User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 07:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
23. tammikuuta 2006 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyt siihen ihan luvan isommalta jehulta, luulisin että saat tuohon, kun esität asian niin että vuoden odottanut ja nyt pitäisi päästä soittamaan. Kyllä sielläkin aika hyvin ymmärretään, luulisi puhelun onnistuvan jopa palvelusajalla..
Senior Member
_
23. tammikuuta 2006 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Editti. Tuplasi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. tammikuuta 2006 @ 16:30

Behemot
Newbie
_
24. tammikuuta 2006 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taas päivityksiä minun tilanteestani.

Sen jälkeen kun gnt palautti korttini viestin kera, missä he kertoivat, että kyseinen tuote ei ole heidän toimittamansa, otin yhteyttä Sinervoon. Mainitsin hänelle tapahtuneesta ja otin puheeksi myös käräjätuvan ja kuluttajansuojaviranomaiset. Hetken keskusteltuamme Sinervo mainitsi, että tilaili tuotteita myös SMG:ltä. No laitoin mailia SMG:lle ja liitin mukaan tarvittavat tiedot kortista. SMG:ltä vastattiinkin ihan minuuttien viiveellä, jossa he kertoivat, että he eivät ole ikinä Club 3D:n kortteja toimittanut kenellekään.

Eli Sinervon mahdollisuudet selvitä tästä ilmana käräjäreissua putosivat juuri hyvin lähelle nollaa. Alkaa meinaan meikäläisellä olemaan viisari tapissaan tämä jupakan osilta. Otan yhteyttä Sinervoon vielä kerran tämän asian tiimoilta, ihan vain kuullakseni taas uuden selityksen tilanteeseen.

Viiltele ranteitasi, se alentaa verenpainetta
Senior Member

3 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2006 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Taas päivityksiä minun tilanteestani.

Sen jälkeen kun gnt palautti korttini viestin kera, missä he kertoivat, että kyseinen tuote ei ole heidän toimittamansa, otin yhteyttä Sinervoon. Mainitsin hänelle tapahtuneesta ja otin puheeksi myös käräjätuvan ja kuluttajansuojaviranomaiset. Hetken keskusteltuamme Sinervo mainitsi, että tilaili tuotteita myös SMG:ltä. No laitoin mailia SMG:lle ja liitin mukaan tarvittavat tiedot kortista. SMG:ltä vastattiinkin ihan minuuttien viiveellä, jossa he kertoivat, että he eivät ole ikinä Club 3D:n kortteja toimittanut kenellekään.

Eli Sinervon mahdollisuudet selvitä tästä ilmana käräjäreissua putosivat juuri hyvin lähelle nollaa. Alkaa meinaan meikäläisellä olemaan viisari tapissaan tämä jupakan osilta. Otan yhteyttä Sinervoon vielä kerran tämän asian tiimoilta, ihan vain kuullakseni taas uuden selityksen tilanteeseen.
Miten ne jokku kehtaa kusettaa tuolla tavalla? Tietää kuiteskin, että totuus tule ilmi varmasti ja asia vain pahenee valehtelemisella. Jotkut ne eivät osaa ajatella järkevästi esim. tämä Sinervo.

EDIT: ä ja a tainnu vaihtaa näppiksessä paikkaa :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. tammikuuta 2006 @ 13:58

Behemot
Newbie
_
25. tammikuuta 2006 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain Sinervon taas eilen kiinni. Tällä kertaa vastauksena oli, että "kortti saattaa myös olla Tietoasemalta tai Indesolilta". Hän sanoi ilmoittavansa tänään minulle, että mitä sai selville. Tosin ihan sama, kuluttajansuojaviranomaiselle juttu menee joka tapauksessa.

Huvitti vain, että heti kun mainitsin käräjätuvan ja kuluttajasuojan, niin vastaukseksi sain tyyliin: "Anna kortin tiedot ja sarjanumero, niin minä selvitän. Ei tarvitse sotkea turhaan ylimääräisiä tahoja asiaan". Taisi poju pelästyä. Vaikka en kyllä luota saavani häneltä tänään minkäänlaisia tietoja mitkä asiaani edistäisivät. Omaa kuoppaansa hän tässä kaivaa :)

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2006 @ 04:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soitin tuonne kuluttajavalituslautakuntaan ja kun kysyin mahdollisista viivästyskorvauksista, niin sanoivat, että aika heikkoa voi olla saaminen. Sanoivat, että lautakunta saattaisi joskus parin vuoden päästä tulla siihen tulokseen, että laitetaan hyvitystä vaikkapa 10 euroa, eli yksi tyhjän kanssa.
Kuulemma muutenkin se periaate, että yritetään molempien tahojen puolesta hieman joustaa ja että yleensä laiha sopu on parempi kuin lihava riita.
He olivat ilmoittaneet GNT:lle asiasta, kuten välillä tekevät ja yleensä GNT kuulemma hoitanut asian, vaikka ei aina olisi edes heidän maahantuomansa tavara.

Tavallaan tosin nythän sinervo pääsee vähän kuin koira veräjästä, mutta olenpahan itse yhtä kokemusta rikkaampi.
Eli homma on omalta osaltani saatu päätökseen
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
4. maaliskuuta 2006 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hurja tarina, ei voi muuta sanoa ja itseäni koskettava,koska asun täällä Salon seudulla ja niin Tietoasema kuin Indesolikin ovat tuttuja liikkeitä, mutta onneksi en tuota ko olevaa HS computersia tunne.

Yksi kysymys vielä: Onko tuo liike uudella nimellä vielä pystyssä?

1. Seasonic 750W FOCUS+ 750 Gold/Ryzen 5 2600X, AM4, 3.6 GHz/MSI B450 Gaming Plus, ATX-emolevy/Corsair 32GB (2x16GB) Vengeance LED, DDR4 3200MHZ/GIGABYTE Radeon RX 550 D5 -näytönohjain, 2GB GDDR5/ WD 250GB WD Blue 3D SSD -levy

2.Thermaltake XT 775W/ Asus Sabertooth X58 Tylersburg/Intel i7-950 Bloomfield/ 6 GB KINGSTON DDR3 1333 MHZ/Western Digital Caviar RED NAS 1TB SATAIII /OCZ Vertex SATA II/Asus ENGTX460 DirectCU/G/2DI/1GD5 SLI

3. Asus VivoBook 17 X705MA
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2006 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Hurja tarina, ei voi muuta sanoa ja itseäni koskettava,koska asun täällä Salon seudulla ja niin Tietoasema kuin Indesolikin ovat tuttuja liikkeitä, mutta onneksi en tuota ko olevaa HS computersia tunne.

Yksi kysymys vielä: Onko tuo liike uudella nimellä vielä pystyssä?

No eihän tuota HS-computersiä itsessään ole enää olemassa, vaan ilmeisesti sinervo pisti uuden liikkeen pystyyn nimellä Salon IT-service. Sillä oli jonkin aikaa toimipiste Helsingintiellä vastapäätä Salonkadun risteyksessä olevaa autogrilliä, mutta sekin on ollut tyhjänä jo 2-3 kuukautta.
Ei ole mitään hajua, mitä poika nykyään touhuaa. Muutaman kerran on kaupungilla vastaan tullut.

EDIT 21.1.2007

En viitsi tätä threadia nostaa ylös, mutta sanottakoon sen verran, että Henrik Sinervo harjoittaa tätä nykyä autofixausta ja tuo ilmeisesti autoja ulkomailta. Hänen nykyisen firmansa nimi on H-autoline Finland Ky. Ihan vaan näin varoituksen sana, kannattaa miettiä, ostaisiko auton kaverilta, joka ei saanut edes yhtä näytönohjainta vaihdettua uuteen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. tammikuuta 2007 @ 14:36

Takajammu
Member

1 tuotearvio
_
5. maaliskuuta 2006 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten myös Tietoasema ja Indesol tuttuja paikkoja Salon seudulta, mutta onneksi en ole ikinä kyseisiä Sinervon firmoja löytänyt ja ei ole kyllä tarvettakaan ollut. Täytyy jatkossakin luottaa tuttuun ja turvalliseen
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2006 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä näin...onkos tietoa tälläisestä verkkokaupasta kellään kuin Surma-aho? Näyttää myyvän takuukorjattuja emoja jne. Mainostaa tässäkin tuossa ylhäällä...

1. Seasonic 750W FOCUS+ 750 Gold/Ryzen 5 2600X, AM4, 3.6 GHz/MSI B450 Gaming Plus, ATX-emolevy/Corsair 32GB (2x16GB) Vengeance LED, DDR4 3200MHZ/GIGABYTE Radeon RX 550 D5 -näytönohjain, 2GB GDDR5/ WD 250GB WD Blue 3D SSD -levy

2.Thermaltake XT 775W/ Asus Sabertooth X58 Tylersburg/Intel i7-950 Bloomfield/ 6 GB KINGSTON DDR3 1333 MHZ/Western Digital Caviar RED NAS 1TB SATAIII /OCZ Vertex SATA II/Asus ENGTX460 DirectCU/G/2DI/1GD5 SLI

3. Asus VivoBook 17 X705MA
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
30. huhtikuuta 2007 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FORWARD:
Hyvä näin...onkos tietoa tälläisestä verkkokaupasta kellään kuin Surma-aho? Näyttää myyvän takuukorjattuja emoja jne. Mainostaa tässäkin tuossa ylhäällä...
Herätellään nyt vanhaa threadia hieman henkiin kun näitä uusia verkkokauppaongelmia on tullut hieman lisää:

PC computeria meni yrityssaneeraukseen ja sen kanssa oli itsellänikin ongelmia saada rahoja vuosi sitten takaisin. Sainpahan vielä silloin kuitenkin. Alla erään toisen ongelmia kyseisen firman kanssa. Turhan myöhään tosin.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/471940

POCO eli Power Computer tarinaa:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/468663
sotkaa
Newbie
_
1. toukokuuta 2007 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve täältäkin. Ihan kertaukseksi, olen se tyyppi, joka vei 9800 Pro:nsa (ostettu HS-computersista) aikanaan, ja sitten tuli säleikköä peleissä, ja päätyihän tämä kortti sitten temellekin yhdessä välissä.

No, edelleen ulosotossa on, eihän tässä ole mennyt kuin 2 vuotta vasta siitä kun kortti huoltoon ensimmäisen kerran vietiin.

Pääsyy, miksi kuitenkin tulin postaamaan: katsokaapa http://www.hscomputers.fi/. Katsoin Finderistä puhelinnumerolla, omistajansa on itse Sinervo "H-autoline Finland Ky". Y-tunnus "tulossa". Sijaitseepahan tuo liike samassa paikassa ennen kuin liike muutti Saloon, jolloin saimme muuten ihan hyvää palvelua jopa.

Saa nähdä, miten käy. Kiitoksia muuten ketjun herättäjälle, tulipahan kerrattua tuon juntin kommellukset ja mitä nykyään kuuluu. "HS-Computers on perustettu keväällä 2007" siinäkin jo valehdellaan.
Member
_
1. toukokuuta 2007 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luin koko threadin ja kyllä oli aikamoinen stoori.

Toivottavasti ihmiset osaa varoa tuollaisia yrityksiä jotka ihan suoraa kusettavat ihmisiltä rahoja.

Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2007 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, näyttää sivuston ulkoasu muuttuneen ihan uusiin kuosiin. Viimeksi oli ylihintaista kamaa myynnissä ja syksyisiä tervehdyksiä toivoteltiin keskellä talvea.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
2. toukokuuta 2007 @ 03:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kas vaan, itsellänikin oli tarkoitus ilmoittaa tämä "iloinen" liikkeen uudelleen aukeaminen, mutta kerkisivät muut ilmoittaa ensiksi.
Joo, sinne alkuperäiseen toimipaikkaan Halikon asemalle aikovat ilmeisesti avata toimipisteen.
Itsellänikin nousi tämä vanha Sinervojupakka tuossa pari viikkoa sitten taas esille. Kirjoitan myöhemmin täydellisen selostuksen ja se onkin aika tarina. Avainsanat musta silmä ja rikosilmoitus.
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
2. toukokuuta 2007 @ 05:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulipahan lukastua tämä ketju kokonaan läpi... Huhhuh mitä touhua... Empä koskaan tuolta mitään tilailisi.
Lainaus:

Sain Sinervon taas eilen kiinni. Tällä kertaa vastauksena oli, että "kortti saattaa myös olla Tietoasemalta tai Indesolilta". Hän sanoi ilmoittavansa tänään minulle, että mitä sai selville. Tosin ihan sama, kuluttajansuojaviranomaiselle juttu menee joka tapauksessa.

Huvitti vain, että heti kun mainitsin käräjätuvan ja kuluttajasuojan, niin vastaukseksi sain tyyliin: "Anna kortin tiedot ja sarjanumero, niin minä selvitän. Ei tarvitse sotkea turhaan ylimääräisiä tahoja asiaan". Taisi poju pelästyä. Vaikka en kyllä luota saavani häneltä tänään minkäänlaisia tietoja mitkä asiaani edistäisivät. Omaa kuoppaansa hän tässä kaivaa :)

Mitähän Behemotin tapaukselle tapahtui lopuksi??
Lainaus:

Avainsanat musta silmä ja rikosilmoitus.
Noniin justiinsa ;) Mielenkiinnolla odottelen totakin juttua :)

Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
2. toukokuuta 2007 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsittämätöntä tuo samalla nimellä toimiminen tässä tilanteessa. Fiksu liikemies luultavasti avaisi liikkeen uudella nimellä jos edellisellä on huono imago. Veikkaan että tuokin firma aletaan seudulla tuntea jo senverran hyvin että tuskin mitään suurta menestystä on odotettavissa.
Behemot
Newbie
_
21. toukokuuta 2007 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Mitähän Behemotin tapaukselle tapahtui lopuksi??

Pitkän vääntämisen ja tutkimisen jälkeen ei koskaan selvinnyt mistä näytönohjaimeni oli hankittu. Kysyin noin 3:lta maahantuojalta, sekä parilta paikalliselta liikkeeltä (Liikkeet/maahantuojat saatu tietoon Sinervolta. Hän ei kuulemma muistanut mistä näistä näytönohjain oli.), eikä näytönohjainta ollut ostettu mistään niistä. Eli yrityksen kirjanpito on ollut olematon, tai sellaista ei ole ollut ollenkaan. Ja vielä suurempi mysteeri on, että mistä näytönohjaimeni oikeasti oli hankittu.

Enempää en jaksanut sen kanssa tapella, vaan jätin asian niikseen. Ei talouteni siihen kaatunut. Vituttaa kyllä edelleen, mutta en jaksa vääntää ja minulla on tärkeämpää ja aikaa vievää hommaa muutenkin kontollani, joten en jaksanut tuon kanssa vääntää.

Suosittelen kyllä kaikkia pysymään kaukana kaikista "bisniksistä" missä Sinervo on vähääkään osallisena. Ja sana kiertämään vaan, ettei ketään muu joudu samoihin sotkuihin turhaan. Onneksi Salossa on tämän suuren liikemiehen toimet tiedostettu aikaa sitten ja suurin osa asiakaskunnasta ei näihin hakeudu. Jotkut eivät vaan tajua, että liikemiehiä/yrittäjiä heistä ei saa tekemälläkään :D

sotkaa
Newbie
_
3. kesäkuuta 2007 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
teme565, mites tämän mustan silmän ja rikosilmoituksen kanssa kävi? Ymmärrän kyllä, jos et viitsi kertoa asiaa... Olisi kuitenkin kiva kuulla mitä Sinervo on puuhannut taas.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
3. kesäkuuta 2007 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa niin, ei taas ole ollut koko juttu mielessä. Silloin, kun toisen kerran kävin kuulusteltavana, poliisi sanoi, että nyt hän saa esitutkintapöytäkirjan valmiiksi ja sitten sen menee muodon vuoksi syyttäjän kautta. Siinä ilmeisesti kestää jonkin aikaa.
Mutta niin kuin aiemmin lupasin, niin tulen kyllä kirjoittamaan täydellisen selostuksen siitä, mitä silloin 18.4.07 tapahtui.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
4. kesäkuuta 2007 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps, eli tässä kertomus siitä, mitä tapahtui keskiviikkona 18.4.07 noin kello 14.30

Eli lähdin tuossa 18.4 siinä varttia yli kahden töistä kotiin skootterilla. Huomasin vanhan ykköstien ja salonkadun liikennevaloissa, että H. Sinervo oli viereisellä kaistalla autollaan. Valojen vaihtuessa vihreäksi hän siirtyi ajamaan samalle kaistalle eteeni ja kääntyi edessäni Hakalankadulle Palometsän asuinalueelle. Ajattelin, että ajanpa itse piruuttani ylimääräisen lenkin ja käännyin itse Nummilankadulle. H. Sinervo tuli hetken päästä vastaan ja peilistä näin, kuinka hän heti seuraavassa risteyksessä käänsi autonsa ympäri ja lähti perääni.

Kun pääsin Sahrankadun ja Rukinkadun risteykseen, H. Sinervo kiilasi vauhdissa eteeni niin että minun oli pakko pysähtyä. Hieman kovempi vauhti ja olisin melko varmasti ajanut hänen bemarinsa persuksiin. Mutta sain pysäytettyä ajoissa. Hän huikkasi että "nyt jutellaan". Samassa näin, kuinka hänen isänsä tuli toisella autolla (valkoinen Toyota Lite Ace). Molemmat tulivat ulos autoistaan ja vaativat että sammutat skootterin ja otat kypärän pois. No otin sen pois, kun ajattelin, ettei tässä mitään kummempaa.

Siinä samassa H. Sinervon isä alkoi vaahdota kovaan ääneen, että "se nettiin kirjoittelu loppuu nyt!!" Sanoin siinä, että enhän minä ole sinne aikoihin mitään kirjoitellut. H. Sinervon isä totesi tähän jotain että niin sen pitääkin olla ja läimäisi minua avokämmenellä ohimoon. Varoitin häntä, että tuosta hyvästä voisin soittaa poliisille. Hän totesi tähän hyvin vihaisesti jotain tyyliin "kyllä minä uskallan lyödä jos vaan haluan" ja löi minua sen jälkeen nyrkillä silmäkulmaan. Hän myös uhkasi, että jos ei tämä lopu tähän, niin sitten alkaa päitä putoilla. Tämän jälkeen molemmat alkoivat tehdä lähtöä ja H. Sinervo totesi, että olen aiheuttanut hänelle 10 tuhannen euron tappion ja olen varmaan valmis korvaamaan sen. Totesin että se on ihan itse aiheutettua. Tästäkös H. Sinervo riemastui ja tuli ja otti takistani kiinni ja yritti jotenkin ravistella minua, mutta eihän hän tietenkään paljoa tehdä voinut minua pienempänä. Samalla kun H. sinervo oli kiinni minussa niin hänen isänsä huusi auton ikkunasta että "mitä se nyt vielä teki?" (tarkoittaen siis minua). Tämän jälkeen tilanne oli ohi. Lähdin itse ajamaan pois ja huusin lähtiessäni vielä että varmana ilmoitan poliisille. Tässä kohtaa pelotti oikein hiukan enemmän, että mitäs jos ne lähtee uudestaan perään, mutta eivät onneksi lähteneet.

Noh, ajoin sitten kotiin ja katsoin peilistä että silmäkulma oli selvästi turvoksissa ja ohimoa punoitti lyönnin jäljiltä. Lähdin samantien terveyskeskukseen, koska halusin lääkärin lausunnon, että vamma on tullut nimenomaan lyömisestä. Lääkäri kirjasi pääkohdat ylös ja totesi, että vamma on tullut nimenomaan lyömisestä. Tämän jälkeen ajoinkin poliisiasemalle tekemään rikosilmoitusta. Minut kuulusteltiinkin samantien ja kertomani perusteella poliisi merkitsi kuulustelupöytäkirjaan rikosnimikkeiksi 1. Pahoinpitely ja 2. Liikenneturvallisuuden vaarantaminen. Poliisilaitoksella otettin myös kuva kasvoistani, joista käy ilmi ohimon punotus ja että vasen silmäkulma punoittaa ja on turvonnut. Illan aikana silmäkulma muuttuikin sinertäväksi. Lyönti ei onneksi ollut kova, silmää ei satu ja sillä näkee normaalisti. Liekö sitten H. Sinervon isällä ollut tarkoitus yrittää lyödä vain pelotteeksi, mutta eipä arvannut että näkyvät jäljet jäävät.

Itselle oli vielä tapahtumahetkellä hämärän peitossa se, miksi Sinervot näin pitkän ajan jälkeen tulivat uhittelemaan, mutta pari päivää myöhemmin asia todennäköisin syy selvisi, kun sain itse tietää, että HS-computers avataan uudestaan. Eli ilmeisesti he ajattelivat, että pelottelevat minut hiljaiseksi, etten enempää kritisoisi ko liikettä/liikkeenharjoittajaa. Sinällään kumma, sillä on monia muitakin, jotka ovat HS-computersin toimintaa arvostelleet.

Että tämmöistä. Pistelen myöhemmin lisää infoa. Katsotaan, josko tästä jonkinlaista keskustelua saataisiin aikaiseksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. kesäkuuta 2007 @ 15:30

Senior Member

4 tuotearviota
_
4. kesäkuuta 2007 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuohon temen vimppaan viestiin: Jopas oli törkeä ihminen. Tekisipä mieleni tulla paikanpäälle kyselemään Mr Sinervolta, että mitenkäs sen asiakaspalvelun laita. :-).

Fyra i rad,templum lehnum
Member

2 tuotearviota
_
4. kesäkuuta 2007 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos toi olis ollu mun tapaus, niin olisin luultavasti saanut ite pahoinpitelysyytteen.
http://www.netfonet.net/get.php?page_id=5&cid=1001412 toi on ilmeisesti sen ylläpitämä kanssa?
toi päättää joku päivä googlata nimensä ja ylläriylläri, mikäs foorumi onkaan ensimmäisenä.
Senior Member

4 tuotearviota
_
4. kesäkuuta 2007 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kyllä on Sinervolla otsaa. Jos kerta tosiaan väkivaltaiseksi käy, niin kohta voisi pistää pystyyn porukan joka käy vähän järjestelemässä liikettä uudelleen. :D
No ei vaiskaan, toivotaan, että lain pitkä koura hoitaa homman.

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2007 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Samassa näin, kuinka hänen isänsä tuli toisella autolla
Hehee... iskä mukana. Aika läppä, ei uskalla yksin ;)

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy