User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > free mcboot(itsenäisesti boottaava muistikortti) on vihdoin tehty!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Free MCBoot(itsenäisesti boottaava muistikortti) on vihdoin tehty!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kartzza
Member

2 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2009 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voikos tuon swap discin tehdä itse että pääsee käsiksi vaikka muistitikkuun kun olen lukenut tuota ohjetta jolla saisi tuohon bondi peliin mutta itse en omista peliä ja olen kokeillut muutamaan muuhun peliin mutta ei onnistunut. Peleissä ei kyllä ollut kuin 1 elf tiedosto ja tuossa bondi pelissä oli monta elf tiedostoo mistä valita eli voisiko johtua siitä vai pitääkö todella olla tuo sama peli että toimii?

Ilmotelkaa, jos joku on saanut toimimaan eri pelillä?
kartzza
Member

2 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2009 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko kellään nopee nettiyhteys ni mesen tai jonku kautta lähettäisivät mulle sen bond pelin alkuperäisenä ni jos sitä kautta pystyisin tehdä sen swapin siit.
Member

11 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2009 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kartzza:
Oisko kellään nopee nettiyhteys ni mesen tai jonku kautta lähettäisivät mulle sen bond pelin alkuperäisenä ni jos sitä kautta pystyisin tehdä sen swapin siit.
Eiköhän sen pelin "alkuperäisyys" mene romukoppaan aikalailla siinä vaiheessa kun sitä aletaan kopioimaan koneelle :D

Newbie

1 tuotearvio
_
6. kesäkuuta 2009 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta kyseinen bondi peli kaupasta. Se olisi edullinen ja helppo valinta sinun tasoiselle koneenkäyttäjälle. :)

Intel Core 2 Duo 2.6GHz(3.4GHz, Asus P5QL, 4gb Kingston 800MHz, 460W Power, Ati Radeon HD4870, Mobil: SGS 8gb 2.2 :)
kartzza
Member

2 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2009 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aijjaa.. No kiittii vaa..
Senior Member

6 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2009 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kartzza:
Itsekin voisin ruveta tekemään noita muistikortteja.
Olen täältä Pohjois savosta Varkaudesta Mutta pitää ensin vähän opetella vähän paremmin näitä juttuja että itelläkin onnistuisi : D.

Sano vaan sitten kun osaat :)

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
qwerty866
Newbie
_
16. kesäkuuta 2009 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmoista kysyisin, kun oon saanut asennettua muistikortille sen ESR jutun ja pystyn pelejäkin sen avulla pelaamaan, niin miten ihmeessä se sms player ja hdloader asennettaan sille muistikortille? mulla on muistitikulla niiden molempien elf tiedostot. Ja jostain kun luin, että ne pystyy sitten käynnistelemään L1 ja vastaavilla näppäimillä, niin mitenköhän ihmeessä sekin toteutetaan sitten?
Member

11 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2009 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää asettaa FMCB:n configeista ne ohjelmat joko valikkoon, tai pikanäppäimiin.

qwerty866
Newbie
_
16. kesäkuuta 2009 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän tyhmä kysymys, mutta miten pääsen sinne configgeihin?
Senior Member

6 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2009 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mitään PS2 ohjelmia oikeasti "asenneta", paitsi FMCB tai Linux. Ne vaan heitetään muistikortille ja käynnistetään kun halutaan.
Kannattaa hankkia uLaunchElf, sen voi käynnistää mistä vaan. Sen avulla saa kätevästi heitettyä tiedostoja minne haluaa.

Ja configit on niitä .cfg-tiedostoja. FMCB:ia saa parhaiten conffattua valmiilla ohjelmalla, joka löytyy psx-scenen FMCB-osiosta, "FMCB configurator" tjms.

Useimpien ohjelmien configit löytyy mc?:/SYS-CONF/

Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
varehouse
Newbie
_
17. kesäkuuta 2009 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://sksapps.com/index.php?page=exploit.html.
Otatte tuolta mcboot 1.8 noobie package ni siinä on valmiiks esr ja sms...
Member

19 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2009 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisin myös asennella FMCB muistikortille. Asuinpaikka onpi Vantaa. Voi postittaa tai sitten tuoda tänne.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2009 @ 08:03

Senior Member

6 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2009 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Delf:
Voisin myös asennella FMCB muistikortille. Asuinpaikka onpi Vantaa. Voi postittaa tai sitten tuoda tänne.

Hienoa, alkaa pikkuhiljaa tulla asentajia! Ja pari ansiostani :D

Mutta, yksityisviesteissä mulle on sanottu yhden kerran ettei nuo olemassa olevat asentajat vastaile viesteihin. Toivoisin että jollette millään saa yhteyttä heihin, niin kertokaa tässä viestiketjussa se.

tuma111
Newbie
_
7. heinäkuuta 2009 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluaisin katsella ulkoiselta kovalevyltä leffoja ja pelata pelejä.
Minulla on tuo litteä PS2.
Sitten minulla on http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=36355 tuollainen ulkoinen kovalevy, jonka olen formatoinut FAT32:sesta NTFS-muotoon.

Ajattelin ostaa PS2 HD Extreme (HD Advance 3.0 + USB Extreme).

Toimiiko tuo omistamani ulkoinen kovalevy tuon PS2 HD Extremen kanssa litteässä PS2:sessa? Ja riittäisikö minulle pelkästään tuo USB Extreme (eikös tuo Free MCBoot korvaa tuon HD Advance 3.0:n)?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2009 @ 15:16

tavu
Suspended due to non-functional email address
_
10. heinäkuuta 2009 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voiko niitä homebrewejä sun muuta(.elf muodossa olevia) lisätä sitten jälkeenpäin siihen muistikortiin jossa on free mcboot? Esim.HDloader. Tämä lisäys tapahtuisi Ulaunchelf ohjelmalla joka on poltettu cd-levylle.
Member

11 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2009 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tavu:
voiko niitä homebrewejä sun muuta(.elf muodossa olevia) lisätä sitten jälkeenpäin siihen muistikortiin jossa on free mcboot? Esim.HDloader. Tämä lisäys tapahtuisi Ulaunchelf ohjelmalla joka on poltettu cd-levylle.
Voi.

Kannattaa siirtää se uLauncher myös kortille, että se on aina käytettävissä.

Suosittelen melkeinpä laittamaan MCbootin Noobie packin ihan suosiolla, koska siinä on melkein kaikki mitä tulee tarvitsemaan valmiiksi asennettuna.

tavu
Suspended due to non-functional email address
_
10. heinäkuuta 2009 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei

Member

11 tuotearviota
_
22. elokuuta 2009 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kun on näköjään tullut puolihuomaamatta useampikin asennuspyyntö yksityisviesteinä, tarvinee vähän selventää tilannetta.

Asennan edelleen kortteja, mutta AD:n selaaminen on jäänyt aika vähälle joten yksityisviestitkin menee ohi helposti. Pyrin tarkastamaan viestit aina joskus, mutta yleensä voi tulla viikkokin väliä.

Jos yhteyttä haluaa ottaa, niin ehdottaisin mieluummin e-mailia osoitteeseen La55e_26@hotmail.com, nämä viestit huomaan helpommin.

Tietty jos kauheaa pyyntötulvaa alkaa tulemaan niin en tietenkään kaikkia halua/pysty ottamaan harteilleni.

Junior Member
_
6. marraskuuta 2009 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kyllä yrittäny etsiä kaikilta foorumeilta vastausta, mutta eipä löydy. Eli mille kaikille muistikorteille fmcb+muut voi asennella? Sonyn aidolle tottakai, mutta kelpaako 32 tai 64mb aito sony vai pitää olla perus 8mb sony?
Senior Member

6 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2009 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti judas6:
Olen kyllä yrittäny etsiä kaikilta foorumeilta vastausta, mutta eipä löydy. Eli mille kaikille muistikorteille fmcb+muut voi asennella? Sonyn aidolle tottakai, mutta kelpaako 32 tai 64mb aito sony vai pitää olla perus 8mb sony?
Nykyään käy aikalailla mikä vaan. Ei tuu paljoa vastaan mihin ei käy. Ite oon asennellut Sonyille ja epämääräisille kiinalaisille 8/32/64/128MB korteille ja hyvin toimii. Kunhan vaan kortissa lukee Magicgate.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2009 @ 16:23

drgelo12
Newbie
_
9. marraskuuta 2009 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa ton mun nimen voisin ottaa pois tuolta asentajien joukosta innostus oikeestaan meni kun ei pääse asentelee. (Ja muutenkaan aika ei enää riitä.)
Senior Member

6 tuotearviota
_
10. marraskuuta 2009 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti drgelo12:
Jaa ton mun nimen voisin ottaa pois tuolta asentajien joukosta innostus oikeestaan meni kun ei pääse asentelee. (Ja muutenkaan aika ei enää riitä.)
Tehdään niin. Kiitos asennusten tarjoamisesta :)

Junior Member
_
17. marraskuuta 2009 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edit: Onnistuin asentamaan swapmagic:in avulla :) Kokeilinkin jo ja sain COD 5 backupin toimimaan,mutta semmoinen kysymys että kuinka uLaunchElf:iä käýttäen asennetaan lisää, esim eri esr-versioita? uLaunchElf on muistikortilla ja on toimiva usb-tikku, mutta tuo ohjelmia asentelu ja poistelu on hieman hämärän peitossa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. marraskuuta 2009 @ 19:41

_Jespe_
Newbie
_
17. marraskuuta 2009 @ 23:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!
Elikkäs omistan PS2slim:in ja haluiaisin saada "varmuuskopioidut" pelit toimimaan. Eli mitä täytyy laittaa muistitikulle jotta pelit toimisivat?
Kiitoksia kaikille vastanneille jo etukäteen!
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
18. marraskuuta 2009 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _Jespe_:
Moi!
Elikkäs omistan PS2slim:in ja haluiaisin saada "varmuuskopioidut" pelit toimimaan. Eli mitä täytyy laittaa muistitikulle jotta pelit toimisivat?
Kiitoksia kaikille vastanneille jo etukäteen!
Kaikista uusimmilla ps2:lla ei fmcb toimi. Tämän puun ensimmäisellä sivulla on kattavat ohjeet. Muistikortille tarvitsee tietenkin fmcb:n, ESR ja mielellään uLaunchElf. Muita mahdollisia ovat sms ( mediasoitin ) ja hdloader( lataa pelit/ohjelmat kovalevyltä). Siihen kuinka asennat muistikortille on ohjeet tässä puussa ja google auttaa.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > free mcboot(itsenäisesti boottaava muistikortti) on vihdoin tehty!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy