xbox 360 huolto
|
|
velokki
Junior Member
|
16. maaliskuuta 2008 @ 23:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitokset, soittelen huomenna UPS:lle. Eivät varmaan ole uusia tapauksia nämä 360:set. :D
Have a nice day!
|
thejammy
Senior Member
6 tuotearviota
|
16. maaliskuuta 2008 @ 23:05 |
Linkki tähän viestiin
|
ei, sieltä kyllä osaavata neuvoa. kannattaa siis pakata ihan vaan tommoseen rukseeseen pakettiin ja vaikka sanomalehtee suojaks,m sieltäpä sitten USP:ltä tulee lissää ohjetta. kannaattaa myös miettiä sitten vlamiiks millon on hyvä aika hakea se pois koska he kysyvät sitä sitten... itsellä meni siinä sitten sotatessa jotta millon käy ja millon ei :D
|
valkkari
Junior Member
|
18. maaliskuuta 2008 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Saas nähdä mitä tuliaisia oma boxi tuo saksan reissultaan. Seurannan mukaan näyttäis olevan eilen lähteny Saksasta kotiin. Miten on..... Vaihtaaks ne osat kokonaan noihin uudempiin versioihin.... vai korjaako ne vain viottuneet. Kun itellä toi boxi on noita vanhimpia malleja.... kohta 1.5v. palvellut.... ja vissiin DVD asema sanoi ittensä irti.... Tai.... no levy hajosi sisälle..... ja sitten se ei enää lukenutkaan mitään levyjä.
|
thejammy
Senior Member
6 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2008 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
tapauskohtanen mitä tekevät. itse sain uuden boksin :)
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2008 @ 18:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä kävelin liikkeeseen takuu kuitin kanssa, Kysyi ongelman ja tyrkkäs uuden koneen räpylään. Vanhan kovon sain säilyttää.
Sano vaan että turhaan sitä sinne huoltopalveluun pistää kun voi olla että yhtä sekasi on vähän ajan päästä kun takasin saat. Sit se selitti mulle jotain että he työntävät tavarat itse sinne huoltoon ja jos huollossa vika ilmenee nii antavat liikkeelle uuden tuotteen tilanne. Eli teoriassahan kauppa ei häviä siinä mitään.
Uusi toimi aivan ongelmitta niin pitkään kun se minulla oli..
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
|
velokki
Junior Member
|
18. maaliskuuta 2008 @ 18:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Minä kävelin liikkeeseen takuu kuitin kanssa, Kysyi ongelman ja tyrkkäs uuden koneen räpylään. Vanhan kovon sain säilyttää.
Sano vaan että turhaan sitä sinne huoltopalveluun pistää kun voi olla että yhtä sekasi on vähän ajan päästä kun takasin saat. Sit se selitti mulle jotain että he työntävät tavarat itse sinne huoltoon ja jos huollossa vika ilmenee nii antavat liikkeelle uuden tuotteen tilanne. Eli teoriassahan kauppa ei häviä siinä mitään.
Uusi toimi aivan ongelmitta niin pitkään kun se minulla oli..
Juu olisin vienyt kyllä liikkeeseen 2v-takuuajalla, mutta kun se 2v takuu meni rikki jo, 2kk sitten. Nyt mennään siis 3:tta vuotta jo, joten ainoa vaihtoehto on 3 viikon elämyksellinen Saksanmatka(sisältää hotellin ja kuljetukset). :D
Have a nice day!
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. maaliskuuta 2008 @ 21:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Minä kävelin liikkeeseen takuu kuitin kanssa, Kysyi ongelman ja tyrkkäs uuden koneen räpylään. Vanhan kovon sain säilyttää.
Sano vaan että turhaan sitä sinne huoltopalveluun pistää kun voi olla että yhtä sekasi on vähän ajan päästä kun takasin saat. Sit se selitti mulle jotain että he työntävät tavarat itse sinne huoltoon ja jos huollossa vika ilmenee nii antavat liikkeelle uuden tuotteen tilanne. Eli teoriassahan kauppa ei häviä siinä mitään.
Uusi toimi aivan ongelmitta niin pitkään kun se minulla oli..
Uskallatko kertoa missä liikkeessä näin mahdollisesti toimittiin?
Paljon vanhaa romurautaa.
|
Member
10 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2008 @ 22:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Anttiloissa takuukäytäntö on että kahden vuoden takuu -> boxi vaihdetaan uuteen jos vikaa ilmenee. Ennen hoidettiin tuon ms tuen kautta, mutta nykyään helpommin asiakkaan kannalta. Kolmen vuoden takuusta en osaa kommentoida.
Käy tutustumassa www.digipikseli.fi
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
19. maaliskuuta 2008 @ 10:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti venalaine: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Minä kävelin liikkeeseen takuu kuitin kanssa, Kysyi ongelman ja tyrkkäs uuden koneen räpylään. Vanhan kovon sain säilyttää.
Sano vaan että turhaan sitä sinne huoltopalveluun pistää kun voi olla että yhtä sekasi on vähän ajan päästä kun takasin saat. Sit se selitti mulle jotain että he työntävät tavarat itse sinne huoltoon ja jos huollossa vika ilmenee nii antavat liikkeelle uuden tuotteen tilanne. Eli teoriassahan kauppa ei häviä siinä mitään.
Uusi toimi aivan ongelmitta niin pitkään kun se minulla oli..
Uskallatko kertoa missä liikkeessä näin mahdollisesti toimittiin?
Prismasta omaan koneeni aikoinaan hankin. Miksen sitä "uskaltaisi" mainita. Sitä minä en tiedä oliko myyjän selityksissä perää mutta jos laite on viallinen onhan heihän uusi annettava takuuta vastaan. Minäkin soitin aluksi sinne asiakaspalveluun ja kerroin koneen tilanteen hepulle joka otti kyllä kaiken mahdollisen tiedon irti ja neuvoi eteenpäin. Jos minä itse sen olisin joutunut lähettämään huoltoon ja siellä se olisi korjattu tai lähetetty uusi niin kysymys kuuluu että mitä iloa siitä takuu kuitista olis ollu?
Minä ainakin palautan vialliset tuotteet kauppaan, kokeilkoot siellä jos eivät usko ja lähettäkööt eteenpäin tai työntäkööt paalaimeen. Sama se minulle kunhan uuden saan tilalle. Ja tähän mennessä olen aina saanut vähintään korvaavan tuotteen tilalle.
Parhaissa tapauksissa olen kuullut että laitteet ovat jääneet matkalle eikä niistä sen kummemmin ole kuulunut. Joten miksi tehdä vaikeimman kautta.
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
19. maaliskuuta 2008 @ 10:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti harryy: Anttiloissa takuukäytäntö on että kahden vuoden takuu -> boxi vaihdetaan uuteen jos vikaa ilmenee. Ennen hoidettiin tuon ms tuen kautta, mutta nykyään helpommin asiakkaan kannalta. Kolmen vuoden takuusta en osaa kommentoida.
näin sen pitäisi toimia joka liikkeessä. Ajatellaan tilanne jolloin ostat valmiiksi rikkinäisen tuotteen niin pitääkö se silloin lähettää jonnekki huoltoon?
vähän veikkaan ristiin.. Voi olla että asiakkaat valitsee siitä eteenpäin paremmin hommansa hoitavan liikkeen.
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
19. maaliskuuta 2008 @ 10:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti harryy: Anttiloissa takuukäytäntö on että kahden vuoden takuu -> boxi vaihdetaan uuteen jos vikaa ilmenee. Ennen hoidettiin tuon ms tuen kautta, mutta nykyään helpommin asiakkaan kannalta. Kolmen vuoden takuusta en osaa kommentoida.
näin sen pitäisi toimia joka liikkeessä. Ajatellaan tilanne jolloin ostat valmiiksi rikkinäisen tuotteen niin pitääkö se silloin lähettää jonnekki huoltoon?
vähän veikkaan ristiin.. Voi olla että asiakkaat valitsee siitä eteenpäin paremmin hommansa hoitavan liikkeen.
Homma vaan tahtoo mennä sillä tavalla että maahantuoja sanelee liikkeelle ohjeistuksen näihin tapauksiin. Maahantuojalle se taas sanellaan tässä tapauksessa Microsoftin toimesta. Eli heidän kantansa on, että kaikki laitteet Saksaan.. (eriasia onko tämä järkeenkäypää).
Jos liike vaihtaa vastoin ohjeita laitteen uuteen, jää se silloin tietenkin heidän tappiokseen. Siksipä epäilen että henkilö joka esim. sinulle on boksin uuteen vaihtanut ei ole ollut tietoinen näiden vehkeiden takuukäytännöstä. Siitä siis tuo "uskallus" kysymys.. ;)
Paljon vanhaa romurautaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2008 @ 10:33
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
19. maaliskuuta 2008 @ 10:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti venalaine: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti harryy: Anttiloissa takuukäytäntö on että kahden vuoden takuu -> boxi vaihdetaan uuteen jos vikaa ilmenee. Ennen hoidettiin tuon ms tuen kautta, mutta nykyään helpommin asiakkaan kannalta. Kolmen vuoden takuusta en osaa kommentoida.
näin sen pitäisi toimia joka liikkeessä. Ajatellaan tilanne jolloin ostat valmiiksi rikkinäisen tuotteen niin pitääkö se silloin lähettää jonnekki huoltoon?
vähän veikkaan ristiin.. Voi olla että asiakkaat valitsee siitä eteenpäin paremmin hommansa hoitavan liikkeen.
Homma vaan tahtoo mennä sillä tavalla että maahantuoja sanelee liikkeelle ohjeistuksen näihin tapauksiin. Maahantuojalle se taas sanellaan tässä tapauksessa Microsoftin toimesta (eriasia onko tämä järkeenkäypää).
Jos liike vaihtaa vastoin ohjeita laitteen uuteen, jää se silloin tietenkin heidän tappiokseen. Siksipä epäilen että henkilö joka esim. sinulle on boksin uuteen vaihtanut ei ole ollut tietoinen näiden vehkeiden takuukäytännöstä. Siitä siis tuo "uskallus" kysymys.. ;)
Toki tämäkin on aivan mahdollista.. Noinkin isossa liikeessä kuin Prismoissa henkilökunta ei välttämättä ole, saati sitten pysty olemaan niin tietoinen asioista kuin pienemmissä liikkeissä.. Minäkin vatvoin tuota kone asiaa pariin otteeseen eri myyjien kanssa ja sain kyllä sellaisia tarinoita kuulla että ohhoh...
Myyjän mielipide oli noista takuu asioista että yksityisen on niitä joskus kovin vaikeaa saada menemään läpi. Minä kirjoitin reklamaatio kirjeen koneen mukaan jossa siis asiakkaana kerron mikä konettani vaivaa.
He sitten lähettävät sen eteenpäin ja antoivat hyllystä uuden tilalle. Näin ainakin asiakas pysyy tyytyväisenä.
Kyllä minä uskon sitä myyjän tarinaa.. Tuntui tietävän kyllä mitä tekee. varsinkin kun niitä oli tapahtunut useita viimeisen vuoden aikana.. Luulisi että olisi hänkin saanut palautetta toiminnastaan ellei se menisi ohjeiden mukaan. Ikäviähän nämä tällaiset asiat aina on mutta onneksi suurimmissa osissa tapauksia hommat saadaan hyvin pakettiin.
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
|
alex2209
Junior Member
|
19. maaliskuuta 2008 @ 17:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti venalaineJos liike vaihtaa vastoin ohjeita laitteen uuteen, jää se silloin tietenkin heidän tappiokseen. Siksipä epäilen että henkilö joka esim. sinulle on boksin uuteen vaihtanut ei ole ollut tietoinen näiden vehkeiden takuukäytännöstä. Siitä siis tuo "uskallus" kysymys.. ;)[/quote:
itellä myös toimittu rikkoutuneen boksin kohdalla juurikin antamalla uusi boksi kouraan...no täytyy kyllä myöntää boksin käyneen jo kaksi kertaa Saksassa,joten kyllä silloin jo täytyy kuluttajasuojalain mukaankin antaa uusi laite tilalle kuin lähettää se taas kerran huoltoon.
|
jl78
Newbie
|
1. huhtikuuta 2008 @ 07:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Takuu on 36kk = 3 vuotta... Niin ainakin minulle juuri eilen vahvistettiin Xbox 360 tuesta, kun sinne soitin Eliten hajoamisen vuoksi.
Mitään pakkausmateriaaleja en UPS yhtiöltä saa, vaan käskivät asiakastuessa ( suomeksi, erittäin asiallinen ja mukava puhelu ) pakkaamaan "johonkin" pakettiin. :)
Arvio palautukselle Tsekeistä on noin 3 viikkoa.... ARGH!! Pikkasen pistää "v***maan". Mutta minkäs teet?
|
velokki
Junior Member
|
1. huhtikuuta 2008 @ 12:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jl78: Takuu on 36kk = 3 vuotta... Niin ainakin minulle juuri eilen vahvistettiin Xbox 360 tuesta, kun sinne soitin Eliten hajoamisen vuoksi.
Mitään pakkausmateriaaleja en UPS yhtiöltä saa, vaan käskivät asiakastuessa ( suomeksi, erittäin asiallinen ja mukava puhelu ) pakkaamaan "johonkin" pakettiin. :)
Arvio palautukselle Tsekeistä on noin 3 viikkoa.... ARGH!! Pikkasen pistää "v***maan". Mutta minkäs teet?
Tsekeistä? Menevätkö Elitet sinne, vai onko korjauksia kahdessa paikkaa?
Kaikki kavereiden/tuttujen/foorumilaisten hajonneet 360:t mitkä tiedän ovat menneet Saksaan...
Have a nice day!
|
jl78
Newbie
|
1. huhtikuuta 2008 @ 20:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti velokki: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jl78: Takuu on 36kk = 3 vuotta... Niin ainakin minulle juuri eilen vahvistettiin Xbox 360 tuesta, kun sinne soitin Eliten hajoamisen vuoksi.
Mitään pakkausmateriaaleja en UPS yhtiöltä saa, vaan käskivät asiakastuessa ( suomeksi, erittäin asiallinen ja mukava puhelu ) pakkaamaan "johonkin" pakettiin. :)
Arvio palautukselle Tsekeistä on noin 3 viikkoa.... ARGH!! Pikkasen pistää "v***maan". Mutta minkäs teet?
Tsekeistä? Menevätkö Elitet sinne, vai onko korjauksia kahdessa paikkaa?
Kaikki kavereiden/tuttujen/foorumilaisten hajonneet 360:t mitkä tiedän ovat menneet Saksaan...
Näin ne ilmoittivat Tuesta. Kysyin sen tosiaan minne asti lähtee, niin sanoi reippaasti heti että Tsekin maalle ;)
|
Sponce
Newbie
|
2. huhtikuuta 2008 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä meni boksi rikki reilun vuoden käytön jälkeen. Kolme valoa vilkku ja virheilmoitus E74. Soittelin tukeen ja käski lähettää saksaan. Kone lähti saksaan huoltoon 15.2.2008 ja tuli huollosta 5.3.2008 emolevy oli vaidettu. Kone käynnistyi normaalisti, mutta värit olivat mustavalkoiset. Aluksi epäilin, että TV:ssä vika mutta ei ollut.
Soittelin tukeen uudestaan sanoivat että voi kokeilla uudella HD AV- kaapelilla, koitin ei auttanut. Soitin jälleen tukeen ja käskettiin lähettämään jälleen saksaan. Kone lähti siis uudestaan saksaan 6.3.2008 ja tuli takaisin 26.3.2008, tällä kertaa oli vaihdettu DVD-asema. Kuva oli edelleen mustavalkoinen.
Täytyy sanoa että rupesi pikkasen ottaan jo päähän ku ei konetta saada kuntoon.
Ajattelin että enää en konetta saksaan lähetä ja päätin soittaa netanttilan asiakaspalveluun, koska olin sieltä koneen ostanut. Käskivät lähettää koneen netanttilalle takaisin tai viedä lähimpään anttila myymälään joka lähettää koneen edelleen ja kaikki mitä paketissa tuli mukana ostohetkellä.
Tänään soitettiin netanttilasta, että uusi kone laitetaan tulemaan.
Olis vaan heti pitäny soitella netanttilalle eikä minnekkää xbox:in tukeen, vaikka ei mulla mitää pahaa sanottavaa oo xbox:in palveluista sain sieltä kaks kuukautta ilmasta gold live aikaa ja yhen pelin.
Semmonen tarina vielä ku tietäis miten se päättyy. Ehkä perjantaina jo tiedän.
|
puppe_b
Senior Member
|
2. huhtikuuta 2008 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Oma boksini on ollut kerran huollossa, jonka jälkeen asensin siihen ulkoisen usb-tuulettimen. Tällä hetkellä käytössä 1x80mm ja 1x120mm tuulettimet työntämässä viileää ilmaa konsolin sisään. Tässä copy-pastattu ohje vanhemmasta postauksestani (alkää antako myyntipuhemaisen kirjoitustyylin hämätä):
"
Lähteet:
http://www.cubeowner.com/forums/index.php?showtopic=9632
http://www.metacafe.com/watch/701904/usb_powered_fan/
Ohjeet:
-Osta tai ota vanhasta koneesta hiljainen 80mm tuuletin. Katso yllä olevat linkit ja rakenna niiden perusteella oma usb-tuuletin.
-Liitä rakentamasi tuuletin poikittain makaavan konsolin oikeaan laitaan, eli konsolin "pohjaan". Tuuletin kannattaa laittaa puhaltamaan ilmaa konsolin sisään pohjan keskikohdan vasemmalle puolelle, jolloin ilmavirtaus kohdistuu konsolin sisällä oleviin siileihin parantaen ilmankiertoa.
-Viilentävän vaikutuksen huomaa vaikkapa kun pelaat ensin pari tuntia jotakin peliä ja kokeilet kädellä kuinka kuumaa konsolin ulos työntämä ilma on. Usb-tuulettimen asennuksen jälkeen uusit pelisession ja lopuksi kokeilet kuinka kuumaa ilmaa konsoli työntää ulos tällä kertaa. Huomaat varmasti eron. Ilma on viileämpää!
-Lisä tuulettimen virka on lähinnä auttaa konsolia hengittämään paremmin. Konsolin omat tuulettimet hoitavat ilman sisään imemisen ja ulos työntämisen, mutta kun pohjaan lisätään uusi tuuletin työntämään viileää ilmaa sisään, niin konsolin omat tuulettimet hoitavat vain kuuman ilman ulos työntämisen. Taakka jakaantuu tasaisemmin.
-Takuu säilyy, sillä usb-tuuletin asetetaan konsolin ulkopuolelle. Itse asensin oman tuulettimen paikalleen neljän tukevan kuminauhan avulla. Tuulettimen reunoihin laitoin kumipäällystyksen, mikä esti tuulettimen resonoinnin konsolia vasten.
Kysykää, jos jotain jäi epäselväksi. Kannattaa kokeilla!
edit: moni kaupallinen xbox 360 jäähdytysratkaisu perustuu täysin samaan periaatteeseen.
"
|
alex2209
Junior Member
|
2. huhtikuuta 2008 @ 16:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sponce:
Olis vaan heti pitäny soitella netanttilalle eikä minnekkää xbox:in tukeen
se kannattaa tässäkin tapauksessa muistaa,kun laiteeseen tulee jotain vikaa takuuaikana niin yhteys liikkeeseen josta ostettu.Tässä tapauksessa liikkeen kuuluu soittaa sinne tukeen ja hoitaa viallinen laite huoltoon.Se ei siis ole kuluttajan homma soitella tuotetukiin...
|
velokki
Junior Member
|
2. huhtikuuta 2008 @ 18:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: edit: moni kaupallinen xbox 360 jäähdytysratkaisu perustuu täysin samaan periaatteeseen.
Ja Nyko Intercooler tunnetusti paskoi konsoleita sekoittaessaan sen tuuletusjärjestelmän. :/
Ei siinä mitään, tuo tuntuu ihan toimivalta systeemiltä, mutta Intercooler on vianaiheuttajana tunnettu.
Have a nice day!
|
puppe_b
Senior Member
|
3. huhtikuuta 2008 @ 11:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Ja Nyko Intercooler tunnetusti paskoi konsoleita sekoittaessaan sen tuuletusjärjestelmän. :/
Ei siinä mitään, tuo tuntuu ihan toimivalta systeemiltä, mutta Intercooler on vianaiheuttajana tunnettu.
Nyko Intercoolerin jäähdytys ei pohjaudu samaan menetelmään jonka kuvasin yllä.
|
thejammy
Senior Member
6 tuotearviota
|
3. huhtikuuta 2008 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
niin tuo nykon tuuletin kai "pöllii" osan virrasta välistä, tai siis kaiketi lisää virtaa josta oksi ei sitten oikein tykkää...
|
velokki
Junior Member
|
3. huhtikuuta 2008 @ 13:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti puppe_b: Lainaus: Ja Nyko Intercooler tunnetusti paskoi konsoleita sekoittaessaan sen tuuletusjärjestelmän. :/
Ei siinä mitään, tuo tuntuu ihan toimivalta systeemiltä, mutta Intercooler on vianaiheuttajana tunnettu.
Nyko Intercoolerin jäähdytys ei pohjaudu samaan menetelmään jonka kuvasin yllä.
Jaa no sitten en tiedä. Mutta kun sanoit että moni kaupallinen jäähdytysratkaisu perustuu tuohon, niin ekana tuli mieleen intercooler. :)
Soz my mistake.
Have a nice day!
|
velokki
Junior Member
|
3. huhtikuuta 2008 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuli sitten tänään boksi huollosta, 2 viikkoa 1 päivä meni. Nopeuteen olen hyvin tyytyväinen.
Mutta mutta...
Minulla on siinä sellaiset laimeat 32.90? Halo 3-skinit päällä. No, eiväthän ne sieltä ehjänä takaisin tulleet.
Ei niissä paljon ole damagea, mutta se vähäkin siitä skinistä tekee käyttökelvottoman. Meinaan kun sieltä joistain damaged-kohdista paistaa 360:sen valkoinen väri tummien skinien seasta. Kuvittele punaiseksi maalattu auto jossa on jäänyt peilit sinisiksi.
Nuo skinit ovat aika laimeat, joten on ihan kiva päästä niistä eroon, mutta ei h****tti vie jos en korvauksia vaadi. Live-aikaa ainakin se 3kk. Pistin alunperinkin viestin mukaan, jossa sanoin että tahdon Live-aikaa enemmän kuin 1kk. No, ei sieltä mitään enempää tullut.
Varsinkin nyt kun skinit ovat kustut, niin korvauksia perkele.
Have a nice day!
|
Mainos
|
|
|
Member
10 tuotearviota
|
20. huhtikuuta 2008 @ 00:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alex2209: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sponce:
Olis vaan heti pitäny soitella netanttilalle eikä minnekkää xbox:in tukeen
se kannattaa tässäkin tapauksessa muistaa,kun laiteeseen tulee jotain vikaa takuuaikana niin yhteys liikkeeseen josta ostettu.Tässä tapauksessa liikkeen kuuluu soittaa sinne tukeen ja hoitaa viallinen laite huoltoon.Se ei siis ole kuluttajan homma soitella tuotetukiin...
Voin kertoa, että ei näitä tappioksi firman puolesta vaihdella vaan ihan mikkisoftan piikkiin menee. Ja toisekseen: jos jokin pulju on keksinyt oman takuukäytännön (lue: MS) nii sitä tulee noudattaa, vaikka kuinka v**utt**s. Voin kertoa että aikanaan kun asiakas toi laitteensa huoltoa varten myymälään, otimme yhteyttä mikkisoftalle joka sanoi että pyydä asiakasta soittamaan itse; kuulemiin.
Käy tutustumassa www.digipikseli.fi
|