User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.7.2025 / 01:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > pelien waretus ei onnistu enää tulevaisuudessa
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelien waretus ei onnistu enää tulevaisuudessa
  Siirry:
 
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Pelien waretus ei onnistu enää tulevaisuudessa

uutinen julkaistu: 26 toukokuuta, 2008

Pelitalot kertovat piratismin nakertavan heidän talouttaan aina vain pahemmin ja pahemmin. Uutuuspelit saa joskus internetistä jopa ennen kuin ne löytävät tiensä kauppojen hyllyille. Tähän asti peliteollisuus onkin ollut voimaton PC-pelien laittoman kopioinnin ja leviämisen edessä. Tulevaisuus saattaa näyttää pelitaloille kuitenkin kirkkaammalta, koska Atarin perustaja Nolan Bushnellin ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
wildass
Member
_
26. toukokuuta 2008 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mikkokok:

Ja jos tämä tulee toimimaan, voi olla että tulevaisuuden pelit ovat paremmin viimeisteltyjä ja bugittomia, koska pelejä ei tarvitse julkaista niin nopeaan tahtiin, koska pelien voitot ovat suurempia ja viimeistelyyn jää enemmän aikaa.
Onko pelejä pakko tälläkään hetkellä pakko julkaista ns. "nopeaan tahtiin"... vastaus: ei
juuri näin. mutta kun on kysyntää, niin luodaan tarjontaa. tasosta välittämättä. koska tyhmä kuluttaja ostaa joka tapauksessa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2008 @ 23:33

mikkokok
Suspended due to non-functional email address
_
27. toukokuuta 2008 @ 00:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Wildass: Puhutte aivan asiaa, minä vain esitin erinäisiä olettamuksia, jotka saattaisivat olla mahdollisia. Luulin että tein tämän asian selväksi viestissäni, mutta ehkä en tullut maininneeksi asiaa tarpeeksi selvästi. Niin, ja siihen toiseen asiaan:

Lainaus:
Onko pelejä pakko tälläkään hetkellä pakko julkaista ns. "nopeaan tahtiin"... vastaus: ei
Itseasiassa melkeinpä kaikki pelifirmat julkaisevat pelejä nopeaan tahtiin. Vain harvat pelit ovat luotu huolella ja viimeistelty kunnolla, ja voin sanoa että nämä pelit erottuvat joukosta, niitä kelpaa pelata vuosienkin kuluttua ilmestymisestä.


Toivoinkin kommentissani sitä että pelifirmat saisivat tarpeeksi käteistä luoduistaan peleistä, ja malttaisivat antaa studioilleen aikaa pelien luomiseen. Jolloin syntyisi luonnollisesti bugittomampia peljä. Ehkä tämä on vain harras haaveeni, joka tulee tuskin toteutumaan, voi olla tai sitten ei.
wildass
Member
_
27. toukokuuta 2008 @ 00:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Wildass: Puhutte aivan asiaa, minä vain esitin erinäisiä olettamuksia, jotka saattaisivat olla mahdollisia. Luulin että tein tämän asian selväksi viestissäni, mutta ehkä en tullut maininneeksi asiaa tarpeeksi selvästi. Niin, ja siihen toiseen asiaan:

Lainaus:
Onko pelejä pakko tälläkään hetkellä pakko julkaista ns. "nopeaan tahtiin"... vastaus: ei
Itseasiassa melkeinpä kaikki pelifirmat julkaisevat pelejä nopeaan tahtiin. Vain harvat pelit ovat luotu huolella ja viimeistelty kunnolla, ja voin sanoa että nämä pelit erottuvat joukosta, niitä kelpaa pelata vuosienkin kuluttua ilmestymisestä.


Toivoinkin kommentissani sitä että pelifirmat saisivat tarpeeksi käteistä luoduistaan peleistä, ja malttaisivat antaa studioilleen aikaa pelien luomiseen. Jolloin syntyisi luonnollisesti bugittomampia peljä. Ehkä tämä on vain harras haaveeni, joka tulee tuskin toteutumaan, voi olla tai sitten ei.
mutta varmaan jo ymmärsit, että tuo yhtälö on utopiaa. (punaisella oleva tekstisi)
firmoille ei ole tilannetta "tarpeeksi rahaa" olemassakaan. syy miksi pusketaan nopeaan tahtiin ulos on jo kirjoitettu pari postausta taaksepäin.
nopeat syö hitaat. koska me -kuluttajat- emme vaadi, saamme tyytyä siihen mitä meille tehdään.
olemme siis ns. koiria joille heitetään luu.
neuvo: lopetetaan paskan ostaminen, silloin sitä ei meille enää lapioida. olisi tuottajien pakko siirtyä tarjoamaan meille sisäfilettä, ja vieläpä samalla hinnalla kuin paska maksaisi.
berethiel
Suspended due to non-functional email address
_
27. toukokuuta 2008 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä yksi keino on vielä olemassa. Integroidaan peli myytävään koneeseen ja aina kun haluat uuden pelin, niin jouudut ostamaan uuden koneen. Ja koneen purkaminen mahdottomaksi. Jos purat niin hajoaa fyysisesti. :D Siten loppuu waretus. Ja voisihan tuossa hyödyntää laajakaistaa siten, että pelit sijaitsevat fyysisesti jossakin muualla ja tämä kone toimii vain päätteenä. Kätevää eikö totta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2008 @ 07:55

Senior Member
_
27. toukokuuta 2008 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
berethiel kätevää, ei toimivaa kun miettii että jokaisella pitäisi sitten olla se 100mekan letku ja se maksaa sekä tietenkin asia on vain niin että sitä konetta et saa purkukelvottomaksi kuin sillä että oikeasti pistät sen lekalla jauhoksi.

sitten tulee kanssa hintaan aika iso lisä ja tietenkään kukaan ei halua maksaa paskaan rautaan kahlitsemisesta saati sitten sen raudan pakko ostosta pelin kanssa.

sitten vielä tuohon että pelit sijaitsevat muualla tulee kysymys että kuinka paljon hakkereita/kräkkereitä luulet maailmassa olevan? :D
Asgardi
Member
_
27. toukokuuta 2008 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan noista piireistä puhuttu jo varmaan 10 vuotta. Esim. paladin-siru. 10 pistettä onkin siinä, ettei kukaan suostu maksamaan sellaisesta emosta missä sellainen piiri on. Ja jos niitä ei osteta niin turha tehdä pelejäkään mitkä sitä vaatii. Ja toisaalta varmasti pelin voi feikata luulemaan piirin olemassaolo. Kaikki vaan antamaan äänensä Piraattipuolueelle, jonka yksi tarkoitus on tehdä moiset viritelmät laittomiksi.
zipzap
Senior Member

6 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2008 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
poistettu

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2009 @ 22:31

wildass
Member
_
27. toukokuuta 2008 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zipzap:
Jos asiakkaalla on rahaa 50 euroa käytettävissään viihteeseen ja hän sen käyttää siihen, ei se ,että peleistä tms tehdään mahdottomia hakkeroida tarkoita, että asiakkaalla on silti enemmän kuin 50 euroa käytössään.
En usko, että myynti lisääntyy. Osa asiakkaista kaikkoaa ja muutama warettava todellinen pelifriikki kuolee nälkään ostaessaan kaikki pelit.
juuri näin. lisäisin kuitenkin, että niin kauan kun maailman väestömäärä jatkaa paisumistaan, on yksi asia 110%:sen varma: kulutus lisääntyy = myynti lisääntyy.
SSW
Newbie
_
27. toukokuuta 2008 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tassu pystyyn kaikki jotka ottaa vapaaehtosesti TPM-piirin emoonsa. Juuri niin. Kukaan ei halua.
Valmistajat, joiden emoissa ei ole näitä piirejä, hyötyvät tietysti valtavasti, mutta ei tollanen waretusta pysäytä.
windown
Member

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2008 @ 02:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No Windows-pelaamisen soisi kuolevankin.Tämä on omiaan tuolle. Kyseessä olevat pelien viritykset hyvin pitkälti epäoptimoituja möhkyjä. Pelivarustelu on aika epätervettä ja kallista puuhaa. Siis ei minua ne XBoxit haittaa, kun Windows-pelaamisesta puhutaan.

Rautaan rakennetut rajoitukset ovat kuitenkin niitä pahimpia ja näitä tulisi välttää.

Ymmärtäisivät kuitenkin sen, että waretetut pelit eivät korreloi ostettuja pelejä.
Senior Member
_
28. toukokuuta 2008 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toivon vakaasti että linux korvaa windowssin tulevaisuudessa ja että sille ruvetaan tekemään enemmän pelejä, sillä on aina yhtä turhauttavaa buutata linuxista windowssiin jonkun pelin takia mikä ei linuxissa pyöri.

näin ollen pelitalojen uusi myyntivaltti olisi varmasti se että peli olisi mahdollista saada helposti pyörimään sekä windowssilla että linuxilla, meinaa kyllä varmasti kiinnostas linux käyttäjiä ainakin jossakin määrin.
esakom
Member

2 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2008 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Toivon vakaasti että linux korvaa windowssin tulevaisuudessa ja että sille ruvetaan tekemään enemmän pelejä, sillä on aina yhtä turhauttavaa buutata linuxista windowssiin jonkun pelin takia mikä ei linuxissa pyöri.

näin ollen pelitalojen uusi myyntivaltti olisi varmasti se että peli olisi mahdollista saada helposti pyörimään sekä windowssilla että linuxilla, meinaa kyllä varmasti kiinnostas linux käyttäjiä ainakin jossakin määrin.
No eipä sitä linuxissa saa katsella edes dvd:tä, olematta rikollinen:
http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2008...si/200814212/66
windown
Member

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2008 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Toivon vakaasti että linux korvaa windowssin tulevaisuudessa ja että sille ruvetaan tekemään enemmän pelejä, sillä on aina yhtä turhauttavaa buutata linuxista windowssiin jonkun pelin takia mikä ei linuxissa pyöri.

näin ollen pelitalojen uusi myyntivaltti olisi varmasti se että peli olisi mahdollista saada helposti pyörimään sekä windowssilla että linuxilla, meinaa kyllä varmasti kiinnostas linux käyttäjiä ainakin jossakin määrin.
Siis ei minulla ole mitään vastaan pelien porttaamiselle Linuxille, mutta PC pelaamisessa en näe kuluttajan kannalta järkeä, mikäli peli vaatii sen viimeisimmän ulvojan ja sähkösyöpön sinne pci-e:hen. No tietysti mikäs siinä, jos pelaa vähemmän vaativia pelejä. Konsolit ovat nakertamassa PC:n jalansijaa kokoajan huimaa tahtia.

Pelikonsoleille nuo pelit niille voidaan pelit optimoida ja rautakin on suunniteltu pelien pyöritykseen. Esim PS3 ei juuri loista työpöytäkäytössä.
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2008 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Siis ei minulla ole mitään vastaan pelien porttaamiselle Linuxille, mutta PC pelaamisessa en näe kuluttajan kannalta järkeä, mikäli peli vaatii sen viimeisimmän ulvojan ja sähkösyöpön sinne pci-e:hen. No tietysti mikäs siinä, jos pelaa vähemmän vaativia pelejä. Konsolit ovat nakertamassa PC:n jalansijaa kokoajan huimaa tahtia.

Pelikonsoleille nuo pelit niille voidaan pelit optimoida ja rautakin on suunniteltu pelien pyöritykseen. Esim PS3 ei juuri loista työpöytäkäytössä.
Ei millään pahalla, mutta jos tahtoo pelata, pitää satsata jotain siihen. Itse vihaan First person shooter-tyypin pelejä kaikilla konsoleilla, koska tähtääminen tikuilla/napeilla on niin vastenmielistä. Ajatelkaa nyt, hiirellä osut 99% tarkemmin kuin tikulla. Hiiressä ohjaat kädellä miten paljon käännät ja miten nopeaa, konsoliohjaimissa yleensä kääntyminen on ihan hemmetin hidasta nopeimmillakin asetuksilla. Minä en ainakaan koskaan vaihda PCn toimivuutta konsolin p*sk*tatteihin.
Member

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2008 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin kivoja ja hyviä kuin konsolit ovatkin, niin ei ne kyllä ihan heti tule Pc pelaamista tappamaan. Ainakaan ennen kuin konsoliinkin saa näppis+hiiri yhdistelmän vakiona. 3D räiskintöjä pelataan hiirellä ja parempaa tapaa pelata niitä ei ole. 3D räiskinnät ovat myös erittäin suosittuja pelejä, enkä usko, että katoamassa ihan heti.
AfterDawn Addict
_
28. toukokuuta 2008 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus:

Siis ei minulla ole mitään vastaan pelien porttaamiselle Linuxille, mutta PC pelaamisessa en näe kuluttajan kannalta järkeä, mikäli peli vaatii sen viimeisimmän ulvojan ja sähkösyöpön sinne pci-e:hen. No tietysti mikäs siinä, jos pelaa vähemmän vaativia pelejä. Konsolit ovat nakertamassa PC:n jalansijaa kokoajan huimaa tahtia.

Pelikonsoleille nuo pelit niille voidaan pelit optimoida ja rautakin on suunniteltu pelien pyöritykseen. Esim PS3 ei juuri loista työpöytäkäytössä.
Ei millään pahalla, mutta jos tahtoo pelata, pitää satsata jotain siihen. Itse vihaan First person shooter-tyypin pelejä kaikilla konsoleilla, koska tähtääminen tikuilla/napeilla on niin vastenmielistä. Ajatelkaa nyt, hiirellä osut 99% tarkemmin kuin tikulla. Hiiressä ohjaat kädellä miten paljon käännät ja miten nopeaa, konsoliohjaimissa yleensä kääntyminen on ihan hemmetin hidasta nopeimmillakin asetuksilla. Minä en ainakaan koskaan vaihda PCn toimivuutta konsolin p*sk*tatteihin.
http://www.game-addicts.com/20070322/fra...ps3-gamers.html

ja toimii siinä perus hiiri näppis yhdistelmätkin joissain peleissä.....
Pallero20
Member

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2008 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kestä kuin 2 viikkoa tuon julkaisusta, kun piiri on crackattu ja taas piuhat laulaa.
wildass
Member
_
28. toukokuuta 2008 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Toivon vakaasti että linux korvaa windowssin tulevaisuudessa ja että sille ruvetaan tekemään enemmän pelejä, sillä on aina yhtä turhauttavaa buutata linuxista windowssiin jonkun pelin takia mikä ei linuxissa pyöri.

näin ollen pelitalojen uusi myyntivaltti olisi varmasti se että peli olisi mahdollista saada helposti pyörimään sekä windowssilla että linuxilla, meinaa kyllä varmasti kiinnostas linux käyttäjiä ainakin jossakin määrin.
Siis ei minulla ole mitään vastaan pelien porttaamiselle Linuxille, mutta PC pelaamisessa en näe kuluttajan kannalta järkeä, mikäli peli vaatii sen viimeisimmän ulvojan ja sähkösyöpön sinne pci-e:hen. No tietysti mikäs siinä, jos pelaa vähemmän vaativia pelejä. Konsolit ovat nakertamassa PC:n jalansijaa kokoajan huimaa tahtia.

Pelikonsoleille nuo pelit niille voidaan pelit optimoida ja rautakin on suunniteltu pelien pyöritykseen. Esim PS3 ei juuri loista työpöytäkäytössä.

siis mitä?? omistatkohan edes pc:tä tältä vuosikymmeneltä?
kyllä ps3:senkin grafiikka ja pelattavuus häviää 100-0 pc-peleille.
naurettavaa edes verrata noita toisiinsa, niin huima ero on. pelikonsoleiden sisällä on vakiopalikat, eikä niillä tilpehööreillä ole mitään jakoa kun pikkurahalla ostaa vähän tykimpää näyttistä ym. pc:tä voi kasvattaa käyttötarpeen mukaan (uudet pelit ym) mutta pelikonsolien suorituskyky pysyy vakiona. sitten työnnetään markkinoille taas uutta kkonsolia mikä maksaa miljoonan, ja kuitenkin jo jälkeenjääneellä suorituskyvyllä.
ps3:ssa ei ole muuta edistyksellistä kuin bluray. ei siinä, ettenkö sitäkin (ps3) pelaamiseen käytä, mutta kuitenkin.
lasten leluna se enemmän toimii, itse kun pelaan niin se tapahtuu ehdottomasti pc:llä.
AfterDawn Addict
_
28. toukokuuta 2008 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se ps3 pc:n grafiikoille häviä pätkääkään. riippuu siitä mitä pelejä pelaa... Kyllä se on fakta että jossain vaiheessa näin tulee käymään, mutta se ei ole vielä tällä hetkellä niin...

Sekin on kyllä fakta että konsolien elinkaari on pidempi pc:n koska juurikin tuo optimointi tekee sen että pelit pyörivät jouhevasti, ja ei tule niitä nykimisiä mitä pc:llä saattaa tulla jos yrittää vähän vanhemmalla raudalla pelata uusia pelejä graffat kaakossa...
wildass
Member
_
28. toukokuuta 2008 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noh, itellä kummatkin laitteet, ja ero on mun ja muiden tuttavieni kanssa niin huomattava, että ei jää edes epäilylle sanaa kumpi pesee kumman. esim uusin paljon hehkutettu GTA on todella ankea sekä grafiikaltaan että pelattavuudeltaan verrattuna vaikkapa pc:n crysikseen. ehkä väärin verrata kahta eri peliä, mutta nyt olikin kyse että kummalla on paremmat ominaisuudet sekä pelattavuudeltaan, suorituskyvyltään että grafiikaltaan. eikä muuten nyi crysis yhtään ;)
AfterDawn Addict
_
29. toukokuuta 2008 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se nyt tässä uutisessa ei kuitenkaan ollut pointti kummassa on paremmat tehot. Mutta sen verran täytyy vielä kuitenkin kommentoida... Hiukan oli kyllä gta:n hehkutettu grafiikka pettymys (mutta muuten loistava peli), mutta esim assanssins creed on erittäin hyvä graafinen pläjäys, vaikka onkin huomattavasti vanhempi peli (Joka löytyy myös pc:lle. (itsekkin omistan muuten ps3:n peli pc:n sekä wii:n;))

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. toukokuuta 2008 @ 10:52

Member

1 tuotearvio
_
7. kesäkuuta 2008 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos jokin sitä edes tajuaa, niin järkevät ostaa osat erikseen. Jos niistä löytyy tämä niinsanottu "TPM" piiri, niin mahtavimmatkin haxorit osaa sen sieltä säätää pois, ja kohta tieto valuaa jo nettiin?
Senior Member

4 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2008 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja vielä mahdotonta, kaikkea sitä kuulee. Kaiken minkä ihminen koodaa/kokoaa on myös purettavissa, jos datapuolelta ei löydy ratkaisua niin on kohta netti pullollaan ohjeita ns. emolevymodeihin, joilla tuo piiri saadaan toimimattomaksi tai näin.

mitä tulee linuxilla pelaamiseen: ei välttämättä, linux ei ole pelaamista varten, eikä linux tule syrjäyttämään windowsia, sillä jotkut eivät vain hyväksy linuxia.

mitä tulee konsoli/ps3 pelaamiseen: ei ole antoisaa, eikä ole halvempaa, eikä elinkaari ole juuri pidempi. Sillä siinä missä konsoleilla voi pelata vielä neljä vuotta konsolin julkaisupäivästä, ollaan tultu siihen pisteeseen, että optimointi on sitä luokkaa, että graffat ovat reippaasti jäljessä sen hetken parhaista mahdollisista. Perjaatteessa yritän sanoa sitä, että tämä optimointi on käytännössä sama kuin koneella grafiikka-asetusten hilaaminen low-tappiin, eli ainoa ero on se, että konsoleilla saat niellä sen optimoinnin mitä sinulle tarjotaan, kun taas koneella saat vallan hoitaa optimoinnin itse

mitä tulee wildassin postauksiin: on hyvä että maailmassa on vielä fiksujakin ihmisiä

edit: lisäystä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. kesäkuuta 2008 @ 13:57

mice27
Junior Member

5 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2008 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän nuo kopiosuojaukset kierretään aina ja mikäs estäisi k.o. piirin flashaamisen tai jonkin virtuaalipiirin emuloimisen. Kuitenkin emolevyt tehdään aika pitkälle MS:n ehdoilla ja jos kaikkivoipa korporaatio sanoo, että pistetään se piiri niin silloin se pistetään (vaikka DX11 vaatisi sen tms).
Linux- puolelle ei mielestäni kannata tehdä natiivisti pelejä, sillä ATIn sekä NVIDIAN ajureita ei varmasti avata. Olisihan se työlästä jatkuvasti muokata niitä eri Linux-kernelien ehdoilla, kun Windowsin kernel on aika muuttumaton. Ja mikäs sen helpompaa on kuin tehdä peli jollekin konsolille, jossa on vakiosisuskalut ja sitä kautta optimointi on helpompaa.
Ja tuohon pelin kehittelyyn ei ole ilmeisesti tarvetta, sillä vaikka julkaistaankin peli äärimmäisen keskeneräisenä, hyvin mainostettuna se menee kaupaksi kumminkin. Hyvänä esimerkkinä Age of Conan. Sitä on myyty kuin pipoa ja kuukausimaksuja tippuu Funcomille enemmän kuin jaksaa kauhoa, vaikka useilla High-End koneillakin se on kuin diaesitystä katsoisi.
Melko offtopiccia, mutta joskus pitää päästä purkautumaan:)
Mainos
_
__
 
_
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2008 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän mennessä taitaa olla tehokkain tapa karsia luvatonta pelailua, on vaatia tilin luominen ja cd-keyn sitominen henkilökohtaiseen tiliin sekä pelattavan pelin datan varmentaminen pelitalon palvelimilla, varsinkin siis moninpeleissä. Itse viittaan kokemuksiini BF2142:n ja muutenkin Battlefield-sarjaan, sekä tietenkin maksullisiin MMORPG-peleihin. Itsellä ottaa pannuun, kun helvetin taitavat sällit vääntää intohimolla vuositolkulla jotain mahtavaa peliä pystyyn kansan pelattavaksi ja sitten muutama warevästäräkki väsää kräkin ja laittaa tuotteen vapaaseen levitykseen. Voi olla että muutamaan kertaan on kuultu pelikehittäjien suusta: Voiko vitutukseen kuolla? Itse suosin alkuperäistä enkä kaihda hetkeäkään ostaa piirin sisältämää emolevyä.


typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2008 @ 20:10

 
Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > pelien waretus ei onnistu enää tulevaisuudessa
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy