User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 2.8.2025 / 18:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict
_
11. toukokuuta 2005 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Senverran keskustelu yltyi, että tuntuu olevan myyjän puolikin edustettuna?
Siltä se vähän vaikuttaa... :)

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
romero
Senior Member
_
11. toukokuuta 2005 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Pistähän sinäkin näyttispoika oma nimesi tänne niin osataan sinuakin varoa ja sinusta voidaan varoittaa muita!

Tulet vielä huomaamaan miten kätevä keksintö puskaradio muuttuu erittäin vaaralliseksi maineen kannalta.
Mitä vittua sinä alat temelle päätäsi aukomaan pelkkien arvailujesi ja omien mihinkään perustumattomien johtopäätöstesi perusteella? Jos logiikkasi on tosiaan tuota luokkaa että katsot asialliseksi väittää jotakuta höynäyttäjäksi jonkin puolivillaisen epäilyksesi perusteella samalla kun nostat asianomaisen yrityksen automaattisesti jalustalle niin mene ihmeessä tutkituttamaan pääsi. Asiakkaan oikeus on sekä ilmaista epätyytymättömyytensä sekä saada asiat kuntoon mikäli jokin on päin prinkkalaa, myyvällä osapuolella on puolestaan velvollisuus toimia asian edellyttämällä tavalla ja mikäli yrittäjä tai mikälie sukulaisesi tässä tapauksessa nyt onkaan on tapahtuneesta eri mieltä niin on hänen asiansa tehdä jotain eikä sinun: Useissa vastaavissa tapauksissa joissa asiaa on puitu internetin keskustelupalstoilla joku yrityksen edustaja on itse esittänyt vastineensa kyseisessä keskustelussa. Myönnän että yrittäjien oikeudet suomessa eivät ole tänä päivänä lähimainkaan tasapainossa kuluttajansuojan kanssa vaan väärinkäytösten mahdollisuus on tosiaan suuri, mutta sinun asenteesi koko aihetta kohtaan on kaikessa hyökkäävyydessään jo melko vainoharhaista - mikäli kyse ei sitten ole silkasta tahallisesta provoamisesta mitä alan vähitellen epäillä.
epesu
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2005 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen vain antanut mielipiteeni asiasta! En muuta! Selvittäkööt keskenään ongelmansa..
Quote:
Mitä vittua sinä alat temelle päätäsi aukomaan
Itte sä taidat olla temen hyvä ystävä tai jotain ku noin kovin pulttia alat ottaa?


Tottakai pitää myös ajatella myyjän kannalta tilannetta ja "puolustaa".

Entä jos myyjä olisi halunnut tutkia itse vielä korttia paremmala ajalla mutta eräs marssii kuluttajatoimistoon ja jaadyttää täten testausmahdollisuudet?

Miksiköhän? Ehkä hän tosiaan haluaa itsensä ulos koko asiasta ja saada uuden kortin/rahaa koska pelkää jäävänsä kiinni siitä, että on itse rikkonut kortin :) Kaikki on mahdollista.. nyt vain istutaan ja odotetaan. Tulos selviää vielä.. ;)

AMD Autojen BMW

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2005 @ 13:12

admins
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2005 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oli itse rikkonut tai ei, takuuaikana viallinen korvataan.
Eikä maahantuojalta saada rahoja takaisin, vaan uusi vastaava ehjä tuote, joka laittaa sen valmistajalle.
Kummallista pallottelua. Selvästi myyjä ei myy rehellisesti uutta tavaraa jolla olisi takuu.
Kait valmistajalta löytyy virallinen maahantuoja jolta voisi asiasta suoraan kysyä?
pirnti22
Junior Member
_
11. toukokuuta 2005 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mees nyt vaan epesu sinne hs-computersin tiskin taakse myymään shittiäs tai tulee dunkkuun täällä =]
epesu
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2005 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En minä mene mihinkään tiskin taakse mitään myymään. Itselläni on vain normaali liukuhihnatyö jossa viihdyn ihan hyvin. naurettavaa touhua täällä kyllä en voi muuta sanoa :D

