Free MCBoot(itsenäisesti boottaava muistikortti) on vihdoin tehty!
|
|
Thomazu
Junior Member
1 tuotearvio
|
15. helmikuuta 2009 @ 10:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Tietääkö kukaan onko mitään listaa FMCB kanssa ei toimivista ja toimivista muistikorteista? Ajattelin ostaa G-Dog 64mb muistikorin mutta toimiikohan se sitten FMCB kanssa..
|
Mana_89
Member
|
15. helmikuuta 2009 @ 13:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Viitsin pitkästä aika nostaa perseeni ja asennin MCbootin alkuperäiselle Sonyn muistikortille ja siirsin kaikki pelitallennukset 64mb Kiinalaiselle kortille. Nyt kaikki toimii kuin unelma. Ainoa huolenaihe on Snes emulaattori USB muistitikulle joka ei meinaa toimia.
|
Mana_89
Member
|
15. helmikuuta 2009 @ 13:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Thomazu: Tietääkö kukaan onko mitään listaa FMCB kanssa ei toimivista ja toimivista muistikorteista? Ajattelin ostaa G-Dog 64mb muistikorin mutta toimiikohan se sitten FMCB kanssa..
Itsellä juuri samanlainen eikä boottaa kunnolla.
|
Xalvador
Newbie
|
15. helmikuuta 2009 @ 14:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Xalvador: Mites silloin, jos tiedosto on .nrg muodossa? Millä ohjelmalla saan tuommoisen ripattua toimivaksi kovolle? Siis semmoiseksi, että sen voi käynnistää USBAdvancella?
Eikö kukaan tiedä, vai jäikö viesti vain huomaamatta? :|
Elämä on, ole sinäkin...
|
Tonizaa
Newbie
|
1. huhtikuuta 2009 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Onnistuuko jollain tavalla katsoa videoita verkon yli?
EDIT: Vastaus löydetty. Rad Host Clientin avulla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2009 @ 01:55
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
2. huhtikuuta 2009 @ 22:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tonizaa: Onnistuuko jollain tavalla katsoa videoita verkon yli?
EDIT: Vastaus löydetty. Rad Host Clientin avulla.
Samba sharea kannattaa käyttää mieluummin omasta mielestäni, automaattisempi. Eli tuo "Windows share". SMS sivulla on ohjeet miten :)
Oletan että käytät SMS:iä.
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
|
Jamesoni
Suspended due to non-functional email address
|
12. huhtikuuta 2009 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämä on kyllä aivan mahtava keksintö. Ainut haittapuoli on koossa. Mutta jos on toinen muistikortti niin ei mitään ongelmaa. Itse lähinnä ESR:ää käytän.
|
GCCG
Newbie
|
13. huhtikuuta 2009 @ 21:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Itel asennus sujui aika vaivatta, mitä nyt 2 gigan Kingston temppuili, niin joutu käydä lainaamas kaverilt toista tikkua.
Mut nyt on ongelma pelin kans... oon tehny imagen (IMGBurn), patchacin sen (ESR disc patcher), poltin imagen DVD-R (IMGBurn) käynnistin ps2 avasin ESR:rän.
Tulee teksti DVDVIDEO IN DRIVE, ja sit kun koitan käynnistää, niin menee ruutu vaaleanpunaiseks, ja oon koittanu 3 eri levyl+ 2 eri peliä
onko jollain kokemusta vastaavasta ongelmasta?
Pikku vinkit tekis ihan hyvää :)
|
Kellukka
Member
|
14. huhtikuuta 2009 @ 11:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä en saanut tuota uusinta ESR:ää toimimaan. Teki muistaakseni samaa. Vanhempi versio pelaa kyllä.
|
McKoira
Newbie
|
20. huhtikuuta 2009 @ 23:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro. Löytyisikö henkilöä joka asentaisi mun muistikortille free mcboot-ohjelman tai mitä tiedostoja nyt tarviikaan olla että toimis niin, että mä lyön vaan muistikortin pleikkaan ja toimii 'varmuuskopioidut' pelit. Joko tampereelta tällaista henkilöä, tai sit lähetän postissa musitikortin. Tietty pientä korvausta vastaan... Vastaukset yv:nä. Kiitti.
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
22. huhtikuuta 2009 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti McKoira: Moro. Löytyisikö henkilöä joka asentaisi mun muistikortille free mcboot-ohjelman tai mitä tiedostoja nyt tarviikaan olla että toimis niin, että mä lyön vaan muistikortin pleikkaan ja toimii 'varmuuskopioidut' pelit. Joko tampereelta tällaista henkilöä, tai sit lähetän postissa musitikortin. Tietty pientä korvausta vastaan... Vastaukset yv:nä. Kiitti.
Vastasin jo Consoleforumsilla.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
|
drgelo12
Newbie
|
28. huhtikuuta 2009 @ 21:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Itelläni toimi ihan ekalla asentamisella. Ei ollu mittää ongelmii.
Kiitos tosi paljon.
Mä voisin tehdä ilmaiseksi näitä FMCB.
En tienny minne pitäis ilmoittaa niin pistin vaan tähän perään.
E: Asun Turussa. Posti ja muistikortin tuominen tänne onnistuu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. huhtikuuta 2009 @ 07:46
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
29. huhtikuuta 2009 @ 15:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti drgelo12: Itelläni toimi ihan ekalla asentamisella. Ei ollu mittää ongelmii.
Kiitos tosi paljon.
Mä voisin tehdä ilmaiseksi näitä FMCB.
En tienny minne pitäis ilmoittaa niin pistin vaan tähän perään.
Lisäsin sut tohon listaan ekalla sivulla. Kerrohan vielä kaupunkisi ja jos on jotain erikoista toimitusehdoissa tjms.
|
Member
11 tuotearviota
|
29. huhtikuuta 2009 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsekin voisin oikeastaan asennella noita, kun ei näitä asentelijoita taida ihan hirveästi olla vielä? saataisiin jotain pientä verkostoa kun on niin oiva keksintökin tämä FMCB.
Eli Kankaanpäässä asun, 50km porista, 100km tampereelta pauttiarallaa. Täällä piipahtaminen ja posti kelpaavat kumpikin.
|
drgelo12
Newbie
|
3. toukokuuta 2009 @ 13:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuli mieleen toimiiko FMCB:ssä ulkomailta tuodut pelit.
|
Member
11 tuotearviota
|
3. toukokuuta 2009 @ 16:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti drgelo12: Tuli mieleen toimiiko FMCB:ssä ulkomailta tuodut pelit.
Itsellä ainakin toimii kaikki, NTSC, PAL ja japsiformaatit
|
tumii
Junior Member
3 tuotearviota
|
29. toukokuuta 2009 @ 22:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis ketkä tarjoavat ilmaista asennuspalvelua Suomessa? Olisin kiinnostunut, nimenomaan tuon ESR:n suhteen, voin kyllä maksaa sen pari euroa kuluihin.
The living guy.
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
30. toukokuuta 2009 @ 00:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tumii: Siis ketkä tarjoavat ilmaista asennuspalvelua Suomessa? Olisin kiinnostunut, nimenomaan tuon ESR:n suhteen, voin kyllä maksaa sen pari euroa kuluihin.
Olisi ihan järkevää katsoa tuota ekaa viestiä, johon olen koonnut infoa. Siellä on pieni lista, tällä hetkellä 3 henkilöä, jotka voivat asennella. Eli ota yhteyttä vain.
Itsellä jonkin verran kiireitä, että vedin itseni tuosta pois.
Ja kyllä ehdin vielä lisäillä väkeä listaan, vaikken enää paljoa kirjoittelekaan, eli asentajat rohkeasti vaan ilmoittautumaan :)
|
tumii
Junior Member
3 tuotearviota
|
30. toukokuuta 2009 @ 16:05 |
Linkki tähän viestiin
|
No laitoin jo kaikille privaa jotka ovat nimensä tuonne ilmoittaneet. Saa nähdä monikohan vastaa :)
Itse voisin tehdä, jos omistaisin jonkun tavan jolla käynnistää noita poltettuja levyjä. En voi tehdä, joten älä listaa. Jos hankin jostain, ilmoittelen kyllä.
The living guy.
|
Member
11 tuotearviota
|
1. kesäkuuta 2009 @ 10:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tumii: No laitoin jo kaikille privaa jotka ovat nimensä tuonne ilmoittaneet. Saa nähdä monikohan vastaa :)
Itse voisin tehdä, jos omistaisin jonkun tavan jolla käynnistää noita poltettuja levyjä. En voi tehdä, joten älä listaa. Jos hankin jostain, ilmoittelen kyllä.
vastattu sähköpostiin.
|
tumii
Junior Member
3 tuotearviota
|
1. kesäkuuta 2009 @ 11:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ShatBriks: vastattu sähköpostiin.
Lisätty meseen ja laitettu mailia.
The living guy.
|
tumii
Junior Member
3 tuotearviota
|
6. kesäkuuta 2009 @ 11:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Vielä pitkä kiitos ShatBriks:lle asennuksesta :)
Mutta nyt poltin ESR-modatun, PAL version pelistä Final Fantasy X, joka ESR-sivun mukaan pitäisi toimia, ja toimiikin normaalilta DVD+R-levyltä, mutta nyt poltin sen DVD+RW-levylle, eikä boottaa. Tyhjensin levyn ennen polttamista, missä vika? Todellakin .iso-image oli ESR Patcherilla modattu, ja poltettu tismalleen samalailla kuten DVD+R:lle poltettu, samalla nopeudella jne (4x ja toimi ihan hyvin). Mutta nyt tuo DVD+RW, eikä kyllä 1x-nopeudella poltettu DVD-RW:kään boottaa.
Eli boottaako tuo ESR noita DVD*RW-levyjä?
The living guy.
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
6. kesäkuuta 2009 @ 14:20 |
Linkki tähän viestiin
|
PS2 tukee muutenkin huonosti noita RW-levyjä
|
tumii
Junior Member
3 tuotearviota
|
6. kesäkuuta 2009 @ 14:49 |
Linkki tähän viestiin
|
No voihan *****. Pitänee sitten pysytellä noissa DVD*R:ssä.
The living guy.
|
Mainos
|
|
|
kartzza
Member
2 tuotearviota
|
6. kesäkuuta 2009 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsekin voisin ruveta tekemään noita muistikortteja.
Olen täältä Pohjois savosta Varkaudesta Mutta pitää ensin vähän opetella vähän paremmin näitä juttuja että itelläkin onnistuisi : D.
|