ATi VS Nvidia !
|
|
JulGubbe
Member
|
13. toukokuuta 2006 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: toivossa on hyvä elää sano Lapamato
=/ miten lapamadot liittyy tähän?
Quote: Quote: Passiivijäähy esim prosessorilla on aktiivista "tehottomampi", koska lämmintä ilmaa ei tehokkaasti siirry pois jäähyltä
vaikka minä olen aloittelija niin nyt joudun sanomaan että mieti ensin mitä kirjoitat JulGubbe koska aktiivi tai passiivi jäähy ei edes paini samassa sarjassa vesi jäähyn kanssa
?? En verrannut noita vesijäähyihin. Yritin sanoa, että aktiivijäähyt ovat passiivisia parempia koska niiltä ilmaa siirtyy tehokkaammin pois. Ei sen takia että ilmavirtaus itse viilentäisi jäähyä.
* Ding * Intel kilahti hattuun -Kohta tulee sanomista =p
|
mjk
Senior Member
2 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2006 @ 15:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Jup, minulla on ollut monta ohjainta mutta yksi on ollut ylimuiden..3dfx:n voodoo 3:n..
mutta siis näitä on ollut:
Nvidia tnt, voodoo 3, ati rage 128, matrox millenium, nvidia riva tnt 2, Gf 2 mx, ati 7500, gf 4 ti 4600, ati radeon 9600 pro, sitten tuli pci-e väylä ja siinä, ati radeon x700 jonka tilalle gf 6600 gt ja nyt on 7600 gt 256 mt...no koneita on minulla kyllä kaksi kpl joten omassani on tuo pci-e jossa se nvidia 7600 gt ja pojalla omassaan radeon 9800 pro 256 passiivinen.
Eli kokemusta vähän eri ohjaimista on, mutta atissa on mielestäni kuvan tarkkuus ja värit paremmat kuin nvidiassa, mutta nvidia on tasainen ja hyvävääntäjä peleissä /johtuisiko se siitä että esim: codemasters käyttää(optimoi) nvidian kortteja.
Ja jos haluaa hyväkuvaisen ja tasalaatuisen niin valintani olisi silloin Matrox, peleihin ottaisin Nvidian koska se on tasaisen hyvä, ja sekä ja videokäyttöön sitten atin.
Jos nyt ostaisin niin nvidia. Syy tasaisen hyvä kaikessa ja kortti olisi vielä club3d/xfx/msi ja 7600 gt 256 kun se on uudemmalla ytimellä (G73 GPU)kuin seim: 7900 gt (G71 GPU).
verrakkaa niitä vaikka täältä:
http://www.club-3d.com/ ja tuolta product list.
|