merkkejä nii se heittää sinne sivulle http://img381.imageshack.us/img381/3447/tausta1115pa.jpg Tein sen tän ohjeen mukaan:
Quote: Jpekkan.comista:
Lisää mittari -> Aktiiviskripti.
Siirrät sen skriptin sen kuvan päälle ja levität sen kuvan kokoiseksi.
Sitten meet sinne Ulkoasu välilehdelle ja pyyhit pois sen koko rivin ActiveScript: %v.
Sitte välilehdelle Hiiri.
Ruksi kohtaan Salli hiirikontrollit, valitse toimintotyyppi Mittarilinkitys ja siihen se osoite.
Mun veikkaus on ett jos vaihtas tohon osoitteen tilalle sen tiedostopolun mis se sun tiedostos on esim vaik c:/ohjelmat/winukka/winamp.exe
En oo testannu mut kannattaa kokeilla ;D
|
colazo
Member
1 tuotearvio
|
27. lokakuuta 2005 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
katos perkule se toimii. no hyvä koska mä kelailin et onhan toi aika tyhmää jos olis aina joutunu siirtämään eka ton samurize työpöydän pois et saa ohjelmat päälle. tein just silleen et c/programfiles/ja esim atitool/ ja siit se ati exe.
entäs voitteko te kattoo samaan aikaan esim leffoja imuttaa DC++, ja bittorrentilla samaan aikaan ettei leffa pyi??? ja samurize tietysti pääl?
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
|
numpska
Junior Member
|
27. lokakuuta 2005 @ 17:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Örhn...
Quote: Colozo kirjoitti:
entäs voitteko te kattoo samaan aikaan esim leffoja imuttaa DC++, ja bittorrentilla samaan aikaan ettei leffa pyi??? ja samurize tietysti pääl?
En oikein ymmärtäny kysymystä. Siis tarkottaako toi et pystytääkö me imuttaa dc:l ja torrenteil samaa aikaan että viel samurize olis päällä? ei tod voida :D
|
colazo
Member
1 tuotearvio
|
27. lokakuuta 2005 @ 22:35 |
Linkki tähän viestiin
|
siis häh. siis tarkotin et pystyttekö te muut katsomaan elokuvia samaan aikaan kun päällä on samurize dc ja torrent??? koska mä pystyn mut välil alkaa pikkasen pykii ja mietin vaan johtuuko se aukinaisisa ohjelmista
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
|
heiskanen
|
28. lokakuuta 2005 @ 13:34 |
Linkki tähän viestiin
|
mites tota käynnistä paanelia saa modattua?
|
Kapula
Junior Member
|
30. lokakuuta 2005 @ 14:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. lokakuuta 2005 @ 14:42
|
Samael80
|
31. lokakuuta 2005 @ 02:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei kukaan viitsisi selittää et kuinka RSS-feedit sais toimimaan? Esim afterdawnin. Joo tiedän olen tyhmä..
|
Member
|
31. lokakuuta 2005 @ 03:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos jengi malttaa odottaa niin teen jatkoa tuolle oppaalleni. Ja kyllä, siitä tulee löytymään esim. nyt tuo RSS-feedi juttu.
EDIT: Myös Weather2004 tulee jonkinlaista opasta.
EDIT2: Mihin laittaisin sen tulevan oppaan? Jos laitan sen tähän ketjuun voi tulla aika raskas kun kuvia on kuitenkin paljon. Laittaisinko ihan omalle nettisivulleen sen?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2005 @ 05:06
|
Mainos
|
|
|
Kapula
Junior Member
|
31. lokakuuta 2005 @ 05:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Tee ihmeessä jatkoa! Lähinnä Englanniksi löytyy tutoriaaleja tällähetkellä joten osaavan apua moni kaipaa.
Itse tosin pärjään säätilalla, kellolla ja uutisilla. :)
|