User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 03:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > näin luodaan counter-strike: source serveri + stats
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
27. kesäkuuta 2006 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@laski92

Miten tuo auttaa yhtään? oli kova tai ei, EI ketäään kiinnosta!

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
karhujee
Newbie
_
28. kesäkuuta 2006 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mites saa tän servun sitten näkymään muillekki?? ku tää on nyt lan serveri...(sv_lan 0 ei pelitä)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. kesäkuuta 2006 @ 12:28

TuukkaZ
_
28. kesäkuuta 2006 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@karhujee

Kun olet tehnyt ohjeitten mukaan niin sen pitäisi toimia suoraan netissä. eika palomuuri estä sitä??

Senior Member
_
28. kesäkuuta 2006 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Servu on valmiiksi netissä, oikeastaan sitä ei sieltä saa edes pois. Kunhan vain avaat portin 27015 tai sen portin jonka olet srcds.exelle valinnut.

Cheers!
Hindy0
Suspended due to non-functional email address
_
28. kesäkuuta 2006 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en kyllä vieläkääm löydä sitä tuolla
Hindy0
_
28. kesäkuuta 2006 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en saa sitä niinkun näkyy mun favoritessa se näkyy vaan lanissa ja eikä kukaan muu löydä sitä
82.116.245.226 tuo on siis mun ip ja nyt mulla on srcds päällä jos löydätte sen niin voitteko ilmoittaa
Hindy0
_
28. kesäkuuta 2006 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja yks mikä toi sv_lan juttu on mikä se pitäs olla
stooli
Newbie
_
28. kesäkuuta 2006 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toi meni ainakin suoraan lan verkkoon, mut en tiie miten sen nyt saa yleiseksi nettii? Osaako kukaan auttaa?...niin ja palomuuri on pois päältä niin tuskimpa estää..niin ja palomuuri on telewell tw-ea716...se serverin ip on 192.168.0.100:27015..joka on lanin. Jos otetaan whatismyip:stä se ..81.197.60.253:27015 niin se eimene tuolla ainakaan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. kesäkuuta 2006 @ 12:59

nObO2
_
29. kesäkuuta 2006 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul on sama ongelma. Se menee suoraan LAN eikä internet ja palomuuri on pois ja kaikki portit avattu. Ei sv_lan 0
kaa auttanu. Osaako joku auttaa?

||AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+||510RAM|| Nvidia 7600GT AGP||Windows XP||Fsecure||Fujitsu Siemens Scaleo T||
Arrowi
_
29. kesäkuuta 2006 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiks tää Mani_plugin, jos käyttää cs sourcen dedicated serverii? Mul se valittaa etten ole admin, Vaikka mul on steam ideet siel tiedostois.
TuukkaZ
_
30. kesäkuuta 2006 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@Arrowi

Ei toimi.

laski92
_
30. kesäkuuta 2006 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miks v**** yritätte tehä servun jos ootte noin ********* revittyjä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2006 @ 16:05

pkaksp
Moderator
_
1. heinäkuuta 2006 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laski92, tuo ei lienee auta ketään millään tavalla?
69mika69
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2006 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse menet serveriin lan ip:eellä esim: 192.168.1.1 ja muut menevät sitten sillä whatismyip.com:sta ja laittaa perään portin tunnuksen,joka oletuksena on 27015.

E: eli muistaakseni et itse pääse tuolla ulkoisella ipeelläsi,vaan sinun pitää itse mennä todellakin lan ipeellä ja muut sitten ulkoisella :)

loistavaa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2006 @ 07:19

laski92
_
1. heinäkuuta 2006 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@pkaksp

se auttaa niitte itsetuntoo
Senior Member
_
1. heinäkuuta 2006 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin nyt Gocom kertoo, tosin en tiedä miksi en saanut viestiä että tänne on tullut viestiä. No, tässä vastausta:

Miksi servuni ei netissä?

Yleisin syy on että olet lisännyt sen vahingossa Windowsin Block This(Estä tämä)-listalle. Eli kun Windows valittaa "Sallitaanko SRCDS.EXE pääsemään nettiin?" Vastaa Kyllä, muuten servu ei mene nettiin.

Yhteydessäsi on natit, katso linkki http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/1/344610#2024347
niin saat natit pois päältä.

Muista myös avata portti. Windows palomuurikin estää välillä. Ja se yleisin syy. Olet 9 vuotias penikka jolla ei ole verkon Adminstrator oikeuksia, esim. talonyhtiön jaetuilla neteillä tai iskän koneella tämän servun tekeminen ei onnistu.

Et ole päivittänyt servuasi.
Toisekseen tosin lähes aina servu pääsee nettiin ja jos se pääsee sanoo srcds.exe käynnistyessään Connected to Steam servers tai jotain tuonne päin, näin äkkisältään en muista tarkkaa lausetta. Jos se ei sano sitä on vika 100% sinussa.

Nyt vähän korjailen muiden sanomisia, mitkä ovat olleet päin persettä. Miksi te edes vastaatte jos ette tiedä oikeaa vastausta?
Quote:
69mika69 wrote:
E: eli muistaakseni et itse pääse tuolla ulkoisella ipeelläsi,vaan sinun pitää itse mennä todellakin lan ipeellä ja muut sitten ulkoisella :)
100% väärin. Kaikki voivat liittyä servuun samasta ip:stä joka on muotoa, minun ulkoinen kaikille näkyvä ip + portti 27015, eli jos ip:ni olisi 270.76.45.34. ja lan ip:ni 273.273.273.100. niin servuni osoite olisi kaikille 270.76.45.34:27015. Ladatkaa hlsw ja katsokaa sillä näkyykö servunne internetissä.
Quote:
Hindy0 wrote
sori et oon vähän huono näis jutuis mut kysyn että minkähän takia mulla ei toimi
1. kun pistän ton srcds jutun päälle niin se tekee kaiken niinkun pitäiskin ehkä mutta sitten se alkaa valittaa että tuntematon komento ja niin edes päin
2. Mun kaverit ei löydä tätä serveriä kyllä mä nään sen tuolla lanis mutta sitten kun ota sieltä sen ip osotteen eli 10.0.0.3:27015 niin kukaan muu ei löydä tätä
Väärä ip, yksinkertaista tai sitten asut japanissa. Ja sinullakin taitaa olla natit, sen huomaan.
Quote:
Karhujee wrote:
mites saa tän servun sitten näkymään muillekki?? ku tää on nyt lan serveri...(sv_lan 0 ei pelitä)
Remote Consolin eli rconin kautta ei voi antaa serveri komentoja kuten sv_lan tai muut. Ne toimivat vain Create servuilla. Näissä srcds.exe servuissa arvo pitää määrittää ennen servun käynnistymistä server.cfg tiedostoon. Servu on myös aina netissä valmiiksi, laniin se menee vain jos se ei saa yhteyttä steam servereihin, joka on lähes aina sinun omaa vikaasi.
Quote:
Stooli wrote:
Mulla toi meni ainakin suoraan lan verkkoon, mut en tiie miten sen nyt saa yleiseksi nettii? Osaako kukaan auttaa?...niin ja palomuuri on pois päältä niin tuskimpa estää..niin ja palomuuri on telewell tw-ea716...se serverin ip on 192.168.0.100:27015..joka on lanin. Jos otetaan whatismyip:stä se ..81.197.60.253:27015 niin se eimene tuolla ainakaan
Nat tai Windows estää selvästi. Myös verkkokorttisi voi olla vioittunut.

@ laski92, rajoita vähän.

No niin siinä kaikki tällä erää, jos ei helpottanut, niin ei mun vika, et vaan osaa. No, ei sen tään onnea sinne vaan :)

Cheers! :D
creamy
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2006 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface.
Support for this will go away soon.
- Material : de_dust/groundsand_blend
- Surface center : -1920 2440 0
tälläinen texti punasella kun avaan serverilläni consolen ja eilen se sano warning sending packet jotai

noob
creamy
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2006 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olikso kellää tietoo? mites tollaset warning textit saa pois

noob
pkaksp
Moderator
_
1. heinäkuuta 2006 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laski92, kohotti tai ei, niin nuo kommentit ei auta ketään joten eikö ne olisi parempi jättää pois?
tuutu
Inactive
_
1. heinäkuuta 2006 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[removed by Jannejt]

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2006 @ 09:58

TuukkaZ
_
2. heinäkuuta 2006 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@tuutu

Varo sitä kielenkäyttöä! voi tulla pientä lomaa jo tommosesta käytöksestä, mutta sehän ei ole mun ongelma. tuutu ja laski92 voisivat kyllä lopettaa ton idioottimaisen käytöksen mun puolesta.

Moderator

7 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2006 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuutu viikon lomalle erittäin lapsellisesta kielenkäytöstä, lue säännöt!

laski92
_
2. heinäkuuta 2006 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@ TuukkaZ

Mä lopetan sen mun v******** muille jos et sä kommentoi jokasta mun viestii.ja mä edes sensuroin ne mun sanat

@ Gocom

Nii onko jotain suoraa linkkii johonki ohjeeseen jol saa ne skinnit ja muut Server Side

Ps. mä voisin vaikka lyödä vetoo et Tuukkaz valittaa tästäki : no daa toi bold komento syö ad muistii

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2006 @ 15:48

nObO2
_
2. heinäkuuta 2006 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilin sitä hlsw mut se ei löydä sitä siis siihe tulee logation mut sit niinku FF on määrittelmätön. osaako joku auttaa?

||AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+||510RAM|| Nvidia 7600GT AGP||Windows XP||Fsecure||Fujitsu Siemens Scaleo T||
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
3. heinäkuuta 2006 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@ nobo2

FF:llä tarkoitat varmaan friendlyfire, sillä se tarkoittaa sitä. Laitat vain server.cfg tiedostoon mp_friendlyfire 1 / 0. Kaikki komennot laitetaan sinne, ei konsolin kautta, sillä silloin ne kestävät vain yhden kierroksen tai karttakierroksen ajan.

@ creamy

Tuolla ei ole mitään väliä sillä se tulee kaikille. Se on täysin tavallista, ja se johtuu siitä että se on varoitusteksti kartan taxtuurien vanhentumisesta. Päivitä servusi niin niistä osa lähtee pois. Eli ajat servun asentamiskomennot uudestaan suorita paneeliin niin servu päivittyy. Ja silloin servun pitää olla pois päältä.

@ Laski92

Ohjetta ei löydy, kysy vaikka joltain skinnaajalta apua, eli mene jollekin skinnaus sivulle, ja kysy emailin kautta nätisti apua.

Mitäs täällä on tapahtunut sillä välin kuin olen ollut poissa? Bannia ja muuta tippunut, huhuh rauhoittukaa nyt pikkuisen. Tuutu taisi sanoa jotain todella rumaa, toivottavasti ei musta, tai loukannut ketään syvästi :)

Voitte myös lopettaa sen paskottelun jos järkevää sanottavaa ei löydy. Ja oikein laski92 tuo blod komento vie lisää levytilaa, mutta todella vähän :D

Cheers!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2006 @ 10:39

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > näin luodaan counter-strike: source serveri + stats

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy