User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 17:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > miksi maksan tv-maksua? ota kantaa.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miksi maksan tv-maksua? Ota kantaa.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234
Tabulator
Suspended due to non-functional email address
_
15. marraskuuta 2005 @ 04:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyhmyyttäni maksan! Olin aikoinaan niin höveli,että kun "omaan" eli vuokrakämppään muutin niin maksoin. Siittä lähtien olen sen maksanut vanhasta muistista. Eikä kehtaa lopettaa kun on alottanut. TYHMÄ!




askelpalautin, engl. backspace,Näppäin joka poistaa edellisen merkin.
hosseli
Member
_
15. marraskuuta 2005 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
fevrier VÄHINTÄÄNKIN OUTOA TEKSTIÄ SINULTA
"""Ite haluaisin edes hivenen perätä tän palstan moraalia. Täällä keskustellaan kaikesta, mikä vain on laitonta ja opetetaan vielä kohta kohdalta kuinka ne toteutetaan. Pitänee kai lopettaa tän palstan lukeminen (ja tietenkin siihen kirjoittaminen), kun ei hermo kestä palstaa, joka on tarkoitettu vain ja ainoastaan väärinkäytösten opettamiseen.

Mitä mieltä ovat palstan valvojat? Mä olen valmis ottamaan loppuiäkseni kirjoituskiellon tälle palstalle, mutta missä menee se "neuvomisen" raja?"""
****************************************************

Kerro edes yksi asia mistä keskustellaan laittomasta asiasta. Vai pitätkö sä sitä laittomana että itse olen kysyny elokuvavinkkejä kotivideoiden tekemiseen. Tai sit sitä että olen tehnyt lastenleffoja vhs-kaseteistä dvd-n, kun nauhuri rupes syömään nauhaa minkä jälkeen sen voi heittää roskakoriin. Tai sit pakkaamista 2elokuva yhdelle dvd-lle tai divx-ks että sais katsottua divx soittimes......????
Itse olen saanut hyvin asiallisia neuvoja ja olen saanu tehtyä mahtavat videot-dvd:t menuineen ja kaikkia muita hienouksia.
AIKA OUTOO TEKSTIÄ!!!!!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2005 @ 16:27

Senior Member

4 tuotearviota
_
16. marraskuuta 2005 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni koko sivusto on tarkoitettu "hämärien" hommien tekoon ja se on hyvä :D

Lähes joka ohjelma ja artikkeli on tarkoitettu laittomuuksien tekoon, ei ehkä suoraan, mutta pääasiassa kuitenkin.
Jos ei täällä palstalla hengailu kiinnosta, ni mun mielestä voit suunnistaa vaikka osoitteeseen www.demi.fi tai www.suomi24.fi

Ei sit kannata ottaa mun tekstejä liian vakavasti.

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
Mainos
_
__
 
_
HD15
Member
_
16. marraskuuta 2005 @ 06:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta mielestäni valtion ei pitäisi tarjota viihdeohjelmia lainkaan.
yksi kanava jolta tulee uutiset, sää ja muita asiaohjelmia.
Kyllä ne kaupalliset yritykset hoitaa sen viihdepuolen.
Eli poistamalla kaiken viihdepuolen, saamme kakkosen pois.
 
Sivu:<1234
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > miksi maksan tv-maksua? ota kantaa.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy