User Käyttäjä Salasana  

lauantai 5.7.2025 / 19:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 & counter-strike: source
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike 1.6 & Counter-Strike: Source
  Siirry:

*HUOM*

Ketjun kysymykset ja ratkaisut niihin löydät aloitusviestistä!
Kirjoittaja Viesti
Argentius
Account closed as per user's own request
_
9. lokakuuta 2009 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Apua.. Kun pelaan Counter Strike: Sourcea, niin peli pysähtyy, eli siis kuva pysähtyy ja jää siihen jumittamaan, ja joudun sammuttamaan pelin tehtävien hallinnasta... Välillä pääsen johonkin servuun pelaamaan, mutta jumittaa sittenkun servu lataa uuden mapin. Joinaamisessakin menee yleensä ikuisuus, ja kaikki serverit ei näy. Konekkin tuntuu välillä käyvän kuumana... Samoin kun käynnistän CSSän niin tulee ilmoitus että tuntematon näytönohjain. Olen päivittänyt näytönohjaimen... Omistan nopean nettiyhteyden ja se toimii muuten moitteettomasti joten ei netistä väliä... Jos joku vois auttaa niin olisin kiitollinen.. Koneen tiedot on Windows Vista Home Premium, Acer Aspire 5715Z, Intel Premium Dual CPU T2390 @ 1.86GHz (2 CPUs), 3062MB RAM, DirectX 10, Mobile Intel 965 Express Chipset Family, Realtek HD
Member

1 tuotearvio
_
9. lokakuuta 2009 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siis ongelmahan voi yksinkertaisesti olla siinä, että ei tehot riitä. Kannattaa myös tarkastaa että kyseinen näytönohjain on yhteensopiva pelin kanssa. Mutta kuten jo sanoin, noilla integroiduilla näyttiksillä ei pitkälle pötkitä joten ainakin grafiikka-asetukset kannattaa tiputtaa niin alas kuin vain saa.

1. kone: Core2Duo E4400 @2.9GHz, 8800 GTS, Sonata III, 2GB DDR2, Asus P5K, 500 GB + 500 GB + 1TB, Soundblaster X-Fi, Sennheiser HD-555, Samsung 226BW, Razer Deathadder, Microsoft Sidewinder X6, Noctua NF-S12-1200 x2 + Noctua NH-U12F

2. kone: Athlon X2 4200+, 7900 GT, Codegen halpiskoppa, 1 GB DDR2, Abit KN9S, 250 GB, HP 17"-näyttö, Logitech langaton näppis ja hiiri
Argentius
_
9. lokakuuta 2009 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juunas11:
No siis ongelmahan voi yksinkertaisesti olla siinä, että ei tehot riitä. Kannattaa myös tarkastaa että kyseinen näytönohjain on yhteensopiva pelin kanssa. Mutta kuten jo sanoin, noilla integroiduilla näyttiksillä ei pitkälle pötkitä joten ainakin grafiikka-asetukset kannattaa tiputtaa niin alas kuin vain saa.
Ei taida olla yhteensopiva kun valittaa että tuntematon näytönohjain ja samalla sanoo että voi heikentää suorituskykyä.

Mikä näytönohjain olisi yhteensopiva ja samalla ihan toimiva alhaisimmilla asetuksilla?
Newbie
_
11. lokakuuta 2009 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tällaista ongelmaa on nyt vähän väliä ilmestynyt CS: Sourcen kanssa. Joskus kun alan pelaamaan (ei ilmene siis joka kerta), niin koneeni kaatuu. Näyttö jumittuu, rupeaa vilkkumaan ja äänet tökkii paikallaan. Ei siinä mikään muu auta kuin käynnistää napista uusiksi. Joskus näin on käynyt esim. YouTube-videoita koko näytöllä katsellessa, mutta erittäin harvoin. Ongelma oli kokonaan poissa jopa kuukausia, mutta tänään taas kaatui pelatessani. Alkoi niin kovaa ottamaan aivoon niin päätin tänne raapustaa auttavien vastauksien toivossa.

Ajureita on päivitelty, peliä asennettu uudelleen useamman kerran, lämpöjä tarkkailtu ja kaikki näyttää kyllä olevan kunnossa, mutta jostain kumman syystä ei suostu CSS pyörimään moitteettomasti. Ja oli sattumaa tai ei, ei koskaan publalla, aina matsin kesken! Alhaalla liitteenä puhelimella kuvattua todistusaineistoa ja PC Wizardista napsittuja tietoja kokoonpanosta/lämmöistä.

http://rapidshare.com/files/291519321/Failure.3gp.html (Näytön vilkkuminen ei siis johdu kamerasta, noin se oikeasti tekee.)

http://i284.photobucket.com/albums/ll17/Kehwel/Systeemi.jpg

Kiitoksia.
Argentius
_
13. lokakuuta 2009 @ 01:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kehwel:
Eli tällaista ongelmaa on nyt vähän väliä ilmestynyt CS: Sourcen kanssa. Joskus kun alan pelaamaan (ei ilmene siis joka kerta), niin koneeni kaatuu. Näyttö jumittuu, rupeaa vilkkumaan ja äänet tökkii paikallaan. Ei siinä mikään muu auta kuin käynnistää napista uusiksi. Joskus näin on käynyt esim. YouTube-videoita koko näytöllä katsellessa, mutta erittäin harvoin. Ongelma oli kokonaan poissa jopa kuukausia, mutta tänään taas kaatui pelatessani. Alkoi niin kovaa ottamaan aivoon niin päätin tänne raapustaa auttavien vastauksien toivossa.

Ajureita on päivitelty, peliä asennettu uudelleen useamman kerran, lämpöjä tarkkailtu ja kaikki näyttää kyllä olevan kunnossa, mutta jostain kumman syystä ei suostu CSS pyörimään moitteettomasti. Ja oli sattumaa tai ei, ei koskaan publalla, aina matsin kesken! Alhaalla liitteenä puhelimella kuvattua todistusaineistoa ja PC Wizardista napsittuja tietoja kokoonpanosta/lämmöistä.

http://rapidshare.com/files/291519321/Failure.3gp.html (Näytön vilkkuminen ei siis johdu kamerasta, noin se oikeasti tekee.)

http://i284.photobucket.com/albums/ll17/Kehwel/Systeemi.jpg

Kiitoksia.
SAin ite korjattua vaivattomasti lataamalla karhuttomasta FPS conffit..
Junior Member
_
13. lokakuuta 2009 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*ONGELMA*

Mulla on ongelmana sellanen että latasin noi tuuletusaukotin conffit, mutta niissä ei toimi tuo minmodels eli ct:llä ja terroristeilla näkyy kaikki eri hahmot.
Osaako kukaan auttaa?
Member

3 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2009 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petri__90:
*ONGELMA*

Mulla on ongelmana sellanen että latasin noi tuuletusaukotin conffit, mutta niissä ei toimi tuo minmodels eli ct:llä ja terroristeilla näkyy kaikki eri hahmot.
Osaako kukaan auttaa?

jos se tuli fps conffien mukana se voi olla siksi että se disabloi sen että fps paranee?

Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.
Junior Member
_
14. lokakuuta 2009 @ 00:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sipuli321:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petri__90:
*ONGELMA*

Osaako kukaan auttaa?

jos se tuli fps conffien mukana se voi olla siksi että se disabloi sen että fps paranee?
Juu sainkin jo toimimaan.. Kiitos tästä..
Newbie

1 tuotearvio
_
14. lokakuuta 2009 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun aukaisen pelin css ja menen johonkin servuun sisään. mulla jää siihen ku tullee hetise aloitus boxsi nii jää kokonaan jumiin ja joudun sammuttamaan css.
välillä pääsen johonkin servuun sisää ja useimmiten jää jumii.
Missä vika?
Argentius
_
14. lokakuuta 2009 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hemppa_:
Kun aukaisen pelin css ja menen johonkin servuun sisään. mulla jää siihen ku tullee hetise aloitus boxsi nii jää kokonaan jumiin ja joudun sammuttamaan css.
Missä vika?
Laita grafiikka asetukset alhaisimmalle? Voit varmaan kokeilla myös pelata Suomi servuilla tai pienemmissä mapeis.
Argentius
_
14. lokakuuta 2009 @ 22:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin, tänään on ilmennyt semmonen ongelma että kun pelaan CSS niin näytti että fps (tps?) menee välillä 9-10 kohdalle, lähen joka toinen minuutti, mutta muuten on 20-40 toi fps joka riittää ainakin mulle. Tiiättekö mistä johtuu ja mitäs asialle vois tehdä? Systeemivaatimukset kyl täytän.. Sama juttu on aina kaikissa servuissa ja mapeissa, bottejen kanssa tai jos ei tapahdu häslinkiä/ tapahtuu.

Apuja?

Grafiikan rasitustestistä tuli noin 50, joten olisko yhteydessä ongelmia? Minulla on kumminkin 2815.71 kbit/s?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. lokakuuta 2009 @ 13:53

TLAoD
Suspended due to non-functional email address
_
15. lokakuuta 2009 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkäs tasoista porukkaa täällä pelaa?

http://www.travian.fi/?uc=fi2_10800 Travian on suosittu ilmainen strategia peli
Newbie

1 tuotearvio
_
15. lokakuuta 2009 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Argentius:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hemppa_:
Missä vika?
Laita grafiikka asetukset alhaisimmalle? Voit varmaan kokeilla myös pelata Suomi servuilla tai pienemmissä mapeis.
Oon koittanut asentaa uusiks steamin ja css ei auttanu koitin laittaa grafiikat alhaisimalle ei auttanu ja on koittanu suomi servui ja servui mis on väänhenkilöitä pelaamas

voisko vik olla siinä että joku tärkeätidosto olis poistunu?
Member

3 tuotearviota
_
15. lokakuuta 2009 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko kokeillu sitä kun painat omat pelit listasta toista nappia pelin kohdalta ja ominaisuudet ja sieltä joku eheytys homma*?= en itekkään tahdo uskoo että auttais mutta mistä sen tietää..

Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.
Senior Member

9 tuotearviota
_
16. lokakuuta 2009 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meen joihinki servuihin, niin valihen tiimin ja sit heti tulee kick. Consoleen tuli: Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 255

Mitä voi asialle tehä? :S

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
JuusoP
Newbie
_
16. lokakuuta 2009 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minula on sellainen ongelma, että CSS ei lataa mitään karttoja... Osaisiko joku auttaa?
Themake
Newbie
_
16. lokakuuta 2009 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelmana minulla on Cs 1.6: "Error 5899: Metadata file missing or damaged [-1]Peli on aito ja toiminut moitteettomasti ennen tuota.
Olen asentanut uudelleen-tuloksetta,eli mikä mättää? Half-life kyllä toimii niinku pitää.
Member
_
18. lokakuuta 2009 @ 02:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kysymys: Peli(CSS) ruvennut tökkimään ja fps droppailee alle 100 ja pyörii 100 molemmin puolin!? Tehoa koneessa riittää: e8500, 9800GTX+, 2gbram, p45t jne!. Ennen ongelmaa fps oli jossain kartoissa jopa 1000 ja niin edelleen.. Olen kokeillut jo joitan asioita mm. viruksen etsimistä, uudelleen asentamista.. Minulla itellä on päälimmäisenä näyttiksen happi(menossa RIKKI?)..

Noniin, toivotaan parasta.

se ei sgulaa joka sgagaa
Artyzon
Suspended due to non-functional email address
_
18. lokakuuta 2009 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä mättää, peli käynnistyy iha normaalisti mutta sitte yhtäkkii peli sammuu ja tulee Engine Error, viimisimpän tuli " Failed to lock index buffer in CmeshDX8::LockIndexBuffer " mut on tullu myös joku näytönohjain error juttu. Mut nyt on alkan käymää myös sillee ku serverille lautaus vaiheessa näyttö menee virransäästötilaa eikä pysty enää herrätämää ku sammuttamal kone. Sillo ku ostin pelin nii toimi muistaaksee iha moitteettomast.

Koneen tiedot - Hp pavilon
AMD Athlon 64 processor
3500+
2.22 GHz
Junior Member
_
18. lokakuuta 2009 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän mun netis mahtaa olla, kun noin 10sek välein tulee n. 200 ping lagipiikki? (Kuva).
Olin nyt viikonloppuna laneilla ja siellä sama viiva oli kokoajan suora. Kaverilla on KPO:n 6mb netti ja minulla soneran 2mb.
Sehpu
Junior Member
_
19. lokakuuta 2009 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mikä on vikana? Tekee samaa muutamissa mapeissa. Ennen ei ole tehnyt, vika ilmeni sen jälkeen kuin formatoin koneen ja asentin Css uudelleen.

Kiitos vastauksesta.
Senior Member

9 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2009 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rockboy:
Mikähän mun netis mahtaa olla, kun noin 10sek välein tulee n. 200 ping lagipiikki? (Kuva).
Olin nyt viikonloppuna laneilla ja siellä sama viiva oli kokoajan suora. Kaverilla on KPO:n 6mb netti ja minulla soneran 2mb.
Jossei KPOn yhteydessä vastaavaa tehnyt niin luultavasti vika soneran päässä. Onko sinulla kaapeli vai langaton yhteys?

(ja viitsitkö kertoa miten sait viivan näkyviin tuohon?

Junior Member
_
19. lokakuuta 2009 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On kaapeli. Tästä voisi soittaa soneralle ja kysyä et mikähän on vikana. Tämä sama ongelma ollut jo pitkään, mutta nyt päätin kysäistä. Ja tuon viivanhan saa consolekomennolla net_graph 1 tai 3 en muista kumpi.
Roope93
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. lokakuuta 2009 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt sitten kokeneempaa tai kaikkitietävää äijänretaletta kehiin.
Pitkään on ollut päänvaivana 1.6:n FPS, joka ei sitten millään pysy edes yli 60:ssä kokoaikaa.

Joten kysymys kuuluu: saako näillä tideoilla millään fps pysymään tasaisena / Onko jollain kokemusta tälläisestä kok.panosta. Ja jos saa tietoa otetaan vastaan.

Intel Celeron 1.7ghz
1Gt DDR RAM
nVidia GeForce ti 4200 128mt
Windows Vista '-.-

Ja konffeja on plärätty, palikka modeleja asennettu ja textuureja huononnettu. Ja huhuja olen kuullut että on vedetty heikommallakin raudalla fps 100.
Mainos
_
__

_
Senior Member

9 tuotearviota
_
21. lokakuuta 2009 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Roope93:
Nyt sitten kokeneempaa tai kaikkitietävää äijänretaletta kehiin.
Pitkään on ollut päänvaivana 1.6:n FPS, joka ei sitten millään pysy edes yli 60:ssä kokoaikaa.

Joten kysymys kuuluu: saako näillä tideoilla millään fps pysymään tasaisena / Onko jollain kokemusta tälläisestä kok.panosta. Ja jos saa tietoa otetaan vastaan.

Intel Celeron 1.7ghz
1Gt DDR RAM
nVidia GeForce ti 4200 128mt
Windows Vista '-.-

Ja konffeja on plärätty, palikka modeleja asennettu ja textuureja huononnettu. Ja huhuja olen kuullut että on vedetty heikommallakin raudalla fps 100.
Itellä on AMD Athlon tuplaydin prosessori 4gt ram ja Ati hd 3200 258mt ja vista -> FPS ei pysy mitenkään 100 kokoajan. vaihtelee 50-100.

Sun tapauksessasi prossu kusee ja keskusmuistia tarvittaisiin lisää jotta ajattelit sinne 100 fps päästä. Tai sekin auttaisi jos laitat XP wintoosan vistan tilalle.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 & counter-strike: source

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy