User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 17:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > dc++ opas
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ opas
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
Allu92
Newbie
_
5. huhtikuuta 2007 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jorkki007:
millähän tavalla saan tämän uusimman version suomeksi.

http://sourceforge.net/tracker/?atid=460289&group_id=40287
Tuolta saa kielipaketteja.
En tarkkaan muista, mutta jossain sielä dc:n asetuksissa on kielivalikko(en muista nimeä).
Siinä painat selaa(onkohan se englanninkielisessä Browser)
Etit sen kielipaketin jonka olet tallentanut koneellesi ja käynnistät uudelleen dc:n. Sitten pitäisi toimia.

Joku voi antaa vähän selvemmät ohjeet.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. huhtikuuta 2007 @ 20:01

MarLe_59
Newbie
_
11. huhtikuuta 2007 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahtaako olla normaalia, että DC++ toimii vain järjestelmänvalvojan oikeuksilla. Rajatuilla oikeuksilla on vain aloittavinaan lataamisen, mutta mitään etenemistä ei tapahdu, vain jatkuvasti toistuvia uusia aloituksia. Mahtaisko tähän löytyä jokin apu, että myös rajatuilla oikeuksilla latailut onnistuisivat? Järjestelmänvalvojana kaikki toimii, kuten pitääkin.
uketus
Member
_
6. toukokuuta 2007 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mihin se on asennettu? jos progman filessiin ja dc:lta laitettu latamaan oletus kansioon, niin ei tietenkään voi ladata mitään.

intel celeron 2.80GHz\NVIDIA Geforce FX 5700(128 Mt)\abit ic7\1 Gt ddr\xp pro\kovot: 20Gt\40Gt\80Gt\500Gt
Erksa
Newbie
_
9. toukokuuta 2007 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko tota tietokoneen nimeä pakko laittaa ja haittaakose?

YO =)
uketus
Member
_
9. toukokuuta 2007 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mihin nää oot sitä laittamassà?

intel celeron 2.80GHz\NVIDIA Geforce FX 5700(128 Mt)\abit ic7\1 Gt ddr\xp pro\kovot: 20Gt\40Gt\80Gt\500Gt
Erksa
Newbie
_
9. toukokuuta 2007 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mitään enää

YO =)
Morphosis
Newbie
_
20. toukokuuta 2007 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Homman nimi on seuraavanlainen;

tässä joku aika sitten toi mun DC++ ei oo suostunu enää hakemaan yhtää tiedostoja. oon yrittäny hakea jos jonki sorti videoita ja musiikkia mutta ei tuu yhtikäs mitään. Päättelin että oon passiivitilassa mut ku katoin ni en ollu. Osaisko joku selittää mitäs tää ny sit meinaa? Kiitos
Senior Member

13 tuotearviota
_
21. toukokuuta 2007 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morphosis:
Homman nimi on seuraavanlainen;

tässä joku aika sitten toi mun DC++ ei oo suostunu enää hakemaan yhtää tiedostoja. oon yrittäny hakea jos jonki sorti videoita ja musiikkia mutta ei tuu yhtikäs mitään. Päättelin että oon passiivitilassa mut ku katoin ni en ollu. Osaisko joku selittää mitäs tää ny sit meinaa? Kiitos
Laita passiivi tilaan niin sitten pitäisi toimia, tosin ei löydä vaan niin paljoa kuin aktiivi tilassa.
Latetux
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. toukokuuta 2007 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis miten pääsen Zyxelin sivulle? Ainakun kirjoitan osoitteeksi sivun http://192.168.1.1 niin sivu ei suostu latautumaan millään selaimella. Apua kiitos!
Kattis
Newbie
_
4. heinäkuuta 2007 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen seurannut ohjeitasi. pääsin siihen saakka että pitäisi päästä valittemaan hubeja ittelle..mutta.. dc sannoo vain että " yhteyttä ei voida muodostaa koska kohde kone ei salli sitä", eli ei tule koko hubi listaa esille.. koitin vaihtaa public hub lists-osotettakin, mutta samaa sanoo silti. missähän olisi vika? (olen passiivi..)
MicZu
Newbie
_
14. heinäkuuta 2007 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miks mä en saa public hubeja näkymään??
tää sanoo vaan et download failed: pyydetty osoite ei kelpaa tässä kontekstissa...
juzzo101
Newbie
_
29. heinäkuuta 2007 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvin tehty tää opas! Mutta miten ton aktiivitilan saa päälle?
temetsu
Junior Member
_
30. elokuuta 2007 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tartten vähä apua.jos yritän hakee jotain peliä kaikki tiedostot ei näy.Samoin käy elokuvissa.musiikit on ainoita tiedostoja jotka toimii.
Allu92
Newbie
_
30. elokuuta 2007 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temetsu:
tartten vähä apua.jos yritän hakee jotain peliä kaikki tiedostot ei näy.Samoin käy elokuvissa.musiikit on ainoita tiedostoja jotka toimii.

Ethän nyt ole vain ladannut tekstityksiä?
Pelitkäänhän eivät tule valmiina yhtenä tiedostona vaan ne pitää asentaa jne.
temetsu
Junior Member
_
30. elokuuta 2007 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarkotin sitä että jos aion ruveta hakemaan jotain peliä en näe kaikkia ladattavia tiedostoja.nään vaa kansioita ja niitä mistä ei voi asentaa mitää
Fosforos
Newbie
_
9. lokakuuta 2007 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latausjonosta hävisi tiedostonimi sarake, enkä saa sitä fiksattua takaisin. Ja kun poistan ja asennan ohjelman uudestaan, niin valinnoista huolimatta kaikki asetukset ja näin ollen ongelmakin on ja pysyy. Voisiko joku kertoa ratkaisun.
Himmeli93
Newbie
_
11. lokakuuta 2007 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heyy .

Mulla onnistu ennen musiikin lataaminen iha hyvin ja näi, mut aina välillä tuli tämmönen teksti, ja tulee nyt koko ajan eikä mikään oikee onnistu, "You can't search on this hub unless you share 1MB." osaan kyl suomentaa tän jotenkuten mut siis mitä mun pitäs tehä ?? ja sit toine teksti oli et ois liian vähä slotteja käytössä tms?
- Eliii ois aika kiva ku joku mua viisaampi neuvos ku kerkee<;
Allu92
Newbie
_
14. lokakuuta 2007 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Himmeli93:
heyy .

Mulla onnistu ennen musiikin lataaminen iha hyvin ja näi, mut aina välillä tuli tämmönen teksti, ja tulee nyt koko ajan eikä mikään oikee onnistu, "You can't search on this hub unless you share 1MB." osaan kyl suomentaa tän jotenkuten mut siis mitä mun pitäs tehä ?? ja sit toine teksti oli et ois liian vähä slotteja käytössä tms?
- Eliii ois aika kiva ku joku mua viisaampi neuvos ku kerkee<;

Tarkoittaisikohan tuo sitä, että hubin jakoraja on 1mb+.
Eli pitäisi olla jaossa ainakin yhden mb:n verran tavaraa.
mopedis
Newbie
_
28. lokakuuta 2007 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joka kerta kun menen Dc++ niin tulee tälläinen teksti-> Failed to remove port mappings! Mikä avuksi?

Hjellp!
sipi222
Newbie
_
12. marraskuuta 2007 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi...

olis semmonen ongelma, että miten saan haettua noita biisejä jne. niin muussa kuin MP3 muodossa?? kun jos haen jonkun hubin käyttäjältä jotain biisiä, niin aika harva on jossain muussa muodossa kuin MP3!!! :s
Allu92
Newbie
_
12. marraskuuta 2007 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sipi222:
moi...

olis semmonen ongelma, että miten saan haettua noita biisejä jne. niin muussa kuin MP3 muodossa?? kun jos haen jonkun hubin käyttäjältä jotain biisiä, niin aika harva on jossain muussa muodossa kuin MP3!!! :s

Tiedostojen tyyppiä pitää muuttaa itse sitten kun olet ladannut ne.
Kalina_
Newbie
_
14. joulukuuta 2007 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaipaisin nyt selkeitä toiminta ohjeita tuttuun ongelmaan, eli haku ei toimi.

Ongelma alkoi kun vaihdoin vanhan sisäisen nettikortin uuteen ulkoiseen nettiboksiin.
Aluksi pääsin hubeille sisään, mutta aktiivi tilassa haku ei toiminut. Vaihdoin passiiviin ja haku rupesi toimimaan. Kun 700mb latauksesta oli tullut 500mb lataus keskeytyi, koska yhteys hubiin josta olin lataamassa katkesi. Uudelleen yhdistämiset ei auta.
Haku ei toimi muilla hubeilla aktiivissa eikä passiivissa.
Keskeytynyt lataus näkyy latausjonossa ja siinä TTH tunniste.

DC++ versioni on 0.674
ulkoisen nettiboksin merkki on TW-EA501
Kalina_
Newbie
_
14. joulukuuta 2007 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EDIT: Joku teksti/virheilmotus tuli siihen mihinkä hakutulokset tulee, mutta ei muistu mieleen mitä siinä luki.
jawetti
Suspended due to non-functional email address
_
17. helmikuuta 2008 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyskö jotain varmaa neuvoo ku asensin ton dc:n valitsin sielt suomalaisii hubeja sit kun valihin ne ja pääsiin siihen mis voi keskustella sit painoin siel ylhäält "search" sit laiton ne asetukset mitä halusin ja sit taas "search" mut kun ei löydä mitään ja alkaa pikkuhiljaa rueta suututtaa :D kiittos jo etukäteen :D
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
1. maaliskuuta 2008 @ 01:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku auttaa ton "Line speed (upload)" kanssa? Että mikä on MiBits/s? Miks ei mB/s? Mitä laitan siihen? Oon vähä newb.

Sivu:<12345>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > dc++ opas

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy