User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 13:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > porttien uudelleenohjauksen ohje, dc++ ja zyxel prestige 660h-61
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Porttien uudelleenohjauksen ohje, DC++ ja Zyxel Prestige 660H-61
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
miCSu_
Newbie
_
19. marraskuuta 2006 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toki kokeilin sitä itse jo aiemmin. Eipä auttanut tuokaan :/
vwmurre
Suspended due to non-functional email address
_
4. joulukuuta 2006 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko nämä samat asetukset myös Zyxel Prestige 660HW-61:ssä??

Itsellä, kun ei enään Azureus, DC++ jne toimi kunnolla purkin päivityksen jälkeen :(

E: Kannattaako tuon purkin omaa palomuuria käyttää XP:n palomuurin sijasta?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. joulukuuta 2006 @ 10:27

miCSu_
Newbie
_
4. joulukuuta 2006 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Reitittimen palomuuri ja tietokoneen oma palomuuri (itse en käytä XP:n palomuuria, vaan ilmaissoftia) kannattaa molemmat pitää päällä.
Näin ainakin itse olen asian käsittänyt.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. joulukuuta 2006 @ 11:31

lauri777
Newbie
_
5. joulukuuta 2006 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko nuo kaikki portit aukaista laittamalla ip osoite tohon all ports ja all ports?

Kuva selvennykseksi:klick
miCSu_
Newbie
_
5. joulukuuta 2006 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noin se minulla ainakin toimi.

"There are 10 types of people in the world: people who understand binary, and people who have friends." @ toothpastefordinner.com
lauri777
Newbie
_
5. joulukuuta 2006 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miCSu_:
Noin se minulla ainakin toimi.
Ok kiitos.
Toinen kysymys: Miten voin laittaa sääntöjä, että mikä tietokone saa kaistaa vaikka 256/kt ja toinen saa sitten loput? On vähän ärsyttävää pelata kun veli kattelee netis videoita ja ping hyppää 400ms ja kick...

EDIT:Ei se all ports toimi minulla...silti xfire näyttää, että olen symmetric NAT:in takana.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. joulukuuta 2006 @ 05:55

vwmurre
_
7. joulukuuta 2006 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Azureus 35119 (TCP + UDP) http://img475.imageshack.us/img475/1188/azureus38zh.jpg
BitComet 16203 (TCP) http://img213.imageshack.us/img213/2628/bitcomet068fx.jpg
BitTornado 10000 - 10010 (TCP) http://img221.imageshack.us/img221/2280/bittornado1yp.jpg
DC++ 1412 (TCP + UDP) http://img222.imageshack.us/img222/126/dc126vo.jpg
eMule 4662 (TCP) + 4672 (UDP) http://img148.imageshack.us/img148/8986/emule41bt.jpg
µTorrent 32459 (TCP + UDP) http://img529.imageshack.us/img529/3191/utorrent125uy.jpg

Tuossa kerrotaan, että esim Azureuksen portti olisi 35119..Mulla ainakin ohjelma antaa oletuksena portin 21266..
Sit kun laittaa Zyxel asetuksiin tuon 21266:n, niin tulee virheilmoitus ?

DC++n asetukset on laitettu sivuston ohjeiden mukaan, eikä toimi..?

E: Purkkinahan toimii Zyxel Prestige 660HW-61 ja yhteytenä Elisa ADSL 24/1 full rate...Hermot näiden kanssa menee:(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2006 @ 12:00

vwmurre
_
7. joulukuuta 2006 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
ERROR: An Error Was Detected On The Previous Page HTML Item value: 3&Any(UDP)&Any(TCP)&*Azureus(TCP/UDP:21266)&
Tämä oli herjaus viesti..

E:Juuri kokeilin myös tuolla 35119 portilla, mutta sama herjaus? Mikähän mättää ny?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2006 @ 12:12

lauri777
Newbie
_
7. joulukuuta 2006 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
[quote]ERROR: An Error Was Detected On The Previous Page HTML Item value: 3&Any(UDP)&Any(TCP)&*Azureus(TCP/UDP:21266)&
Tämä oli herjaus viesti..

E:Juuri kokeilin myös tuolla 35119 portilla, mutta sama herjaus? Mikähän mättää ny?[/quote]En ole ihan varma, mutta laita kaikkiin porttien kohtaan jotain. Esim. jos sinulla jostain lokerosta puuttuu numero niin se herjaa ainakin minulla tota. Laita kaikkii lokeroihin joita et tarvitse vaikka 0 ja ip paikkoihin 0.0.0.0 niin vois toimia.
Mossmatt
Newbie
_
11. joulukuuta 2006 @ 04:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain ongelmani selvitettyä.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/7/272719

Ratkaisu oli loppupeleissä helppo. Ohjelmat eivät toimineet ISP:stä johtuen. ISP tarjosi oletuksena yksisuuntaista liikennettä ADSL:lle joten kun soittelin sinne niin he laittoivat sen kaksisuuntaiseksi ja kaikki rupesivat pelaamaan oikein hyvin.
vwmurre
_
11. joulukuuta 2006 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ratkaisu oli loppupeleissä helppo. Ohjelmat eivät toimineet ISP:stä johtuen. ISP tarjosi oletuksena yksisuuntaista liikennettä ADSL:lle joten kun soittelin sinne niin he laittoivat sen kaksisuuntaiseksi ja kaikki rupesivat pelaamaan oikein hyvin.

Voiko tuota ISP:tä millään tarkastaa omalta koneelta, että mikä on asetuksena?

Mossmatt: Mikä palveluntarjoaja?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. joulukuuta 2006 @ 08:56

Member
_
11. joulukuuta 2006 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mossmatilla palveluntarjoajana on Japo

http://www.japo.fi/
Junior Member
_
17. joulukuuta 2006 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten saisin dc++:an active tilaan kun minulla on telewelin tw-ea201 adsl modeemi palomuuri kyllä sallii dc:n mutta silti ei tule hauissa mitään activella portteina minulla on 1412 kummassakin

tokke
jepe92
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 00:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä mun pitää tehdä kun mulla on Prestige 660HW-61 routeri mutta en pääse sisään routeriin?(192.168.1.1)
mulla se ei kysy user namee ollenkaan tulee vaa et
Enter Password and click Login.
eikä 1234 toimi eli mitä pitäis tehä?

tota se kysyy

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2006 @ 00:37

jepe92
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 00:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mahollisimman nopesti vastaus kiitos :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2006 @ 00:38

vwmurre
_
28. joulukuuta 2006 @ 06:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Resetoi purkki...Sen pitäis palauttaa vanha salasana ja käyttäjätunnus!
ekku
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Klikkaa vaan login eikä mitään muutoksia ehdotettuun ja ignore+klik ja avot olet pesässä.
vwmurre
_
28. joulukuuta 2006 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on tullut sitten kokeiltua kaikki tällä foorumilla annetut ohjeet ja vinkit, mutta siltikään en saa toimimaan :(
Purkkina Zyxel 660-HW61 (päivitetty uusin firmware) ja yhteytenä Elisa ADSL 24/1

MItähän seuraavaksi..?

Muuten netti toimii ihan ok.
ekku
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käynnistä, suorita TELNET 192.168.1.1 ja enter salasanaksi 1234 ja enter telnet-valikosta valitset haluamasi. Jos jokin menee vikaan, reseitoi zyksel ja aloita alusta.
vwmurre
_
28. joulukuuta 2006 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ekku:
Käynnistä, suorita TELNET 192.168.1.1 ja enter salasanaksi 1234 ja enter telnet-valikosta valitset haluamasi. Jos jokin menee vikaan, reseitoi zyksel ja aloita alusta.
Kenelle tämä oli tarkoitettu? Ja mitä tuolla valikossa tarvii tehdä?

E: Ahaa...Elikkä tuo on siis sama, kuin...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2006 @ 11:37

Jesari
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TeleHell vaihtu ZyXELiin ja vaikuttaa ainakin paremmalta kun ei pätki yhteyttä ollenkaan.. mutta toinen ongelma eli portit.

On siis toi Prestige 660HW-61 ja vastaanottimena Buffalon 54Mbps usb tikku.
DC++ ei toimi nuilla ohjeilla, antaa kyllä automaattisesti oikean ulkosen IP:n jne.. mutta ei löydy mitään.
Sama Steamin ja Azureuksen kanssa eli eivät toimi.

E: Softa muurina F-securen client security 6 ja portit sallittuna.

Toivoisin pikaista apua!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2006 @ 11:46

ekku
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jesari:
TeleHell vaihtu ZyXELiin ja vaikuttaa ainakin paremmalta kun ei pätki yhteyttä ollenkaan.. mutta toinen ongelma eli portit.

On siis toi Prestige 660HW-61 ja vastaanottimena Buffalon 54Mbps usb tikku.
DC++ ei toimi nuilla ohjeilla, antaa kyllä automaattisesti oikean ulkosen IP:n jne.. mutta ei löydy mitään.
Sama Steamin ja Azureuksen kanssa eli eivät toimi.

E: Softa muurina F-securen client security 6 ja portit sallittuna.

Toivoisin pikaista apua!
Ehdotan, että lukisistte tämän ketjun alusta lähtien uudellee ja huom! ajatuksen kanssa. Zyxelin ohjeet on käsitelty perusteellisesti.
Kiitokset vielä kerran ketjun asiantuntijoille.
Jesari
Newbie
_
29. joulukuuta 2006 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oi helvetti! Nyt toimii kaikki.. ohjeita en lukenut mutta tajusinpa vaihtaa tuota usb tikkua ja asensin samanlaisen uudestaan ja kaikki pelittää!
(olikohan siinä telehellissä sittenkään mitään vikaa)

E: Nyt on alkanut taas pätkimään yhteyttä ainoastaan tältä koneelta. Kummatkin läppärit pelittää täysin, mutta tämä ei..
Missähän mahtaa vika olla?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2006 @ 16:30

Member

1 tuotearvio
_
29. joulukuuta 2006 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia ohjeista todella PALJON!

Nyt on Connectable YES ^^

ISO KÄSI tekijälle ^^

Mainos
_
__

_
jepe92
Newbie
_
29. joulukuuta 2006 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei auttanu yhtää restarttasin zyxelin ja en muuttanu mitää painoin login ei käyny mitään

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > porttien uudelleenohjauksen ohje, dc++ ja zyxel prestige 660h-61

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy