- Windows Vista - [vs.] - Windows Xp -
|
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2009 @ 10:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä XP oli paljon vakaampi kun vista....softat kaatuilee ilman mitään järkevää virheilmotusta, vaikka samat softat toimi XP:ssa ilman mitään ongelmaa. Tietääkö ohjelmistovalmistajatkin että Vista on vain tällainen väliinputoaja eikä jaksa kirjoittaa kunnon tukea vistalle?
♫ HTPC ♫
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503
|
arila
Newbie
|
14. maaliskuuta 2009 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Käytössä MPC+ffdshow? Itsellä ei ole vista+ati kokemusta, mutta ihmettelen jos ei toimi.
Kyllä mulla nuo täällä koneessa ovat.
|
JamPS
Member
3 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2009 @ 15:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MarsWin: Windows Vista on parempi kuin Xp. Vista pyörii todella sulavasti 2 gb rammilla. Kesällä ostan 2 gb rammia lisää, joten Vista toimii sitten entistä paremmin:)
Itse en käytä ollenkaan swap-filua ja 2GB ramia on riittänyt kaikkeen XP:llä. Mitenniin parempi? :D Perusteluja.
Ja miksette jo käytä Windows 7? Se on kuitenkin paljon kevyempi kuin Vista.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2009 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JamPS:
Ja miksette jo käytä Windows 7? Se on kuitenkin paljon kevyempi kuin Vista.
Koska se on beta? *facepalm*
♫ HTPC ♫
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2009 @ 18:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki: Kyllä XP oli paljon vakaampi kun vista....softat kaatuilee ilman mitään järkevää virheilmotusta, vaikka samat softat toimi XP:ssa ilman mitään ongelmaa. Tietääkö ohjelmistovalmistajatkin että Vista on vain tällainen väliinputoaja eikä jaksa kirjoittaa kunnon tukea vistalle?
Sinun kuvaamiasi ongelmia on lähinnä sellaisilla jotka väkisin asentaa vista yhteensopimattomia ohjelmia koneeseen.
Eli jos itse vähänkin viitsii miettiä mitä ohjelmia asentaa niin ongelmaa ei ole.
Itse en ole kertaakaan törmännyt kertomaasi ongelmaan ja vista ollut noin 9 kuukautta koneessa...
Ja lähes kaikki vista ohjelmat ja ajurit toimivat suoraan windows seiskassa joten aika kaukaa haettu on tuo sinun päätelmä ohjelmistokehittäjistä...
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2009 @ 18:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Sinun kuvaamiasi ongelmia on lähinnä sellaisilla jotka väkisin asentaa vista yhteensopimattomia ohjelmia koneeseen.
Niin eli toisin sanoen vista ei käy kaikkiin (siis ihan yleisiin, kuten htpc mitä tässä lähinnä tarkoitan) tarkoituksiin. Eli toisin sanoen vista on huono, huonompi kuin xp tässä suhteessa...
♫ HTPC ♫
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2009 @ 18:23
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
14. maaliskuuta 2009 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki: Lainaus: Sinun kuvaamiasi ongelmia on lähinnä sellaisilla jotka väkisin asentaa vista yhteensopimattomia ohjelmia koneeseen.
Niin eli toisin sanoen vista ei käy kaikkiin (siis ihan yleisiin, kuten htpc mitä tässä lähinnä tarkoitan) tarkoituksiin. Eli toisin sanoen vista on huono, huonompi kuin xp tässä suhteessa...
Ei Xp:ssäkään toimi kaikki ohjelmat.
Ja vistalle kyllä varmasti löytyy lähes kaikki ohjelmat mitä ihminen voi toivoa ja se varmasti kelpaa lähes kaikkiin tarkoituksiin htpc-käytöstä lähtien. Onhan tietyissä vistan versioissakin mediacenter mukana.
Jos koneeseen yrittää asentaa jotain ianikuista xp:lle tarkoitettua ohjelmaa ja se ei toimi vistassa niin syytä voi etsiä peilistä.
Käyttistä on nimittäin aika huono syyttää käyttäjän kädettömyydestä...
|
Senior Member
|
14. maaliskuuta 2009 @ 19:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Eiköhän tässäkin ketjussa ole kehuttu vistan yhteensopivuustilan auttavan tai estävän tällaiset ongelmat.
--afterwin-- ihmettelee afterdawnin hiekkalaatikko meininkiä -- tämä on meidän oma hiekkalaatikko jossa on vain ja ainoastaan yksi oikea mielipide ja jonne ei muita mielipiteitä ja näkemyksiä mahdu --
|
nikozjr
Suspended due to non-functional email address
|
14. maaliskuuta 2009 @ 19:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Xp:seen en vaihtaisi. XP:ssa saa olla kokoajan lähettelemässä virheraporttia ja odotella "Ei vastaa" hommeleita.
Vistassa kertaakaan käynyt näin. Ja kun kehtaa AIVAN hiukan katsoa mille käyttikselle ohjelma tarkoitettu niin homma pelaa..
Saa nähnä mitä Xp poijjaat ajattelee kun windows 7 tulee:D saattaa olla että XP käyttäjät jää vähiin.
Sonata III /prossu: Intel core 2 duo e8400 @4GHZ (tavoite rikki 4Ghz) Xigmatek HDT-S1283 jäähdyttää/näytönohjain: Club 3D Radeon HD 4870 512 Mt Overcloked edition/emolevy: ASUS P5kc/kovalevy: samsung F1 640GB/RAM: 4 Gt, 800 MHz DDR2/Vista ultimate 64bit
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 13:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin kumpa se oliskin mahdollista aina ottaa joku vaihtoehtoinen ohjelma...mutta kun ei ole, joten turhia tollaset kommentit että "ota joku joka toimii"...
*facepalm*
Ei se välttämättä ole vistan syy että ei toimi, voi olla ohjelmistokehittäjänkin, mutta se että toimii XP:ssa ja on epävakaa Vistassa, tekee vistasta huonomman mun silmissä. Ja sitähän tässä threadissa haettiin, mielipiteitä. Ehkä jollekkin on vielä hyötyä siitä tiedosta että Vista ei todellakaan kaikkiin htpc:iin sovi.
♫ HTPC ♫
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 13:22
|
zsammy
Suspended permanently
|
15. maaliskuuta 2009 @ 13:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: Mennään suoraan asiaan:
Minua on ruvennut V******A kaikki Vistaa pilkkaavat henkilöt, ei siis vain tällä foorumilla, vaan yleensä, ystävät ja TE ketkä tätä luette!
Tässä esimerkki miksi tämä alkaa ottaa päähän niin pahasti:
Käytän esimerkkinä ystävääni, jolla on käytössä Xp, tehoja löytyy koneesta vaikka NASAlle asti. Itse tuli hankittua Vista. Ystäväni kuuluu
tähän porukkaan joka lähettelee foorumeilla näitä "älä osta vistaa, se on ihan sieltä" viestejä, vaikka ei ole Vistaa itse nähnytkään.
Ja on ihan turha luulla, että minä olen Windows Vista fani ollut alusta asti, ennen kuin tuli kone tilattua, mietin ostanko Xp:n vai Vistan. Olin kääntyä Xp:hen (joka oli myös entisessä) kun kuuntelin näitä tyyppejä jotka oikeesti ei tiedä Vistasta mitään, muuta kuin puoliksi luetun MikroBitti artikkelin verran. Toisin sanoen en pitänyt Vistasta ollenkaan, onneksi hankin Vistan (home premium) kun toinen kaverini herätti minut sanomalla että pitää se kumminkin ostaa joskus..
Topicin perimmäinen tarkoitus on aloittaa kunnon väittely asiasta joten mitä mieltä itse olet Vista vai Xp?
Joten tässä VAIN MUUTAMA asia miksi minä pidän Vistaa parempana:
-No, tottakai DirectX 10! saa Xp miehet näydä vaan unia..
-Paremmat valikot
-Uusi Explorer (siis se millä selataan tiedostoja)
-Sivupalkki
-Aero teema / ulkoasu
P*ska se on,viisaat jättää visvan väliin ja odottaa windows 7:kaa
|
Junior Member
|
15. maaliskuuta 2009 @ 14:42 |
Linkki tähän viestiin
|
heti ens alkuun, windows on hieman kökkö, joten käytän pingviinikäyttistä, mutta (pakko?) on käyttää wintööttiä pelaamiseen kun linuxi on tolla pelaamisen saralla kökkö (jos haluaa pelata esin GW).
mutta ihan aiheeseen.. ostin puoli vuotta sitten läppärin, ja sen mukana tuli vista. se oli todella susi käyttis ainakin mun omalle koneelle, liian raskas jumittava ja jne.. xp toimii tällä koneella kun junan vessa, ja pelitkään ei töki.. ja vistassa rasas se että siinä tulee ihan ylipaljon kaikkee turhaam mukana, ohjelmia ajureita, joita en ikinä edes tule käyttämään..
Joskus muistelen kun asensi win 95 tai NT40, niin sai hieman valkata mitä ohjelmia halusi käyttää.. mutta enään ei oo sitä mahdollisuutta.
tossa suhteen joku tux-käyttis on pop, kun siihen käyttikseen saat ihan vaan ne ohjelmat mitä käytätä.
tedän senkin että jos jaksaa alkaa leikkimään jollakin nlitellä, niin saat melkein sellasen win-asennusmedian kun haluut.
ja kun meinasin antaa vistalle mahdollisuuden, ja alon asentaa sitä käyttistä mediolta mitä tuli koneen mukana, ja tarkasti katsoin lisenssinumeron koneen alta, niin se aktivointi ei sitten ikinä toiminu kun herjasi että tunnusnumero ei kelpaa.
taitaapa jäädä vista väliin.. xpllä elellään siihen asti kun win seiska tulee ulos.. tai sitten pitää ostaa tarpeeksi hyvä kone joka jaksaa vääntää pelejä winellä niin voi heittää koko M$-tuoteperheen roskiin kotikoneelta.
minullakin on tietokone. . .
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti fr0g_: ...ostin puoli vuotta sitten läppärin, ja sen mukana tuli vista. se oli todella susi käyttis ainakin mun omalle koneelle, liian raskas jumittava ja jne.. xp toimii tällä koneella kun junan vessa, ja pelitkään ei töki.. ja vistassa rasas se että siinä tulee ihan ylipaljon kaikkee turhaam mukana, ohjelmia ajureita, joita en ikinä edes tule käyttämään...
Ja tämäkö nyt on sitten muka Vistan vika? Ettei vaan kuitenkin olisi sen koneen valmistajan vika kun on asentanut siihen järkyttävän kasan kaikkia omia ohjelmiaan jotka käynnistyvät automaattisesti käyttiksen mukana?
edit: typot noinkin lyhyessä tekstissä...
GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 14:53
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: tai sitten pitää ostaa tarpeeksi hyvä kone joka jaksaa vääntää pelejä winellä niin voi heittää koko M$-tuoteperheen roskiin kotikoneelta.
Ööh eihän se wine tarvi yhtään sen enempää tehoja pelin pyörittämiseen kun windowssilla pelattaessa? Ja toi GW:hän toimii ihan heittämällä winellä ilman mitään ongelmaa? Olettaen että tarkoittaa guild wars. Saanut platinum luokituksen (Applications which install and run flawlessly on an out-of-the-box Wine installation)
♫ HTPC ♫
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 14:58
|
Moderator
14 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 17:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki: Ei se välttämättä ole vistan syy että ei toimi, voi olla ohjelmistokehittäjänkin, mutta se että toimii XP:ssa ja on epävakaa Vistassa, tekee vistasta huonomman mun silmissä.
Onko heittää esimerkkiä jostain ohjelmasta joka on epävakaa Vistassa ja toimii Xp:llä täysin vakaasti?
Ja olen täysin samaa mieltä siinä asiassa että 500e hintaluokan kannettavissa Vista on totaalinen virhe. Mutta tässäkin pitää todeta että kyseessä on valmistajien valinta. Toiseksi mukaan tulee suomalainen ajattelutapa jonka mukaan kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja se oletus että halvalla saisi parasta mitä on.
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
hukeli3
Member
|
15. maaliskuuta 2009 @ 17:30 |
Linkki tähän viestiin
|
enpä tiiä mutta kannetavassa on vista, joka on hidas ja kaatuilee. mutta kun rupesin tutkimaan tuota uutta hienoa kanetavaa huomasin että tehot häviävät reilusti meidän pöytä koneeseen verratuna, joten vista tuntuu paljon huonomalta vaikka ei välttämättä sitä ole. olen huomannut täälläkin monta kertaa että sanotaan uudessa kanettavassa on vista joka ei toimi.
oho joku taisi laitaa sman tapaista juttua pari minuuttia ennen
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 17:32
|
Senior Member
|
15. maaliskuuta 2009 @ 17:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: ... Ja olen täysin samaa mieltä siinä asiassa että 500e hintaluokan kannettavissa Vista on totaalinen virhe. Mutta tässäkin pitää todeta että kyseessä on valmistajien valinta. Toiseksi mukaan tulee suomalainen ajattelutapa jonka mukaan kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja se oletus että on halvalla saisi parasta mitä on.
Kumpaa tarkoitat valmistajalla? Laitteen vai käyttöjärjestelmän valmistajaa? Tietääkseni kyse on ms:n sanelusta. Vista on se mitä niihin saa. Tosin ainakin tuo multitronic myy vielä myös xp:tä. Taitavat kuitenkin nuo kotikäyttäjille myytävät kannettavat olla sellaisia ettei pääse valitsemaan käyttöjärjestelmää itse.
--afterwin-- ihmettelee afterdawnin hiekkalaatikko meininkiä -- tämä on meidän oma hiekkalaatikko jossa on vain ja ainoastaan yksi oikea mielipide ja jonne ei muita mielipiteitä ja näkemyksiä mahdu --
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 18:44
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 18:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Onko heittää esimerkkiä jostain ohjelmasta joka on epävakaa Vistassa ja toimii Xp:llä täysin vakaasti?
No ekana tulee mieleen mediaportal, meedio, dvbviewer, reclock, nvidia purevideo, ASIO, theatertek (no okei se oli kohtuu kivutonta korvata toisella)
Nii ja sit tuli vielä mieleen verkkokortin ajurit, tai missä liekään ongelma mutta netti pätkii turhan usein vistalla. Lisäksi bittorrent/utorrent kaataa ajoittain netin, ja vain reboot auttaa.
Kyllähän kaikkiin näihin on paperilla vista tuki. Käytännössä...vitut.
♫ HTPC ♫
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 18:28
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 19:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki:
No ekana tulee mieleen mediaportal, meedio, dvbviewer, reclock, nvidia purevideo, ASIO, theatertek (no okei se oli kohtuu kivutonta korvata toisella)
Nii ja sit tuli vielä mieleen verkkokortin ajurit, tai missä liekään ongelma mutta netti pätkii turhan usein vistalla. Lisäksi bittorrent/utorrent kaataa ajoittain netin, ja vain reboot auttaa.
Kyllähän kaikkiin näihin on paperilla vista tuki. Käytännössä...vitut.
Tutkin hieman netistä paria ohjelmaa noista ja ainakin dvbviewer ja utorrent toimii hyvin vistassa. Asionkin saa toimimaan ilman ongelmia.
Muita en jaksanut tutkia eli pahasti nyt näyttää siltä että käyttäjä aiheuttaa eniten ongelmia.
Verkkokortin ajuri ongelmista ei vistaa voi syyttää vaan syy on valmistajassa...
Lainaus: Ja tämäkö nyt on sitten muka Vistan vika? Ettei vaan kuitenkin olisi sen koneen valmistajan vika kun on asentanut siihen järkyttävän kasan kaikkia omia ohjelmiaan jotka käynnistyvät automaattisesti käyttiksen mukana?
Samaa ongelmaa olen nähnyt myös xp koneissa. Kun on tunnin poistanut ylimääräisiä ohjelmia ja vaihtanut yliraskaat ohjelmat kevyempiin versioihin niin on saanut koneesta jo ihan toimivan.
Tehtaan asennuksien jäljiltä kun kone on ollut todella tahmainen käyttää turhien ja yliraskaiden ohjelmien takia...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 21:11
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 19:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki: Lisäksi bittorrent/utorrent kaataa ajoittain netin, ja vain reboot auttaa.
Utorrentin kanssa ei ole koskaan ollut täällä ongelmia. Muista ohjelmista ei sitten olekaan kokemusta, mutta Vistassa nyt toimii moni 9-sarjan Windowsillekin tehty softa. Epäilen Jartarin tavoin syyn olevan layer 8 -tasoinen (jos ei suoranaisesti, niin ehkä välillisesti ;).
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 19:47
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja laitetaanpa nyt vielä ohjeet mitenkä sen netin saa toimimaan oikein tuolla asusin P5E-VM HDMI emolla ettei tarvitse siitäkin syyttää vistaa
Lainaus: The first problem I had was the board dropping network connection every few minutes! Even though I could get the Vista networking subsystem to re-establish connection, it was extremely annoying. After many trial & error and web search, I discovered that the problem is the Atheros LAN driver. Instead of using the driver on the Asus supplied CD, use the Attansic driver that can be found in the Asus P5B download page.
Eli se siitäkin ongelmasta....
http://shopping.bit-tech.net/US/product/...I_Motherboard_/
Löytyy user reviews valikon alta tuo ohje...
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 21:43 |
Linkki tähän viestiin
|
No heh, kyllä nuo kuule kaikki moneen kertaan yritetty. Ja kuten sanoin, google ja viralliset sivut kyllä kertoo että vista tuki löytyy, mutta käytännössä jotain muuta. Ja olen kokeillut ihan tuoreellakin vistan asennuksella, eli ongelma on ihan vain yhteensopivuudessa, ei käyttäjässä. Ei paljon helpota jos sanotte että "kyllä mulla ainakin ihan hyvin toimii"
Lainaus: Verkkokortin ajuri ongelmista ei vistaa voi syyttää vaan syy on valmistajassa...
No ihan samahan pätee noille muillekkin ohjelmille sitten. Mutta kuten sanoin, mun silmissä vista on sillon huonompi kuin xp.
♫ HTPC ♫
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 21:49
|
Senior Member
|
15. maaliskuuta 2009 @ 21:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki: No heh, kyllä nuo kuule kaikki moneen kertaan yritetty. Ja kuten sanoin, google ja viralliset sivut kyllä kertoo että vista tuki löytyy, mutta käytännössä jotain muuta. Ja olen kokeillut ihan tuoreellakin vistan asennuksella, eli ongelma on ihan vain yhteensopivuudessa, ei käyttäjässä. Ei paljon helpota jos sanotte että "kyllä mulla ainakin ihan hyvin toimii"
No, älä välitä jartar tietää paremmin. Sinulla ei ole ongelmia vistan kanssa. Se että jollakulla toisella toimii ei vielä toisen ongelmaa poista. Tietyistä asioista ei täällä saa olla eri mieltä. Ei edes kun on tällaisesta mielipide ketjusta kyse.
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 22:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki: No heh, kyllä nuo kuule kaikki moneen kertaan yritetty. Ja kuten sanoin, google ja viralliset sivut kyllä kertoo että vista tuki löytyy, mutta käytännössä jotain muuta. Ja olen kokeillut ihan tuoreellakin vistan asennuksella, eli ongelma on ihan vain yhteensopivuudessa, ei käyttäjässä. Ei paljon helpota jos sanotte että "kyllä mulla ainakin ihan hyvin toimii"
Lainaus: Verkkokortin ajuri ongelmista ei vistaa voi syyttää vaan syy on valmistajassa...
No ihan samahan pätee noille muillekkin ohjelmille sitten. Mutta kuten sanoin, mun silmissä vista on sillon huonompi kuin xp.
Jos muilla toimii nuo ohjelmat ja sinulla ei niin sehän tarkoittaa sitä että joku koneessasi aiheuttaa ongelmia.
Ohjelmissa siis tuskin on vikaa mutta sehän nyt ei tietenkään sinun mieltä lämmitä. Sehän on selvä asia.
Vaikea sitten sanoa mistä nuo ongelmat johtuvat. Jotkut ajurit ehkä kusee, päivitykset vaan eivät ole ajantasalla tai sitten tuo sinun emosi aiheuttaa ongelmat. Asusin P5E sarjan emothan ovat emoina aika ongelmallisia. Joillakin toimivat tosi hyvin ja joillakin ei sitten ollenkaan...
Ymmärrän kuitenkin miksi vistaan et ole tyytyväinen jos samat hommat toimii xp:ssä hyvin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 22:27
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
15. maaliskuuta 2009 @ 22:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Jos muilla toimii nuo ohjelmat ja sinulla ei niin sehän tarkoittaa sitä että joku koneessasi aiheuttaa ongelmia.
Ohjelmissa siis tuskin on vikaa mutta sehän nyt ei tietenkään sinun mieltä lämmitä. Sehän on selvä asia.
"Muilla toimii" on vähän turhan yleistetysti sanottu jos googlella löysit pari tulosta jossa kerrotaan toimivan. Itse olen omia ongelmiani googlettanut varmasti enemmän kun sinä ja voin sanoa että ongelmia oli kyllä muillakin kun mulla.
Mutta tosiaan, kyse oli vaan mun mielipiteestä ja mun tarpeista joita vista ei kyllä täytä
♫ HTPC ♫
|