5800 XpressMusic
|
|
niko207
Member
|
12. maaliskuuta 2009 @ 22:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joker07: Olen miettynyt tätä, että miten puhelimen saa toimimaan modeemina ? Olisi kiva päästä nettiin vaikka mökillä. Miten se sitten käytännössä toimii ?
jotenki se mun mielest kysys sitä modia et miten sitä käytetää tai jotai :D joskus kerra mulla ainaki, en muista kysykö kone vai kysykö puhelin et käytetäänkö jonai modeemina tai jtn. ei varmaa auttanu mut oon itekki miettiny tota samaa ! :P
Niko
|
Grth
Member
1 tuotearvio
|
12. maaliskuuta 2009 @ 22:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joker07: Olen miettynyt tätä, että miten puhelimen saa toimimaan modeemina ? Olisi kiva päästä nettiin vaikka mökillä. Miten se sitten käytännössä toimii ?
Itse olen käyttänyt Nokia PC Suiten avulla puhelinta modeemina. Siellä on tuo Yhdistä internetiin mahdollisuus. Sinne vaan asetukset kuntoon, niin puhelimen pitäisi toimia modeemina.
Mutta kannattaa huomioida se, että liittymässä kannattaa olla kiinteähintainen pakettidata, esim. mobiililaajakaista.
|
LeMuerte
Junior Member
|
13. maaliskuuta 2009 @ 12:17 |
Linkki tähän viestiin
|
^Viitsisitkö kertoa miten nuo asetukset saadaan kuntoon? Ite en vaa osaa. Tarvisin siis semmoista kohta kohdalta-apua, kun ei oo älyä älyä älyä tarpeeksi.
Koskaan en oo mitään ottanu
|
Member
9 tuotearviota
|
13. maaliskuuta 2009 @ 13:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Tosi mukavalta peliltä vaikutti, kun pääsin pariksi tunniksi leikkimään kyseisellä puhelimella. Taitaa käydä niin, että tästä tulee minun seuraava ostos. :)
Bazinga!
ASRock 890GX Pro 3 / Phenom II X4 955 @3,7Ghz / Arctic Cooling Freezer 13 Pro / 2x4GB G.Skill 1333Mhz / AMD Radeon HD 6870/1x2TB 2x1TB 1x640GB
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
16. maaliskuuta 2009 @ 16:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samzon: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo:
Paina menu nappia pohjassa, niin näet jääkö taustalle jotain pyörimään.
Tiedän kyllä, mutta ei siinä listassa ikinä mitään näy, vaan siltikin akku tuntuu kuluvan todella nopeasti ilman uudelleen käynnistystä...
Katso paljonko puhelin vie virtaa Nokia Energy profiler -ohjelmalla.
Onko kukaan kokeillut tuota Joikuspottia? Sillä voi vissiin jakaa 3G -internet yhteyden Wlanille.
Kumpaankin ohjelmaan löytyy linkit täältä; http://nokia5800xm.no-ip.org (olen koonnut sinne noita nokia 5800 yhteensopivia ohjelmia ja pelejä)
Power corrupts
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
16. maaliskuuta 2009 @ 18:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Onko kukaan kokeillut tuota Joikuspottia? Sillä voi vissiin jakaa 3G -internet yhteyden Wlanille.
Jep, ostin tuon Premium version Joikuspotista ja tykännyt olen. Todella helppo tapa saada esim. miniläppäri (tai mikä vaan) nettiin.
Akkua syö kyllä tolkuttomasti. Täytyykin tarkastaa paljonko se imee virtaa tuolla Nokia Energy profiler -ohjelmalla.
EDIT:
Joikuspot päällä, eli käyttää 3g yhteyksiä ja wlania: n. 1,65W
Netti sivuja ladatessa koneella puhelin kuluttaa n. 2,3-2,5W
Keskikulutus: n.1.6W
mA kulutus ladatessa: n.630mA
Keskikulutus: n.400mA
Puhelin normaalitilassa (energy profiler päällä: kulutus n. 0.44W & 119mA
Puhelin näppäinlukossa ja näyttö kiinni: kulutus n. 0,03W & 9mA
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. maaliskuuta 2009 @ 18:48
|
Grth
Member
1 tuotearvio
|
16. maaliskuuta 2009 @ 18:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LeMuerte: ^Viitsisitkö kertoa miten nuo asetukset saadaan kuntoon? Ite en vaa osaa. Tarvisin siis semmoista kohta kohdalta-apua, kun ei oo älyä älyä älyä tarpeeksi.
Oletan että olet saanut PC Suiten asennettua.
Näin olen tehnyt itse:
1. Liitä puhelin tietokoneeseen.
2. Valitse 'Yhdistä Internetiin' PC Suitesta.
3. One Touch Access alkaa yhdistämään automaattisesti. Mikäli asetukset, jotka siinä näkyvät ei ole oikein, paina jakoavaimen kuvasta 'Määritä'.
4. Valitse oikea modeemi listasta, tässä tapauksessa Nokia 5800 XpressMusic. Itselläni modeemiajurit asentui automaattisesti.
5. Valitse verkko-operaattorisi listalta. Listalla on yleisimmät suomalaiset operaattorit, mm. Saunalahti, Sonera ja Elisa. Mikäli operaattoriasi ei listalla ole, joudut määrittelemään asetukset itse.
6. Paina 'Muodosta yhteys'.
Toivottavasti oli apua. Apua löytyy myös PC Suiten omasta ohjeesta.
|
Akasori
Junior Member
|
16. maaliskuuta 2009 @ 18:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy: Kumpaankin ohjelmaan löytyy linkit täältä; http://nokia5800xm.no-ip.org (olen koonnut sinne noita nokia 5800 yhteensopivia ohjelmia ja pelejä)
Paljon kiitoksia linkistä. Ehdin jo ladata muutamia ohjelmia. :p
Harmi, että puhelimeni on huollossa, en varmaan pääse kokeilemaan näitä kuin vasta ensi viikolla.
|
tompi
Junior Member
|
16. maaliskuuta 2009 @ 21:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Aattelin tässä ku menny jo yks kynä hukkaan, joten
kertokaas mistä noita kyniä löytäis puhelimeen?
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
16. maaliskuuta 2009 @ 23:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
1 tuotearvio
|
17. maaliskuuta 2009 @ 22:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|Q6600|GF8800 GTS 320|2GB|500GB|Sonata III|HP w2207|
|
Tiimoo
Senior Member
3 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2009 @ 09:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Nokia pc-suiten kautta ja siellä on joku modeemi kohta. Sieltä sitten muodosta yhteys tai jotain vastaavaa... Auttakaa te toiset paremmin kun itselläni ei tuota ohjelmaa enää ole koneella. Siirrän musiikit muistikorttiadapterin kautta.
Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2009 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo: Nokia pc-suiten kautta ja siellä on joku modeemi kohta. Sieltä sitten muodosta yhteys tai jotain vastaavaa... Auttakaa te toiset paremmin kun itselläni ei tuota ohjelmaa enää ole koneella. Siirrän musiikit muistikorttiadapterin kautta.
Tuohon kysymykseen on tullut ~viikko sitten step-by-step ohjeet, joten aika turha vastata mitään "siellä on joku semmonen" laatua.
|
Akasori
Junior Member
|
21. maaliskuuta 2009 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kukaan ostanut tuolta puhelimen latauspalvelusta esim. pelejä? Eipä ne maksa kuin 2?, mutta epäilen niiden laatua.
---
Olen yrittänyt siirtää jotain tiedostoja tietokoneelta muistikortille, mutta tämä työntää virheilmoitusta "Parametri ei kelpaa".
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2009 @ 18:59
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
22. maaliskuuta 2009 @ 20:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Olen yrittänyt siirtää jotain tiedostoja tietokoneelta muistikortille, mutta tämä työntää virheilmoitusta "Parametri ei kelpaa".
Kaapelilla? Missä tilassa puhelin on ollut?
Mites tuo Flash, toimiiko se tässä luurissa?
Olisi kiva saada tähän tuo etätyöpöytä. Kokeilin TeamVieweriä, mutta se vaatii Flash -tukea. RealVNC ei edes löytynyt puhelimella. Kellään tietoa?
Power corrupts
|
Akasori
Junior Member
|
23. maaliskuuta 2009 @ 14:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy: Lainaus: Olen yrittänyt siirtää jotain tiedostoja tietokoneelta muistikortille, mutta tämä työntää virheilmoitusta "Parametri ei kelpaa".
Kaapelilla? Missä tilassa puhelin on ollut?
Kaapelilla ja sellaisella USB-adapterilla, johon muistikortti laitetaan. Tiedosto on siis 1,17 gigatavun kokoinen elokuva.
Puhelin oli massamuistitilassa.
EDIT: Jahas, ongelma korjaantui jotenkin oudosti..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2009 @ 16:09
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
26. maaliskuuta 2009 @ 12:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikähän mahtaa luuria vaivata kun WLANia käytettäessä avaa vain ensimmäisen avattavan osoitteen, ja tämän jälkeen antaa vain "Yhdyskäytätä ei vastaa" virhettä?
Uusin softa ajettuna sekä resettiä kokeiltu.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
27. maaliskuuta 2009 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dreamlore: Mikähän mahtaa luuria vaivata kun WLANia käytettäessä avaa vain ensimmäisen avattavan osoitteen, ja tämän jälkeen antaa vain "Yhdyskäytätä ei vastaa" virhettä?
Uusin softa ajettuna sekä resettiä kokeiltu.
Onkos reititintä resetoitu?
Btw. Päivitin lisää ohjelmia tuonne Symbian -sivustolleni. Nyt sieltä löytyy ohjelmia lähes kaikkiin Nokian älypuhelimiin> http://symbian.no-ip.org/
Power corrupts
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
27. maaliskuuta 2009 @ 21:35 |
Linkki tähän viestiin
|
On resetoitu, mutta ei vaan silti tunnu toimivan. Kuitenkin muualla kyllä pääsee WLANeihin kiinni ja ne toimivat ihan mallikkaasti, samoin kuin itsellänikin vielä ennen. Taitaa taas olla henkimaailman juttuja.
|
konenaatt
Junior Member
|
30. maaliskuuta 2009 @ 14:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten Nokia 5800 puhelimen näyttöpuolella olevaa kameraa voi käyttää vai voiko sitä käyttää vain videopuheluissa? :D
Nokia 5800 ExpressMusic blue
|
lateksi1
Member
6 tuotearviota
|
30. maaliskuuta 2009 @ 14:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti konenaatt: Miten Nokia 5800 puhelimen näyttöpuolella olevaa kameraa voi käyttää vai voiko sitä käyttää vain videopuheluissa? :D
Sitä voi käyttää, jos sulla on v20 Firmware puhelimessa. Eli jos ei ole, niin päivitä puhelimesi.
amd athlon 64x2 6000+ @3,0ghz | Geforce 8600GS 512mb |3gb ddr2 667mhz ram|Windows Vista 32bit| Samsung syncmaster 2032BW| Nokia 6670 symbian 2nd edition|Canon EOS 450D
|
konenaatt
Junior Member
|
30. maaliskuuta 2009 @ 15:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lateksi1: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti konenaatt: Miten Nokia 5800 puhelimen näyttöpuolella olevaa kameraa voi käyttää vai voiko sitä käyttää vain videopuheluissa? :D
Sitä voi käyttää, jos sulla on v20 Firmware puhelimessa. Eli jos ei ole, niin päivitä puhelimesi.
Onko tämä v20 firmware uusin päivitys? Jos on niin latasin sen juuri ja miten sitä näyttöpuolen kameraa voi käyttää?
|
konenaatt
Junior Member
|
30. maaliskuuta 2009 @ 15:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti konenaatt: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lateksi1: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti konenaatt: Miten Nokia 5800 puhelimen näyttöpuolella olevaa kameraa voi käyttää vai voiko sitä käyttää vain videopuheluissa? :D
Onko tämä v20 firmware uusin päivitys? Jos on niin latasin sen juuri ja miten sitä näyttöpuolen kameraa voi käyttää?
Sainkin jo toimimaan.. Kiitos tiedosta.
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2009 @ 08:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Joutuuko google maps siis tosiaan latamaan kaikki mahdolliset kartat uudestaan ja uudestaan verkosta? Eli niitä ei voi asentaa siihen koneelta?
Ja minnes ihmeeseen tuo nokia map loader asentaa nuo kartat? Olen kokeillut poistaa niitä karttoja tuon ohjelman avulla, mutta aina on van nokia maps toiminut ihan samalla tavalla, vaikka on offline tilassa? Eli missä ovat kaikki kartat tuossa puhelimessa?
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2009 @ 09:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Se Google Maps toimii aivan kuin koneellakin, eli karttoja ladataaan vain tarpeen mukaan siltä alueelta jolta niitä häluat. Joten tuota käytettäessä kinteähintainen datapaketti on suorastaan pakollinen.
|