Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats
|
|
laski92
Suspended due to non-functional email address
|
21. kesäkuuta 2006 @ 06:20 |
Linkki tähän viestiin
|
@ Gocom tai joku muu asiansa osaava
Miten saa joistain äänistä semmoset et ne kuuluu ku ku kirjottaa jotain
ESIM: sorry niminen kuuluu ku kirjottaa sry
nein kuuluu ku kirjottaa nein
ja viel haha
semmoset mul on ja haluaisin ne toimii sillai vängästi
jes 3 kerran peräkkäin alotan uuden sivun :P
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2006 @ 06:31
|
Senior Member
|
21. kesäkuuta 2006 @ 06:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Mani-Admin-Pluginissa on muutama toiminto mutta ainoa sana josta tulee ääniä on suondlist :D. No siis tarvitset Eventscriptin ja siihen jonkin scriptin, eli eventin. Se scripti siihen olisi jotain tämmöistä:
say "sry"
alias ma_playsound "sry.mp3"
Mutta tietysti eventscript toimii eritavalla, eli kannattaa lukea eventscriptin foorumia. http://mattie.info/cs/
äänet laitetaan kansioon sounds, ja mani-admin-plugin soudlist.txt tai download.txt tiedostoon, että ne latautuvat servulta. Toimivat vähän samalla tavalla kuin clientien toiminnot eli aliakset ja bindit.
Cheers!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2006 @ 06:33
|
laski92
|
21. kesäkuuta 2006 @ 06:47 |
Linkki tähän viestiin
|
joo normaalisti saan äänet toimii sillai et ne on siel sounds kohas admin komennois
tuli semmone problem et ne ei toimi mul on tuollalail ne siel
say "haha"
alias ma_playsound "admin_plugin/haha.mp3"
ööö
jag vet inte
pistänkö ma_playsound server.cfg vai
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2006 @ 07:22
|
tuutu
Inactive
|
21. kesäkuuta 2006 @ 14:32 |
Linkki tähän viestiin
|
@ Gocom
vitut mulla mitää häiriöitä oo mä tein ton kaiken jo oikee !!!!!!!
ei toi suorita juttu toimi vaikka olis mikä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meen muualle angstaa :DD joojoo
siis onko nää ohjeet windowsille?? tää runkku ei löydä mitää tosta suoritasta ! joka on käynnistävalikos... asensin khyl jo sen (aluks) srcds kansioo ja tein tota suorita juttuu ei wörksi... eli kusi homma perseestä.......... no ei nuo mun admin modelit toimi.. se valittaa Engine error BAD; STRING.. poistin ne admin modelit heti toimi, kiitos kaikista sain nää toimii source dedicatedill headshot äänet ja muut :))
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2006 @ 14:37
|
Senior Member
|
21. kesäkuuta 2006 @ 14:34 |
Linkki tähän viestiin
|
@ laski92
Eventscript, eventscript...
|
laski92
|
21. kesäkuuta 2006 @ 15:01 |
Linkki tähän viestiin
|
@ tuutu
E.V.O
@Gocom
mul on jo eventti rippi
mut mikä niist kaikist venteistä pitkä vai lyhyt
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2006 @ 15:03
|
Senior Member
|
21. kesäkuuta 2006 @ 21:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Hä? Se pitää kirjottaa se eventti, käypäs selaamassa noita eventscriptin foorumeja. Mä en oo ihan proo noissa eventscripteissä, mutta tohon ääniin oli myös ohjelma jos oikein muistan, mutta tosin en muista sen nimeä.
|
laski92
|
22. kesäkuuta 2006 @ 05:33 |
Linkki tähän viestiin
|
ahaa...no en oo mäkää koskenukkaa evennteihin mut servuja oon tehny jo kyllästymiseen asti ku 20 muuta klaanilaista haluaa oman servun ja on E.V.O.J.A jokaselle pitäää tehä...ja se oli paras ku mä näytin kaverille miten tehää servu steamin detikatetil heti ku oli päässy sinne niin kuulu skypest kuink se soitti kaverille: arvaa mitä mäpä osaan tehä servu -.-
|
zorkk3li
Newbie
|
22. kesäkuuta 2006 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2009 @ 19:44
|
Senior Member
|
23. kesäkuuta 2006 @ 04:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Netissä NAT:it?
|
laski92
|
23. kesäkuuta 2006 @ 10:34 |
Linkki tähän viestiin
|
@ gocom
tuol sun jossain toises ohjees lukee zh ja siin oli toimiva linkki zh 2.8 ja puhuit winbndowssista niin toimiiko se zh windowssil
|
Senior Member
|
23. kesäkuuta 2006 @ 10:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Pari vanhaa versiota toimi, mutta en ole ihan varma toimiiko toi vanha versio nykyään enää sourcessa. Siis en tiedä onko Valven päivitykset muuttaneet liikaa toimintaa. Luulisin ettei toimi enää.
|
laski92
|
23. kesäkuuta 2006 @ 10:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. kesäkuuta 2006 @ 16:48
|
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
|
23. kesäkuuta 2006 @ 15:59 |
Linkki tähän viestiin
|
@laski92
toi on aika hattumaista lukea! voisit vähän käykkää järkeä? :)
|
Senior Member
|
23. kesäkuuta 2006 @ 16:02 |
Linkki tähän viestiin
|
@ laski92
Toisekseen toi täyttää afterdawnin levytilaa, eli ei enteriä, jos ei pakko sillä enter vie aina lisää tilaa, sillä silloin koodin tule extra merkki nimeltä br tai p. :) Menkää vaikka Tilt.tv:n foorumeille niin näätte minkälainen jättifoorumi siitä on tullu ja samalla pelkkää filttausta (same as spam) ja haukkumista.
Ps. tosin tää mun viestikin vie paljon enemmän tilaa, tosin afterdawn on iso sivusto ja niillä taitaa olla ihan oma ded-palvelin eli tilaa riittää. Senkin vois piruittain tarkistaa whois:sta (domainien seurantasana same as irc). :D
Cheers!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. kesäkuuta 2006 @ 16:04
|
laski92
|
23. kesäkuuta 2006 @ 16:56 |
Linkki tähän viestiin
|
poistanko kaikki viestini ettei se käy teijän snobien pään päälle
|
TuukkaZ
|
23. kesäkuuta 2006 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
@laski92
ei niitä voi poistaa. ;) kait
|
Senior Member
|
23. kesäkuuta 2006 @ 18:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Adminille viestiä, mutta ei ne jaksa niitä poistaa, järkevämpääkin tekemistä on :D
|
laski92
|
24. kesäkuuta 2006 @ 06:34 |
Linkki tähän viestiin
|
muokkaamal tekstin pois...ja eihän sen pitäis olla teijän ongelma se o afterdawnin...
|
zorkk3li
Newbie
|
24. kesäkuuta 2006 @ 21:42 |
Linkki tähän viestiin
|
-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2009 @ 19:45
|
Senior Member
|
24. kesäkuuta 2006 @ 21:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hindy0
|
26. kesäkuuta 2006 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
sori et oon vähän huono näis jutuis mut kysyn että minkähän takia mulla ei toimi
1. kun pistän ton srcds jutun päälle niin se tekee kaiken niinkun pitäiskin ehkä mutta sitten se alkaa valittaa että tuntematon komento ja niin edes päin
2. Mun kaverit ei löydä tätä serveriä kyllä mä nään sen tuolla lanis mutta sitten kun ota sieltä sen ip osotteen eli 10.0.0.3:27015 niin kukaan muu ei löydä tätä
|
zorkk3li
Newbie
|
26. kesäkuuta 2006 @ 18:56 |
Linkki tähän viestiin
|
-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2009 @ 19:45
|
TuukkaZ
|
27. kesäkuuta 2006 @ 03:18 |
Linkki tähän viestiin
|
@Hindy0
Tuo ei ole sinun IP:si, käy katsomassa http://whatmyipis.com/ ota se ip ja lisää perään :27015 ja tolla pääset sitten sinun servullisesti.
|
Mainos
|
|
|
laski92
|
27. kesäkuuta 2006 @ 07:59 |
Linkki tähän viestiin
|
vähä kova sivu toi whatmyip?