User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 05:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > 5800 xpressmusic
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
5800 XpressMusic
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

3 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2009 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti konenaatt:
Minulla on tuo suojakuori tohon 5800:taan ja se alkoi haista savulle kun nuotion ääressa olin.. Miten siitä saisi savun hajun pois? Voiko sitä esim. pestä vedellä ja jollain pesuaineella ja sitten antaa kuivua?

olen jo kokeillut tuulettaa suojaa parvekkeella

Osta uusi, savunhajua on hankala saada pois..

Power corrupts
Member

9 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2009 @ 00:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy:
Minulla on tuo suojakuori tohon 5800:taan ja se alkoi haista savulle kun nuotion ääressa olin.. Miten siitä saisi savun hajun pois? Voiko sitä esim. pestä vedellä ja jollain pesuaineella ja sitten antaa kuivua?

Taikka tilaa uusi,

Sitten pese "vanha" kunnnolla ja laita siihen jotain mietoa hajustetta ja pese uudelleen. :)

Bazinga!

ASRock 890GX Pro 3 / Phenom II X4 955 @3,7Ghz / Arctic Cooling Freezer 13 Pro / 2x4GB G.Skill 1333Mhz / AMD Radeon HD 6870/1x2TB 2x1TB 1x640GB
laeski
Newbie
_
21. huhtikuuta 2009 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MITEN SAA TOIMIMAAN NETTISELAIMESSA MUUTKIN KUN PELKÄT JEWTUBEN VIDEOT!? Esim. Netti-tv ois aika kiva
lateksi1
Member

6 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2009 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti laeski:
MITEN SAA TOIMIMAAN NETTISELAIMESSA MUUTKIN KUN PELKÄT JEWTUBEN VIDEOT!? Esim. Netti-tv ois aika kiva
Ota nyt ihan rauhassa, ei sitä capsia tarvi kuluttaa. Mutta esim. Realplayeriin kun isket sen videon URLin mitä oot katsomassa, niin pitäs toimia. Ainakin Yle Areena.

amd athlon 64x2 6000+ @3,0ghz | Geforce 8600GS 512mb |3gb ddr2 667mhz ram|Windows Vista 32bit| Samsung syncmaster 2032BW| Nokia 6670 symbian 2nd edition|Canon EOS 450D
konenaatt
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2009 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MEGAZERO:

Taikka tilaa uusi,

Sitten pese "vanha" kunnnolla ja laita siihen jotain mietoa hajustetta ja pese uudelleen. :)
Paljon tuommoset maksaa ja mistä niitä saa? : )

Nokia 5800 ExpressMusic blue
Senior Member

20 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2009 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Taikka tilaa uusi,

Joskus ainakin huuto.netissä noita takakansia myytiin. Mikset ota kännykän takakantta irti ja vaikka pese tai hajusta sitä?? Kyllähän savukin pikkuhiljaa lähtee.
konenaatt
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2009 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:

Taikka tilaa uusi,

Joskus ainakin huuto.netissä noita takakansia myytiin. Mikset ota kännykän takakantta irti ja vaikka pese tai hajusta sitä?? Kyllähän savukin pikkuhiljaa lähtee.
En puhu nyt takakannesta vaan siitä suojamuovista joka tulee puhelimen mukana -.-

Senior Member

20 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2009 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suojamuovi?? :D Et varmaankaan kuitenkaan tarkoita näytön suojakalvoa. Jos sitä koteloa tarkoitat niin sehän on helppo! Vaikka yöksi likoamaan fairy veteen??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. huhtikuuta 2009 @ 07:02

konenaatt
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2009 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suojamuovi?? :D Et varmaankaan kuitenkaan tarkoita snäytön suojakalvoa. Jos sitä koteloa tarkoitat niin sehän on helppo! Vaikka yöksi likoamaan fairy veteen??
Juuri sitä tarkotin.. Kiitos tiedosta!

AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2009 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäis facepalmit laittaa, mutta laitan nyt tämän suojakotelon kuvan mistä puhuttiin!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2009 @ 23:37

Senior Member

20 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 07:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu tuota tarkoitinkin. Pitääkös kukaan tätä puhelinta muuten ilman suojakoteloa farkkujen taskussa?? Ite en oo uskaltanu vielä kokeilla. Pidän näytössä kalvoa ja suojakoteloa ympärillä.
Rosti
Newbie
_
22. huhtikuuta 2009 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu tuota tarkoitinkin. Pitääkös kukaan tätä puhelinta muuten ilman suojakoteloa farkkujen taskussa?? Ite en oo uskaltanu vielä kokeilla. Pidän näytössä kalvoa ja suojakoteloa ympärillä.
Mä oon ainaki pitäny ihan normaalin puhelimen tavoin. Ilman mitään suojia. (mun mielestä luuri pitää olla silleen suunniteltu, että sen voi pitää taskussa) Ei ainakaan vielä oo yhtään naarmua näytössä. *kopkop*

Nyt on ilmestyny ärsyttäviä bugeja:

Nettiselain kaatuu vähänväliä ja kerran on sammuttanu koko puhelimen kaatuessaan.

Kun kirjottaa tekstiviestiä kokonäytön qwerty:llä niin menee kapsit päälle automaattisesti välillä. Ja vaikka ottaa pois niin tulee takasin seuraavan kirjaimen jälkeen. Pitää bootata puhelin, että lähtee pois.

Pitäisköhän asentaa joku f-secure mobile toho? Alkaa muistuttamaan windowsin käyttöä tää.
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu: Juu tuota tarkoitinkin. Pitääkös kukaan tätä puhelinta muuten ilman suojakoteloa farkkujen taskussa?? Ite en oo uskaltanu vielä kokeilla. Pidän näytössä kalvoa ja suojakoteloa ympärillä.

Mä oon ainaki pitäny ihan normaalin puhelimen tavoin. Ilman mitään suojia. (mun mielestä luuri pitää olla silleen suunniteltu, että sen voi pitää taskussa) Ei ainakaan vielä oo yhtään naarmua näytössä. *kopkop*
Mä oon käyttäny tota suojakuorta, mutta ei mulla ole sitä suojakalvoa enää näytössä. Suojakuori on yllättävän kätevä käyttää, eikä oo yhtään naarmua puhelimessa eikä näytössä.

Lainaus:
Pitäisköhän asentaa joku f-secure mobile toho?
Ei kai tähän tartte. 5th editionille tuskin on paljon mörköjä tehty.

Itellä käy joskus ärsyttävästi nettiä selatessa, jos avaa uuden sivun ja selain aukaisee sen uuten selaimeen. Sitten kun yrittää päästä takaisin päin, se ei onnistu koska sivu on uudessa selaimessa. Ja jos selaimen sulkee, niin se sulkee myös sen edellisen selaimen ja täytyy aloittaa koko selaaminen uudestaan.

Kai tohonkin joku asetus löytyisi, ettei se avaisi noita sivuja uuteen selaimeen, mutta en ole vielä kyllä jaksanut etsiä ;)

Senior Member

20 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rosti:

Kun kirjottaa tekstiviestiä kokonäytön qwerty:llä niin menee kapsit päälle automaattisesti välillä. Ja vaikka ottaa pois niin tulee takasin seuraavan kirjaimen jälkeen. Pitää bootata puhelin, että lähtee pois.

Itellä sama bugi! Erittäin ärsyttävä. ainoo vaan, että minulla tuo Caps Lock bugi toimii myös pienellä QWERTY:llä. ): Emme varmasti ole ainoita, joten tuo varmaan korjataan seuraavassa firmwaressa, jos sellaista tulee. Tietääkös kukaan muuten suunnitteleeko Symbian uutta päivitystä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. huhtikuuta 2009 @ 20:42

Hmmmh
Senior Member
_
22. huhtikuuta 2009 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitys on jo tullut: http://www.mobiiliblogi.com/2009/04/22/n...pressmusicille/

Tulee varmaan kohta saataville täällä Suomessakin.
visomaa
Suspended due to non-functional email address
_
23. huhtikuuta 2009 @ 00:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi kaikille mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä on pakko sanoa ko. luurin olevan: "köyhän miehen iPhone" A) Mikrofonin ongelmien takia ollut huollossa b) Softan takia ollut huollossa. Kun taas pääpuhelimena ollut "Jeesuspuhelin" on toiminut kuin "junan vessa".

iPhone 16 Gb
MacBook
iMac
Senior Member

20 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti visomaa:
Anteeksi kaikille mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä on pakko sanoa ko. luurin olevan: "köyhän miehen iPhone" A) Mikrofonin ongelmien takia ollut huollossa b) Softan takia ollut huollossa. Kun taas pääpuhelimena ollut "Jeesuspuhelin" on toiminut kuin "junan vessa".
Juu että kun oma puhelin on rikki niin kaikki muutkin puhelimet ovat huonoja.. Älkää nyt tulko tänne haukkumaan tätä ja vertailemaan iPhoneen. Kun jostain syystä ne iPhone fanit eeivät muuta osaa...
Senior Member

38 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu ei kannata todellakaan yleistää.. Itellä ollut joulusta asti käytössä eikä oo kertaakaan ollu huollossa eikä oo ollu mitään ongelmia kaikki mahollinen toiminu niinkun pitää ym. Ei kannata tänne tulla itkeen jos on saanu maanantaikappaleen.
Senior Member

4 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees, itse nyt tuon hommaamista suunnittelen ahkeraan, tosin karsastan aika paljon näytön kestävyyttä (?), huonohkoa kameraa, sekä sitä, että saako tuohon asennettua omia ohjelmia? Eli esim. nykyisen N78:n olen kräkännyt siten, että siihen saa asennettua kaikki ohjelmat ilman vastaväitteitä... Lisäksi ainakin Nokia Sports Tracker olisi saatava tuohon, sekä tietty monia muitakin ohjelmia. Millaisia tällä hetkellä noi ohjelmatuet on, ja toimiiko esim. S60 3rd editionin ohjelmat? Löytääkö tuolle netistä sellaista karttaohjelmaa, josta ei tarvitse erikseen maksaa sen koeajan jälkeen, N78:n olen sellaisen jo asennellut, ja hyvä ominaisuus olisi olla tuo ääniohjaava navigointi, Suomen kielisenä tottakai. :) Tämä on jo niin pitkä litania että en yksinkertaisesti viitsinyt lukea kaikkea läpi.
lateksi1
Member

6 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 22:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti necq:
Jees, itse nyt tuon hommaamista suunnittelen ahkeraan, tosin karsastan aika paljon näytön kestävyyttä (?), huonohkoa kameraa, sekä sitä, että saako tuohon asennettua omia ohjelmia? Eli esim. nykyisen N78:n olen kräkännyt siten, että siihen saa asennettua kaikki ohjelmat ilman vastaväitteitä... Lisäksi ainakin Nokia Sports Tracker olisi saatava tuohon, sekä tietty monia muitakin ohjelmia. Millaisia tällä hetkellä noi ohjelmatuet on, ja toimiiko esim. S60 3rd editionin ohjelmat? Löytääkö tuolle netistä sellaista karttaohjelmaa, josta ei tarvitse erikseen maksaa sen koeajan jälkeen, N78:n olen sellaisen jo asennellut, ja hyvä ominaisuus olisi olla tuo ääniohjaava navigointi, Suomen kielisenä tottakai. :) Tämä on jo niin pitkä litania että en yksinkertaisesti viitsinyt lukea kaikkea läpi.
Ton saa myös kräkättyä, uudessa päivityksessä parantuu kuulemma kameran laatu huomattavasti, näyttö on ihan kestävä (itsellä kyllä suojakalvo), ohjelmatuki on jo varsin laaja ja oikeastaan kohtuullisen monet 3rd-edition ohjelmatkin toimivat. Garmin Mobile XT on hyvä navigointiohjelma, toki tuo Nokia Kartat-sovelluskin ihan hyvä on ja 3kk lisenssi sisältyy puhelimeen.

amd athlon 64x2 6000+ @3,0ghz | Geforce 8600GS 512mb |3gb ddr2 667mhz ram|Windows Vista 32bit| Samsung syncmaster 2032BW| Nokia 6670 symbian 2nd edition|Canon EOS 450D
Senior Member

4 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siihen siis saa navigointiohjelman? Sittenhän tuota jo sietäisi harkita. :) 3kk lisenssi Nokia Mapsiin ei riitä mihinkään, ja sen takia ajattelinkin että jos tuohon ei saa ilmaista suomeksi ääniohjaavaa navigointia niin en aio vaihtaa laitetta ainakaan tuohon... Toimiiko Garminin ohjelma samaan tyyliin kuin Nokia Maps? Eli kosketusnäytöllä toimii, kun niitä namiskojahan tuossa luurissa ei ole... >:)
Senior Member

20 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 22:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siihen siis saa navigointiohjelman? Sittenhän tuota jo sietäisi harkita. :) 3kk lisenssi Nokia Mapsiin ei riitä mihinkään, ja sen takia ajattelinkin että jos tuohon ei saa ilmaista suomeksi ääniohjaavaa navigointia niin en aio vaihtaa laitetta ainakaan tuohon... Toimiiko Garminin ohjelma samaan tyyliin kuin Nokia Maps? Eli kosketusnäytöllä toimii, kun niitä namiskojahan tuossa luurissa ei ole... >:)

Garmin ei taida olla ilmainen??
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 23:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Garmin ei taida olla ilmainen??
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/3/727334#4568506

Rosti
Newbie
_
24. huhtikuuta 2009 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo "capslock-bugi" olikin vaan omaa EVO:a :D En vaan tajunnut, että kun näpyttää shiftiä tarpeeksi nii tulee kapsit päälle ja pois. Epäselvä feature kyllä!

En oo ees kokeillut vielä mp3-soitinta, mutta aika heikkoa on akkukesto ollut. Ehkä 3 päivää kestää nipin napin akku mun käytössä. Pitää tutkia josko käyttis/firmis-päivityksillä paranis (kuhan niitä ehtii latailla)

Ääninauhuri on tässä muuten yllättävän laadukas! Nauhoteltii treeniksellä huviksee jamittelua ja siitä sai jopa selvää. Kun vielä sais nauhotettua ulkosesta linjatulosta ääntä niin olisi kyllä aika helmi puhelin :D
Mainos
_
__

_
Senior Member

20 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2009 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rosti:
Tuo "capslock-bugi" olikin vaan omaa EVO:a :D En vaan tajunnut, että kun näpyttää shiftiä tarpeeksi nii tulee kapsit päälle ja pois. Epäselvä feature kyllä!

En oo ees kokeillut vielä mp3-soitinta, mutta aika heikkoa on akkukesto ollut. Ehkä 3 päivää kestää nipin napin akku mun käytössä. Pitää tutkia josko käyttis/firmis-päivityksillä paranis (kuhan niitä ehtii latailla)

Ääninauhuri on tässä muuten yllättävän laadukas! Nauhoteltii treeniksellä huviksee jamittelua ja siitä sai jopa selvää. Kun vielä sais nauhotettua ulkosesta linjatulosta ääntä niin olisi kyllä aika helmi puhelin :D

Hmm.. no kai se sitten itelläkin on vain joku bugi. Olen kyllä kokeillut shiftiä rämpyttää. No kokeillaan jos sitä "vikaa" vielä esiintyy.

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > 5800 xpressmusic

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy