User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.2.2026 / 22:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Guild Wars vs World Of Warcraft
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie

1 tuotearvio
_
20. elokuuta 2006 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin just guild warsin.
Parempi se on kyllä sen maksuttomuuden takia ja miks kerran maksettu peli pitäis vielä joka kuukausi maksaa uudestaan.
Onhan se leipä kumminki niille WOWin ylläpitäjille mut ei mulla oo kiinnostusta. pidemmän päälle se peli tulis maksamaan tuhansia euroja jos sitä aikoo tosissaan rupee pelaa.
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2006 @ 07:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se niiden servereiden ylläpito on erittäin kallista, mutta tuo DW:hän saa rahat niiden ylläpitoon lisäosilla, idea on suurinpiirtein.. haluatko lisää aseita --> osta lisäosa, haluatko lisää leveleitä --> osta lisäosa yms.
ja wowissa on vähemmän peeloja tuon kk maksun takia
Medjai
Suspended due to non-functional email address
_
22. elokuuta 2006 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen pelannu WoWia sen 1,5vuotta suhkoht aktiivisesti ja en ole pettynyt kuin yhdessä asiassa, siinä että tekemistä on vaan liikaa ja loppujen lopuksi KOKO pelin idea on farmata farmata ja farmata, mikä alkaa käydä tuskalliseksi, mutta hyvä peliporukan löytäneenä olen saanu mahtavia kokemuksia ja tykännyt pelata, vaikka välillä on ollut tylsää... Mielipiteeni on että pelikaveri/kilta/yhteisö on se mikä tekee pelistä kuin pelistä kokeilemisen arvoisen ja pitempäänkin tahkoamisen arvoisen. GW olen pelannu pari kuukautta ja kyllästyin, koska en löytäny kiltaa, jossa olisin päässyt kokemaan koko pelin ominaisuudet.. Parin kaverin kanssa tahkoaminen alkoi tuntua puulta joten siirryimme WoWiin.
MannFred
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"se niiden servereiden ylläpito on erittäin kallista, mutta tuo DW:hän saa rahat niiden ylläpitoon lisäosilla, idea on suurinpiirtein.. haluatko lisää aseita --> osta lisäosa, haluatko lisää leveleitä --> osta lisäosa yms.
ja wowissa on vähemmän peeloja tuon kk maksun takia"

pitäskö sanoo: väärin, väärin, väärin. se peli on täynnä 12 vuotiaita "peeloja"
MannFred
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"se niiden servereiden ylläpito on erittäin kallista, mutta tuo DW:hän saa rahat niiden ylläpitoon lisäosilla, idea on suurinpiirtein.. haluatko lisää aseita --> osta lisäosa, haluatko lisää leveleitä --> osta lisäosa yms.
ja wowissa on vähemmän peeloja tuon kk maksun takia"

pitäskö sanoo: väärin, väärin, väärin. se peli on täynnä 12 vuotiaita "peeloja"

no asiasta kolmanteen, wowia oon pelannu ja kiinnostus lopahti yhtä nopeesti ku leveleitä tuli...kyllähän se hyvä peli on, mutta ei toimi mulla. gw taas vähän niin ja näin. kamu osti sen ja pelas ehk jonku 2vk ja lopetti. (aina välil kattelin ku se pelas) ite sano että kiinnostus lopahti. enkä ite oo kiinnostunu ostaa gw:tä/jatkamaan wowia vaikka mmorpgt:t ja muut tälläset lähellä sydäntä on.

Datamies
_
22. elokuuta 2006 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyl toi Guild Wars on huippu peli!!!WoW saa niin paljon miinuksia kk-maksun takia että kallistun GW:n puolelle.marraskuussa ilmestyy Guild Wars Nightfall!!!jeee!!!
Newbie

1 tuotearvio
_
22. elokuuta 2006 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:D pääsin just kiltaan!
Tube90
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jooh kyllä wowiin miinusta on kk maksu ja sitten se ruma grafiikka... mutta nyt oottelen jo tässä nightfallia kanssa ;P... [offtopic]btw jos joku tarviis suomalaista kiltaa niin ei muutakun whispiä Richard Scott:ille...[/offtopic]

Nexus breeze 500 (Vesijäähdytys)
AMD Athlon 64 +3500 2,75ghz
Team Xtreem 3200 ddr400 2X512mb
870gt kovotilaa
DFI Sli-DR Expert
Club 3D x1800xt 512mb
FPSTonttu
_
24. elokuuta 2006 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerron teille n00beille mikä WoWissa on hyvää ja huonoa! Itte pelailin sitä noin 1/2 vuotta.

Hyvät Puolet:
-Hyvin toteutettu peliympäristö ja quest systeemi sun muuta paskaa etc.

Huonot Puolet:
-Lag
-Addiktoiva
-Kuukausimaksut
-End game, eli kun tulee level 60 nii ei enää saa expaa ja tässä kohin alkaa raidaaminen, mikä tarkoittaa, että meet 4 kertaa viikossa semmosille 4-5 tunnin sessioihin, että saat hyviä kamoja
-Se vie elämän
-Ja tärkeintä on se että huomaat ettet enää tunnista näppistä ja hiirtä WoWin jälkeen ja joudut tekemään 2x enemmän työtä tullaksesi taas pro-gameriksi. WoWissa ei tartte edes koskea näppistä!
Tube90
Member
_
24. elokuuta 2006 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin plus tohon et se addiktoi ni se näyttää tosiaan vievän myös elämän kuten sanoitkin... kaikilta tutuilta jotka pelaa sitä aktiivisesti näyttää aivot sulaneen... ei ne osaa tosiaan enää hallita sitä pelaamista xD

870gt kovotilaa
DFI Sli-DR Expert
Club 3D x1800xt 512mb
Newbie

1 tuotearvio
_
24. elokuuta 2006 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No toihan voi käydä missä pelissä tahansa. Niinku mulla taannoin morrowindissa ja oblivion ja guildwars näyttää kans pahasti siltä että.. :P
Tube90
Member
_
24. elokuuta 2006 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo näinhän tää on... mut etenkin wowi pelaajilla tuo näyttää menevän kyllä yli järjen...

870gt kovotilaa
DFI Sli-DR Expert
Club 3D x1800xt 512mb
Denson
Suspended permanently
_
24. elokuuta 2006 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
pidemmän päälle se peli tulis maksamaan tuhansia euroja jos sitä aikoo tosissaan rupee pelaa.
Öööh monta vuosikymmentä ajattelit sitä sitten pelata????! :E
Itse pelasin wowia noin vuoden, ja maksoi ehkä 100? pelaaminen. Sitten myin hahmoni 350? joten en sanoisi että rahaa menee, vaan lähinnä tulee....

Jotain hikistä guildwarssia ei voi edes verrata WoWiin...
Verratkaa mielummin johonkin runescapeen, jonka GW ehkä voittais.
AfterDawn Addict
_
24. elokuuta 2006 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On totta, että peleillä voi tienata mutta sitä on turha vetää keskusteluun.On nimittäin monia pelejä jotka ovat ilmaisia ja niiden pelaamisella voi haalia vielä tuotakin suurempia summia kylmää käteistä.
n. 6kk wowia pelanneena tiedän, että se ja lukio eivät sovi yhteen :D

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Newbie

1 tuotearvio
_
25. elokuuta 2006 @ 02:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä lopetan tän nyt täst alkaa tulla ärsyttävää. Jotku wow sällit nyt tässäkin uhoo jo siitä mikä on paras peli. Ei jumalauta. :(
FPSTonttu
_
25. elokuuta 2006 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohan se niin, että WoW tuntuu parhaalta peliltä ikinä, kun sitä pelaa ja tuntuu siltä ettei tartte mitään muuta. Sitten ku herää tästä unesta tajuaa, että on ollut väärässä :P
WoW on rajoitettuna erinomaista viihdettä jonkin aikaa. Mutta temppu piilee siinä, että mitä enemmän pelaat sitä enemmän se vetää puoleensa ja on vaikeaa päästä irti. Hyvä esimerkki on se että tulee halvemmaksi ostaa 6kk peliaikaa kuin 1kk tai 2kk. Sittenpähän ostat 1/2 vuotta ja oot koukussa ja joskus huomaat, että elämäsi on mennyt ohitsesi. Tämä on näin useassa tapauksessa ja jos jaksaa WoWia pelata rajoitetusti niin sitten voi olla itseensä hyvin tyytyväinen :D Se että maksaa siitä paskasta saa sinut pelaamaan paljon rahan vastineeksi varsinkin jos se on iso summa sinulle :P
Jarmio
Junior Member
_
1. syyskuuta 2006 @ 05:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kummati on minulla mutta WoWin puolella olen kuitenkin sen pienen kk-maksusta huolimatta. WoWissa on vapaampi liikkuvuus ja paljon "vapaampia" alueita joissa voi liikkua. GW voisisi periaatteessa laittaa vaikka 2D Grafiikaksi kun siinä ei ole kuin tie mistä mennä ja minne ei voi oikein poikeatakkaan niistä ja silleen muutenki vähän huono liikkuvuus. WoWissa voi kesken tehtävääki tulla kaveri auttaa jos haluaa eikä tarvi siis käyä aina kaupungissa hakee kavereita. Se on minusta suurin miinus se että jokainen pelaaja on periaatteessa omassa serverissä kun se pyörii ei-kaupunki alueissa. nooh mitähän muuta vielä kertois kummastakin pelistä :) kumpaakin olen kuitenki pelannut todella paljon, ja vieläkin pelaan :)
Jarmio
Junior Member
_
1. syyskuuta 2006 @ 05:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin joo ja sen voisisin vielä lisätä että pidän kummastakin pelistä sen verran että olen tilannut kumpaakin lisälevyn :) GW: Factoins ja Nightfall ja WoW: The Burning crusade :) se riippuu vähän pelaajasta minkälaista nettiroolipeliä hakee/ tykkää :) jokaisen oma maku :D jos ei oo sitten kumpikin :D
Jarmio
Junior Member
_
18. syyskuuta 2006 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jooh no kumpaaki olen pelannut todella palon ja lisä osat on varattu tai ostettu kumpaakin mutta olen edelleen sitä mieltä että wowi vie voiton :/ :D niin ja niistä kakaroista puheenollen että se on totta että niitä ei jaksa kuunnella varsinkaa jos on tätä ikää vähän enemmän ;) wow on omaa luokkaa oleva peli ja siinä todellisuudessa pelataanki mmorpg:tä ei niinkuin GW:ssä jossa ollaan vain kaupungeissa muitten kans.
Shooter99
Junior Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse innostuin tuosta Wowista vasta muutama kuukausi sitten
joten tällä hetkellä kun kaikki on vielä uutta ja kaunista niin
Wow vie pisteet kotio...

ATI sucks
Datamies
_
21. syyskuuta 2006 @ 03:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Guld Warsissa on parempi grafiikka ku wowis ja enemmän tekemistä ja kunnon tarina...wowi on farmaamista farmaamista farmaamista ja ton farmaamisen jälkeen farmataan viäl lisää...
JulGubbe
Member
_
21. syyskuuta 2006 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä se WoW:in tarina ei aukea, jos ei osaa englantia tai jos ei ole perehtynyt sarjan aikaisempiin osiin. Burning Crusaden myötä warcraft saagaa tosin raiskattiin pahemman kerran, muka tasapainon nimissä =(

Sitten asiaan ->

WoWia pelaavat suurimmaksi osaksi hieman varttuneemmat henkilöt ja kk-maksu onneksi karsiikin pahimmat teinixpeel0t pois. WoWin kiehtovuus on ryhmätyössä, jota tarvitaan suurempien tavoitteiden saavuttamiseksi, mutta kun bossi siirtyy farmausasteelle mielenkiinto hiipuu. WoWin ehkä parasta antia onkin uusiin ihmisiin tutustuminen ja pelin sisälle muodostuva yhteisö, itse peli tulee plussana siinä sivussa.

* Ding * Intel kilahti hattuun -Kohta tulee sanomista =p
FPSTonttu
_
26. syyskuuta 2006 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WoW on tuskaa. Oon ollu 1,5kk ilman sitä ja sairaat vieroitusoireet :)
kiondi
_
4. lokakuuta 2006 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten kk maksu voi olla este? en ymmärrä jos on niin tuikkaa miten voit ostaa ylipäätään mitään pelejä ??
Mainos
_
__

_
Jarmio
Junior Member
_
5. lokakuuta 2006 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niinpä :) ei se 12?/kk oo paha ku miettii vaikka tv:maksua joka on 200? vuosi :/ ja WoWin vuosi maksaa about 12x12? siis 144? :) siis halvemmaksi tulee pelata wowia ku kattoa tv:tä

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy