5800 XpressMusic
|
|
Fuzion89
Newbie
|
26. joulukuuta 2008 @ 19:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsekkin ostin Tuben, hyvä laite ja webbiselaaminenkaan langattoman yhteyden avulla ei ole tuottanut suurta vaivaa..
Ainoa vaan että nyt on vietävä puhelin huoltoon, koska on tullut yksi vaakasuora "kuollut" ohut pikseliviiva näytön poikki. Viiva on kummallinen, kun se jopa katosi hetkeksi ja nyt on jäänyt jäädäkseen... Toivotaan että pystyvät korjaamaan vian nopeasti! :)
|
Mikaatm
Junior Member
|
28. joulukuuta 2008 @ 10:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Hienosti on puhelin toiminut itsellä pari viikkoa ja todella hyvä on.
Kartasta sen verran et Vantaalla kartta kertoo et kaupunki on Nurmijärvi ja Tuusulassa kun on, niin kartta väittää sitä Kauniaiseksi.
|
Hebee
Newbie
|
29. joulukuuta 2008 @ 17:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fuzion89: Ainoa vaan että nyt on vietävä puhelin huoltoon, koska on tullut yksi vaakasuora "kuollut" ohut pikseliviiva näytön poikki. Viiva on kummallinen, kun se jopa katosi hetkeksi ja nyt on jäänyt jäädäkseen... Toivotaan että pystyvät korjaamaan vian nopeasti! :)
Näkyykö sulla toi kuollut pixeliviiva kaikissa näyttötiloissa ? Itekki säikähin eka et omas ois tollane viiva mut se vissiin on joku "ominaisuus" tossa vakio taustakuvassa koska en sitä ainakaan missään muussa tilanteessa ole huomannut. No oma luuri jokatapauksessa huoltoon sen monia vaivanneen kaiutinvian takia
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
31. joulukuuta 2008 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse saan tän kännykän pian. Pari kysymystä:
- Kauanko kännykkää pitää ladata ekalla kerralla? Ja voiko/kannattaako puhelinta käyttää samaan aikaan kun se latautuu ekaa kertaa?
- Maksaako WLANin käyttö mitään?
Antec P182 | Acer EM61PM/EM61SM | AMD Athlon 64 X2 6400+ | 2GB RAM | Asus Radeon HD 4850 512MB | 250GB HDD | HL-DT-ST DVD+-RW | Corsair HX520W | Windows XP Professional SP3
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
31. joulukuuta 2008 @ 12:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: - Kauanko kännykkää pitää ladata ekalla kerralla? Ja voiko/kannattaako puhelinta käyttää samaan aikaan kun se latautuu ekaa kertaa?
- Maksaako WLANin käyttö mitään?
Eka lataus kerralla kannattaa akun antaa latautua vaikka yön yli, voit käyttää kännykkää tärkeintä on että akku latautuu eka kerralla kunnolla täyteen.
Wlanin käyttö ei maksa.
(internet yhteys maksaa sen verran kuin mikä on internet yhteytenä wlanissa eli ADSL, kaapeli jne kk maksun verran.)
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
31. joulukuuta 2008 @ 17:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Okei. Entäpä kun tuolla vasemmalla yläkulmassa lukee tuo 3.5G, ja Asetuksissa Verkon kohdalla lukee 'Käytössä', onkos tuo sitten ilmaista? Itse kun muistelin että 3G maksaa.
Sori ku kyselen tämmösii..
Antec P182 | Acer EM61PM/EM61SM | AMD Athlon 64 X2 6400+ | 2GB RAM | Asus Radeon HD 4850 512MB | 250GB HDD | HL-DT-ST DVD+-RW | Corsair HX520W | Windows XP Professional SP3
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
1. tammikuuta 2009 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lazierc: Okei. Entäpä kun tuolla vasemmalla yläkulmassa lukee tuo 3.5G, ja Asetuksissa Verkon kohdalla lukee 'Käytössä', onkos tuo sitten ilmaista? Itse kun muistelin että 3G maksaa.
Kuvake ilmaisee vain sen verkkotyypin johon olet yhteydessä. Dataa siirrettäessä näkyy ruudun oikeassa reunassa pyörivä maapallo. Eli 3G verkossa olo ei itsessään maksa yhtään mitään, datasiirto taas maksaa. Mutta niin se maksaa myös 2G-verkossa...
Kyselen nyt uudemman kerran, että onko kenelläkään mitään hajua tuosta musiikin kansitaiteesta?
Näkyy vielä Nokia Music Managerissa, mutta puhelimeen siirrettäessä katoaa johonkin. Ohjelman asetuksissa en ainakaan huomannut mitään kohtaa mikä liittyisi kansikuvien siirtymiseen (tai siirtymättömyyteen), enkä liion puhelimessakaan.
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
1. tammikuuta 2009 @ 19:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dreamlore: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lazierc: Okei. Entäpä kun tuolla vasemmalla yläkulmassa lukee tuo 3.5G, ja Asetuksissa Verkon kohdalla lukee 'Käytössä', onkos tuo sitten ilmaista? Itse kun muistelin että 3G maksaa.
Kuvake ilmaisee vain sen verkkotyypin johon olet yhteydessä. Dataa siirrettäessä näkyy ruudun oikeassa reunassa pyörivä maapallo. Eli 3G verkossa olo ei itsessään maksa yhtään mitään, datasiirto taas maksaa. Mutta niin se maksaa myös 2G-verkossa...
Okei, tuo selvensi asioita. Kiitti :)
|
J3pp3
Suspended due to non-functional email address
|
12. tammikuuta 2009 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
En ole ikinä laittanut elokuvia puhelimeen joten päätimpä kysyä täältä apua.
eli voisko joku kertoo minkä ohjelman tarviin ja miten se muutetaan oikeaan muotoon ja oikeat asetukset ihan askel askeleelta :) .
Kyseessä tietysti 5800 puhelin
Ati Radeon 4870 512mb|E8500 @ 3.8GHz|Noctua U9B cooleri|Asus P5Q Pro|
4GB 800MHz DDR 2|1 TiB kiintolevy|Polttava DVD-asema|Coolermaster CM690
Näppis: G11. Hiiri: MX518. Näyttö: 22" WIDE TFT
|
Member
1 tuotearvio
|
13. tammikuuta 2009 @ 13:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti J3pp3: En ole ikinä laittanut elokuvia puhelimeen joten päätimpä kysyä täältä apua.
eli voisko joku kertoo minkä ohjelman tarviin ja miten se muutetaan oikeaan muotoon ja oikeat asetukset ihan askel askeleelta :) .
Voit käyttää vaikkapa Vio video converter ohjelmaa. Siellä on eri laitteille valmiita profiileja, 5800 varten itse olen käyttänyt nokian n82 asetusta. Enable advanced optionssia kun klikkaa voi muuttaa asetuksia, joista nyt ainakin pitää pistää resoluutio kohdilleen, eli 640x360. Myös laatua voi vaihtaa, Full Qualityllä jälki on ollut erinomaista. Muihin säätöihin en ole jaksanut edes kajota.
Edit: Resoluutio kohdilleen
|Q6600|GF8800 GTS 320|2GB|500GB|Sonata III|HP w2207|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2009 @ 16:31
|
J3pp3
|
13. tammikuuta 2009 @ 15:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Orios: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti J3pp3: En ole ikinä laittanut elokuvia puhelimeen joten päätimpä kysyä täältä apua.
Voit käyttää vaikkapa Vio video converter ohjelmaa. Siellä on eri laitteille valmiita profiileja, 5800 varten itse olen käyttänyt nokian n82 asetusta. Enable advanced optionssia kun klikkaa voi muuttaa asetuksia, joista nyt ainakin pitää pistää resoluutio kohdilleen, eli 640x320. Myös laatua voi vaihtaa, Full Qualityllä jälki on ollut erinomaista. Muihin säätöihin en ole jaksanut edes kajota.
entäs saakos tolla tekstei kiinni tohon??? JA ton puhelimen näyttöhän on 640x360 :)
noh nyt sain toimii ton toisen leffani missä oli valmiiksi liitetyt tekstit mutta ilmeni toinen ongelma, huomasin että toisesta kajarista ei kuulu mitään ihme että en ennen oo huomannu kun musiikkia kuunnellut... Oonko mä säätäny niiku joteki sen toisen kajarin pois päält tai jtn vai onks se vaa hajonnu? paljonkoha ton korjauttamine maksais??
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2009 @ 16:10
|
Member
1 tuotearvio
|
13. tammikuuta 2009 @ 16:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo resoluutiossa oli tosiaan virhe :P Tekstityksiä en oo ite kyllä kokeillu, oon vasta muutellu tuolla jotain sample pätkiä ihan testailumielessä. Jos on kaiuttimissa vikoja niin ne luultavasti menee ihan takuun piikkiin.
|Q6600|GF8800 GTS 320|2GB|500GB|Sonata III|HP w2207|
|
J3pp3
|
13. tammikuuta 2009 @ 17:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Orios: Joo resoluutiossa oli tosiaan virhe :P Tekstityksiä en oo ite kyllä kokeillu, oon vasta muutellu tuolla jotain sample pätkiä ihan testailumielessä. Jos on kaiuttimissa vikoja niin ne luultavasti menee ihan takuun piikkiin.
okei... pitääpi sitten lähettää takuuseen kun kerkiää.
viel tarviisin semmosen ohjelman mil voi liittää tekstit... osaaks joku auttaa?
|
jalokives
Junior Member
3 tuotearviota
|
13. tammikuuta 2009 @ 17:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse käytän WinAvi mp4 kovertteria. sillä saa tekstit kiinni videoon laittamalla ne samaan kansioon ja samannimisiksi. videon laatu on parempi kuin hyvä ja äänet kuuluu hyvin.
|
Member
1 tuotearvio
|
15. tammikuuta 2009 @ 19:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jalokives: Itse käytän WinAvi mp4 kovertteria. sillä saa tekstit kiinni videoon laittamalla ne samaan kansioon ja samannimisiksi. videon laatu on parempi kuin hyvä ja äänet kuuluu hyvin.
puhut täyttä asiaa!Itse käytän samaa systeemiä ja jälki on todellakin erinomaista + saa tekstitykset liitettyä.
joniz123
|
J3pp3
|
15. tammikuuta 2009 @ 20:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jalokives: Itse käytän WinAvi mp4 kovertteria. sillä saa tekstit kiinni videoon laittamalla ne samaan kansioon ja samannimisiksi. videon laatu on parempi kuin hyvä ja äänet kuuluu hyvin.
puhut täyttä asiaa!Itse käytän samaa systeemiä ja jälki on todellakin erinomaista + saa tekstitykset liitettyä.
njaah miten sen tekstin saa siitä pois mikä tuli nyt keskelle ruutuu:
joku Remove this naq for only 24 ja jotai sinne päi
ja tää on tripla nopeudella varmaan
WinAVI ipod/psp/3gp/mp4 converter oli se ohjelma? toi siis sama ku teillä?? mp4 muotoo yritin saaha mutta kusahti
Edit: Tästä vissiin pitää maksaa että toimii kunnol.. vika oli playerissä et meni nopeesti
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2009 @ 20:31
|
J3pp3
|
15. tammikuuta 2009 @ 20:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Edit: ei hitto tuli jonku ihmeen takii Quotettuu.. Sry täst
Edit2: Nevermind sain jo laitettuu oikeesee muotoo jne. :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2009 @ 20:50
|
Member
1 tuotearvio
|
21. tammikuuta 2009 @ 14:12 |
Linkki tähän viestiin
|
mitähän tolle valolle voisi tehdä, mikä tuolta kuorien välistä paistaa? huoltoon vai voiko jopa itse korjata?
onko kuoret löysällä tai jotain?
joniz123
|
lateksi1
Member
6 tuotearviota
|
21. tammikuuta 2009 @ 16:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: mitähän tolle valolle voisi tehdä, mikä tuolta kuorien välistä paistaa? huoltoon vai voiko jopa itse korjata?
onko kuoret löysällä tai jotain?
Määkin mietin samaa, en tiä jaksasko vaan sen takia lähtee viemään huoltoon, kun ainoastaan kuoret natisee ja oikeesta yläkulmasta paistaa valo?
amd athlon 64x2 6000+ @3,0ghz | Geforce 8600GS 512mb |3gb ddr2 667mhz ram|Windows Vista 32bit| Samsung syncmaster 2032BW| Nokia 6670 symbian 2nd edition|Canon EOS 450D
|
visomaa
|
22. tammikuuta 2009 @ 03:18 |
Linkki tähän viestiin
|
No jaa.
"Köyhän miehen" iPhone halpisklooni. Ei mitään muuta sanottavaa koko 5800 luurista
iPhone 16 Gb
MacBook
iMac
|
Member
3 tuotearviota
|
22. tammikuuta 2009 @ 11:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti visomaa: No jaa.
"Köyhän miehen" iPhone halpisklooni. Ei mitään muuta sanottavaa koko 5800 luurista
Mielipiteitä monia.
Ainakin jokapaikassa "Tube" on saanut huomattavasti paremmat arvosanat kuin iluuri..
Ehkä tulevaisuuden Iphonet tulee olemaan kovia vastustajia, mutta ei vielä nämä ensimmäiset mallit, Kunhan nyt tulevan palautteen kanssa saa pienet viilaukset seuraavaan malliin tehtyä, sitten alkaa olemaan.
Ja jos noin otetaan että "köyhän miehen" niin vissiin Iphone tulee olemaan "Melko köyhän puhelin" kun n97 tulee kauppoihin.. Vai miten se oli?
>MaTa<
|
Samzon
Junior Member
|
5. helmikuuta 2009 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Joku taisi jossain mainita huonosta akkukestosta. Itestä tuntuu että kännykkä jättää jotain pyörimään taustalle, kun katsoo videoita. Nimittäin jos kännykkän käynnistää uudelleen videon katsomisen jälkeen, akku kestää useita päiviä. Jos ei käynnistä, akku kuluu noin vuorokaudessa loppuun. Liekö sitten joku ohjelmistovika....
Kokeilkaapa muutkin ja sanokaa olenko oikeassa vai onko tämä vaan harhaa.
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
5. helmikuuta 2009 @ 13:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samzon: Joku taisi jossain mainita huonosta akkukestosta. Itestä tuntuu että kännykkä jättää jotain pyörimään taustalle, kun katsoo videoita. Nimittäin jos kännykkän käynnistää uudelleen videon katsomisen jälkeen, akku kestää useita päiviä. Jos ei käynnistä, akku kuluu noin vuorokaudessa loppuun. Liekö sitten joku ohjelmistovika....
Kokeilkaapa muutkin ja sanokaa olenko oikeassa vai onko tämä vaan harhaa.
Paina menu nappia pohjassa, niin näet jääkö taustalle jotain pyörimään.
|
Samzon
Junior Member
|
5. helmikuuta 2009 @ 15:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo:
Paina menu nappia pohjassa, niin näet jääkö taustalle jotain pyörimään.
Tiedän kyllä, mutta ei siinä listassa ikinä mitään näy, vaan siltikin akku tuntuu kuluvan todella nopeasti ilman uudelleen käynnistystä...
|
Mainos
|
|
|
joker07
|
12. maaliskuuta 2009 @ 22:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen miettynyt tätä, että miten puhelimen saa toimimaan modeemina ? Olisi kiva päästä nettiin vaikka mökillä. Miten se sitten käytännössä toimii ?
|