AMD Autojen BMW
Member

2 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2005 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Entä jos myyjä olisi halunnut tutkia itse vielä korttia paremmala ajalla mutta eräs marssii kuluttajatoimistoon ja jaadyttää täten testausmahdollisuudet?
Ymmärtääkseni tätä aikaa on annettu myyjälle yllinkyllin, mutta hän ei ole asialle mitään tehnyt. Ja on jo aikaisemmin ilmoittanut tuotteen rikkinäiseksi, joten on mielestäni kohtuutonta enää väittää muuta/ haluta tutkia vielä tuotetta. Oma moka, mitä ei tehnyt asialle mitään silloin kun vielä siihen oli mahdollisuus. Vaikka myyjällä olisi muita kiireitä/muita asiakkaita jonottamassa tiskille on se asiakas hoidettava ensin joka siinä on ensimmäisenä eikä juosta muualle.

Edittiä: typoja korjattu :D

Edit2: lisää typoja korjattu xD


AMD Phenom II 965 BE, Asus M3A32-MVP Deluxe, Corsair 2x 2Gt 1066Mhz DDR2, Asus HD 6870 1Gt, Seasonic S12 Energy Plus 550W

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2005 @ 14:10

Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2005 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Entä jos myyjä olisi halunnut tutkia itse vielä korttia paremmala ajalla mutta eräs marssii kuluttajatoimistoon ja jaadyttää täten testausmahdollisuudet?
Myyjällä ollut ensimmäisestä kommentista päätellen kaksi kuukautta aikaa selvittää että onko näyttiksessä vikaa vai ei. Jo on kumma jos ei tällaisessa ajassa saa mitään aikaan. Muuttoon vetoaminen on vain vastuun pakoilua. Kyllä niitä hommiakin pitää hoitaa, vaikka liike olisi kuinka kiinni ja muuttamassa. On kohtuutonta vaatia asiakkaalta yli kahden kuukauden odotusta. Kuukausikin on jo ihan tarpeeksi varsinkin nopeasti vanhenevan tietokonetavaran kanssa.

Edit: Codecdude ehti ensin :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2005 @ 13:45

Senior Member
_
11. toukokuuta 2005 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän tässä on nyt selvästi kauppias itse paikalla. Otappa nyt ne sun kaks koteloa kainaloon ja ainoa muistipalikka taskuun ja muuta sinne minne olit muuttamassa, mieluummin mahdollisimman kauaksi "näyttispoikaa" häiritsemästä.

Tai tuu meseen niin selvitetään tää juttu.
Senior Member
_
11. toukokuuta 2005 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
To epesu
Quote:
Pistähän sinäkin näyttispoika oma nimesi tänne niin osataan sinuakin varoa ja sinusta voidaan varoittaa muita!

Tulet vielä huomaamaan miten kätevä keksintö puskaradio muuttuu erittäin vaaralliseksi maineen kannalta.


Jos asiakas on täysi kusipää voi palvelu olla hänelle sellaista. Itse olen ylimielisyydestä kärsinyt mm. autokauppaa tehdessä. Sitä saa mitä tilaa!

En minä mene mihinkään tiskin taakse mitään myymään. Itselläni on vain normaali liukuhihnatyö jossa viihdyn ihan hyvin. naurettavaa touhua täällä kyllä en voi muuta sanoa


Aina kiva saada tänne uusia jäseniä, tosin kun ensimmäiset postaukset
ovat kuten edellä, sulla voi olla täällä hiukan ankeaa.

Toisaalta tällaisilla postauksilla ylenee nopeasti, kuka tietää
ehkä jo illalla olet "inactive"



Senior Member
_
11. toukokuuta 2005 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii just epesu kunniota vanhempiis: teme565 = Senior Member

Tulis vaan joku mode ja muuttais tän ketjun nimen muotoon: HS-Computers = Paska paikka

Edit: Typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2005 @ 14:36

romero
Senior Member
_
11. toukokuuta 2005 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itte sä taidat olla temen hyvä ystävä tai jotain ku noin kovin pulttia alat ottaa?
Ikäväkseni joudun tunnustamaan etten tunne kyseistä kaveria millään tasolla, mutta sinun asenteesi häntä ja koko hommaa kohtaan oli niin agressiivinen että minua rupesi sieppaamaan ihan tosissaan. Toisaalta hyvähän tänne on anonyymina tulla vittuilemaan ihmisille, kuten jo aiemmin totesin ymmärrän hyvin että kauppaa selvitellessä myös toisen osapuolen kanta pitää ottaa huomioon (joskaan tässä tapauksessa sitä kantaa ei tunnu olevan laisinkaan) mutta tässä on kyse ihan erilaisesta tilanteesta: Jos joku ventovieras tulisi jotain takuuvaihtoa tai -korjausta puidessani nenän eteen länkyttämään että "moro mitä huijari, kuitenkin olet itse rikkonut" niin vetäisin turpaan. Koeta nyt hyvä mies itsekin ajatella miten olet asiasi esittänyt.

Mitä noihin peräänkuuluttamiisi myyjän tutkimishaluihin tulee, niin muut ovat jo esittäneet kantansa varsin tyhjentävästi joten siihen asiaan minun lienee turha enää lisätä mitään.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2005 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohhoh, onpas täällä ollut kuhinaa.
Ei millään kerkiä nyt kaikkia lukemaan, mutta tärkeimpiin kysymyksiin vastauksia:
Quote:
Jos myyjä on pyytänyt sinua meseen oletan sinun olevan myyjän henkilökohtainen tuttava/ hyvä ystävä?
Kyllä tuttava on. Entinen koulukaveri jos ihan tarkkoja ollaan. Ja siten kehtaan, että kuten käynyt ilmi, olen antanut myyjälle runsaasti aikaa asian hoitamiseen. Se tosiasia on myyjänkin myönnettävä. Ei minunkaan sentään tarvitse ikuisuutta odottaa, vaikka olisi kuinka hyvä ystävä.
Quote:
Eikai tässä ole mitään henkilökohtaista mukana?
Ei, tämä on ihan puhdas työasia.
Quote:
Suurien muutoksien aikana tuskin kerkii kaiken maailman näyttispoikia miettimään varsinkin kun asia haiskahtaa näinkin oudolle!
Sinusta tulisi epesu takuulla hyvä yrittäjä jos tällä periaatteella firmaa aletaan pystyttämään. Asiakkaita riittäisi varmasti. IMHO, asiakaspalvelu aina ensin, siitä se lähtee.
Quote:
En minä ainakaan antaisi rahoja takaisin ennen kuin tiedän että kortti ei ole sinun hajoittama
Ja varmasti olisinkin vienyt kortin takuuseen/se olisi mennyt seulasta läpi jos olisin sen itse hajoittanut? Kuten todettua, myyjäkin totesi kortin olevan rikki eikä epäillytkään muuta. Ja siksi toisekseen, vähän enemmän asioista tietävä tietäisi, että ko. sarja Gainwardin näyttiksiä on niinsanotusti "valuvikaisia" ja sillä viittaan tuohon BS-bugiin. Se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että kortti on tehty liian heikosti. Itsellä on vielä sen lisäksi tuo artifaktivika. Ja asiaan liittyen vielä sen verran, että kortti voi tosiaankin hajota aivan itsestään. Ainakin Gainward, siinä kun on nimittäin sama jäähyratkaisu kuin FX5900-mallissa. FX5900-sarja ja 6800-sarja ovat tehoiltaan aivan eri luokkaa. Miten GW voi siis olettaa, että sama jäähy riittää jäähdyttämään myös tuota 6800:sta. Tuon kortin lämmöt nimittäin huinivat hyvästä kotelotuuletuksesta huolimatta tuolla lähempänä 80 astetta. Todettakoon, että Asuksen 6800GT-korttia ei saa kuumenemaan vakiojäähyllä mitenkään yli 70 asteen (en muista rasituslämpöjä tarkkaan, idlenä kävi 56-asteisena vrt GW idlenä 67 astetta)
Quote:
Yrittäjiä pitää kannustaa eikä maineita mustamaalata kuten täällä nyt tehdään. Tämä on naurettavaa! :P
Tämä ei ole mustamaalaamista. Kaikki, mitä olen kertonut, pitää täysin kutinsa. Jos valehtelisin, se olisi mustamaalaamista.
Quote:
Entä jos myyjä olisi halunnut tutkia itse vielä korttia paremmala ajalla mutta eräs marssii kuluttajatoimistoon ja jaadyttää täten testausmahdollisuudet?
Jaa koskahan myyjä olisi tämän ajatellut tutkia paremmin. Ensi jouluna vain? Kuten todettua, aikaa on ollut enemmän kuin tarpeeksi ja näytönohjaimen kaltainen yleinen osa (tämä on vieläpä erittäin yleinen malli) pitäisi saada vaihdettua ohjeaikaisesti parissa viikossa, joskin ruuhkan sattuessa siihen voi mennä kuukausi. Tämän olen kuullut erään toisen tietotekniikkaliikkeen työntekijöiltä ja sen uskon pitävän paikkansa.

Ja vielä ettei tulisi epäselvyyksiä, ketään tällä palstalla kirjoittelevista en ainakaan tietoisesti tunne, ei ole koskaan tullut puheeksi kenenkään kanssa että ootko regannu AD:hen/millä nickillä. Ne olettamukset voidaan siis unohtaa.

Tästä tulee vielä mielenkiintoinen keskustelu ja pitkä odottelu.

EDIT: typoja.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2005 @ 17:55

Member

2 tuotearviota
_
12. toukokuuta 2005 @ 04:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kuten todettua, aikaa on ollut enemmän kuin tarpeeksi ja näytönohjaimen kaltainen yleinen osa (tämä on vieläpä erittäin yleinen malli) pitäisi saada vaihdettua ohjeaikaisesti parissa viikossa, joskin ruuhkan sattuessa siihen voi mennä kuukausi. Tämän olen kuullut erään toisen tietotekniikkaliikkeen työntekijöiltä ja sen uskon pitävän paikkansa.
Ihan ohimennen tähän mainittakoon, että itselläni hajosi tässä äskettäin radeon 9800pro näyttis, jonka ostin verkkokauppa.comista. Noh, ei muuta kun kilautus kyseisen liikkeen huoltoon ja näyttis pakettiin ja postiin. Viikko vierähti ja sain uuden ohjaimen ilman mitään taisteluita tai mitään kohtuuttomia odottelua :)

AMD Phenom II 965 BE, Asus M3A32-MVP Deluxe, Corsair 2x 2Gt 1066Mhz DDR2, Asus HD 6870 1Gt, Seasonic S12 Energy Plus 550W
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
12. toukokuuta 2005 @ 04:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ihan ohimennen tähän mainittakoon, että itselläni hajosi tässä äskettäin radeon 9800pro näyttis, jonka ostin verkkokauppa.comista. Noh, ei muuta kun kilautus kyseisen liikkeen huoltoon ja näyttis pakettiin ja postiin. Viikko vierähti ja sain uuden ohjaimen ilman mitään taisteluita tai mitään kohtuuttomia odottelua :)
Vaikkei omaan tapaukseeni suoraan liitykään, sen verran täytyy vielä sanoa, että kuulemma tuo 9800pro, mikä meikällä oli lainassa epäonnistuneen takuuvaihdon ajan, oli asiakkaan itsensä hajoittama. Tätä myyjä epäili siksi, että korttiin oli vaihdettu tehokkaampi jäähy.
Olin itsekin samaa mieltä, kunnes ollessani työharjoittelussa eräässä toisessa atk-liikkeessä tuli vastaan läjä takuuseen meneviä 9800pro-kortteja, joista itsekin muutaman testasin ja joissa oli tismalleen sama vika kuin mikä tässä lainakortissa, eli tekstuurivirheitä löi pirusti. Peleissä tuli semmoista "säleikköä".
romero
Senior Member
_
13. toukokuuta 2005 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos myyjä on tosiaan (entinen) ystävä niin vielä törkeämpää kusetustahan tuo silloin on.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2005 @ 06:55

Behemot
Newbie
_
5. heinäkuuta 2005 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi voi. No lisäänpä oman lusikkani jo valmiiksi sekavaan soppaan ja kerron omista kokemuksistani + tapauksista joita olen seurannut läheltä.

Aluksi täytyy sanoa ja tässä tapauksessa hävettää myöntää, että Henrik Sinervo on minulle sukua, itseasiassa serkkuni. Mutta toisaalta sillä ei nyt ole asian kanssa mitään tekemistä.

Itse ostin kyseisestä liikkeestä tietokonepaketin noin vuosi sitten. Luettelin itse osat ja koneen sain itselleni noin 1kk, niin kuin oli luvattu. Vain äänikortti tuli jälkitoimituksena, sitä jo hieman kyselinkin. Hinta/laatusuhde oli kohdallaan ja olin tyytyväinen kauppaan. Koneeni toimi moitteetta yli puoli vuotta. Sitten minulta hajosi emolevy, syytä en tiedä. Olin jo kuullut huonoa palautetta hscomputersin toiminnasta, joten soitin serkulleni ja menin heti koneen kanssa liikkeeseen. Siellä vaihdoin sitten oma toimisesti koneeseeni uuden emolevyn. Ensimmäinen niistä ei toiminut, koska Sinervo oli lainannut emoa kaverilleen ja kun tämä oli palauttanut emon, oli Sinervo laittanut sen takaisin hyllyyn "uutena" tuotteena. Otin vielä uuden emon hyllystä ja sillä kone lähtikin toimimaan. Nyt koneeni on toiminut ja toivon, että toimii jatkossakin. Jos tarvetta uusille osille tulee, niin hommaan ne muualta kuin hscomputersista. Varsinkaan kun uudet osat eivät kerran ole uusia, vaan niitä on lainailtu kavereille tms.

Sitten asia jota olen seurannut vierestä nyt noin 3-4kk. Kaverini osti kovalevyn Sinervolta noin 5kk sitten. Tämä 160gt kovalevy toimi noin kuukauden jonka jälkeen se hajosi. Kaverini toimitti levyn takuuhuoltoon. Sinervo otti levyn vastaan ja katsoi kuitin. Kuittia hän ei kuitenkaan koskaan palauttanut kaverilleni. Osittain kaverin tyhmyyttä, että ei pyytänyt sitä takaisin. Seuraavat 2-3kk kovalevy oli muka huollossa. Kaverini koitti sitä kovin kysellä takaisin, mutta Sinervoa ei saanut kovin helpolla kiinni ja kun sai, niin vastaus oli aina "ensi viikolla" tai muuta vastaavaa. Loppujen lopuksi, hirveän tivaamisen jälkeen kaverini sai kovalevyn takaisin. Samassa pussissa, täysin sama levy. Sinervo ei ollut edes lähettänyt levyä huoltoon, vaan se oli pölyttynyt hyllyllä koko tämän ajan. Sinervo väitti kyllä, että levy on kunnossa. Vaan eipä ollut. Kaverillani meni hermot ja hän meni vaatimaan rahojaan takaisin. Sinervo lupasi maksaa samana päivänä. Mutta kuinka ollakkaan hänestä ei kuulunut mitään ja puhelimeen hän ei vastannut. Sittemmin hän on luvannut maksaa kaverini tilille moneen kertaan. Välillä syyksi hän sanoo, että teki juuri suuren yhtiökaupan, eikä hänellä ole käteistä. Millä firmalla ei ole rahaa kuluihin? Paskapuhetta sanon minä. Rahoja odotellaan edelleen.

Olen kuullut useita valituksia esim. Sinervon entisiltä kavereilta, tutuilta jne. Toiminta pitää saada loppumaan, kokonaan! Asiakaspalvelua ei ole nimeksikään, asiakkaita kusetetaan niin paljon kuin keretään. Tiedän tapauksia, jossa Sinervon isä on ottanut yhteyttä asiakkaaseen, joka on perännyt omaansa ja "uhkaillut" tätä. Tarkempaa tietoa ei ole.

Sinervo omistaa kolme kohtuu arvokasta autoa. Mitä jos lähdettäisiin ihan perusteista, eli sen liikkeensä toiminnasta liikkeelle? Liikkeen ovessa on aukioloajat. Harvoin on ovet auki aikataulun mukaan. Sinervo itse on poissa ja paikalla on ilmaisia työharjoittelijoita, jotka eivät tiedä asioista mitään.

Itse insinöörialan opiskelijana yllätyin kun serkkuni päätti perustaa oman firman. Vielä tälle alalle. Mutta alku näytti jopa lupaavalta. Homma pelasi. Mutta ei pelaa enää. Taisi niin sanotusti kusi nousta päähän ja paska valua punttiin pienellä pojalla kun nappulaa alkoi tulemaan.

Minun ja kaverini tapaus on täyttä faktaa. Muut asiat muualta kuulemiani. Niitä ei pidä pitää 100% varmana. Mutta tällaista. Ja nyt minua odottaa varmaan lynkkausporukka, mutta senkus.

Ottakaa nyt hyvät ihmiset yhteyttä sinne kuluttajasuojamieheen, tai vetäkää vaikka oikeuteen, kunhan saatte omanne ja tämän firman paskainen taival päättyy tähän.

Viiltele ranteitasi, se alentaa verenpainetta
Member

3 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2005 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan Temellä mitään uutisia asiasta? Aika mielenkiintoinen tilanne.

Vois kyllä kuvitella että tuollainen pikkufirma olisi se kaikista reiluin ja asiakaspalvelukin olisi sitä parasta mahdollista. Olisihan se kiva tehdä ostokset paikassa jossa tunnetaan nimellä. Mutta toisaalta niitä "puolituttuja" on helpoin kusettaakkin.. On muuten firman sivut nykyään sen näköset että on tainnut sana kiriä :)
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2005 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eipä vieläkään ole verkkokaupassa hurraamista. Ei nuo sivut kyllä vielä puoli vuotta sittenkään olleet tuon näköiset ja ne on muka päivitetty 25.9.2004

Ei voi muutakuin jatkaa ketjua totutusti eli ihme touhua, kun ei kerran edes sivujen päivitys-ajankohtaa voi kertoa rehellisesti.

Edit: Typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2005 @ 12:25

Senior Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Törkeetä toimintaa. Ovatkohan nuokin sivuilla myytävät kaksi käytettyä konetta yksi ja sama kone.

Compaq Armada V300 350,00 euroa
Compaq Armada V300 -VIALLINEN- 180,00 euroa

http://www.hscomputers.fi/cat.php?action=alacat&id=1118663245
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2005 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on riskialtista tuo yrittäminen ja yrityksen perustaminen. Jos homma menee persielleen niin siinä on kohta elinikäisissä veloissa ja elämä pilalla. Se on riski, jonka jokainen yrittäjä ottaa. Eikun vaan tuolta ostaneet vakavampiin toimenpiteisiin. Takuulla omistaja yrittää pitää jokaisesta setelistä kiinni mitä jäljellä on
Junior Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kyllä ihmetyttäs ainakaan edellisten tapausten valossa.
Kyllä on kummaa toimintaa luulisi pienen liikkeen palvelevan ja pitävän asiakkaista huolta, mutta ei näköjään :)
Säkäri
Suspended due to non-functional email address
_
5. heinäkuuta 2005 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hieno homma :)

Nuo käytetyt on vanhoja paskoja sekä AIVAN LIIAN KALLIITA!

Lainaus sopimusehdoista:

11. Erimielisyydet
Osapuolten väliset erimielisyydet tulee saada pois päiväjärjestyksestä puhumalla. Jos puhuminen ei auta asia käsitellään sittemmin sovitussa käräjäoikeudessa.
AfterDawn Addict
_
5. heinäkuuta 2005 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ja nyt minua odottaa varmaan lynkkausporukka, mutta senkus.
Hmm...miksi näin ajattelet...??
Vai tarkoititko kenties serkkusi puolelta lynkkausporukkaa...?? :D
Quote:
Onkohan Temellä mitään uutisia asiasta? Aika mielenkiintoinen tilanne.
Tätä olen itsekkin odotellut...mutta noi käsittely ajat on tosiaan aika pitkiä...

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
Mainos
_
__
 
_
sotkaa
Newbie
_
5. heinäkuuta 2005 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
teme565, saitkohan meidän rikkinäisen R9800Pro:n tilalle? Me vietiin tammikuun alussa sellainen huoltoon, ja saatiin tilalle ATI Rage pro 32mt. Juuri peleisä tuli sellaista säleikköä ja vähän ajan päästä kone jummasi.

Meillä meni 5 kuukautta tuon näyttiksen kanssa, ja lopulta purettiin kauppa (ostettiin kys.näyttis sieltä), mutta rahoja ei ole tullut vieläkään.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
 
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy