User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.2.2026 / 22:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Guild Wars vs World Of Warcraft
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. maaliskuuta 2006 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kyllä kuullut että wowi on erittäin hyvä peli, ja on näitä tapauksiakin kuten luokallani oleva kaveri osti kyseisen pelin.. ei ole näkynyt muutamaan päivään koulussa oston jälkeen ;) ja noita on kyllä enemmänkin. Tuosta voinee päätellä että se on liian hyvä :)
tubbana
Suspended due to non-functional email address
_
17. maaliskuuta 2006 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WoW on todella hyvä peli. Mutta jos oot joku 12wee kakara niin älä ala pelaan >;P
Euphobia
Member
_
17. maaliskuuta 2006 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WoW:in oon ensviikolla hankimassa. Kaikki jotka tunne ja jotka vielä pelaa WoW:ia vaan kehuu sitä ja sanoo että osta se, osta se eli ei se huono voi olla :), ja niitä on aika paljon

HP Elitebook 8560w | Arch Linux | KDE
Solitude
Member
_
18. maaliskuuta 2006 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En itse ollenkaan epäile etteikö se olisi aivan uskomattoman hyvä peli, mutta juuri sen takia en siihen koske. Luulen että se olisi liian hyvä jä siihen jäisi liian pahasti koukkuun. VARSINKIN noidden kuukausittaisten maksujen takia - maksu pitäisi olla mahdollista tehdä peliajasta eikä reaaliajasta... rahaa menisi aivan sairaasti.

Hauska kontrasti tuohon wow:in kalleuteen. Kävin tuossa Anttilan tyhjennysmyynnissä - PC-pelikorissa oli Guild Warsin erikoisversio 5e (!!!)
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. maaliskuuta 2006 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@tubbana kaikki ketä minä tunnen ja ovat jääneet "liikaa" koukkuun ovat ammattikoulussa :) että ei se ikää katso.
Undercova
Senior Member
_
18. maaliskuuta 2006 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa myös kokeilla EverQuest II:ta, 7:n päivän trialin saa ladattua ilmaiseksi, tosin on aika isohko paketti. Suurin osa pelaajista on aikuisia, eikä ns. pellejä ole oikeastaan ollenkaan, tosin peli tuppaa vaatimaan aika plajon koneelta vielä tänäkin päivänä. Itse en ole GW:tä tai WoW:ia ikinä pelannut, enkä varmasti tule pelaamaankaan, kun en jaksa hyppiä pelistä toiseen, joten en kyseisiä pelejä kommentoi, ajattelin vaan heittää vielä yhden vaihtoehdon jos ei kumpikaan miellytä

Itse tykkään EQ2:sta, mutta makunsa kullakin, ja varmasti joku vielä tuleekin väittämään että se on paska peli
tubbana
_
18. maaliskuuta 2006 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tolla iällä tarkotin lähinnä sitä että kukaan wowin pelaaja ei voi sietää kakaramaisesti käyttäytyviä penskoja jokka pilaa kaikkien pelinautinnot :>
Junior Member
_
18. maaliskuuta 2006 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
tolla iällä tarkotin lähinnä sitä että kukaan wowin pelaaja ei voi sietää kakaramaisesti käyttäytyviä penskoja jokka pilaa kaikkien pelinautinnot :>
Joo ja wowissa tarttee kyllä aika paljon englantia. Eli mikään 12v lapsi ei varmaan älyä tarpeeksi englantia jotta voisi pelata kyseistä peliä kunnolla
dolmo
Junior Member
_
19. maaliskuuta 2006 @ 04:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ole WoWia pelaillut. Se kk-maksu on 11e? No, ajatelkaapa. Kun menet leffaan, maksat siitä sen 10e, ainakin Pk-seudulla. Saat siitä sen parin tunnin ajanvietteen. Montas tuntia kuukaudessa tulisi pelattua WoWia jos on se kk-maksu maksettu? Viisi? Seitsemän? Kymmenen? Ei se oikeasti ole kallis loppujenlopuksi.
Junior Member
_
19. maaliskuuta 2006 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu ei tuo kk-maksu minunkaan mielestä paha ole
Euphobia
Member
_
19. maaliskuuta 2006 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten tietääkö kukaan kuinka moni suomalainen pelaa aktiivisesti WoW:ia ?

HP Elitebook 8560w | Arch Linux | KDE
Sammann
Member
_
20. maaliskuuta 2006 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tietääkseni WoW valittiin vuoden peliksi eikä GW... ja WoW:ssa voit suurinpiirtein tehdä mitä ikinä haluat tylsimäänkään ei oikeen pääse jos jokin ei kiinnosta niin koikeilee toista hommaa!:) .. Ja noi kk-maksut ei mun mielestä oo pahat 2kk hinnalla jois yhen illan pussikaljaa tai vajaan vuoden maksuilla illan baarissa!=] mut kummassakohan on sitten mukavampi herätä aamulla pikku väsymyksessä vai kovassa krapulassa ja kattoon pussiin et tililtä lähtenyt 140???:S

eli WoW on prkl paras MMORPG joka on tehty
ainut(-) tulee huonoista servereistä jotka joskus tykkäävät lagata kunnolla, mutta kuulemma siihenkin on tulossa parannusta!

Kone1: Antec TPQ 850W | Intel Core2 Q6600 + Tuniq Tower | EVGA nForce 680i LT SLI | 2x1Gt Mushkin XP2-6400 | Asus 8800GTS 512Mt G92 | 160Gt Samsung + 200Gt Seagate | AOpen H700

Kone2: BQ! Blackline P5 470W | AMD A64 3500+ Venice + Zalman 9500LED | MSI K8N Diamond SLI | 2x512Mt Kingston 400Mhz | Sapphire X800GTO Fireblade + ZF-900Cu | 120Gt Samsung | Antec P182B Gun Metal

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. huhtikuuta 2006 @ 05:10

Undercova
Senior Member
_
20. maaliskuuta 2006 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa hakea jonkinsortin trial versio tai kokeilla kaverilla ennen kuin suuntaa kauppaan, näitä nettiroolipeleja kun on aika hankala suositella sokeasti kenellekään, toiset vihaa peliä A ja toiset pelaa samaa peliä 24/7, riippuu aivan siitä mistä tykkää. Useimmista on tietääkseni jonkinlainen ilmainen kokeiluversion jonka voi ladata netistä.

Eikä tuo kk maksu ainakaan omasta mielestäni kovin paha ole, itse maksan 139e EQ2:sta vuodessa, paitsi nyt intissä olon aikana kun ei ole oikein aikaa pelata niin peruin tilauksen vähäksi aikaa, onpahan sitten taas mukava palata takaisin pitkän tauon jälkeen. Mutta jos ei tunnu löytyvän aikaa pelata hirveästi, eivät MMORPG:t ole välttämättä se paras vaihtoehto, tuppaavat olemaan aika lailla aikasyöppöjä, ja kk maksu menee vähän harakoille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2006 @ 11:37

snaketus
Member

1 tuotearvio
_
21. maaliskuuta 2006 @ 06:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asia meni näin. Ostin Guild Warsin, jee hyvä peli. Kokeilin kaverin 10 day guest passia WoWiin. Sen jälkeen myin Guild Warsin ja ostin WoWin, ja pelaan WoWia edelleen. Siitä voi päätellä kumpi iski enemmän.
Horhoili
Newbie
_
21. maaliskuuta 2006 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Wowin monipuolisúus vie voiton.

Ei voi tyytyä muuhun kuin mitä on.
Ryukage
Member
_
22. maaliskuuta 2006 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Wowi on ylivoimaisesti parempi, kalliimpi ja etenkin monipuolisempi!
Wowin hinta on sen viihdyttävyyteen verrattuna todella halpa ja johon ei kyllästy ja jota jaksaa vääntää...
Huono puoli siinä on se että se syö pirusti aikaa!
Itse pelasin sitä joku 8kk kunnes omistin 60lvl warlock LCommander rankin 1200g rahaa ja epic mountin ja sen takia lopetin kun en voinut kehittää muuta kuin pvp rankkia, mutta odotan innolla Burning Crusade expansionia joka tulee joskus kesällä kuulemma.
Tube90
Member
_
22. maaliskuuta 2006 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Wowi on ylivoimaisesti parempi, kalliimpi ja etenkin monipuolisempi!
en kyllä tajuu mitä parempaa siinä on että se on kalliimpi xD.... mutta joo sen uskon vaikken ookkaa sitä pelannu et se on parempi ja monipuolisempi ku GW...

Nexus breeze 500 (Vesijäähdytys)
AMD Athlon 64 +3500 2,75ghz
Team Xtreem 3200 ddr400 2X512mb
870gt kovotilaa
DFI Sli-DR Expert
Club 3D x1800xt 512mb
heihei11
Newbie
_
4. huhtikuuta 2006 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jumalistes maailman paras peli /Monipuolista taika maailmaa ja hyvä grafiikka en muuten enää muuta pelii pelaakkaa /mut muistakaa et ei pelin takii sit saa lintsata (eikä kuukausi maksu oo paljo mitää)
epsoni
Newbie
_
10. huhtikuuta 2006 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis eihän toi WoWin kuukaus maksu oo pakko maksaa luottokortilla eikös sen myös voi maksaa peliaikakortilla kysyisin tällästä pitääkö siihen wowin maksutapaan kun tekee accounttia laittaa peliaikakortin numero jos sillä haluaa maksaa siis että ei ole pakko luottokortilla maksaa
Sammann
Member
_
11. huhtikuuta 2006 @ 04:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Joo ja wowissa tarttee kyllä aika paljon englantia. Eli mikään 12v lapsi ei varmaan älyä tarpeeksi englantia jotta voisi pelata kyseistä peliä kunnolla
1. Ebay:stä ne muksut ostaa valmiiks pelattui 60lvl charruja, kun eivät itse osaa blaa... sitten machotaan sillä pvp:ssä ja end-game instoissa hunut bidaa jostain brutality blade:sta roguja vastaan...

2.Ihan eri mieltä. Tosin englantia tarttee aikas kohtalaisesti et ymmärtää kaiken, mut oon ollu ainakin 3:ssa killassa, jossa joku kersa kysyy et mitä pitää tehä 9lvl q:ssa! "Need to travel into Crossroads" tai "Have to kill 5xPlainstriders" niin kyllä tollaset pitäs jo osata @14v! sit on tullut niitä vastaan ku ite 20lvl jossain Ashenvale Forrest:ssa niin tuloo epic mount 60 warru ja vetää charget selkään sit tulee /lol kun makaa siin maassa sen 1hit=kill:stä... jos toi on jonkun 18v:n käytöstä niin sille /lol
Quote:
Siis eihän toi WoWin kuukaus maksu oo pakko maksaa luottokortilla eikös sen myös voi maksaa peliaikakortilla kysyisin tällästä pitääkö siihen wowin maksutapaan kun tekee accounttia laittaa peliaikakortin numero jos sillä haluaa maksaa siis että ei ole pakko luottokortilla maksaa
Voit maksaa gamecard:lla kyllä suoraan ei mitään väliä kummalla sen tekee..

Kone1: Antec TPQ 850W | Intel Core2 Q6600 + Tuniq Tower | EVGA nForce 680i LT SLI | 2x1Gt Mushkin XP2-6400 | Asus 8800GTS 512Mt G92 | 160Gt Samsung + 200Gt Seagate | AOpen H700

Kone2: BQ! Blackline P5 470W | AMD A64 3500+ Venice + Zalman 9500LED | MSI K8N Diamond SLI | 2x512Mt Kingston 400Mhz | Sapphire X800GTO Fireblade + ZF-900Cu | 120Gt Samsung | Antec P182B Gun Metal

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. elokuuta 2006 @ 06:47

juuppeli
_
11. elokuuta 2006 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa kyseisen WoW pelin.. :D Tilaan itse pelin ja pre paid 60p
kortin.. Missä vaihessa ja mihin kyseisin Pre paid kortin numero laitetaan.. pitääkö se numero antaa mun accountille netin kautta vai instaloimisessa= pelin asennuksessa?? Ja pelin mukana tulee 1kk aikaa miten se saa käyttöön... en tiedä näistä maksu hommista vielä! :D :S

Voisitteko vastailla! Kiitos

Emolevy : Asus P5Q Pro
Prossu : I2D E8400 @3,6Ghz
Muisti : 4x1GB 800mHz
Näyttis : Ati HD 4870 512mb
Kovalevy: Samsung T166 320GB+500GB
Poweri : Antec NeoHe 430w
Monitori: Samsung 32" HD virittimillä
Senior Member

4 tuotearviota
_
11. elokuuta 2006 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Teet sen accountin siellä netissä ja laitat sinne sen gamecardin numeron, jolloin saat 3kk peliaikaa (sisältää sen 1kk free)
kiondi
_
14. elokuuta 2006 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WOW on kyllä mun valinta oon tehny melkein 2 lvl 60 eikä kyllästyminen oo tullu eteen :) ehkä ainut asia mikä nyppii on lagi piikit yritä nyt sitten pelatta esim instanceissa kun juutut loottaaman jotain hikistä 10s :( btw en tiiä pitääkö paikkaansa mut e-baysta ostetut char on hakkereiden kohteena ainakin tiedän 3 tapausta mut yleensä siitä saa niin erillaista palautteta et en tiä mitä itte sanotte aiheesta ?? (kuukausi maksu on kyllä aika kohtuulinen )

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. elokuuta 2006 @ 20:27

Member

1 tuotearvio
_
14. elokuuta 2006 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon testannu joskus wowin sitä 10 päivän trialii ja ei se huonolta roolipeliks vaikuttanu mut ittee ei oikein innostanu se. Ite noista kahesta pelistä ottaisin ennemin Guild Warssin koska siinä ei ole sitä kuukausimaksua ite ei huvittais ainakaan ostaa pelia ~60e ja maksaa siitä vielä vuodessa ~120e (ei oo tarkkaa tietoo hinnoist).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. elokuuta 2006 @ 20:50

Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
15. elokuuta 2006 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
ite ei huvittais ainakaan ostaa pelia ~60e ja maksaa siitä vielä vuodessa ~120e
Itse maksoin aikanaan 50? pelistä ja peliajasta noin 90?, mutta nyt myin sen accounttini 200?:llä, joten minusta se oli ihan hyvä sijoitus. Ei joka pelistä saa myynnissä enemmän mitä siitä on aikanaan maksanut ;P

(Ja nykyään WoW maksaa uutena 25? kaupassa...)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2006 @ 08:01

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy