User Käyttäjä Salasana  
   
perjantai 5.7.2024 / 04:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
KAON KCF-N620 TWIN TUNER DVB-C + 160G HDD
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
pelpro
Junior Member
_
12. maaliskuuta 2007 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytännössä kai kaikki kovalevyt mitä myydään 160GB kokoisena on 149GB.
Tämä johtuu typerästä muistimäärien laskennasta, jossa suhdeluko on kakkosen potensseissa, eli tuhat on 1024 eikä 1000. Joten 149*1024Megaa*1024kiloa*1024tavua = 159987531776 tavua on suunnilleen 160 miljardia tavua = 160GB.

Tässä ei ole niin minkäänlaista järkeä, mutta niin se valitettavasti menee.
AiJaa
Newbie

1 tuotearvio
_
12. maaliskuuta 2007 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pelpro:
Käytännössä kai kaikki kovalevyt mitä myydään 160GB kokoisena on 149GB.
Tämä johtuu typerästä muistimäärien laskennasta, jossa suhdeluko on kakkosen potensseissa, eli tuhat on 1024 eikä 1000. Joten 149*1024Megaa*1024kiloa*1024tavua = 159987531776 tavua on suunnilleen 160 miljardia tavua = 160GB.

Tässä ei ole niin minkäänlaista järkeä, mutta niin se valitettavasti menee.
Bittimaailmassa kaikki lasketaan kahden potensseissa, siinä ei ole mitään typerää. Ainoastaan kiintolevymarkkinoinnissa käytetty tasakerroin(1000) on epäloogisuudessaan typerää.
everes
Newbie
_
12. maaliskuuta 2007 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaonisti:
Vihdoin ja viimein sain päivitettyä Kaonin 01.01.29:een kaverin tietokoneella, jossa oli kunnon sarjaportti. Pari päivää yritin turhaa säädellä USB-RS232 adapteria toimimaan vaikka kuinka monella eri ajurilla ja porttisäädöillä, mutta ei vain "onnistunut". Kun ei tiedä, mitä pitää todella tehdä, että homma toimisi, niin kaikki on kokeilua. Olisi hyvä saada semmoiset faktat, jolla USB-RS232 toimii AINA niinkuin aito sarjaportti. Jos joku tietää miten, niin olisin kiitollinen, jos kertoisit minullekin - välttyisin (ja kenties joku toinenkin) turhalta pähkäilemiseltä.

Nuo USB-RS232 vehkeet tuntuvat pääsääntöisesti toimivan vain, kun kättelyt eivät ole käytössa. Nolla-modemikaapelista voisi tehdä oman versionsa, jossa kummnakin pään kättelyt olisi lenkitetty:

Rx ja Tx kytketään ristiin
GND suoraan läpi
RTS ja CTS lenkitetään kummassakin liittimessä
DTR, DCD ja DSR lenkitetään kummassakin liittimessä

Takeita kytkennän toimivuudesta ei ole, saattaa silti olla kokeilemisen arvoinen.

USB-RS232 mokkulassa taitaa olla ongelmana juuri nuo kättelyjen toiminta. Ylläolevalla kytkennällä kumpikin pää luulee niiden toimivan.

Ohessa vielä linkki 0-modemikaapeli pinnikuvaan.

http://www.expressfinland.com/cef/fin/liitannat_com.asp
kaonisti
Newbie
_
12. maaliskuuta 2007 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tuommoisella lenkitetyllä nollamodeemikaapelilla USB-RS232 adapteri toimii paremmin, miksei kukaan niitä tehtaile tätä tarkoitusta varten?

Itse ei osaa eikä uskalla ruveta lenkittämään mitään.
jarry77
Junior Member
_
13. maaliskuuta 2007 @ 05:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja palattaisko taas USB-RS kättelyiden kiehtovasta maailmasta takas itse Kaonin ongelmiin eikä ratkota noita "pelle peloton" juttuja tässä ketjussa.
pelpro
Junior Member
_
13. maaliskuuta 2007 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäisiköhän minunkin vähän vastata itse aiheeseen liittyen, kun en ole aiemmin tänne kirjoitellut.

Minulla on KAON ollut syksystä saakka. Käyttökokemukseni tuntuvat poikkeavan sen verran yleisestä linjasta, ettei minulla ole ollut millään softaversiolla ongelmia nauhoitusten käynnistymisessä laitteen ollessa stand by tilassa.

Päivityksetkin ovat onnistuneet USB-serial-muuntimen läpi ongelmitta. Ensimmäisellä yrittämällä oli vaivana se että adapteri asentui COM7:ksi ja piti käsin vaihtaa numero pienemmäksi, että KAONin päivityssofta sen tunnisti.

Ongelmia minulla on lähinnä ollut DVB-tekstitysten kanssa ja pahimpia ne olivat versiossa 1.1.26, jolloin yleltä tallennettujen ohjelmien tekstit edistivät varmaan 10 sekuntia ja katosivat välillä kokonaan. 1.1.29 versiossa en ole ainakaan vielä huomannut tekstitysongelmia, toivottavasti niistä on nyt päästy.

Vanhemmissa versioissa boxi buuttaili itekseen, varsinkin kun tallennetta rupesi kelaamaan. Nyt en ole sitäkään huomannut vähään aikaan, joten lienee korjaantunut.

"Oheistoiminnot" eli kuvien katselu ja mp3-toisto tuossa ovat syvältä ja poikittain. Olen maahantuojallekin yrittänyt vihjailla että kunhan saavat tekstit ja muut oleelliset kuntoon voisivat vähän noihinkin panostaa.

Tällä hetkellä suurimmat ärsytyksen aiheet ovat:
1. EPG:n toiminta -samaa mieltä jonkun ketjuan aiemman viestin kanssa että kanavan pitäisi vaihtua vain jos epg:ssä painaa OK, selaillessa ja exitillä poistuessa kanava ei saisi vaihtua
2. Kansioiden käytön mahdottomuus ilman tietokonetta (vanhimmassa softassa sentään pystyi luomaan kansioita...)
3. MP3-soitto ominaisuudet tai niiden puute.
Tikka2
Newbie
_
15. maaliskuuta 2007 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaonin sivuille on tullut uudet softaversiot:

KTF-N620 (bin-tiedosto 2,6 mb, ohjelmistoversio 01.01.31, valmistunut 03/2007)
KCF-N620 (bin-tiedosto 2,6 mb, ohjelmistoversio 01.01.31, valmistunut 03/2007)

Ohjelmistoversio 01.01.31 korjaa aiemmissa ohjelmistoversioissa esiintyneet tekstitysongelmat sekä tallennusongelmat.

Päivityksen jälkeen pikaisella testauksella standby tilasta lähti nauhoittamaan yhtä ohjelmaa, joka oli ajastettu EPG:n kautta. Testata lisää miten nyt laite toimii...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2007 @ 09:56

harjula
Newbie
_
15. maaliskuuta 2007 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä kun tulis ohjelmaversio jonka saisi suoraan USB:n kautta ängettyä tohon lootaan.Kun ei kerran ole sitä hemmetin sarjaporttia tietokoneessa...Eikä tietenkään ohjelmaversiota joka mahdollistaisi päivittämisen USB:n kautta....
Paljon kiinnostaa ostaa turha välihässäkkä että saa sarjakaapelin USB:hen kiinni kun sellaista ei tarvitse kuin yhden kerran elämässään...
Taisi tulla ostettua Kaonin kohdalla kaksi tallentavaa digiboksia yhden hinnalla,nimittäin ensimmäinen ja viimeinen.Eipä tuo ohjelmatarjonta jaksa kiinnostaa tarpeeksi että jaksaisi tapella näiden romujen kanssa...
jarry77
Junior Member
_
16. maaliskuuta 2007 @ 05:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Vielä kun tulis ohjelmaversio jonka saisi suoraan USB:n kautta ängettyä tohon lootaan.Kun ei kerran ole sitä hemmetin sarjaporttia tietokoneessa...Eikä tietenkään ohjelmaversiota joka mahdollistaisi päivittämisen USB:n kautta....
Paljon kiinnostaa ostaa turha välihässäkkä että saa sarjakaapelin USB:hen kiinni kun sellaista ei tarvitse kuin yhden kerran elämässään...
Taisi tulla ostettua Kaonin kohdalla kaksi tallentavaa digiboksia yhden hinnalla,nimittäin ensimmäinen ja viimeinen.Eipä tuo ohjelmatarjonta jaksa kiinnostaa tarpeeksi että jaksaisi tapella näiden romujen kanssa...
Laitteen voi päivittää myös lähimmässä huollossa jos ei itse jaksa, halua, osaa tai pysty
pelpro
Junior Member
_
16. maaliskuuta 2007 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti harjula:
Vielä kun tulis ohjelmaversio jonka saisi suoraan USB:n kautta ängettyä tohon lootaan.Kun ei kerran ole sitä hemmetin sarjaporttia tietokoneessa...Eikä tietenkään ohjelmaversiota joka mahdollistaisi päivittämisen USB:n kautta....

Siinäpä onkin mielenkiintoinen dilemma. Miten saada laatikkoon softa joka mahdollistaa itsensä lataamisen... Minä alkuperäisistä lupailuista sain sen käsityksen että olisi ollut tulossa vastaava softa tietokoneeseen USB-päivitystä varten, kuin oli sarjaporttipäivitykseen. Pettymys oli mitä melkoisin kun selvisi että joutuu jostakin sen sarjaportillisen koneen/adapterin vielä kerran hommaamaan, että saa zydeemin pelittämään.

Jos tuo lupailtu OTA-päivitys tässä kuussa oikeasti tulee, niin sehän toki ratkaisee sinun ongelmasi. Tähän mennessä kaikki mitä maahantuojalta on minulle päivityksiä ym. lupailtu ilmestyväksi johonkin aikaan, ovat kyllä vähintään kaks viikkoo odotuttaneet luvatun jälkeen itseään. Että en tuotakaan odotellessa kuitenkaan hengitystä pidättelisi.
harjula
Newbie
_
16. maaliskuuta 2007 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Laitteen voi päivittää myös lähimmässä huollossa jos ei itse jaksa, halua, osaa tai pysty

Lähimpään huoltoon on matkaa tollaiset 70km/sivu.Arvaappa toisenkin kerran kiinnostaako lähteä ajamaan???
Lainaus:
Siinäpä onkin mielenkiintoinen dilemma. Miten saada laatikkoon softa joka mahdollistaa itsensä lataamisen... Minä alkuperäisistä lupailuista sain sen käsityksen että olisi ollut tulossa vastaava softa tietokoneeseen USB-päivitystä varten, kuin oli sarjaporttipäivitykseen. Pettymys oli mitä melkoisin kun selvisi että joutuu jostakin sen sarjaportillisen koneen/adapterin vielä kerran hommaamaan, että saa zydeemin pelittämään.

Näin minäkin tämän ymmärsin.Ja näin tämän pitää toimia,kaikki muu on turhaa selittelyä.
Miten sitäpaitsi voi edes päivittää koneen USB:n kautta jos sen mahdollistava ohjelmaversio pitää olla 1.1.28,jota ei nähdäkseni edes ole julkaistu missään?
Sopii toivoa että tuo OTA versio vielä joskus ilmestyy....
pelpro
Junior Member
_
16. maaliskuuta 2007 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Näin minäkin tämän ymmärsin.Ja näin tämän pitää toimia,kaikki muu on turhaa selittelyä.
Miten sitäpaitsi voi edes päivittää koneen USB:n kautta jos sen mahdollistava ohjelmaversio pitää olla 1.1.28,jota ei nähdäkseni edes ole julkaistu missään?
Sopii toivoa että tuo OTA versio vielä joskus ilmestyy....
Pitää olla 1.1.28 tai uudempi. 1.1.29 on kuitenkin ollut jakelussa. Parhaillaan on käynnissä päivitys siitä USB:n välityksellä 1.1.31:ksi.
Lupaavalta näyttää. Huomattavasti nopeampi homma kuin sarjaporttiviritys.
Jmari
Newbie
_
17. maaliskuuta 2007 @ 07:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanokaas, onko seuraava ongelma KAON bugi vai ominaisuus tai MTV3 MAX bugi tai ominaisuus. Antenniverkon pelistä on kyse.

Nauhoitin MTV3 MAX kautta Formulan aika-ajot, mutta mitä v...tua. Eihän se sitä tallennusta näyttänyt. Lukee tiedostoa ihan normaalisti, mutta
TV ei näytä kuin still kuvaa kanavalta, joka sattui toiston alkaessa olemaan päällä.

Siis eikö noita maksukanavalta tallennuja ohjelmia voi muka katsella? Muutoin ao. kanava toimii ihan hyvin.
jorepee
Newbie
_
17. maaliskuuta 2007 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika tikkuista on Kaonin herraksi pääsy. Päivitys on tällä haavaa ongelmista pienin, kun kävin myyjäliikkeessä imaisemassa sarjaporttikaapelilla riittävän uuden version. Uusin tuli jo usb:n kautta mitä liukkaimmin.

Alunperin piti itse hoidella sarjaporttipäivityskin, mutta siinä kaapelin tulee olla oikealla tavalla ristiinkytketty, jotta bitit liikkuisivat. Tuskailin uunouttani suoran kaapelin kanssa yhden iltapuhteen ennen kuin tajusin.

Ajastus on yhä puolihämärää. Kuka tietää, miten tallennuksen alkamis- ja päättymisajat määräytyvät? Äsken epg:stä tekemäni koeajastus aloitti tallennuksen viisi minuuttia ennen kuin ohjelma alkoi.

Ainakin aikaisemmilla ohjelmaversiolla ajastukset alkoivat ja päättyivät miten sattuu, jopa kesken ohjelman. Kaikki ajastukset tehty mukavuudenhaluisuuden vuoksi epg:stä.

Jore
amorooso
Newbie
_
17. maaliskuuta 2007 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
APUVA!!!
Osaaks kukaan auttaa?
Alustus: Hommasin eile kaapelikortin (mtv3).
1. ongelma: mennessä kortti kanavalle, laite jumiutui moneksi minuutiksi (ei totellut mitään, muutakun sammutuksen. sammutuksen jälkeen uudestaan asentaa kanavat).
poistin kanavat jotka eivät näy, sain toimimaan muutaman sekunnin viiveellä.
2. ongelma: Ajattelin sitten, että poistetaa radio kanavat. Menin radiolle poistin kaikki (punasella). tulin valikosta pois ja boxi jämähti siihen.
en huomannut katsoa, mitä näytti aluks. sammutin laitteen, käynnistyksen jälkeen lukee vaan (Init). luulen että boxi radio tilassa edelleen, ei kaukosäätimellä pois.
tv:n kautta kuuluu hiljainen rätinä,

ollu johdot irti puol tuntia, ei auta!
en omista kaapelia tietokoneeseen!
kertokaa, ideoita mitä tehdä ennen maanantaita!
huomenna aamulla olis kiva kattoo formulaa=)
Nico_vs
Newbie
_
18. maaliskuuta 2007 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jmari:
Sanokaas, onko seuraava ongelma KAON bugi vai ominaisuus tai MTV3 MAX bugi tai ominaisuus. Antenniverkon pelistä on kyse.

Nauhoitin MTV3 MAX kautta Formulan aika-ajot, mutta mitä v...tua. Eihän se sitä tallennusta näyttänyt. Lukee tiedostoa ihan normaalisti, mutta
TV ei näytä kuin still kuvaa kanavalta, joka sattui toiston alkaessa olemaan päällä.

Siis eikö noita maksukanavalta tallennuja ohjelmia voi muka katsella? Muutoin ao. kanava toimii ihan hyvin.
Toi bugi on vanhoissa ohjelmistoversioissa. Päivitä toi uusin 01.01.31 softa niin jo pystyy nauhottaa ja katselee myös MAXilta.
Nico_vs
Newbie
_
18. maaliskuuta 2007 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jorepee:
Ajastus on yhä puolihämärää. Kuka tietää, miten tallennuksen alkamis- ja päättymisajat määräytyvät? Äsken epg:stä tekemäni koeajastus aloitti tallennuksen viisi minuuttia ennen kuin ohjelma alkoi.

Ainakin aikaisemmilla ohjelmaversiolla ajastukset alkoivat ja päättyivät miten sattuu, jopa kesken ohjelman. Kaikki ajastukset tehty mukavuudenhaluisuuden vuoksi epg:stä.

Jore
Vois johtua siitä että uudessa softaversiossa on PVR valikossa Tallennuksen lisäaika, ja siellä taitaa oletuksena olla että nauhoitus alkaa 5min ennen ja päättyy 10 min myöhemmin varsinaisen ohjelma-ajan. Itsellä toiminut ainakin moiteettomasti tuon logiikan mukaan.
Maffa
Suspended due to non-functional email address
_
23. maaliskuuta 2007 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokemukseni Kaonista:
Pari ekaa kuukautta toimi kutakuinkin OK, joskus kaatus kelatessa. Pari kuukautta lisää käyttöä ja kaatuilee edelleen. Jotkin tallennukset eivät käynnisty vaikka kansiossa näkyy ihan normaaalisti? Toistot pätkii ja ääni hävii välillä, auttaa jos toiston pysäyttä ja jatkaa uudelleen. Samalla kertaa laitetut äänitykset EPG:llä, niiden mineksi kaikkin tulee joko ekan tai viimeisen äänityksen nimi?? Versio on 01.01.23 päivitys varmaan voi auttaa mutta kokemukset näyttäis olevan asennuksesta vähän niin ja näin. Varmin tapa taitaa olla et vie liikkeeseen ja päivittä sielä?! Ja hinta on??
dandea
Newbie
_
23. maaliskuuta 2007 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maffa:
Kokemukseni Kaonista:
Varmin tapa taitaa olla et vie liikkeeseen ja päivittä sielä?! Ja hinta on??
Ei ne sais siitä mitään laskuttaa - kun ei voi olettaa että digiboksin omistajalla myös olisi tietokone. Mä en ainakaan suostuisi maksamaan siitä yhtään mitään!! Eihän se ole kuluttajan ongelma jos laite ei toimi!
kaonisti
Newbie
_
23. maaliskuuta 2007 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä meinasin viedä oman Kaon'ini huoltoon päivitettäväksi ja tiedustelin huoltoliikkeestä, maksaisiko päivitys mitään. Siellä sanottiin, ettei maksa. Pitää vaan olla kuitit mukana. Kaon'in voi päivittää noissa http://www.jvc.fi/huoltopisteet huoltoliikkeissä. Kyllä päivitys 01.01.23:sta uudempaan onnistuu helposti tietokoneellakin nollamodeemikaapelilla, jos tietokoneessa on sarjaportti. USB-sarjaporttiadapterilla päivittäminen voi olla vaikeaa.
coxu
Suspended due to non-functional email address
_
25. maaliskuuta 2007 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti amorooso:
APUVA!!!
Osaaks kukaan auttaa?
Alustus: Hommasin eile kaapelikortin (mtv3).
1. ongelma: mennessä kortti kanavalle, laite jumiutui moneksi minuutiksi (ei totellut mitään, muutakun sammutuksen. sammutuksen jälkeen uudestaan asentaa kanavat).
poistin kanavat jotka eivät näy, sain toimimaan muutaman sekunnin viiveellä.
2. ongelma: Ajattelin sitten, että poistetaa radio kanavat. Menin radiolle poistin kaikki (punasella). tulin valikosta pois ja boxi jämähti siihen.
en huomannut katsoa, mitä näytti aluks. sammutin laitteen, käynnistyksen jälkeen lukee vaan (Init). luulen että boxi radio tilassa edelleen, ei kaukosäätimellä pois.
tv:n kautta kuuluu hiljainen rätinä,

ollu johdot irti puol tuntia, ei auta!
en omista kaapelia tietokoneeseen!
kertokaa, ideoita mitä tehdä ennen maanantaita!
huomenna aamulla olis kiva kattoo formulaa=)
Joo mulla kävi sama ja ei auttanu muu kuin viedä laite takas ja ne anto uuden.

Mulla olisi sellainen kysymys että pitääkö toi nyt paikkansa että uusin paivitys ei suostu ollenkaan toistaan vanhoja nauhoituksia. Saako vanhoja nauhoituksia näkyyn tietokoneella mitenkään. Onko olemassa mitään kooderia mikä pystyis tähän kaonin formaattiin jotta sais koneella näkyyn?
TeroV
Newbie
_
26. maaliskuuta 2007 @ 04:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uusimmallakin päivityksellä boxi sammuu joskus kun alottaa kuvakelausta... tiimalasi pyörii hetken ja sitten vehje sammuu. aika surkee esitys edelleenkin tämä Kaon.
pelpro
Junior Member
_
26. maaliskuuta 2007 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Joo mulla kävi sama ja ei auttanu muu kuin viedä laite takas ja ne anto uuden.

Mulla olisi sellainen kysymys että pitääkö toi nyt paikkansa että uusin paivitys ei suostu ollenkaan toistaan vanhoja nauhoituksia. Saako vanhoja nauhoituksia näkyyn tietokoneella mitenkään. Onko olemassa mitään kooderia mikä pystyis tähän kaonin formaattiin jotta sais koneella näkyyn?
Pitää paikkansa ettei vanhoja pysty katsomaan. Ja ei ole koodekkia joka osaisi niitä vanhoja näyttää tietokoneessa. Erittäin mukavata.

Uudet päivitykset eivät suostu toistamaan vanhoja, koska tiedostomuoto on muutettu sellaiseksi, että tietokoneellakin pystyy katsomaan. Eivät siis saaneet mistään koodekkia joka olisi ymmärtänyt vanhaa muotoa, joten joutuivat muuttamaan boxin tallennustapaa ja siinä menetettiin mahdollisuus katsoa vanhoja tallenteita.
jarry77
Junior Member
_
26. maaliskuuta 2007 @ 04:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
uusimmallakin päivityksellä boxi sammuu joskus kun alottaa kuvakelausta... tiimalasi pyörii hetken ja sitten vehje sammuu. aika surkee esitys edelleenkin tämä Kaon
Sama homma mulla.

Mutta mulla on vähän sellainen tunne, että vielä nykypäivänä sama minkä laitteen hommaan niin niissä on omat ongelmansa. Lukekaa vaikka digiboksien lippulaivan Topfieldin palstoilta, kyllä käyttäjät senkin kanssa tuskailee. Ongelmat vaan on erilaisia.

Eli jos et oo tyytyväine Kaoniin, etä oo tyytyväinen myöskään toiseen laitteeseen, varsinkaan kovalevylliseen.

Tämä johtuu siitä, että digiaikaan siirryttiin liian nopeasti ja pakolla, tuotteet ei oo vielä valmiita. Sama juttu oli 90-luvun kännyköissä. Ne oli ihan susia.

Veikkaan, että sen jälkeen kun analogilähetykset loppuu, niin käyttäjiltä tulee enemmän palautetta laitteiden toimimattomuuksista ja se pakottaa valmistajat muuhunkin kuin vain "siinä sivussa korjauspäivityksiin".

Täysin toimivan boksin voi mun mielestä odottaa saavansa vasta jokus 2009 jälkeen, tai jotain. Tänä vuonna ette täysin toimivaa boksia saa.. tää on mun mielipide.
Mainos
_
__
 
_
juka39
Member

2 tuotearviota
_
26. maaliskuuta 2007 @ 05:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen samaa mieltä kuin jarry 77. Erityisesti tämä koskee kaapelibokseja. Asiaa hämmentää vielä se, että Suomen kaapelioperaattorien lähetteissä on eroja, joten kaikki viat eivät johdu bokseista. Kaapelitelevisioliitto saisi ottaa jäsenensä tarkempaan valvontaan. Me kaapelikatsojat maksamme signaalista, antennista sen saa ilmaiseksi. TV luvan maksavat kaikki. Näin ollen kaapelitv:n katsojille pitäisi tulla vähintään yhtä hyvä kuva televisioon kuin antennista katsojillekin. Se, että kaapelista näkyy enemmän kanavia ei pelkästään riitä maksun perusteeksi, koska useimmat lisäkanavat ovat maksullisia ( kolminkertainen maksu tv: katselusta!) ja ilmaiset hömppää.
 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy