Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats
|
|
laski92
Suspended due to non-functional email address
|
19. kesäkuuta 2006 @ 15:23 |
Linkki tähän viestiin
|
no on mul sellane ulkone kiintolevy makso 200? ja jos sen laittaa koneeseen sitä pitää asentaa 2 tuntia ja sit sen jälkee kaataa konee -.-
|
tuutu
Inactive
|
19. kesäkuuta 2006 @ 17:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo tein ton kaiken oikein tolla steamin omalla dedicatedill... ja mut ne mun adminskinit nii se servu ei jaa niitä ollenkaa mulle, eikä muille mikä mättää ? :/
|
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
|
19. kesäkuuta 2006 @ 17:32 |
Linkki tähän viestiin
|
@tuutu
Tämä ei ole steamin oma dedicated servu ohje! sen takia se ei toimi. :D
|
tuutu
Inactive
|
19. kesäkuuta 2006 @ 18:20 |
Linkki tähän viestiin
|
no minkäs srcds ?
mä latasin ton hlupdatetoolin
kirjotin suorita juttuun:
cmd
C:
cd \srcds
ja tuli: virhe kohdetta cd ei löydy. kirjoitithan nimen oikein blaablaablaa.... :/
onko updatetool se srcds ?
ku asensin sen update toolin nii ei mulla oo sellasta kansioo ku srcds kuinka ton jutun voi tallentaa muka tollaseen (vain tämä käy): c:\srcds ja valitse ok/hyväksy. pitääkö toi srcds kansio tehdä ite tonne C-asemalle Tai deelle ??
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. kesäkuuta 2006 @ 18:28
|
laski92
|
19. kesäkuuta 2006 @ 18:33 |
Linkki tähän viestiin
|
öö katto asensikko sä sen sun hldsupdatettollin srcds kansioon
|
tuutu
Inactive
|
19. kesäkuuta 2006 @ 22:10 |
Linkki tähän viestiin
|
En ? ku mul ei oo koko srcds kansioo :oo ??
|
Senior Member
|
20. kesäkuuta 2006 @ 05:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Se pitää luoda ennnen asentamista manuaalisesti, jos tulee virheitä. Kai tajuat mitä komento cd srcds tekee? Se komneto avaa kansioita C-aseman juuresta. Et ole tainnu asentaa HLDsupdetetoolia. No toisekseen et voi pyörittää näitä komentoja, jos et ole koneen admin. Jos olet koneen "tavallinen" käyttäjä eivät komennot toimi, sillä Windows XP ei anna sinun niitä pyörittää.
Niin ja tuohon skin ongelmaan, siihen löytyy vastaus viesteissä. No tässä kuitenkin sama taas kerran uudestaan, lisää / muokkaa parametrit samoiksi:
server.cfg
sv_allowdownload 1 // antaa ladata tavaraa palvelimelta
sv_allowuopload 1 // antaa ladata tavaraa palvelimelle
cl_minmodels 0 // tämän komennon Valve sekoitti aikaisemmin, päällä ollessaan se tuhoaa skinit, otamme sen siis pois
cl_min_t 4 // määrittää mitä skin pohjaa CS:S saa käyttää (1 = vain alkuperäiset)
cl_min_ct 4 // määrittää mitä skin pohjaa CS:S saa käyttää (1 = vain alkuperäiset)
mani_server.cfg
mani_skins_force_cl_minmodels 0 // Alin rivi mani_server.cfg tiedostotssa
Kai muistit sitten kopioida kaikki mahdolliset CS:Sourcen tiedostot dedin kansioon? Ilman sitä tulee error ukkoja ja paljon.
Cheers!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2006 @ 05:22
|
tuutu
Inactive
|
20. kesäkuuta 2006 @ 11:13 |
Linkki tähän viestiin
|
joo oon koneen admin :))
no yritän uudestaann..
|
laski92
|
20. kesäkuuta 2006 @ 11:35 |
Linkki tähän viestiin
|
PÄIVÄN PARAS 19.06.06 VOITTAJA ON
En ? ku mul ei oo koko srcds kansioo :oo ??
|
creamy
Junior Member
|
20. kesäkuuta 2006 @ 11:41 |
Linkki tähän viestiin
|
mistähän vois johtua kun mulla on esim de_dust2 tunnelin lattia liila ja offises ikkunat.. vähä häiritsee mul on näyttis gayforce 7900 gt kone on amd athlon 64x2 dualcore prossu 3800+ 2.01 GHz netti on 8 meganen elisa
noob
|
tuutu
Inactive
|
20. kesäkuuta 2006 @ 11:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei se onnistu !! Tein kansio srcds C asemalle
Asensin sen HldsUpdateToolin sinne srcds kansioon
Sitten toi Suorita vaihe:
CMD (TOIMII)
C: (TOIMII)
CD \SRCDS (KOHDETTA CD EI LÖYDY, VARMISTA ETTÄ KIRJOITIT NIMEN OIKEIN..)
HLDSUPDATETOOL (KOHDETTA HLDSUPDATETOOL EI LÖYDY..)
no en jaksanu tota suorita vaihetta, nii skippasin sen ? :/
sitten avasin HLDSUPDATETOOLIN
ja siinä luki "Checking bootstrapper version..." ja se versio oli 17 mun muistaakseni
kirjotin sinne sitte
hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir C:\srcds
kesti 14sekkaa nii se ohjelma sammu :ooo ??
MUN KONEEN TIEDOT:
AMD Athlon 64 3200+ -prossa
512 Mt DDR-Muisti
250 Gt Kiintolevy (josta 170Gt jäljel)
ATI RADEON X300/X550
256 Näyttömuisttii blaablaa :D:D:D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2006 @ 11:44
|
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
|
20. kesäkuuta 2006 @ 11:44 |
Linkki tähän viestiin
|
@tuutu
Tee koko ohjeen mukaan muuten et saa sitä toimimaan!! älä jätä mitään kohtaa välistä!
|
laski92
|
20. kesäkuuta 2006 @ 11:45 |
Linkki tähän viestiin
|
sun pitää valita asennus vaihees se kansio
ei silloin ku imutat netistä
ja jos et valitte se menee jonnekki steamin kansion nurkkaa ja se ei toimi mulla kävi niin ja mene 5 päivää keksiä se
sille hldsupdatetoolille
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2006 @ 11:45
|
tuutu
Inactive
|
20. kesäkuuta 2006 @ 11:49 |
Linkki tähän viestiin
|
siis auttakaa mua tossa Suorita kohdassa???
cd \srcds <---- mitä toi cd tarkottaa ? koitin c:\srcds ei se löydä sitäkää :/ miksei tää löydä ?
|
laski92
|
20. kesäkuuta 2006 @ 11:56 |
Linkki tähän viestiin
|
mikä on ku mun servu lagaa ku mä
käytän mesee ja xfiree
oon itte servulla
mul on bet, rpg, oneandonly, quaket
kuuntelen musaa
käytän botteja
:O
MUN KONEE TIEDOT
KONEE NIMI: Fujitsu-Siemens SCALEO 600i Gameworld
Prossu: intel pentti 4 2.8Ghz
muisti: 1536 mt DDR 333
kiintolevy: 160gt
näyttis: ati radeon 9600 256mt DDR, ViVo DVI
äänikortti: integroitu 5.1
käyttöjärjestelmä: windows XP
|
tuutu
Inactive
|
20. kesäkuuta 2006 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
palaa lukemaan vanhempia viestejä kiitos...
|
laski92
|
20. kesäkuuta 2006 @ 12:07 |
Linkki tähän viestiin
|
kukamitähä
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2006 @ 12:15
|
tuutu
Inactive
|
20. kesäkuuta 2006 @ 14:00 |
Linkki tähän viestiin
|
"mikä on ku mun servu lagaa" miettisit hetke ??? :DDD
palaa lukemaa vanhempia viestejä nii siel on sulle ohjeit...
|
creamy
Junior Member
|
20. kesäkuuta 2006 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
mistähän vois johtua kun mulla on esim de_dust2 tunnelin lattia liila ja offises ikkunat.. vähä häiritsee mul on näyttis gayforce 7900 gt kone on amd athlon 64x2 dualcore prossu 3800+ 2.01 GHz netti on 8 meganen elisa
onko launc optionssiin jotai sellast komentoa ? tällä kokeneemmat vois valottaa vähä tyhmempää mä laitoin sinne sen dxlevel 90 meni aika suttuseks
noob
|
tuutu
Inactive
|
20. kesäkuuta 2006 @ 14:15 |
Linkki tähän viestiin
|
voisko joku lähettää mulle ton uusimman hldsupdatetoolin ku tää ei suostu päivittämää sitä *edit by Jannejt |ei maileja* :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2007 @ 17:34
|
tuutu
Inactive
|
20. kesäkuuta 2006 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
voi hemmetti ?!?! mikä on "Engine Error Host_Error: Bad string:" mitä toi tarkottaa ? :/
|
laski92
|
20. kesäkuuta 2006 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
@ tuutu
toi mun lagaus juttu oli 99.99% vitsi
kyl mä sen tiiän et se sen takia lagaa
ja ei se mun ongelma oo koska mä oon ainut jolle EI lagaa'
EIKÄ KAKSOISVIESTÄJÄ TUUTU HYI SUA
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2006 @ 16:26
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
20. kesäkuuta 2006 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Do dii ohjeet ovat todella mahtavat nyt pyörii servu ja hyvinkin vielä. ISO KIITOS OHJEISTA! Mutta vielä olisi yksi juttu, miten saan uusia skinejä servulle esimerkiksi tämän http://www.fpsbanana.com/skins/5103. Tiedän tiedän jossain tuolla keskustelussa kerrotiin, mutta nyt jos tähän voitaisiin vastata lyhyesti ja selvästi. Eli miten saan nuo skinit että kaikkilla on ne päällä ja kaikki imuttaa ne itselleen.
Kiitos jo etukäteen ohjeesta
Mahtava Marko
EDIT: Oho tuo linkki ei toimikkaan mutta siis ihan mitä vaan skinejä tarkoitan esimerkiksi uudet skinit käsineisiin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2006 @ 18:48
|
Senior Member
|
20. kesäkuuta 2006 @ 21:30 |
Linkki tähän viestiin
|
@ Make
Käsineitä ja aseita ei voi vaihtaa, tai kukaan ei tee niistä serverside skinejä. No sun pitää vaan muuttaa ne serverside muotoon. Käytäppäs sitä irkki ja mene jollekin skinnaus kannulle niin saat vastauksen nopeasti.
Cheers!
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
|
20. kesäkuuta 2006 @ 21:43 |
Linkki tähän viestiin
|
@ Tuutu
Emme voi lähettää sinulle hldsupdatetoolia, sillä se ei vain käy päinsä. Jokaisella on uniikki. Toisekseen nämä stringit ovat dos koodia, eli mitkään omat komennot kuten C: eivät toimi. Komento cd.. avaa C-juuren.
Tässä sulle noobin asennusohjeet
Paina tätä linkkiä ja valitse latautumiskohteeksi Työpöytä. Paina hyväksy:
http://www.steampowered.com/download/hldsupdatetool.exe
Nyt paina kyseistä pakettia HLDSUpdatetool. Valitse kohteeksi, jonne se purkaa itsensä, C:\srcds Hyväksy ja viimeistele asennus.
Nyt valitse: käynnistä >> Suorita. (löytyy Käynnistysvalikosta)
Kirjoita tämä painaen, joka rivin lopussa enteriä:
cmd
C:
cd \srcds
hldsupdatetool
Nyt sovellus päivittyy uusimpaan versioonsa. Heti kun kursori rupeaa vilkkumaan paina: CTRL-C
Kirjoita seuraava ikkunaan:
hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir C:\srcds
Ihan vain meidän kesken tuutu, se hldsupdatetool pitää aluksi asentaa. Onkos sulla lukihäiriö, kun oppaassa on omakohtakin tolle. Niin ja miksi minä tein tämän ohjeen tänne? Koska jotkut puhuu täällä cs-ongelmista, kun ei tajua mennä CS sivustoille tai irc-kanavalle. Irkistä saa aina apua jos tarviit tai jonkun cs-sivuston foorumilta.
Cheers!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2006 @ 21:45
|