User Käyttäjä Salasana  
   
perjantai 5.7.2024 / 04:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
KAON KCF-N620 TWIN TUNER DVB-C + 160G HDD
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
omppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. maaliskuuta 2007 @ 05:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Eli jos et oo tyytyväine Kaoniin, etä oo tyytyväinen myöskään toiseen laitteeseen, varsinkaan kovalevylliseen.
Kyllä se näin on. Mä mietin itse jossain vaiheessa Toppariin vaihtamista, mutta tulin toisiin ajatuksiin kun luin siihen liittyviä keskusteluja. Varsinkin kun Toppari on ollut markkinoilla todella pitkään, ja siinä on edelleen noita ongelmia.

Mulla on Kaonin kaapeliboksissa nyt softa 1.1.24 ja se toimii lähes moitteetta. Kelaukseen liittyviä buuttailuja ei juuri tapahdu, vaikka katselen noita nauhoituksia viikottain. Jonkun verran tulee sellasia räpsyjä, että kuva tai ääni pätkäsee.. en tiedä johtuuko ne lähetyksistä vai mistä.

Toppari on kyllä siistimmän näköinen..
coxu
Suspended due to non-functional email address
_
26. maaliskuuta 2007 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
[quote]Eli jos et oo tyytyväine Kaoniin, etä oo tyytyväinen myöskään toiseen laitteeseen, varsinkaan kovalevylliseen.

Kyllä se näin on. Mä mietin itse jossain vaiheessa Toppariin vaihtamista, mutta tulin toisiin ajatuksiin kun luin siihen liittyviä keskusteluja. Varsinkin kun Toppari on ollut markkinoilla todella pitkään, ja siinä on edelleen noita ongelmia.

Mulla on Kaonin kaapeliboksissa nyt softa 1.1.24 ja se toimii lähes moitteetta. Kelaukseen liittyviä buuttailuja ei juuri tapahdu, vaikka katselen noita nauhoituksia viikottain. Jonkun verran tulee sellasia räpsyjä, että kuva tai ääni pätkäsee.. en tiedä johtuuko ne lähetyksistä vai mistä.
mulla on samalla softalla ja mulla on tekstitysten kanssa ongelmia. Mites onko sulla tekstien kanssa sillain että välillä näkyy ja välillä ei sitten millään ja etenkin ylen kanavat tekevät tätä ainakin mulla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2007 @ 05:49

kaonisti
Newbie
_
26. maaliskuuta 2007 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla tulee nykyisin 01.01.31:lla aika usein "räpsyjä" (eli kuva ja/tai ääni pysähtyy hetkeksi). 01.01.23 versiolla ei niitä tullut. Tässä uusimmassa softassa on kyllä luotettavampi tekstitysohjelma.

Tuo räpsytys pitäisi kyllä korjata. En usko, että se johtuu lähetyksistä. Minulla oli aikaisemmin kovalevytön Humax ja sekin räpsyili, mutta ei niin usein kuin tämä Kaonin 01.01.31 !!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2007 @ 08:01

TeroV
Newbie
_
26. maaliskuuta 2007 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No toi oikeestaan vähän helpottaa kun kerroitte että ei topfieldkään hyvin toimi:)
harjula
Newbie
_
27. maaliskuuta 2007 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistää hieman miettimään näiden toimittajien asiantuntemuksen taso kun joka lehdessä missä näitä vermeitä testataan,niin annetaan ymmärtää että koneet muka toimii kuin unelma.Eipä tietysti maahantuoja kovin montaa kertaa tuotteitaan testattavaksi anna jos ne lyttyyn haukutaan,mutta jotenkin odottaisi edes rehellistä palautetta.
Olisi jäänyt koko boksi hankkimatta jos olisi aavistanut millaisen riesan moisen härvelin päivittämisestä saa...
TeroV
Newbie
_
27. maaliskuuta 2007 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niimpä. Tekniikan Maailman testin perusteella omanikin ostin...
omppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
27. maaliskuuta 2007 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mulla on Kaonin kaapeliboksissa nyt softa 1.1.24 ja se toimii lähes moitteetta. Kelaukseen liittyviä buuttailuja ei juuri tapahdu, vaikka katselen noita nauhoituksia viikottain. Jonkun verran tulee sellasia räpsyjä, että kuva tai ääni pätkäsee.. en tiedä johtuuko ne lähetyksistä vai mistä.

Lainaus:
mulla on samalla softalla ja mulla on tekstitysten kanssa ongelmia. Mites onko sulla tekstien kanssa sillain että välillä näkyy ja välillä ei sitten millään ja etenkin ylen kanavat tekevät tätä ainakin mulla.
Joo, kai noita tekstitysongelmia on Ylen kanavilla. Mä itse en yleensä tekstityksiä seuraa, joten se ei haittaa.

Ihmettelen kyllä noita päivitysongelmia. Mun mielestä se softa on ihan helppo käyttää ja toimii hyvin... paitsi tietenkin että pitää olla kivikautinen sarjaportti...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2007 @ 13:15

ElefAntti
Member

1 tuotearvio
_
28. maaliskuuta 2007 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mulla on Kaonin kaapeliboksissa nyt softa 1.1.24 ja se toimii lähes moitteetta. Kelaukseen liittyviä buuttailuja ei juuri tapahdu, vaikka katselen noita nauhoituksia viikottain. Jonkun verran tulee sellasia räpsyjä, että kuva tai ääni pätkäsee.. en tiedä johtuuko ne lähetyksistä vai mistä.

Lainaus:
mulla on samalla softalla ja mulla on tekstitysten kanssa ongelmia. Mites onko sulla tekstien kanssa sillain että välillä näkyy ja välillä ei sitten millään ja etenkin ylen kanavat tekevät tätä ainakin mulla.
Kuten kaonistikin kirjoitti niin versiossa 1.1.31 YLEn tekstit näkyvät ongelmitta.
Version 1.1.31 pitäisi tulla myös OTA päivityksenä maaliskuun aikana.
http://www.hedoy.fi/ajankohtaista_uutinen?id=2045052
Jos sitä ei ole vielä näkynyt kannattaa odottaa kiltisti. Ei Hedengrenin/Kaonin lupaukset päivämääristä ole aikaisemminkaan pitäneet...
amorooso
Newbie
_
28. maaliskuuta 2007 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vein kaonin boxin 19. päivä huoltoon, kun ei käynnistynyt. tänään kävin liikkeessä muissa asioissa ja kyselin kaonia. 7h päästä tuli viesti, et laite haettavissa. mitä luulette, oliko se vaan kokoajan hyllyssä liikkeessä, vai kävikö maahantuojalla?
(itse sitämieltä, että laite oli samas paikas kokoajan, kun kyselin sitä, se kaivettiin esiin.)
jarry77
Junior Member
_
29. maaliskuuta 2007 @ 02:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
vein kaonin boxin 19. päivä huoltoon, kun ei käynnistynyt. tänään kävin liikkeessä muissa asioissa ja kyselin kaonia. 7h päästä tuli viesti, et laite haettavissa. mitä luulette, oliko se vaan kokoajan hyllyssä liikkeessä, vai kävikö maahantuojalla?
(itse sitämieltä, että laite oli samas paikas kokoajan, kun kyselin sitä, se kaivettiin esiin.)
Mulla on sellainen tunne, että nuo liikkeet, varsinkin jos ne on isoja, niin ei siellä ole noiden laitteiden huoltologistiikka koko aikaa kaikkien tiedossa... Eli jos tyyppi joka lähetti laitteen huoltoon on lomalla, niin sitten sitä laitetta etsii muut työntekijät kissojen ja koirien kanssa jos asiakas kysyy. (on omia kokemuksia asiasta)

Oletan tietenkin, että veit siis laitteen kodinelektroniikka liikkeeseen ja kun sitten kysyit boksia, niin asiasta tietävä henkilö oli lomalla :)

Sitä paitsi, toimiko boksi? Et kertonu sitä. Jos toimi. niin tuskin ne myymälässä sitä kuitenkaan on korjannut.

Lainaus:

Maffa kirjoitti: Pari ekaa kuukautta toimi kutakuinkin OK, joskus kaatus kelatessa.
Soitin huoltoon tuosta samasta ongelmasta ja ne sano, ettei se johdu softasta. Ensin kannattaa yrittää toisella kaukosäätimellä, sillä se saattaa joskus lähettää väärää signaalia ja sammuttaa siksi laitteen. Jos tämä ei auta niin laite huoltoon, sillä raudassa on vikaa.
Tämän boottailun jälkeen ainakin itselläni kun laitan boksin taas päälle, niin siinä näkyy 2 tai useampi kuva lomittuneena päällekäin, erilailla joka kaatumisen jälkeen. Sitten joutuukin vetää pistokkeen irti seinästä ja antaa boksin sammua kunnolla ennen kuin kuva on taas normaali. Eli se menee johonkin vikasietotilaan tms.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2007 @ 08:46

omppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
30. maaliskuuta 2007 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilen tallensin yhden ohjelman ja tänään kun yritin katsoa sitä, näkyi pelkkää mpg-muussia. Eli täysin käyttökelvoton tallenne. Eka kerta mut ihmettelen mistä voi johtua..?
Maffa
Suspended due to non-functional email address
_
30. maaliskuuta 2007 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun boksi toimii kelauksen aikana sammumisen jälkeen aivan normaalisti, kuva näkyy niin kun pitääkin. Taitaa kake sit lähetellä ihan ittekseen signaaleja, jos siitä johtuu meinaan, kaatuilua tapahtuu lähinnä 4,8,16 kertasilla kelauksilla ilman että näppylää paina kokoajan!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2007 @ 14:20

TeroV
Newbie
_
30. maaliskuuta 2007 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt tää romu on sellanen että kun laittaa epg:stä tallennuksen niin se ei kuiteskaan tallenna!
äskenkin kun katoin toista kanavaa, niin ruutuun tuli että "tallenus alkaa" muttaa pvr:ään ei tullu mitään.
Mikä ihme vehje tää on?!
jarry77
Junior Member
_
30. maaliskuuta 2007 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TeroV:
nyt tää romu on sellanen että kun laittaa epg:stä tallennuksen niin se ei kuiteskaan tallenna!
äskenkin kun katoin toista kanavaa, niin ruutuun tuli että "tallenus alkaa" muttaa pvr:ään ei tullu mitään.
Mikä ihme vehje tää on?!
Sulla ei taida TeroV olla viimeisintä 01.01.31 softaa boksissas? Meinaa aiemmilla softilla mullakin teki niin, että boksi ilmoitti että tallennus alkaa vaikka se ei alkanutkaan. Tällä uusimmalla 01.01.31 softalla boksi ei tee sitä.
TeroV
Newbie
_
31. maaliskuuta 2007 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uusin on.
jarry77
Junior Member
_
1. huhtikuuta 2007 @ 03:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TeroV:
uusin on.
Täytyypä korjata edellisen viestini väittämää, koska mulle kävi nyt samoin perjantaina. Ajastin EPG:n kautta ja se meni sinne ajastusvalikkoon OK mutta eipä ollut lauantaina ohjelma tallessa...
TeroV
Newbie
_
1. huhtikuuta 2007 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TeroV:
uusin on.
Täytyypä korjata edellisen viestini väittämää, koska mulle kävi nyt samoin perjantaina. Ajastin EPG:n kautta ja se meni sinne ajastusvalikkoon OK mutta eipä ollut lauantaina ohjelma tallessa...

ihanaa kun ei tarvii olla yksin
harjula
Newbie
_
4. huhtikuuta 2007 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tulipa sitten käytyä hakemassa tuo usb-sarjaportti karva.Eipähän sitten kumminkaan suostu toimimaan....Kone itkee jotain "serial port open error"ia...Voi V***** kun nää romut ei suostu näköjään toimimaan sitten vahingossakaan.Millä helvetillä ton romun saa päivitettyä??? Edelleenkin matkaa tuonne huoltoon on niin paljon etten aio sinne lähteä ajamaan tämän paskan takia.....Eikä taida tässä elämässä se OTA päivityskään ilmestyä....No enää en ihmettele ettei kaonia olekkaan uudemmissa boxi testeissä näkynyt.Paljonkohan on TM:lle maksettu että tämän vehkeen testivoittajaksi nostivat????
kaonisti
Newbie
_
4. huhtikuuta 2007 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toiminut minullakaan tuo USB-sarjaportti-nollamodeemikaapelipäivitysyritys kovalla yrittämiselläkään. Siksi neuvon sinua menemään vaikka lähimpään naapuriin, jossa on tietokone sarjaportilla ja siirtämään päivitystiedoston Kaoniin. Kaverin tietokoneen sarjaportin kautta päivitys onnistui ensimmäisellä kerralla.
Jmari
Newbie
_
12. huhtikuuta 2007 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ei toiminut minullakaan tuo USB-sarjaportti-nollamodeemikaapelipäivitysyritys kovalla yrittämiselläkään. Siksi neuvon sinua menemään vaikka lähimpään naapuriin, jossa on tietokone sarjaportilla ja siirtämään päivitystiedoston Kaoniin. Kaverin tietokoneen sarjaportin kautta päivitys onnistui ensimmäisellä kerralla.
Mulla taasen ei skullannut nollamodemikaapelillakaan :( Toteaa, että
COM3 ok. ja sen jälkeen ei tapahdu tasan mitään.

Niin ja tietenkään mitään OTA päivitystä ei ole kuulunut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2007 @ 10:49

jarry77
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2007 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mulla taasen ei skullannut nollamodemikaapelillakaan :( Toteaa, että
COM3 ok. ja sen jälkeen ei tapahdu tasan mitään.
Koitappa tätä.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarry77:
Voisko olla niin, että tuo päivitysohjelmakin on lapsenkengissä...

Mulla se kyllä tunnisti Kaonin mutta sekoitti COM1 ja COM2 portit. Eli se tunnisti boksin molemmista COM porteista mutta silti siinä luki aina COM1. Koita kytkeä koneessa toiseen porttiin jos sellainen löytyy.

Mites, eikös nuo tietokoneen COM portit oo kiinteitä, että ne ei niin ku toimi samalla periaatteella ku hubit? ELi miten tuo mun esimerkki edes on mahdollinen :)
Jmari
Newbie
_
13. huhtikuuta 2007 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toimii (tunnistaa boksin?) vaan tosta COM3:sta. Muista
itkee ja valittaa.
ElefAntti
Member

1 tuotearvio
_
13. huhtikuuta 2007 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitkäs tällä hetkellä ovat suurimmat ongelmat / kehityksen kohteet? Kootaanko listaa ja toimitetaan Hedengrenin suuntaan, jos vaikka saisimme vaikutettua asiaan.

Tasolla 01.01.31 havaittua:

- vain 8 nauhoitusta mahdollista EPG kautta. Muistin tuon kun laitoin ohjelmia pääsiäisen tienoilla.

-EPG:ssä kanavan vaihtuminen

-Kanava vaihtuu sille kanavalle jolta nauhoitus käynnistyy. Esim katsot kanavaa 1 ja tallennus alkaa kavalta 2, kuva siirtyykin kanavalle 2.

-Jos laittaa päällä olevan ohjelman nauhoitukseen painamalla rec nappulaa (ei EPG kautta), nauhoitus ei lopu kun ohjelma loppuu, vaan jatkuu reilusti (esim tunnin) yli ohjelman loppumisen.

-Teksti tv, hidas aukeamaan, ei muistia, ei pysty valitsemaan alasivuja, ei pysty pysäyttämään alasivuja.
TeroV
Newbie
_
13. huhtikuuta 2007 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"kanavalista on muuttunut, haluatko päivittää?"
jos painaa ok, kaikki kanavat ei enää näy. miks se tollasta ehdottaa...
Mainos
_
__
 
_
jarry77
Junior Member
_
14. huhtikuuta 2007 @ 05:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ElefAntti:
Mitkäs tällä hetkellä ovat suurimmat ongelmat / kehityksen kohteet? Kootaanko listaa ja toimitetaan Hedengrenin suuntaan, jos vaikka saisimme vaikutettua asiaan.

Tasolla 01.01.31 havaittua:

- vain 8 nauhoitusta mahdollista EPG kautta. Muistin tuon kun laitoin ohjelmia pääsiäisen tienoilla.

-EPG:ssä kanavan vaihtuminen

-Kanava vaihtuu sille kanavalle jolta nauhoitus käynnistyy. Esim katsot kanavaa 1 ja tallennus alkaa kavalta 2, kuva siirtyykin kanavalle 2.

-Jos laittaa päällä olevan ohjelman nauhoitukseen painamalla rec nappulaa (ei EPG kautta), nauhoitus ei lopu kun ohjelma loppuu, vaan jatkuu reilusti (esim tunnin) yli ohjelman loppumisen.

-Teksti tv, hidas aukeamaan, ei muistia, ei pysty valitsemaan alasivuja, ei pysty pysäyttämään alasivuja.
Mä oon laittanut jo Kaonin edustajalle (Moilanen) tällaisen viestin, eikä ollut eka kerta :) Eli parannusehdotukset kannattaa lähettää edustajalle, ei huoltoon :)

*****
Moi taas

Eli otsikon laite. Omasta (ja myös monen muun) mielestä 01.01.31 softaan tuli takaisin häiritseviä ominaisuuksia. En tiedä oletko tutustunut alla olevan linkin keskusteluun mutta siellä on aika aktiivista keskustelua kyseisestä laitteesta.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/392964

Eli se en ole vain minä joka toivoo muutoksia mutta persoonastani johtuen tykkään ilmoitella asioista jos niissä on korjattavaa tai parantamisen varaa :)

1. EPG toimii jälleen typerästi. Kanava ei saisi vaihtua taustalla kun EPG:tä selaa. Tämä ominaisuus oli aikaisemmissa versioissa mutta sitä ei ollut enää .024, 0.26 ja .029 versioissa. Miksi se tuli takaisin?
Sen pitäisi lisäksi toimia niin, että kun selaat EPG:tä, niin kanava vaihtuu vasta sitten kun painat esim. "OK" haluamasi ohjelman kohdalla. (jos ohjelma ei ole vielä alkanut niin boksi siirtyisi silti sille kanavalle jolta ohjelma tulee. EPG:n toiminnassa on myös yksi bugi jonka olen jo aiemminkin ilmoittanut teille. Eli kun selaa ohjelmatiedon kuvausta +/- painikkeella, niin se ohjelamtieto menee itsestään takaisin alkuun/ylös toistuvasti. Eli joutuu olla kärppänä, että ehtii lukemaan sen tesktin tai muuten pitää toistuvasti painaa
miinus painiketta että voit lukea ohjelmakuvauksen

2. Suosikkilistojen kanavien järjestely. Sen pitäsi olla niin, että kun olet haluamasi kanavat valinnut niin ensimmäiseen kanavaan pitäisi päästä numerolla yksi jne. Ei niin, että jos suosikkilistan ensimmäinen kanava on vaikka 44 niin sinun pitää painaa 44 päästäksesi ensimmäiselle kanavalle.

3. Kirjoitusvirheitä. Esim "SWAP" painiketta kun painaa tiedostolistassa, niin siinä lukee "Poist" eikä "Poista".

4. Joitakin tiedostoja ei voi boksilla poistaa kohdassa 3 mainitulla "Poist" valinnalla vaan ne pitää deletoida tietokoneella (esim. asennustiedosto, jonka siirsin 0.26 version boksiin USB:llä ja joku tuli vasta sitten näkyviin kun sarjaportin kautta päivitin 0.29 versioon). Sama juttu on kuvanpysäytystieodostojen kanssa. Niitä ei voi poistaa. Ne vievät lisäksi tilaa kovalevyllä mutta eivät edes näy siellä jos se toiminto on pois päältä. Nämä tiedostot tulee siis pystyä poistamaan myös boksin kautta ja niiden pitää näkyä vaikka toiminto ei olisi laitettu menu valikosta päälle.
*****

Eli lähettäkää vaan Hedengrenille palautetta. Moilanen on tietääkseni se tyyppi, joka siis vastaa tuotekehittelystä Suomen päässä ja on yhteyksissä Kaoniin päin. Mutta ehkä kannattaa laittaa viestiä suoraan Hedengrenin yleiseen email osoitteeseen eikä suoraan kenellekään henkilölle.. on pian posti tukossa kun kaikki vihaiset Kaonin omistajat alkaa pommittaan :)

Toinen vaihtoehto on, että joku aktiivinen kasais nimilistan, mikä sitten parannusehdotuksen liitteeksi mutta se menee ehkä liian "järjestäytyneeksi" hommaksi eikä kenelläkään ole siihen aikaa eikä viitseliäisyyttä
 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy