User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 3.8.2025 / 02:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
9. toukokuuta 2005 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan tässä jo jonkun aikaa "jännitetty" että miten tossa käy.
Quote:
Pyydettiin myös tulemaan meseen, että voitaisi selvittää tämä asia... :D
LOL

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2005 @ 14:28

Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
9. toukokuuta 2005 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika hyvä kyllä toi mese veto! :D

Vielä yksi juttu tuossa kusee. Jos on nimittäin yhteensopivuusongelma, siitä olisi pitänyt ilmoittaa kauppaa tehdessä ja nyt myöhemmin antaa rahat takaisin tai vastaava tuote tilalle ja kun on kerran viivytelty näin kauan että asiakas on kerinnyt ostamaan toisen tuotteen tilalle niin ehdottomasti rahat takaisin.
Toivottavasti saat siis asiat setvittyä ja rahat tilille!
AfterDawn Addict
_
9. toukokuuta 2005 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huhhuh mitä toimintaa...ongelma on varmastikin siinä, että yksinkertaisesti niillä ei ole "kiekon kiekkoa" rahaa, joten ei pysty palauttamaan rahoja...ton takia on tietysti hyvä suosia vähän isompia firmoja, josta saa tämän tyyppisissä tapauksissa (kun kuluttaja asiamieheenkin on oltu yhteydessä) kyllä rahansa takaisin...

Itse itseäni lainaten..
Quote:
Samaa mieltä...pistä ihmeessä liikkeen nimi näkyviin...
Ja kaikkihan tietää, että minne aD:stä löytyvät jutut "sijoittuu" googlella haettaessa...no jos joku ei tiedä, niin yleensä kymmenen ekan tuloksen joukkoon... :D
Kokeilkaapa huviksenne hakea hakusanalla "HS-Computers" ja katsokaa, että mistä tämä threadi löytyy... ;D

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
Senior Member
_
9. toukokuuta 2005 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kokeilkaapa huviksenne hakea hakusanalla "HS-Computers" ja katsokaa, että mistä tämä threadi löytyy... ;D
Ei tule itsellä ainakaan kymppi sakkiin :(

Mistähän johtuu että Firefoxin ja Operan tulokset googlella on erillaisia?


Edit: IE:llä näkyy sijoittuvan hyvin :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2005 @ 14:50

jepu010
Member
_
9. toukokuuta 2005 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tuli siinä kolmantena :D Linkin nimi oli: "Joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo?"

Tekee gutaa tolle firmalle.

Edit: Allekirjotuskuvan vaihto ku lataili eikä löytäny sitä :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2005 @ 15:19

admins
Suspended due to non-functional email address
_
9. toukokuuta 2005 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itseä ihmetyttää onko syy liikkeessä vai asiakkaassa.
Myyjä liikehä voi automaattisesti palauttaa viallisen tuotteen maahantuojan ongelmaksi, eikä siellä edes tutkita tarkemmin onko vikaa.
Jos olet esim heille vittumaisen asiakkaan maineessa ehkä he vain haluavat tehdä kiusaa ja laittaa ostamaan tuotteet muualta.

lisäys:
tai kortti oli oma käytetty ja viallinen josta yritettiin päästä
eroon, pahimmassa tapauksessa liikeelle ilmainen näytekappale jolla ei takuuta.
tai noita yrityksille lähes ilmaisia cruzbroker tyylisiä viallisia tehdaspalautuksia joilla ei myöskään takuuta.
Quote:
Tuuletin hajosi 1 v 3 kk kuluttua eli takuu ummessa
-todennäköisesti tuulettimen laskennallinen ikä n 1/2 vuotta :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2005 @ 15:13

Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
9. toukokuuta 2005 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Offtopic: Mulla oli IE:llä 11.

Edit: Seittemäs jos etti pelkkiä suomalaisia... ja lainausmerkkien kans kummallakin tavalla 3. Vaikuttaa näköjään aika paljon nuo kaikki "pikku"-jutut... :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2005 @ 15:28

AfterDawn Addict
_
9. toukokuuta 2005 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mistähän johtuu että Firefoxin ja Operan tulokset googlella on erillaisia?

Edit: IE:llä näkyy sijoittuvan hyvin :)
Aika outoa...
Itse kokeilin meinaan konquerorilla, firefoxilla ja operalla...ja kaikilla löytyy kymmenentenä...

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
Moderator

7 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2005 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Offtopic: mulla oli joku 6:s jos etti suomalaisii.. :D
Quote:
Hoh...
Niinhän siinä kävi, että valitus piti laittaa.
Vielä maanantainakin 25.4 (ehdoton takaraja) luvattiin noin klo 11.30 mennä pankkiin. Kun soitin noin 13.15, ei enää vastattu puhelimeen. Vähän myöhemmin alkoi tulla tekstareita, joissa epäiltiin yhteensopivuusongelmaa ja sitä että olisin itse hajoittanut kortin. Siis ihan noin niinkuin viime hetkellä tuli yhtäkkiä mieleen??
Pyydettiin myös tulemaan meseen, että voitaisi selvittää tämä asia... :D
joo epätoivosta taitaa olla noilla... enpä oo ennen kuullu että mesessä ratkotaan... :D
Quote:
Tässä vaiheessa olin jo aloittanut täyttää valituslomakkeita ja pistinkin tekstarin, että myöhästyit, valituslomakkeita täytetään jo.
Pistin pe 29.4 lomakkeet postiin. Hitto vaan kun oli välissä kaikki vaput sun muut helatorstait niin viivyttää hommaa.
Toivottavasti saisivat kohta asian tutkittua.
hyvä! saat varmemmin rahas takas kun teet ton valituksen! ja hyvällä lykyllä puhelin ym. kuluja.. :D

EDIT:
Quote:
Ja kaikkihan tietää, että minne aD:stä löytyvät jutut "sijoittuu" googlella haettaessa...no jos joku ei tiedä, niin yleensä kymmenen ekan tuloksen joukkoon... :D

Kokeilkaapa huviksenne hakea hakusanalla "HS-Computers" ja katsokaa, että mistä tämä threadi löytyy... ;D
näin on.. välillä hyvä että ad saa huomiota googlessa.. ainut vaan että sen takii tulee myös kyselijöitä sääntöjeen vastasiin juttuihin...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2005 @ 15:23

Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2005 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni löytyi jopa ensimmäisenä googlella. Kyllä varmaan tympii joutua tällaisia asioita selvittelemään kun varmaan parempaakin tekemistä olisi itse kullakin. Itselläni on ollut (onneksi) kokemusta vasta pelkästä asiakaspalautuksesta ja sekin on ollut jo mielestäni tarpeeksi työlästä ja tympeää touhua. Käämit kun tahtoo palaa tietokoneongelmissakin niin ei tahdo hermot kestää sitä paketin edestakaiskuljettelua.

MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
OS: Windows Vista Ultimate 32-bit
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2005 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hitto, on se kymmenentenä tuloksissa...
On kyllä niin hauskaa. Ei koko takuuvaihdossaoloaikana myyjälle edes juolahtanut mieleen kysyä mahdollista yhteensopivuusongelmaa tahi mitään muutakaan. Kun alkujani vein kortin vaihtoon ja näytin parit screenshotit virheistä, tuli ykskantaan myyjän suustakin "Joo, rikkihän toi on." Nyt sitten aletaan yhtäkkiä epäillä kaikenlaista.
Ja tämä kortti on oikein tuplasti rikki, ensin tuli artifaktivika ja sitten ilmeni black screen. Tosin tuo BS tulee vain Ski Alpinessa, mutta kuitenkin. Aika hyvä peli loppujen lopuksi.
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2005 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo. Kyllä tuo on ihan selvästi konkurssifirma, ei siis ihme jos haluavat pitkittää rahojen palautusta. Osa tuotteista esim. kännyköissä on jo poistunut myynnistä ja hinnat ovat niissäkin 100? liian kalliita
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
10. toukokuuta 2005 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään kokemusta, kauankohan tuollainen käsittely vie. Tai että ilmoitetaanko missään välissä väliaikatietoja?
Meinaan vaan, että eikös tuolta pitäisi tulla ilmoitus kun valitus on saapunut perille. Ei ole mitään ilmoitusta tullut.
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
10. toukokuuta 2005 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko lukenut tätä vielä? http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?site=34&tmf=6475&lmf=6512&id=8167&mode=readdoc&style=big

Näköjään vie yleensä useita kuukausia, mutta voi siinä vissiin tehdä sovinnon myyjän kanssa vaikka valitus siellä onkin, että ei muuta kun neuvotteluonnea! ;)
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
10. toukokuuta 2005 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voi sun, että useita kuukausia.
Tuo nyt on periaatteessa ollut neuvottelua koko aika. Myyjä on hiton hyvä puhumaan ja lupaa kuun taivaalta, myötäilee todella paljon, mutta laihoin tuloksin.
epesu
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2005 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos myyjä on pyytänyt sinua meseen oletan sinun olevan myyjän henkilökohtainen tuttava/ hyvä ystävä? Jos asia on näin miten kehtaat toimia häntä kohtaan noin? Onko aivan varma, että kortti oli alunperin rikki vai onko kyse sinun omista virityksistäsi? En minä ainakaan antaisi rahoja takaisin ennen kuin tiedän että kortti ei ole sinun hajoittama. Jos myyjä antaa rahat eikä saakkan takuusta uutta korttia myyntiin häviää hän koko summan. Onko se oikein?

Yhden tai kahden tapauksen takia ei kannata alkaa solvaamaan yritystä.


Selvitin myös, että sivut eivät ole enää käytössä vaan tulosa on kokonaan uudet. Soitin firmalle ja kyselin myös piruuttani hintoja ja sain hyvän tarjouksen sekä *elvetin asiallisen palvelun.

Jokainen voi miettiä itse ketä syyttää mutta syypäätä tässä asiassa ei voi vielä sanoa. Toivottavasti sinulla kortinkäyttäjä on puhtaat jauhot pussissa! ;)

Onnea asian selvittämiseen..



Ai niin en tiedä kiinnostaako ketään mutta kyseisessä "puljussa" on menossa muutosvaihe eli yritys on muuttumassa Osakeyhtiöksi. Lisäksi yritystä hoitaa tällähetkellä vain yksi työntekijä joka vastaa kaikesta. Hän kertoi myös käyttäneensä välillä harjottelijapoikia apunaan.

Suurien muutoksien aikana tuskin kerkii kaiken maailman näyttispoikia miettimään varsinkin kun asia haiskahtaa näinkin oudolle!

Sanokaa mitä sanotte mutta kun luin tämän keskustelun pariin otteeseen läpi jäi vähän paskan maku suuhun! Mutta eniten naurattaa tuo mese homma koska tuskin myyjä pyytäisi ketään "mesettämään" tuntematta henkilö erityisen hyvin! Eikai tässä ole mitään henkilökohtaista mukana?

Tiedän muutaman vastaavan tapauksen jossa kateus meni yli äyräiden ja siitä se kaikki alkoi.. ;)

Kerroin myyjälle myös tästä keskustelusta eikä hän tiennyt mitään. Toivottavasti hän tulee lukemaan tämän läpi. Tästä tulee vielä todella hauskaa TAKUUvarmasti!

odotellaan ja katsellaan..

AMD Autojen BMW

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2005 @ 09:38

Uukoo
Member
_
11. toukokuuta 2005 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Yhden tai kahden tapauksen takia ei kannata alkaa solvaamaan yritystä.
Tottakai kannattaa varoittaa muita. Mua ainakin vituttaisi jos kävisi näin kyseisen puljun kanssa.
Quote:
Sanokaa mitä sanotte mutta kun luin tämän keskustelun pariin otteeseen läpi jäi vähän paskan maku suuhun! Mutta eniten naurattaa tuo mese homma koska tuskin myyjä pyytäisi ketään "mesettämään" tuntematta henkilö erityisen hyvin! Eikai tässä ole mitään henkilökohtaista mukana?
Miten niin? Miten messengerin käyttö on yhtään sen tuttavallisempaa kuin esim. puhelu tai sähköposti?
Quote:
En minä ainakaan antaisi rahoja takaisin ennen kuin tiedän että kortti ei ole sinun hajoittama.
Näin se kauppa vaan toimii, jos asiakas sanoo, että kortti on rikki niin kortti on rikki ja jos takuu on voimassa niin takuu on voimassa. Myyjän kuuluu suorittaa asianmukaiset toimenpiteet. Myyjä tuskin pystyy mitenkään todistamaan, että asiakas olisi rikkonut kortin. On aivan oikein ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen tälläisen pelleilyn jälkeen.
Quote:
Ai niin en tiedä kiinnostaako ketään mutta kyseisessä "puljussa" on menossa muutosvaihe eli yritys on muuttumassa Osakeyhtiöksi. Lisäksi yritystä hoitaa tällähetkellä vain yksi työntekijä joka vastaa kaikesta. Hän kertoi myös käyttäneensä välillä harjottelijapoikia apunaan.

Suurien muutoksien aikana tuskin kerkii kaiken maailman näyttispoikia miettimään varsinkin kun asia haiskahtaa näinkin oudolle!
Kaiken maailman näyttispoikia? Sinähän se todella tiedät mitä asiakaspalvelu on. Veikkaan, että ainoa suuri muutos näillä näkymin on yrityksen tuleva konkurssi, jos meno kerran on tällaista..
Quote:
Kerroin myyjälle myös tästä keskustelusta eikä hän tiennyt mitään.
Mitäs veljesi/setäsi/isäsi tms. tuumasi kun kerroit?

Minua ainakin yrittäjänä huolestuttaisi tällainen maine.


Teh leet.
epesu
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2005 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varoittaminen on eri asia kuin mustamaalaaminen. En halua puoltaa kumpaakaan kaveria tässä tapauksessa mutta oudolta haiskahtaa edelleen.

Ja tottakai myyjä on oikeutettu tietämään mitä täällä puhutaan. Ehkä saamme kuulla lisää mielipiteitä vielä..


Suomessa on hyvin yleistä harhauttaa myyjiä kuluttajasuojan varjolla! Myyjätkin ovat vain ihmisiä kuten asiakkaat.


Ja tuon messengeri asian haluaisin näyttispojan selvittävän. Ei missään yrityksessä minua ole pyydetty meseen ellei kyse ole tuttavuussuhteesta! Eli tunnetko myyjän henkilökohtaisesti? Onko asian takana myös jotain muuta henk.kohtaista?

AMD Autojen BMW

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2005 @ 11:04

AfterDawn Addict
_
11. toukokuuta 2005 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Yhden tai kahden tapauksen takia ei kannata alkaa solvaamaan yritystä.
No tottakai kannattaa...vai oletko sitä mieltä, että esimerkiksi temen pitäisi mennä ostamaan samasta kaupasta vähän "uutta rautaa", kun ei ole kuin vasta kerran käynyt näin...??

EDIT:
Quote:
Myyjätkin ovat vain ihmisiä kuten asiakkaat.
No elinkeinonharjoittajaa ei voi verrata kuluttaja asiakkaaseen...oletko ikinä tutustunut kuluttajansuojalakiin...??

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2005 @ 11:08

epesu
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2005 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitan että temen:n tapauksessa voi olla takana jotain muuta! Katsotaan nyt ihan rauhssa miten tässä käy :-) ..Mielenkiintoista!


Jos asiakas on täysi kusipää voi palvelu olla hänelle sellaista. Itse olen ylimielisyydestä kärsinyt mm. autokauppaa tehdessä. Sitä saa mitä tilaa!

AMD Autojen BMW
epesu
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2005 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Myyjätkin ovat vain ihmisiä kuten asiakkaat
Tuolla tarkoitin että ketä vain voi höynäyttää ja hyväksikäyttää! Yrittäminen on suomessa tehty muutenkin liian vaikeaksi joten kaikki ongelmatapaukset vain lisäävät ennestään vaikeaa yrittämistä!

Pistähän sinäkin näyttispoika oma nimesi tänne niin osataan sinuakin varoa ja sinusta voidaan varoittaa muita!

Tulet vielä huomaamaan miten kätevä keksintö puskaradio muuttuu erittäin vaaralliseksi maineen kannalta.

EDIT: Takuukäytäntökin on tehty erittäin monimutkaiseksi monien maahantuojien/tukkureiden osalta. Sen tietää vain aniharva, miten homma oikeasta toimii ;)

Yrittäjiä pitää kannustaa eikä maineita mustamaalata kuten täällä nyt tehdään. Tämä on naurettavaa! :P

AMD Autojen BMW

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2005 @ 11:15

AfterDawn Addict
_
11. toukokuuta 2005 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tuolla tarkoitin että ketä vain voi höynäyttää ja hyväksikäyttää! Yrittäminen on suomessa tehty muutenkin liian vaikeaksi joten kaikki ongelmatapaukset vain lisäävät ennestään vaikeaa yrittämistä!
Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...
Quote:
EDIT: Takuukäytäntökin on tehty erittäin monimutkaiseksi monien maahantuojien/tukkureiden osalta. Sen tietää vain aniharva, miten homma oikeasta toimii ;)
Kyllä se pitää tietää, tai sitten voi tollaset yritys hommat unohtaa heti...kuluttajanko se pitäisi mielestäsi tietää...??

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
epesu
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2005 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitin ettei normaali kuluttaja tiedä takuukäyntäntöä. Se ei ole maailman yksinkertaisin asia varsinkaan tuotteen kohdalla jonka vian toteaminen ei ole helppoa eikä varsinkaan sen toteaminen onko kortti ollut alustapitäen viallinen vai onko se hajoitettu jälkeenpäin.

AMD Autojen BMW
Moderator

7 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2005 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...
toi on kyllä totta.. :D
Quote:
Kyllä se pitää tietää, tai sitten voi tollaset yritys hommat unohtaa heti...kuluttajanko se pitäisi mielestäsi tietää...??
sen takuu on todellakin yrittäjästä kiinni.. eli jos asiakas vaatii että se pitäis saaha takuuseen niin sillon se _täytyy_ selvittää...
Quote:
. Kun alkujani vein kortin vaihtoon ja näytin parit screenshotit virheistä, tuli ykskantaan myyjän suustakin "Joo, rikkihän toi on."
johan se siis sanottiin että se on rikki.. mitä ne vielä odottelee.. oisivat vaihtaneet sillo samaten...??

Quote:
Vielä maanantainakin 25.4 (ehdoton takaraja) luvattiin noin klo 11.30 mennä pankkiin. Kun soitin noin 13.15, ei enää vastattu puhelimeen.
tuo jo kertoo aika paljon jos ei vastata puhelimeen.. jos asiakkaalla on asiaa niin yrittäjähän vastaa ja selvittää asian eikä jätä vastaamatta!

toivottavasti tää selviää.. itelläni on hyvinkin helppoa kun sukulaisella on atk-liike ja sieltä saan tarvittavat osat koneeseeni ja varmasti ilman ton kaltasii ongelmii..

Mainos
_
__
 
_
pihlis75
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2005 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senverran keskustelu yltyi, että tuntuu olevan myyjän puolikin edustettuna?

Eipä silti kyseinen ala on todella hankala noiden takuuasioiden kanssa. Hankala saada selville mistä hajoaminen johtuu. Onko esim: näytönohjainta kellotettu ja niin saatu rikki, tai kadetön asentaja, vai onko siinä ollut jo vikaa tehtaalta lähtiessä.

Yksi kone tullut vastaan, mihin on itse asennettu uusi näytönohjan, ja sitten on nykinyt ym ym. Kiintolevyn piuhat näytönohjaimen tuulettimen välissä...

Eikä tämä ollut puolustuspuhe kummallekkaan, vaan oma mielipiteeni.

http://hauskatvideot.com Netin hauskimmat videot, tsekkaa heti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2005 @ 11:55

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
 
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy