5800 XpressMusic
|
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
27. huhtikuuta 2009 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dreamlore: Eikö vaan olisi helpompi ottaa luuri Saunikselta? Olisi jopa lukottamaton...
Juu olisi, mutta mulla on tässä nyt syy-seuraussuhde jonka takia tuota Sönerän mallia haluaisin. Muutoin ostaisinkin ihan suoraan kaupasta, enkä kytkyihin hairahtaisi... Eli mitenkäs se on? Toimiiko Magic Simit yms. Sönerän kytky-5800:ssa Sauniksen kortilla?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2009 @ 10:46
|
konenaatt
Junior Member
|
27. huhtikuuta 2009 @ 14:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rosti: Pari juttua on ruvennut ihmetyttämään ton kanssa:
Tuntuu että kello jätättää jonkun verran joka päivä. Muutaman päivän jälkeen kello on jo 2 minuuttia jäljessä. Todella ärsyttävää kun käyttää julkisia!!
Itselläni sama vika vaikka olen päivittänyt puhelimeni uusimpaan versioon. Tuntuu että kello jätättäisi joka päivä hieman ja viikon päästä jo 10min jäljessä oikeata aikaa.
Nokia 5800 ExpressMusic blue
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
27. huhtikuuta 2009 @ 14:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: olen päivittänyt puhelimeni uusimpaan versioon
Niin ne jotka ovat jo pystyneet päivittämään siihen uusimpaan v21 firmwareen, niin kertokaapas ihmeessä kokemuksia??
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
27. huhtikuuta 2009 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu: Lainaus: olen päivittänyt puhelimeni uusimpaan versioon
Niin ne jotka ovat jo pystyneet päivittämään siihen uusimpaan v21 firmwareen, niin kertokaapas ihmeessä kokemuksia??
Matkapuhelinfoorumilla, joku oli eilen saanut päivitettyä samalla product codella olevan laitteen kuin minulla. Päivitän tänään ja kerron kokemuksia, jos vain NSU:lla löytyy. Puhelin itse ei löytänyt päivitystä.
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
27. huhtikuuta 2009 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Jipii! päivitys itelläkin saatavilla :D. No varmuuskopioin kaiken ensin ja sitten postaan miten meni!
E: Nyt tapahtuikin outo juttu. En ole siis vielä päivittänyt mitään, mutta yritin avata yhden .mp4 elokuvan kännykälläni, mutta jostain kumman syystä siitä kuului vain äänet. Ennen sama elokuva on toiminut hienosti, mutta nyt real player näyttää vain mustaa. Kenelläkään mitää aavistuksia?? Mikään muu .mp4 elokuvakaan ei toimi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2009 @ 15:49
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
27. huhtikuuta 2009 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu: Lainaus: olen päivittänyt puhelimeni uusimpaan versioon
Matkapuhelinfoorumilla, joku oli eilen saanut päivitettyä samalla product codella olevan laitteen kuin minulla. Päivitän tänään ja kerron kokemuksia, jos vain NSU:lla löytyy. Puhelin itse ei löytänyt päivitystä.
Perkeleen perkele, empä saanut omaani päivitettyä. Ei NSU:kaan löytänyt päivityksiä. Ihme meininkiä, kun kerran joku oli jo saanut päivitettyä 0559110 product codella...
Lainaus:
Nyt tapahtuikin outo juttu. En ole siis vielä päivittänyt mitään, mutta yritin avata yhden .mp4 elokuvan kännykälläni, mutta jostain kumman syystä siitä kuului vain äänet. Ennen sama elokuva on toiminut hienosti, mutta nyt real player näyttää vain mustaa. Kenelläkään mitää aavistuksia?? Mikään muu .mp4 elokuvakaan ei toimi.
Koittanut niinkin yksinkertaista ratkaisua kuin uudelleen käynnistys ;) ?
EDIT:
Lainaus:
Jipii! päivitys itelläkin saatavilla :D. No varmuuskopioin kaiken ensin ja sitten postaan miten meni!
Mitäs muuten yleensä varmuuskopioitte, kun puhelimenne päivitätte? Ja miten?
Ite ruvennu käyttämään tota Nokian Ovi palvelua. On muuten pirun kätevä varmuuskopioida/synkronoida tavarat Oveen turvaan. Jos esim. merkinnät/numerot häviää, niin synkkaa puhelimen oven kanssa ja taas on kaikki tarvittavat tavarat ja merkinnät puhelimessa.
Ja yleensä aina kun päivitän puhelimen, otan muistikortin pois. Välttyy ikäviltä ohjelmien katoamisilta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2009 @ 18:40
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
27. huhtikuuta 2009 @ 18:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo: Koittanut niinkin yksinkertaista ratkaisua kuin uudelleen käynnistys ;) ?
No persetti johan lähti. Olin kerennyt latailemaan ties mitä converttereita sun muita koneelle, mutta tuohan auttoi.
Kiitoksia kovasti :)
Niin ja en ole oikeastaan huomannut vielä mitään uutta tuossa uudessa firmwaressa. Oli ehkä pieni pettymys, kun ei uusia ominaisuuksia tullut, mutta enpä oikeastaan Nokiaan mitään muuta kaipaa, kuin sen Ovi storen. Aukeaakos se myös 5800:selle ensi kuun alussa, vai pelkästään uudelle n97:lle?
Eiköhän noita uuden firmiksen parannuksia rupea pikkuhiljaa putkahtelemaan, kun pääsee tuota puhelinta ihan käytännössä käyttämään. Nyt olen lähinnä selaillut..
Ite oon kaiken mahollisen aina varmuuskopionu tuolla nokian Pc suiten content copierilla. En ole jaksanut muistikorttia irrottaa. Olen kyllä lähes 10 kertaa tuon 5800 päivittänyt, eikä ikinä ole mitään hävinnyt. Silti otan noin kahden viikon välein aina varmuuskopio ihan muuten vain. Eivät meinaa kauheasti tilaa vie.
Tykkään kyllä enemmän pc-suitesta, kuin Ovi suitesta. Vaikka Ovea olen vain kerran nopeasti kokeillut.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2009 @ 18:46
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
27. huhtikuuta 2009 @ 18:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: No persetti johan lähti. Olin kerennyt latailemaan ties mitä converttereita sun muita koneelle, mutta tuohan auttoi.
Kiitoksia kovasti :)
Jeps, se boottaaminen on yleensä ensimmäisenä aina hyvä ratkaisu ;)
Lainaus: Aukeaakos se myös 5800:selle ensi kuun alussa, vai pelkästään uudelle n97:lle?
Eiköhän se aukea ihan kaikille nokialaisilla...? Varmaankin siis ainakin S60 käyttiksille. Tai miks ei sinne S40 ohjelmiakin tulisi?
Lainaus: Ite oon kaiken mahollisen aina varmuuskopionu tuolla nokian Pc suiten content copierilla. En ole jaksanut muistikorttia irrottaa. Olen kyllä lähes 10 kertaa tuon 5800 päivittänyt, eikä ikinä ole mitään hävinnyt. Silti otan noin kahden viikon välein aina varmuuskopio ihan muuten vain. Eivät meinaa kauheasti tilaa vie.
Mä tykästyin tohon oveen, kun voi synkata/varmuuskopioida tiedostot lennossa, ihan missä vaan netin kautta. Ite varmuuskopioin vain kalenterimerkinnät, puhelinluettelon ja muistikirjan.
Se on myös kätevä, että koneelta voi katsella kalenteria isompana ja myös sitä kautta lisäillä kalenteriin merkintöjä. Sit vaan synkkaa ja tiedot on luurissa ;)
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
30. huhtikuuta 2009 @ 20:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti necq: Eli mitenkäs se on? Toimiiko Magic Simit yms. Sönerän kytky-5800:ssa Sauniksen kortilla?
Onko se Soneran luuri sitten lukotettu? Jos ei mainita netissä, niin taas yksi syy lisää boikotoida koko lafkaa. Mutta mikäs siinä jos haluaa elää 80-luvulla ja maksaa itsensä kipeäksi kaikesta mistä muut operaattorit eivät veloita...
---
Usko tähän luuriin alkaa hiljalleen palautua tuon v21 firmiksen mukana. Mitään käyttiksen nopeutumista sun muuta en ole huomannut, mutta yhteystiedot eivät enään näy tuplana.
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
30. huhtikuuta 2009 @ 20:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
38 tuotearviota
|
30. huhtikuuta 2009 @ 20:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Itekkin kyl petyin aika pahasti tohon Ovi kauppaan jos ei puhelin laskuun saa :S Pitää toivoo et tilanne viel korjaantus
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
30. huhtikuuta 2009 @ 20:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Niinpä... Oon vaa kaverille niin kateellinen, kun pelailee iphonella pelejä. Toivoisin nokiaankin hieman suurempaa pelivalikoimaa.
Offtopiccia: Pystyykös Visa Electronilla maksamaan verkossa ihan yhtä hyvin kuin esim Visa Goldilla? Ilman ihmeempiä säätöjä siis?
|
Peg0
Newbie
|
1. toukokuuta 2009 @ 17:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt kysyisin tällaista yleistä kysymystä, että toimiiko Suomessa esim. Nokia 5800, joka ostetaan Amerikasta. Nyt olisi mahdollisuus itsellä hankkia puhelin Amerikasta, mutta tuo toimivuus vähän pelottaa.
Edit:
Mitä nyt netistä lueskellu, ei taida kannattaa ostaa puhelinta Amerikasta, ellei saa erittäin halvalla. Tuo telefinlandin 10e/kk x 24kk näyttää ihan hyvältä paketilta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2009 @ 18:33
|
niko207
Member
|
2. toukokuuta 2009 @ 20:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Vein oman 5800:n huoltoon kun viimehuollossa oli jääny joku roska näytön alle ja näkyi näytöllä :P, oli sii myös sillee et galleria ei oikee toiminu ja näyttö muuttui välil täysin sinertäväks tai vihertäväks tai punertavaks :), nyt ku tarkistin nii pistivät siinä sit v 21.0.025 firmiksen puhelimee :) on toiminu paljon nopeammin :P en tiedä muita eroja? ja Mail for exchange löytyi myös päävalikosta yhtä äkkiä :), ihan loisto puhelin on ollut, ois se kyl kiva jos ois semmoset rullattavat valikot niinku photo browser ohjelmassa =)!!!!
Niko
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2009 @ 20:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niko207: Vein oman 5800:n huoltoon kun viimehuollossa oli jääny joku roska näytön alle ja näkyi näytöllä :P, oli sii myös sillee et galleria ei oikee toiminu ja näyttö muuttui välil täysin sinertäväks tai vihertäväks tai punertavaks :), nyt ku tarkistin nii pistivät siinä sit v 21.0.025 firmiksen puhelimee :) on toiminu paljon nopeammin :P en tiedä muita eroja? ja Mail for exchange löytyi myös päävalikosta yhtä äkkiä :), ihan loisto puhelin on ollut, ois se kyl kiva jos ois semmoset rullattavat valikot niinku photo browser ohjelmassa =)!!!!
Juu ne sellaiset valikot olisivat aika siistit:) Ja itseasiassa paremmat kuin nuo nykyiset. Pitäisköhä oma viedä huoltoo, kun firmiksen päivityksen yhteydessä vaihtu suojakoodi ja itelläkin tuo ongelma, et välil näyttö muuttuu vihertäväks. En nyt huoltoon veisi tuon suojakoodin vaihdon takia, mutta tuo värin vaihto on kummallista?? Kenelläkään kokemusta markantalon huollosta? Jos vien sinne, saanko samantien uuden tilalle?
|
niko207
Member
|
3. toukokuuta 2009 @ 10:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niko207: Vein oman 5800:n huoltoon kun viimehuollossa oli jääny joku roska näytön alle ja näkyi näytöllä :P, oli sii myös sillee et galleria ei oikee toiminu ja näyttö muuttui välil täysin sinertäväks tai vihertäväks tai punertavaks :), nyt ku tarkistin nii pistivät siinä sit v 21.0.025 firmiksen puhelimee :) on toiminu paljon nopeammin :P en tiedä muita eroja? ja Mail for exchange löytyi myös päävalikosta yhtä äkkiä :), ihan loisto puhelin on ollut, ois se kyl kiva jos ois semmoset rullattavat valikot niinku photo browser ohjelmassa =)!!!!
Juu ne sellaiset valikot olisivat aika siistit:) Ja itseasiassa paremmat kuin nuo nykyiset. Pitäisköhä oma viedä huoltoo, kun firmiksen päivityksen yhteydessä vaihtu suojakoodi ja itelläkin tuo ongelma, et välil näyttö muuttuu vihertäväks. En nyt huoltoon veisi tuon suojakoodin vaihdon takia, mutta tuo värin vaihto on kummallista?? Kenelläkään kokemusta markantalon huollosta? Jos vien sinne, saanko samantien uuden tilalle?
itse vein suoraan nokian huoltoon tulee paljon nopeammin, kun ne taitaa noista kaupoista lähettää ne jonnekkin huoltoon jne. ei välttämättä saa heti uutta tilalle, voi olla hyvin parin viikon odotus edessä :/ sanottiin mulle ainakin kun kysyin kaupasta huolto-ohjeita, nokian huoltoon kun vei niin ekalla kerralla pyydettiin hakemaan tunnin päästä, nyt jouduin odottamaan jopa päivän :)
Niko
|
Opa19
Suspended due to non-functional email address
|
5. toukokuuta 2009 @ 21:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen ostamassa juuri tätä Nokian 5800 puhelinta. Kun olen ostanut sen täytyykö ladata jostakin uusi käyttöjärjestelmä vai onko se valmiina?
Olisiko myös jotain mitä kannattaisi ladata ennenkö alkaa puhelinta käyttämään?
|
lateksi1
Member
6 tuotearviota
|
5. toukokuuta 2009 @ 22:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Opa19: Olen ostamassa juuri tätä Nokian 5800 puhelinta. Kun olen ostanut sen täytyykö ladata jostakin uusi käyttöjärjestelmä vai onko se valmiina?
Öö... Mietippä hetki.
Miksi ihmeessä sun pitäisi ladata uusi käyttöjärjestelmä siihen? Eli ei tarvitse. Mitään pakollista ladattavaa ei myöskään ole, mitä täytyisi ladata ennen käyttämistä. Ohjelmia voit toki ladata, mutta ei niitäkään tarvitse ladata ennen kuin alkaa käyttämään eli jälkeenpääin voi latailla sitten ohjelmia.
amd athlon 64x2 6000+ @3,0ghz | Geforce 8600GS 512mb |3gb ddr2 667mhz ram|Windows Vista 32bit| Samsung syncmaster 2032BW| Nokia 6670 symbian 2nd edition|Canon EOS 450D
|
niko207
Member
|
6. toukokuuta 2009 @ 22:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lateksi1: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Opa19: Olen ostamassa juuri tätä Nokian 5800 puhelinta. Kun olen ostanut sen täytyykö ladata jostakin uusi käyttöjärjestelmä vai onko se valmiina?
Öö... Mietippä hetki.
Miksi ihmeessä sun pitäisi ladata uusi käyttöjärjestelmä siihen? Eli ei tarvitse. Mitään pakollista ladattavaa ei myöskään ole, mitä täytyisi ladata ennen käyttämistä. Ohjelmia voit toki ladata, mutta ei niitäkään tarvitse ladata ennen kuin alkaa käyttämään eli jälkeenpääin voi latailla sitten ohjelmia.
tarkottaa varmaa firmiksen latausta? ei ne siellä laatikossa varmaan itse niitä ole ladannu? ;o en tiedä tosin kuinka uusia ovat ja onko jo tehtaalla pistetty uus firmis mut kannattaahan se heti katsoa
Niko
|
lateksi1
Member
6 tuotearviota
|
7. toukokuuta 2009 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niko207: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lateksi1: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Opa19: Olen ostamassa juuri tätä Nokian 5800 puhelinta. Kun olen ostanut sen täytyykö ladata jostakin uusi käyttöjärjestelmä vai onko se valmiina?
Öö... Mietippä hetki.
tarkottaa varmaa firmiksen latausta? ei ne siellä laatikossa varmaan itse niitä ole ladannu? ;o en tiedä tosin kuinka uusia ovat ja onko jo tehtaalla pistetty uus firmis mut kannattaahan se heti katsoa
Eli hän tarkoittaa päivittämistä. Luultavasti siellä on sisässä v.20 ja uusin on v.21 eli se kannattaa kyllä päivittää. Päivitys tapahtuu joko puhelimen kautta tai Nokia PC-suiten Software Updater-toiminnolla.
amd athlon 64x2 6000+ @3,0ghz | Geforce 8600GS 512mb |3gb ddr2 667mhz ram|Windows Vista 32bit| Samsung syncmaster 2032BW| Nokia 6670 symbian 2nd edition|Canon EOS 450D
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
7. toukokuuta 2009 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Kumpihan näistä kannattaisi ottaa, epäilen vähän tätä Nokia 5800. Mahdollista ois sitten Nokia N79 Active... Molemmat houkuttais omalta osaltansa. :S Valinnan vaikeus. :S Miten 5800 on kestänyt teillä käytössä?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
7. toukokuuta 2009 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti necq: Kumpihan näistä kannattaisi ottaa, epäilen vähän tätä Nokia 5800. Mahdollista ois sitten Nokia N79 Active... Molemmat houkuttais omalta osaltansa. :S Valinnan vaikeus. :S Miten 5800 on kestänyt teillä käytössä?
On kestänyt jo monta kuukautta, ei mitään vikoja havaittu.
Power corrupts
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
7. toukokuuta 2009 @ 22:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistäs luurista siirryit ja kuinka on totuttelu mennyt, että onko nopeampi käyttää kuin entiset luurit? Itellä ainakin se kokonäytön qwerty on hankala käyttää mitä testaillut, kun näpit on sen verran isokokoiset ettei ihan osu aina. Helpointa on kirjoittaakin sillä numeronäppis + T9:llä, mut siinäpä se hienous sitten onkin. Kosketusnäyttö, musapuhelin, navigointi kosketusnäytöllä, mutta eipä juuri muuta hyvää. 8 Gt muistikortti myyntipaketissa. Siinäpä ne sitten.
Alkaa näyttää siltä että se on N79 mikä on seuraavaksi, puoli vuotta ollut N78, josta sitten siirtymää.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
8. toukokuuta 2009 @ 12:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti necq: Mistäs luurista siirryit ja kuinka on totuttelu mennyt, että onko nopeampi käyttää kuin entiset luurit? Itellä ainakin se kokonäytön qwerty on hankala käyttää mitä testaillut, kun näpit on sen verran isokokoiset ettei ihan osu aina. Helpointa on kirjoittaakin sillä numeronäppis + T9:llä, mut siinäpä se hienous sitten onkin. Kosketusnäyttö, musapuhelin, navigointi kosketusnäytöllä, mutta eipä juuri muuta hyvää. 8 Gt muistikortti myyntipaketissa. Siinäpä ne sitten.
Alkaa näyttää siltä että se on N79 mikä on seuraavaksi, puoli vuotta ollut N78, josta sitten siirtymää.
Toimii tarpeeksi nopeasti, ei puhelimelta muuta voi odottaa..
Jos kyseiset ominaisuudet ei riitä, mitä sitten? Saunanko nä vielä haluat siihen? Lol..
Power corrupts
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
8. toukokuuta 2009 @ 14:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy: Toimii tarpeeksi nopeasti, ei puhelimelta muuta voi odottaa..
Jos kyseiset ominaisuudet ei riitä, mitä sitten? Saunanko nä vielä haluat siihen? Lol..
Sauna oiskin törkeen pätevä.. :o Mut joo, se on näin nakkisormiselle (vaik on olevinaan pienet kädet ja sormet) melko paska fonelin käyttää. Ja se styluskynä ei mikään hehkee oo sekään kun siitä ei meinaa otetta saada. Virhepainalluksiakin tulee aika paljon vaikka olen pari päivää kokeillut kirjoitella 5800. Lisäksi se kestävyys... Niin, vertailin tuon 5800 kameraa oman N78 kameraan. Eikös ollutkin että 5800 on tuplaledisalama? Täysin pimeässä huoneessa N78 yhden salaman voimalla otti paremmat kuvat samalta etäisyydeltä, joka sinänsä melkoisen outoa. :D N79 tuplaledisalama ja 5 mpx kamera on sitten jo huikeasti parempi, mutta siinä en tykkääkään noista namiskoista ollenkaan... :D
Heh ja sit tälle pikkuv*ttuilulle, puhelimia on satoja malleja joista valita. Kaikki ihmiset ei ole samanlaisia, kuten sinäkin "lol" -puheistasi päätellen et ole edes vielä täysi-ikäinen, niin sitä kautta voiskin päätellä että 5800 on suunniteltu lähinnä teineille tai minisormisille nuorille aikuisille...
Urheilusta pitävänä ja aktiivisena liikkujana N79 olisi hyvä. Mutta eipä, ei ole onnistuttu N79 näppäinten suunnittelussa niin hyvin kun olisi voinut. Ehkä tässäkin nyt sitten painaa tottuminen N78 koholla oleviin nappeihin, jotka on muuten loistavat, kun ennenvanhaan puhelimen julkistamisen yhteydessä tyypit epäröivät juuri noita nappeja, että eihän niillä voi kirjoittaa. Parhaat napit mitä olen missään puhelimessa naputellut. Se tekeekin tässä valinnanvaikeuden...
Odottaako nyt sitten N97 ja testailis sitä jonkin aikaa, että tietää millainen puhelin se olisi. :D Hinta tulee vaan ensi alkuun olemaan se este, mut eiköhän sekin tipahda...
Videotoisto ei muuten Nokia 5800 ole mikään huikaiseva. Ainakin trailerit mitä tuon minun 5800 testikapulan mukana tuli, niin en kyllä niitä missään liikkuvassa vempaimessa haluaisi käyttää, tulee nopeasti paha olo. Musiikin toisto ei sekään hirveästi eroa esim. nykyisen N78 musiikkisoittimesta, testattu N79:n kuulokkeilla, jotka upotetaan korvakäytävään...
Jaa-a. Pähkäilyä kerrakseen...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. toukokuuta 2009 @ 14:20
|