User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 06:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > näin luodaan counter-strike: source serveri + stats
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
creamy
Junior Member
_
3. heinäkuuta 2006 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitoksia taas kerran Cocom

noob
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
3. heinäkuuta 2006 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@laski

ei tossa viestissä ollut mitään asiatonta. :D
No mä oon vaan perehtynyt niihin säänyöihin, niinkun eräät ei. ;)

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
nObO2
Suspended due to non-functional email address
_
3. heinäkuuta 2006 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se FF oli vaa esimerkki. Siin on kaikki ne jutut pois Ping: timeout.
Game: unknow
player: 0/0
mut locattion näkyy se on: (suomenlippukuva)FI-Broadband access pool,TeliaSonera Finland OYj.

||AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+||510RAM|| Nvidia 7600GT AGP||Windows XP||Fsecure||Fujitsu Siemens Scaleo T||
laski92
_
3. heinäkuuta 2006 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@ TuukkaZ

mä luin ne säännöt silloin ku se tuutu pääsi lomalle
ja mitä toi 8w tuutu sano (niinku raivosko sen takii et on newbie vai haukkuko joitain vai muuten vaa jos äidin maito noussu päähän)

@ Gocom

meneekö ICS skinnaajasta
ja ei sitä tuutu sanomista taida tietää ku moderaattori ja TuukkaZ
ja imuutin planeettapelaajasta soccer moden et voiko sen pistää sillai et se toimii vaa soccer mapeis :O

@ Creamy

se on Gocom eikä Cocom

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2006 @ 18:59

creamy
Junior Member
_
3. heinäkuuta 2006 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hups mul on liikaa sormia

noob
laski92
_
3. heinäkuuta 2006 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuinka monta niit on? 5 vai 10 yhes kädes

@ TuukkaZ

ja ku jäi toi vKs tos sun xfires rassaa kattoin klan pasest onko klaani siel oli ja sä oot leader ja oli hienot sivut teil:P...otetaanko matsi!!! itte olin sp leader 2kk (eli alust alkaen) mut annoin mun mese kaverille leaderit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2006 @ 19:34

creamy
Junior Member
_
3. heinäkuuta 2006 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se vaihtelee humalatason mukaan

noob
laski92
_
3. heinäkuuta 2006 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai onko lasit pääs vai ei

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2007 @ 14:12

Senior Member
_
3. heinäkuuta 2006 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@ laski92

Tunnen icsin ja no ics ei auta. Se on lomalla eikä jaksa, vaan tekee omia hommiaan rauhassa. Icsiä ei saa häiritä, piste. Joku muu, semmoinen auttava skinnaaja voisi auttaa.

Joo soccer moden voi laittaa silleen teoriassa, mutta se vaatii aika paljon säätämistä. Kuten eventscriptillä leikkimistä, yms.

Cheers!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2006 @ 21:08

Senior Member
_
3. heinäkuuta 2006 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@ nobo

Se johtuu palomuuristasi, se estää tietojen lähettämisen. Todella yleinen vika.
laski92
_
4. heinäkuuta 2006 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@ Gocom

ei kaksois viestejä :P xD :O

onko toi sun klaani ku etin nimel cb "Gocom" löyty 3 arvelin tota

rofl: Olen suomalainen - Ymmärsitkö tämän? Jos ymmärsit niin voit olla ylpeä itsestäsi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2007 @ 14:13

Senior Member
_
4. heinäkuuta 2006 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki kolme Gocomia on sama tyyppi :) . Olen uniikki, ja tämä nikki on ollut minulla vuosia ja kaikkialla.

Cheers!
laski92
_
4. heinäkuuta 2006 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@ Gocom

Matsii?!...mun nobo klaani ownaa teijät...ketä mä huijaa saatais turpii nii että napsahtais...mul on yks juttu joka menee vähän ohi tästä servu aiheest mut miten saa clan basee niit tietoja ku siel celld'edis oli Kuvaus, olen tyhmä, ikä...miten ne saa :O

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2006 @ 18:27

Jokkee
Member

1 tuotearvio
_
4. heinäkuuta 2006 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
meneepäs pahasti off-topicin puolelle =)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2006 @ 18:27

laski92
_
4. heinäkuuta 2006 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hä...off-topicin...meni ohi..niinku mun klaanilaisten aim...
jes mä oon lähettäny 77 viestii ja jos 100 tarvitaan membuu...no nyt on kesän lopulle jotain tekemistä...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2007 @ 14:14

pkaksp
Moderator
_
4. heinäkuuta 2006 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OFFTOPIC, eli ohi otsikon aiheen. Ketjun aihe on "Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats", joten voitaisiin jopa palata siihen.
laski92
_
4. heinäkuuta 2006 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo huomenna
mielen kiintosta...montakohan kertaa mulle on sanottu
Quote:
God Forgives.. I Don?t..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2006 @ 19:12

Jokkee
Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2006 @ 07:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli takas aiheeseen.
Mikähän mulla on vikana kun avaan sen ite tehdy pikakuvakkeen niin servu kyllä käynnistyy, mutta
tulee tollasta. Ja sit kun meen omalle servulleni ja painan tota f12 (johon on bindattu toi admin) niin lukee consolissa vaan että: "unknown command Admin". Mikä mahtaa olla vikana, myöskään noi admin skinit ei toimi, ei tuu koko ruutua.
Edit: Ja siiten vielä kysyisin että riittääkö amd64 3000+ ja giga muistii sekä 1mb/512kt/s netti pyörittämään servua ja vielä niin että samalla koneella pelataan.
Edit2: vielä tosta f12 eli kun koitan sitä muilla servuilla joilla en tietenkään ole admin, sanoo se ihan asijallisesti: "you are not admin"

-Kiitos

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2006 @ 07:25

laski92
_
5. heinäkuuta 2006 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katto että oot oikein kirjottanut sun Steam ide ja katto et se on näin
siel adminlist.txt
//
// Another alternative to using a steam id is a name and password
//
// The format of this is ;;"name";password flags
//
// For example I would use
//
// ;;"Mani";maniadminplugin rp // Admin can't rcon or playsound
//
// In order to use the password, put
//
// setinfo _password mypassword
//
// in your config.cfg file in your client installation.
//
//
STEAM_0:0:10101***
STEAM_0:1:******

saattaa olla että sun manis on vikaa jos se ei löydä komentoa admin

mul on 1mbps netti ja servul pystyy olee lagaamatta minä + 7 SUOMALAISTA ja muuten 10 ja ulkolaisia servu ei kestä se, lyö ku on kaikki ulkolaisia niin 800pingii -.-
nObO2
_
5. heinäkuuta 2006 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jokkee miten sait ton ip tollaseks? ku mul se näyttää lan ip 193.168.1.33.

||AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+||510RAM|| Nvidia 7600GT AGP||Windows XP||Fsecure||Fujitsu Siemens Scaleo T||
Jokkee
Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2006 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis en tiiä tosta ippestä sulla on varmaan siellä jossain että servu tehään niinkun laniin eikä nettiin.? kai? en oo varman?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2006 @ 10:04

Jokkee
Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2006 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla näyttää tolta tuo kohta ja id tarkistettu ~5 kertaa.
Auttaiskohan toi Mainin uudelleen asennus?

// Another alternative to using a steam id is a name and password
//
// The format of this is ;;"name";password flags
//
// For example I would use
//
// ;;"Mani";maniadminplugin rp // Admin can't rcon or playsound
//
// In order to use the password, put
//
// setinfo _password mypassword
//
// in your config.cfg file in your client installation.
//
//
STEAM_0:1:981****
;84.231.***.**
laski92
_
5. heinäkuuta 2006 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
et tarvi sitä ip siel pelkkä steam ide

TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
5. heinäkuuta 2006 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@laski92

Mutta voi se olla siellä?

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2006 @ 13:54

Mainos
_
__

_
laski92
_
5. heinäkuuta 2006 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin mut ei siin tarvita ees sitä steamii esim: STEAM_0:0:66669 voi olla
0:0:66669 pelkästää

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > näin luodaan counter-strike: source serveri + stats

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy